Ik zie nu toch wel een kruisje alleen de verticale streep is heeeel licht! Die is binnen 10 minuten verschenen, maar ik weet de maximale afleestijd van deze test niet........... Krijg hem ook niet echt op de foto geloof ik, zal het eens even proberen zometeen.......
Is de verticale streep even breed als je horizontale? of echt een dunne lijn? ik zie wel goed een lijn maar niet hoe breed ie is
Ik zou een kruidvat 2 v 5 doen anders spannend! Hier helaas de duveltjes licht doorgebroken. Krampen waar je u tegen zegt. Temp is gezakt. Bah. En toch nog test drang hebben hahaha
Becky@ balen, komt wel goed ik heb er weinig vertrouwen in deze ronde ga ook mee naar 2012 denk ik Jen@ ik zie wel iets lichts misschien toch kruidvat test halen Gyino@ ben wel heel nieuwsgierig naar de kamer van Logan kun je een foto plaatsen Hier@ loodgieters/ schilders niet te vertrouwen en zijn blijven hangen in kleutertijd, zo die frustratie is eruit
Begin er een beetje nerveus onder te worden............Hahaha....... Ga zo ff naar de kruidvat, kv testjes en de digitale aanbieding halen!
heeee dames, wat spannend al die testjes enne anna, ik heb je banner niet gezien hoor hier ff updateje van mij.... gisteravond ben ik rond 22.30u naar bed gegaan omdat ik vandaag moest werken van 7-12u incl vergadering..dat wilde ik niet missen....smiddags zijn de krampen en het vloeien al begonnen...het was net of ik ongesteld was...heel bijzonder, toch stiekem beetje vertrouwd al klinkt dat stom op bed hielp de 2x 500mg paracetamol redelijk en viel ik in slaap. Om 2u werd ik wakker van de kramp die door mn paracetamol heen kwam ik ging naar het toilet en de krampen werden niet minder...het vloeien hield stand en was erger dan de middag....eenmaal terug in bed hoopte ik dat de krampen minder zouden worden, aangezien ik over 5,5u alweer uit mn bed moest...ik bleef wakker toch heb ik ietwat geslapen en werd ik rond 3.40u wakker van nog meer kramp en het gevoel dat ik ineens heel erg vloeide..ik naar het toilet...op het toilet kwam het er dan uit...het was echt een "plop" en voelde als een mini mini tafeltennis balletje...alleen omdat we geen plateau (of hoe noem je dat) in ons toilet hebben zitten, kon ik niet zien hoe het eruit zag en was het ook ineens weg dat vond ik zoooooooo jammer..daar baalde ik echt van..ik had het nog wel ff willen zien hoe het eruit zag...stom he...mja daarna bleef het vloeien aanwezig en de krampen ook...ik nog tijdje wakker gelegen tot 5u a half6....kon echt niet slapen..baalde zo en om 5u heb ik mn nieuwe 2x 500mg paracetamol ingenomen in de hoop dat die zou werken..inmiddels met mn mannetje overlegt dat ik echt niet kon gaan werken omdat ik de halve nacht had liggen spoken....was ook echt moe.... om 6.25u ging mn wekkertje en heb ik mn leidinggevende gebeld met het nieuws..ze was erg stil aan de telefoon (belde haar wakker) en zei weinig, alleen: wat kan ik voor je betekenen? en na mn verhaal: ok, dan ben ik je vanmiddag nog even hoe het met je gaat, ik ga nu ff iemand anders bellen om te werken. Dus ik ben benieuwd vanmiddag wat ze zegt....wel balen dat ik de vergadering mis, maja tis ff niet anders...voel me best belabberd namelijk..gelukkig morge vrij en vrijdag pas weer werken, dus hopelijk kan dat wel gewoon.... Jen, bij jou al wat bekend met andere testen???
@ spannend, wat een rot nieuws, maar gelukkig is de rest wel allemaal goed. Dat is dan toch een beetje eng! Hoop dat het allemaal mee gaat vallen om het "spontaan" te moeten verliezen....gelukkig weet je dat het allemaal kan dus 2012 wordt jou jaar!! @ Anna thanks voor de pm! Ik zie nu dat wij bijna gelijk lopen!! Jij hebt dus vandaag je eisprong?Ik hoop ook vandaag of morgen. Hoe vaak doe jij het als je weet dat je je eisprong hebt?Gebruik je ook ovulatie testjes? @ luckyblue gaat bij ook alles goed?Zo grappig dat jij ook dexter kijkt!Kijken wij ook!! Ik moest eigenlijk maandag mijn eisprong hebben, maar nog niet. Denk dat het beetje door de stress komt van de laatste tijd. Probeer de situatie nu echt van me af te zetten, maar soms moeilijk! Ik heb vrijdag een afspraak bij een gynacologisch centrum ben benieuwd. Ze gaan kijken of alles goed is.... Hoop alleen dat mijn man nog vrij krijgt (deden ze moeilijk over!) Groetjes!!
Spannend@ had me banner op zwanger 2 weken en 5 dagen gezet vond ik leuker dan dag 19, maar zoals Jen als zei ik moet me niet gek maken, ik ben er de laatste dagen teveel mee bezig denk ik. Ik heb net je verhaal met kippenvel zitten lezen, snap dat je het had willen zien, lijkt me ook moeilijk heb je een echofoto voor jezelf als herinnering... Snap heel goed dat je nu niet bent gaan werken. Sterkte...
anna, kheb n echo foto gelukkig...wel mooie herinnering...ook de 2 echos die de vk voor de gyn had, heb ik met mn mobiel op de foto.gezet dus altijd bij me...
Kreeft@ ik heb afgelopen 5 dagen ovulatietesten gebruikt, gisteren en eergisteren was ie knal dus afgaan op de eerste knal dan 48 uur is vandaag neem aan dan nog 14 dagen is de 20ste voor mij ik vier de 17de mijn verjaardag ga de 18de testen heb vroege testen liggen Klussen@ vanaf vorige week bijgehouden was om de dag vanaf weekend elke dag en zondag 2 keer (is eigenlijk teveel) Gebruik jij nog hulpjes, wanneer wil jij testen?
Net bij de kruidvat geweest, kv test blijft tot nu toe wit; snap er geen hol van!! Ze hebben wel een giga fout gemaakt met die aanbieding...Ze hadden de 2 stuks verpakking helemaal niet staan dus ik heb er naar gevraagd bij de kassa. Zij kijken, roept ze ik heb er hier 1 hoor! Dus ik zeg dan neem ik die mee; ze had al in de folder gekeken....dus wist dat ie 15,99 moest zijn. Ze scant hem + de kv testen. Moet ik 17,98 afrekenen..... Ik dacht al; dat klopt niet! Maar ik zeg niks...... Net op het bonnetje gekeken; zaten er dus gewoon 2 1 stuks verpakking aan elkaar geplakt (per ongeluk) en heb ik 2 testen voor 12,99!!!!!