ONS LIJSTJE!!!!!! December Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 2-12-2011 Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - NOD 08-12-2011 (ronde 5) Dotty --> 30 jaar - 1ste kindje - NOD: 11-12-2011 (ronde 5) Anna en Sven --> 26 jaar - 1ste kindje - NOD: 22-12-2011 Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - NOD 22-12-2011 Zwanger Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012 LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: +/- 4 juli 2012 Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - uitgerekend: +/- 16 juli 2012 Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend +/- 25 juli 2012 Roze Bloem 1981 --> 29 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 27 juli 2012 LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 7 augustus 2012 Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 hier ons lijstje, die moet natuurlijk ook mee verhuizen, anders zoeken we ons straks rot @spannend, wat een vervelend nieuws zeg! hopelijk is het snel voorbij en kunnen jullie weer beginnen, wat fijn om te weten dat het allemaal wel kan en goed zat!
dames meld me even snel aan. zodat ik jullie weer kan vinden. spannend wat ontzettend jammer. maar denk dat de arts inderdaad ook wel gelijk heeft met dat je lichaam het juist heeft gedaan. ik hoop dat het snel opgang komt voor je zodat je het goed kan gaan afsluiten. en wees positief je kan gewoon zelf weer zwanger worden. heel veel liefs meis.
Mijn eerste pannenkoek is gelukt dat is me nog nooit eerder gelukt dus vanavond misschien ook wel geluk met me ei en zijn zaad
Ben echt zo lange tijd (naar mijn idee..) hier niet geweest.. en het eerste wat ik lees krijgk gelijk tranen van in mn ogen! Hele dikke knuffel voor jou spannend!! Vind het zo klote voor jullie! Reageer vanavond ff meer.. zal eerst beetje bijlezen in het 'oude' topic..!
Zo flink veel bij gelezen geloof ik wel..! Sorry dat ik hier niks verteld had nog over mijn echo 27 nov! Wilde je niet ongerust maken Gyino.. (lief dat je aan me dacht.. ) Nee heb het zooo druk gehad... maar geen idee eigenlijk waarmee.. Echo was goed.. uitslagen (was nekplooimeting..) waren ook erg goed..! Tis toch een stukje geruststelling.. als zegt zo'n nekplooimeting natuurlijk niet alles..! Enige wat jammer was was dat ons beebje erg dwars lag.. Die gyn is zooo aan het porren geweest om ons beebje goed te krijgen voor de meting ik had er spierpijn van! En dus was de echo ook niet mooi duidelijk.. 1x een handje met vingertjes voorbij zien flitsen maar thats it.. Wel foto mee gekregen maar ik herken er weinig in.. @happygirl... Gefeliciteerd ook nog!! @Jen... nog meer testdrang gehad?! @hier.. ik heb gister mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht! En WOOOOW wat zitten die lekker!! Bij de Missetam geweest.. en wilde spijkerbroek hebben.. hingen maar 4 in de winkel.. maar 38-40.. dus ik een medewerker vragen of dat serieus alles wat want ik ga daar nooit inpassen met mijn 44-46! Zij achter kijken.. kwam ze terug met een berg joh!! 2 waren al vet afgeprijsd.. 1tje van 45 naar 10 euro en 1tje van 45 naar 15 euro! Ze zaten heeeeerlijk dus dacht die neemk sowieso dan mee! Toen alles gepast en vond nog 2 (beide voor 45 euro..) echt mooi staan en heerlijk zitten.. en veeeeel groeiruimte erin dus kan ze hele zwangerschap aan! Ik in dubio... shit... tis wel 90euro dan.. maarjah vriendlief had net ook kleren ingekocht.. terwijl hij t eigenlijk niet nodig had.. dus ik dacht bij mezelf.. (ik koop noooooit iets voor mezelf..) kan mij t bommen.. ik neem ze beide! Dus ik met 4 broeken naar de kassa.. zou dus 115 euro moeten zijn.. Zegt dat meisje bij de kassa... OOOWWW WAT EEN MAZZEL HEB JIJ! de ene broek van 45 was nu 2,95 en de ander 9,95! Omdat ze eigenlijk al in de Miss etam outlet hadden moeten zijn! Zo.. dus ipv 115 was ik nu 38 euro kwijt! Wilde ik ff delen... haha... Moest echt nodig broeken hebben joh.. heb nog 1 rok die me past.. en rok is best frisjes nu!
