Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Roze; Jij hebt vaak leuke berichten voor mij! :D Denk dat ik morgenochtend maar mijn laatste test er door heen jaag.......... Heb nog een digitale CB liggen. Aangezien ik die gekregen heb is het ook niet zonde van mijn geld.....;)

2. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hahahahahahahaha!!!! Ik breng graag goed nieuws jen.

Ik denk dat ik inmiddels wel weet welke soort kamer ik wil. Strak maar wel warm met wit/ grijs en dan blauwe/ roze accenten en een me to you beertje op de muur. Staat genoeg leuks op marktplaats. Wil wel graag een bijzondere kamer, dus niet standaard wat iedereen heeft. Maar mag wel een tweedehands kamer zijn. Wiegje en wagen heb ik al. Hihihihihih!!!!

3. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames mvm was net hier, ik mag kannetjes gaan vullen. Ik heb een armbandje gehad en een mooi boek.

@ spannend, wat naar, ik hoopte nog zo op goed nieuws voor je. Veel sterkte meid!

Ik ga even Glee kijken

4. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ lucky: ooh spannend morgen echo. ben heel benieuwd hoever je bent. we zitten inderdaad dicht bij elkaar.

@ jen ik herken dit alleen als ik niet naar de wc kan.
    * ooh balen dat je niet getempt hebt. vind het wel spannend worden hoor voor je.

@roze: klinkt ook leuk zo die kamer. hier ook al aan het nadenken wat ik graag wil. heb al wel ideeën.
    had voor logan een bos kamer gemaakt. met bomen op het behang en een hekje.
    wil nu ook weer wat bijzonders. maar heb niet zo veel budget als toen bij logan dus nog even kijken hoe en wat.

@ puma: heerlijk kannetjes vullen. vanochtend had ik een half kannetje vol geplast. dacht dat ik nooit zou stoppen.
    hihi deze week niet zoveel er aan gedaan. was niet echt lekker en veel te moe. deze week maar weer me best doen.
    merk dat het met een tweede wel wat lastiger is dan bij de eerste.

zo ik ga naar me bedje. ben helemaal moe.
    nog even tv hangen.
    trusten allemaal. morgen weer naar school dus ben er pas 's avonds weer denk ik.

5. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @giyno: dat klinkt inderdaad bijzonder. Wel heel erg leuk voor je knulletje, een bos als kamer. Is hij zeker wel erg trots op?

6. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Jullie zijn rustig dames! Ik ga nog ff in de ontspan modus met mannetje. Nog ff snel in bad voor het slapen gaan. Kom straks nog wel ff kijken.

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik heb besloten dat ik toch morgen de testen ga halen. maar ik ga nog 2 dagen wachten of ik ongesteld word of niet. maar heb zo'n vermoeden dat het gewoon door gaat komen. best jammer maarja.
    is niet anders :)

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Lees net hier op het forum dat ze een fout hebben gemaakt in de folder van Kruidvat!! Het zijn niet die digitale die in de aanbieding zijn, maar die + testen...................... En de ene vestiging geeft toch de digitale mee voor de folderprijs, maar de andere vestiging zegt gewoon keihard; nee hoor dat is een drukfout!

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

't is inderdaad erg rustig hier! Ik ga zo ook afsluiten, kopje thee drinken en lekker naar bed. Had met mezelf afgesproken dat ik ECHT op tijd naar bed zou gaan vandaag......

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heel raar, want de plus EN de digitale zijn in de aanbieding

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

hmmmm da's inderdaad apart! Kan het niet meer nakijken, want de folder is al verdwenen hier.......

Ik ga eens even de online folder raadplegen............:D Dat kan natuurlijk ook....

Hebben zij ergens in hun folder überhaupt het "onder voorbehoud van drukfouten" staan?

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    vast wel.... maar ik ga het gewoon proberen
    word gek van die vage neppe strepen...

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ze staan echt duidelijk in de folder! Maar er staat op de voorkant inderdaad ook vermeld onder voorbehoud van druk- en zetfouten...
    Maar hier staat een plaatje bij en al!!

Ik ga het denk ik ook maar eens proberen morgen......:D

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Beckje; is het niet een idee om eens langs de huisarts te gaan trouwens? Vind het zoooo raar, want jij piest iedere ronde van die vage streepjes! Da's toch wel apart.....

15. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ja ik heb een beslissing genomen; als mijn temp morgen nog goed is ga ik weer testen! Kan het niet laten.................

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zo en nu sluit ik echt af! Truste meiden!!

17. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @jen: succes met testen morgen. Ik ga duimen voor je.
    @beckje: knap hoor dat je nog 2 dagen gaat wachten.
    Ik zou het inderdaad wel gewoon proberen morgen bij de kruidvat. Even zielige puppy oogjes opzetten of heel boos worden. Werkt 1 van de twee altijd wel. ;)

Trusten meiden. Ga ook slapen.

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Haha puppy ogen werkt goed bij mij. Doe wel zielig verhaal ophangen

19. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goedemorgen dames,

@ kamertje ja logan is inderdaad erg blij met zijn kamer.
    Hij benoemd ook vaak alle diertjes die in het gras verstopt zitten.

@ jen en beckiben erg benieuwd naar jullie testen.
    Hopelijk krijgen jullie die digi ook voor de aanbieding.

Hier. Nu onderweg naar school. Heb gisteren nog netjes alle me huiswerk afgekregen.
    Wat een weer trouwens hier vanochtend onweer en zware wind.
    Bah eigenlijk weer om binnen te blijven en de open haard aan te doen.
    Oké dames tot vanavond.

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Morgen ( en laat dat goede maar weg....)

Weeeer een negatieve test! Ik wordt er echt gestoord van! Het was geen digitale, maar zo een met een plusje of minnetje die je dus al 4 dagen voor NOD kan gebruiken.....:(

Temp was vanmorgen nog hoog, maar heb nu wel echt last van menstruatie achtige klachten. Ben bang dat het deze ronde weer over en uit is....

Deel Deze Pagina