ow geen TVOH? jammer zeg, wist ik ook niet, dan maar GTST en gaan slapen, ben me een partij moe de laatste tijd, gisteren lag ik ook om 21.15 te slapen! @jen: wat fijn dat het alweer iets beter gaat. @hier: morgen met de hele familie bij mijn oma, dan geven we een kalender aan mijn oma en ik augustus staat bart op de foto met een trui aan: stoer ik word grote broer dus ben benieuwd of ze alles gaat doorbladeren en het dan ziet!
Hallo hallo @Jen, ik heb vandaag bericht gehad, mag kiezen de 13 of de 16 van januari mag ik langskomen voor een gesprek.. moest wel die dag even bellen, zodat ze geen "spoed" bevallingen heeft. Of kraamvisites.
@Happy; Lekker aan toegeven die vermoeidheid!! En wat een leuk idee van die kalender!!! Ben benieuwd of het kwartje valt bij je oma als ze hem inderdaad al helemaal doorbladerd.... (is dit nou met een d of een t???) @Liefwondertje; Oh heel goed meid!! En welke datum gaat het worden? Zet je hem ff in de agenda erbij?? @TVOH; Ja inderdaad balen!! Maar ik heb hier nog een BLuRay van een of andere dansfilm liggen, denk dat ik die maar eens ga kijken...!
@Beckje; Oh ben benieuwd wat je test gaat zeggen meid!! ik ga keihard voor je duimen, want dan ga je toch nog zwanger het nieuwe jaar in......(ook al is het dan al 1 januari, dat betekend dat er op 31 december ook al wat zat....)
@ tvoh geen?Shit heb tvog holland date met vrienden en dan gaan we het ze vertellen! @ dikke buik/darmen omg dat heb ik ook!!Ik lijk al 3/4 maanden zwanger!!Terwijl ik normaal redelijk platte buik heb....ben benieuwd hoe het is als ik echt 3/4 maanden zwanger ben....Ik heb nu mijn darm medicijnen weer (had al darm problemen) dus hopelijk kan ik dan weer @ elisatje, grappig ik woon in poort erg dichtbij dus!Is er geen kdv in literatuurwijk? Ik wilde eerst bij gastouder maar toch niet want het gaat maar 1 dag en wil dat het met leeftijdsgenootjes leert spelen en dat heb je niet altijd bij gastouder... @ spannend veel plezier bij miss saigon! Ik had precies wat jij had deze maand met die testjes, moet je ff terug zoeken in het forum daar staan foto's en ik ben ook zwanger dus wie weet! @ eten hebben jullie ook gekeken wat je allemaal minimaal nodig hebt? ik ben echt mijn eet patroon aan het veranderen, gezonder, geen snoep/vette dingen, veel groente en fruit, zuivel etc. Dronk bijna nooit zuivel nu dwing ik mezelf. @ vitamine pillen: ik heb nu de pillen van centrum gekocht, nemen jullie ook vitamine pillen? uhmmm nu bedenken wat ik vanavond ga kijken misschien ook wel de smurfs!
Becky, spannend hoop dat jullie het lijstje aansluiten bij deze testen... Leuk happy die kalender Liefwondertje@ wat fijn dat je dan mag komen
Ons lijstje!!!!!! Januari Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 06-01-2012 Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: ongeveer 8 januari 2012 Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD: Zwanger Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012 Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend +/- 25 juli 2012 Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 27 juli 2012 LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 7 augustus 2012 Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 17 augustus 2012 Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 25 augustus 2012 Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 Afspraken Gyino --> 30 december VK (1ste x hartje luisteren) LuckyBlue --> 4 jan NT-meting Roze bloem--> 5 jan termijn echo Beertje1986 --> 5 januari vk bezoek Happygirl86 --> 10 januari echo Dotty --> 10 januari intake VK Liefwondertje --> 13 of 16 januari, gesprek VK Beertje1986 --> 16 januari 20 weken echo + geslachtsbepaling Jen27 --> 18 januari termijnbepalende echo + bloedprikken ivm combinatietest LuckyBlue --> 24 jan verloskundige LuckyBlue --> +/- 29 jan geslachtsecho Gyino --> 29 februari 20 weken echo + geslachtsbepaling
@eetpatroon: ik eet veel fruit en ik ben gek op zuivel. Maar ik heb grote moeite met koolydraten nu (brood, rijst, aardappelen, het gaat er niet in). Ik eet af en toe een cracker ipv brood en avondeten heb ik echt geen zin in. En als ik over eten nadenk waar ik trek in heb en wat ik wel wil en kan eten, dan kom ik op slechte hartige dingen terecht (chips, mc, chinees.......). Ik probeer me wel in te houden.
Kreeft@ alleen Keddy maar die is failliet staat te koop, poort lijkt me leuk om te wonen hebben nog naar gekeken voor bouwgrond maar we willen naar het zuiden terug daar woont al onze familie. Ik heb normaal ook platte buik en nu die 4 maanden buik zal wel goed komen. Ik snoep ook minder word misselijk van chocola... Ik gebruik al een tijdje mama compleet van Davitamon... Daar zit selinium in wat ook de kans op miskraam verkleint heb ik gelezen en verlaagt mijn antistoffen voor schildklier
@tvoh kijk eigenlijk nooit de liveshows, vind alleen de uitzendingen daarvoor leuk ik ga lakker the forgotten kijken als ik dat red @becky we gaan denk allemaal wel voor je duimen!! heb je er een gevoel bij? @dikke buik ik heb juist een plattere buik, ben 2 kilo afgevallen, alleen in de avond is hij wel een beetje opgezet @vitaminepillen bij mijn dochter had ik ook die van centrum emt visolie maar zijn iets van 25 euro voor 30 pilletjes nu davitamon geloof ik, zit ook visolie is is rond de 15 euro voor 60 pilletjes, dus deze gekozen want vond die andere wel erg duur @eten probeer er wel aan te denken, maar deze week weinig van terrecht gekomen ben ook erg verkouden dus niks smaakt. @liefwondertje dat is fijn heb je toch weer iets om naar uit te kijken en het gevoel dat je geholpen word.
@dotty dat heb ik ook heel erg hoef geen normaal eten geef me idd maar chips, pizza, patat etc haha echt erg, dus probeer dat wel een beetje in toom te houden wil niet teveel aankomen
@gyino weet niet of je al vandaag bent geweest of dat ik er overheen heb gelezen, maar hoe was het bij de vk?
Wil dat ook niet teveel aankomen dus eet het zo min mogelijk... Me moeder was trouwens 2 kilo lichter na de bevalling van voor de zwangerschap dus misschien valt het straks wel mee...
@elisatje vriendin van een neef is nu ook zwanger over 2 weken uitgerekend en die is idd ook lichter, nou kon zij ook wel iets missen, maar bij mijn vorige zwangerschap ben ik wel veel aangekomen iets van 20 kilo en er is wel wat blijven hangen dus wil dat nu beetje voorkomen en probeer deze keer borstvoeding te geven in de hoop dat de kilo's er makkelijker afgaan.
Hoop dat het lukt lucky om niet zoveel aan te komen als de vorige keer... Ik wil ook borstvoeding geven maar het is altijd de vraag of dat ook lukt... Even iets anders, ik had begin van het jaar iets gehoord over vaders ipv 2, 5 dagen verlof te geven dit zou per 2012 ingaan maar niks verder over gehoord, jullie?
ik hoop het ook maar dat verlof zijn z e al tijdje over bezig maar volgensmij is het er nog niet door