Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2 STREEPJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Fijn spannend dat je die echo foto's hebt, denk dat dat een betere herinnering is dan het echt zien (ik werk op de ok en heb het vaak gezien)

3. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Wat super Jen, gefeliciteerd foto?

4. Kreeft15

Kreeft15 Actief lid

24 okt 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ anna nou ik doe/deed ook om de dag. Ik was alleen het weekend naar londen. Bij mij is hij nog steeds vaag hij is wel gekleurd, maar geen knal. Zal ze als ik thuis kom wel ff uploaden! Dan doe ik gelijk een nieuwe...! Maar ja ik gebruik de testen van sensitest, heb nu een week getest (naar aanleiding van vorige cyclus) maar de eisprong laat op zich wachten. Wie weet ziet de gynacoloog ze vrijdag? Maar wij gaan vanaf vanavond ook weer elke dag aan de slag!;) Hoop dat man niet te laat thuis komt na voetbal!Eng he....elke maand geeft het toch een soort spanning. Heb jij dat ook? Heb het gevoel gek genoeg dat dit mijn maand niet is....Dus reken er ook niet op dit keer.

5. Kreeft15

Kreeft15 Actief lid

24 okt 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jen Gefelicteeeeerd!!Geniet ervan!!!

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hahaha; cb digitaal zegt NIET zwanger..............
    Waarschijnlijk te weinig HCG, want ik zie toch echt al 2 keer een licht positieve test..............

Kweet niet of ik de kv al op de foto kan krijgen; hij blijft een beetje rozig..... Ga ik straks ff proberen....

7. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Kreeft@ ik gebruik ze ook van sensitest de laatste 2 dagen was mijn streepje feller dan controlestreep, je hebt al snel en doorverwijzing naar de gyneacoloog., gaat ie ook echowen...

Ja na mijn eisprong word ik ook gek, ik voel hormonaal vanalles misselijk, moe (ligt ergens anders aan), andere dingen trek, geuren, geen enkele positieve test. Ik heb ook het gevoel dat het deze maand niks word, we doen wel ons best...

8. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ lastig die testen, cb is niet voor vroeg testen toch?

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

CB digitaal heeft 2 x zoveel nodig schijnt......Dus kan kloppen!
    Heb foto in mijn album gezet, in het echt is hij wat duidelijker....

10. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ is wel lastig te zien maar hij is er wel...

11. Kreeft15

Kreeft15 Actief lid

24 okt 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ anna ja klopt, ik was voor het eerst in augustus geweest en toen had ze echo gemaakt alles zag er goed uit en gaf ze aan dat ik gauw ongesteld zou worden werd ik ook week later ofzo. Toen zei ze ik zie je in december en anders eerder....helaas dus december!
    Maar inderdaad wel snel is een gynacologisch centrum, wel eindje voor mij rijden. Maar via een vriendin kon ik daar terecht zonder verwijsbrief. En ze staan heel goed aangeschreven was ik wel blij mee!!
    Maar dat heb ik ook ben moe rond mijn eisprong en erna voel ik van alles maar komt er niets....ik ga voor je duimen!!Hoop dat je gevoel niet juist is!!Zou prachtig kerstkado zijn!!

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Heb ff een nieuwe gemaakt en geplaatst; die is duidelijker.
    @Anna; hij was inderdaad heeeel slecht te zien! Knap dat je daar een streepje op zag, want ik zag hem niet.....hahaha

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zo en meteen maar een banner! :D

Straks nog ff het lijstje zoeken, maar ga nu eerst even een boterhammetje eten met Esmay en dan op de fiets naar ballet...
    Heel fijn met die wind die er staat!

14. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Had me bril ervoor opgezet :)

15. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ik hoop het Kreeft maar ik wil er niet teveel aan denken, word anders echt gek van mezelf... Ik hoop het ook voor jou :). Hoop op het mooiste kerstcadeau ooit

16. Kreeft15

Kreeft15 Actief lid

24 okt 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ anna ja ik ken dat...je maakt jezelf helemaal gek. Maar geloof jij dat dat slechte invloed heeft?Iedereen zegt niet aan denken etc...maar makkelijker gezegd dan gedaan!!;) Zou inderdaad het mooiste kado ooit zijn!!

@jen ik zie het ook!!Wel licht maar hij is er!!!Dus nogmaals GEFELICITEERD!!!

17. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Gefeliciteerd jen!!!!!!! Tis je gegunt (iedereen natuurlijk hier!!!!)

18. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Kreeft@ stress is niet goed maar ermee bezig zijn mag toch wel... Ik ben nu misselijk maar waarom omdat ik het wil??

19. Kreeft15

Kreeft15 Actief lid

24 okt 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ anna hahaha ja dat zei ik ook al!Hetzelfde ik had uit amerika leuke baby uggs meegenomen, scheelde zoveel. Zegt iederen dat is de goden verzoeken. Ik zei als het zo moet zijn dat het niet lukt is dat al bepaald en komt het niet omdat ik een paar baby uggs heb gekocht!;) Maar ja omdat mensen het toch blijven zeggen, is er toch een stemmetje die zegt NIET mee bezig zijn....en dan zijn we er juist mee bezig!wat een cirkel is dit ook hé! Maar weet niet waar je woont, maar als je in noord-holland woont kan ik je het nr geven van die kliniek, als je met de tijd er heen zou willen!

20. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Kreeft@ Woon in Almere, wij zijn na onze rondreis in Amerika in juni zijn we gestopt tijdens die rondreis heb ik me met moeite ingehouden. Ik heb een baby Born in inpakpapier staan kreeg ik als kind niet, is het eerste wat ons meisje krijgt had 2 weken geleden een maxi cosi besteld (terug gestuurd). Als ik langs de winkel lief loop in de stad word ik helemaal gek. Ik durf de stad al bijna niet in...

Deel Deze Pagina