ONS LIJSTJE!!!!!! December Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 2-12-2011 Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - NOD 08-12-2011 (ronde 5) Dotty --> 30 jaar - 1ste kindje - NOD: 11-12-2011 (ronde 5) Anna en Sven --> 26 jaar - 1ste kindje - NOD: 22-12-2011 Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - NOD 22-12-2011 Zwanger Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012 LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: +/- 4 juli 2012 Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - uitgerekend: +/- 16 juli 2012 Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend +/- 25 juli 2012 Roze Bloem 1981 --> 29 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 27 juli 2012 LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 7 augustus 2012 Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012
ik ben met de echo 2 dagen naar achteren gezet dus kom dat uit op 10 juli. heb dat even in het lijstje veranderd. @ beertje: hoe gaat het met jou. had begrepen vanuit een ander topic dat de 12 weken echo helemaal oke was maar dat die persoon die het deed wat minder was. @ all: ik heb wel van alles gelezen maar via me mobiel dus weet niet meer wat er allemaal was. hier: ik begin minder misselijk te worden. heb wel ontzettende trek steeds. nu even snel me huiswerk maken voor morgen. kan natuurlijk niet weer verkopen dat het niet af is. kom zo nog wel even koekeloeren.
anna ja dat is inderdaad de nekplooi meting. we gaan dit toch doen. ook al moeten we dit zelf gaan betalen.
@Anna en Sven haha dat is lekker op tijd, hopen dat het idd net zo goed ging als de pannekoek @Gyino wij gaan ook de nekplooimeting doen, maar eerst donderdag de echo om te kijken hoever we precies zijn. Wij zitten misschien wel erg dicht op elkaar @Beertje fijn dat de echo verder goed was, altijd spannend en idd niet fijn als er zo gepord wowrd, heb dat ook gehad met mijn dochter dat doet best pijn @all morgen de ochtend nog werken en dan zit het er weer op. En dan nog 1 nachtje slapen en de echo, vind het wel spannend. Mannetje gaat gelukkig mee
Hey meiden, zo ben weer in relaxing modus! Kind op bed, mama gestrekt op de bank........ Lekker GTST kijken en beetje forummen en i'netten....Heerlijk! Heb rare steekjes links in mijn buik, maar niet zo laag als gebruikelijk. Zit tussen lies en navel qua hoogte, maar dan richting mijn zij..... Herkent iemand dit?
Shit bedenk me ineens dat ik vanmorgen niet getempt heb.............. Hmmmm balen; morgenochtend niet vergeten!!
Hee meiden, @spannend: wat een verschrikkelijk nieuws!!!! Ik wens jou en je ventje heel veel sterkte. Ook namens mijn vriendje. Ik heb geen berichtje gehad maar er staat in het vorige topic gewoon een link dus het kan ook niet missen. Ik heb nu alleen geen idee waaronder we eigenlijk staan. Maar kijk toch altijd bij mij laatste bericht. @anna: je bent inderdaad vroeg. Hoop voor je dat het raak is deze ronde. @beckje: Als ik heel goed tuur zie ik inderdaad een streep. Zou het inderdaad van de week nog een keer proberen. @jen: ben ook benieuwd naar jou test jen. @beertje: ja ik hoor vaker dat Miss etam goedkope zwangerschapsbroeken heeft. Ik ga binnenkort ook kijken. 1 broek zit al behoorlijk strak door mijn darmen die onwijs uitzetten. Vanavond even niks op de bank. Heb steeds minder eetlust. Maar dan vooral met ontbijt en de avond.
Hee jen, Volgens mij heb ik dat ook wel. Ik heb dit aan de vk gevraagd en die zegt dat dit mijn baarmoeder is die aan het groeien is.
thnx voor al jullie medeleven meiden....Jullie zijn schatten heb dingen wel bijgelezen, maar ff geen puf om te reageren, sorry hier nu een menstruatie met de nodige stolsels en krampen als op een eerste dag...hopelijk wordt het niet veel erger, dan is het nog te doen..al adviseert de vk wel rekening te houden met erger en paracetamol flink in huis te hebben...19 dec moeten we bij de gynaecoloog in het ziekenhuis voor controle, en 22 dec gaan we nog een x naar dezelfde vk om dingen door te spreken en ook zij wil nog ff controleren of alles goed zit..dan wil ze ook wat dingen uitleggen en adviseren over volgende zwangerschappen..wat ben ik blij dat zij het toch goed had en we niet hoeven te switchen..tis een hartikke aardige meid die goed met je meeleeft ik ga weer verder gtst kijken en daarna met mn lieve mannetje toastjes eten INCL GEROOKTE ZALM waarschijnlijk kom ik morgenmiddag pas weer kletsen... (zal wel bijlezen) fijne avond dames...
@broeken ik wacht nog eventjes ermee, heb er nog 2 en weet niet hoeveel ik ga aankomen dus kijk het even aan. @Vanavond wij kruipen zo in bed en gaan lekker dexter kijken en dan vroeg slapen denk ik want ben erg moe morgen is mannetje pas laat thuis dus dan moet ik ff energie verzamelen om alleen voor mijn dochter te zorgen