Hee meiden, Jullie zijn lekker aan de klets. @tvoh: ja mijn buufie had het ook al over vanavond. Maar ik zei er is geen voice. Ik ben ook erg misselijk dus lig lekker languit met mijn dekentje op mijn bank. Ik denk dat ik maar flikken Maastricht ga kijken. @ beckje en spannend: heel veel succes met testen. Ik duim voor jullie. @ lief wondertje: ik hoop voor je dat je duidelijkheid krijgt. @buik: ik heb ook een ontzettende opgezette buik. Heb normaal al een buik dus het valt bij niet zo op maar ik voel het wel. Mijn buik is vaak helemaal hard. Ben wel 1 kilo afgevallen maar dat komt denk ik omdat ik 1 maand niet gesport heb. @eten: ik heb vooral geen trek in groente, aardappelen en vlees. Maar wel in brood en vooral zuivel producten (kaas en bananenmelk).
Zo dat zou even mooi zijn voor die mannen!! Vind ook wel dat het geen overbodige luxe is trouwens..... Jullie? @Trek; ik heb ook meer trek in hartig en ongezond dan in andere dingen....., maar zit toch wel snel vol! Als ik denk trek te hebben in chippies en ik heb 2 handjes op dan ben ik wel weer klaar.... Mijn gewicht viel me overigens reuze mee bij de verloskundige afgelopen dinsdag! Woog, met kleren en schoenen aan, 86 kilo. Toen ik aan mijn lijnpoging begon, een paar maanden terug weten jullie nog, woog ik tegen de 90..... Heb nu hetzelfde startgewicht als bij Esmay!
Oh ja; heb net eindelijk geboekt voor Disneyland Parijs! We gaan lekker in Esmay haar voorjaarsvakantie weg; van 22 t/m 24 februari... Heb er nu al zin in!
Thnx iedereen! Stiekem wil ik morgen al testen. Vandaag kwam een wat wazig grijs streepje. Maar dat heb ik al eerder gehad. 1jan blijft mijn pa ook slapen dus ja. Misschien niet zo handig. Pfff twijfels
ow erg is dat hè, ik heb ook overal zin in wat slecht is, vooral paprika chips, ben er aan verslaafd! en tot 12 uur kan ik echt niks eten, ben niet super misselijk maar het lukt gewoon niet goed. en 's middags gaat het wel goed allemaal. @vitaminen, ik heb ook die van davitamon met visolie, omdat wij bijna geen vis eten en zo krijg ik toch die vetten binnen @beckje, succes met testen, misschien toch al morgen dan? omdat je vader blijft slapen, of nog een dag uitstellen?! maar das moeilijk, hoe voel je je verder? @jen: ow wat leuk euro disney, is wel helemaal leuk voor esmee ben benieuwd wat ze ervan vind! @tv: echt helemaal niks vanavond, ga zo maar eens vroeg naar boven, maar ben eerst chocolaatjes aan het maken voor morgen. moet elke keer 15 min in vriezer dus nog even wachten voordat ik naar boven kan.
Grrrr ik wordt niet goed van al dat vuurwerk dat nu al afgestoken wordt!! Is dat bij jullie ook al zo erg?? Hoop echt dat Esmay er niet wakker van wordt..........
@jen Bij ons is het al een paar maanden En dan bijna elke dag een super harde knal dat ik me kapotschrik en verschillende autoalarmen in de omgeving af gaan. Ben blij als dat allemaal weer over is Mijn dochter is het nu wel gewend die klappen en reageert er helemaal niet op zelfs niet als ze wakker is
@Lucky; Jeu da's wel heel hard dan als zelfs de autoalarmen erop reageren! Esmay is sinds ze vannacht bij opa & oma heeft geslapen ineens niet meer zo panisch.... Hier daarstraks ook een giga klap en ze verrekte geen spier, terwijl ik me rot schrok! Dus misschien valt het mee; tot nu toe slaapt ze gewoon door....
Er staat voor zover ik nu kan vinden via google nog steeds een wetsvoorstel open om het baby-verlof (zoals ze het dan willen gaan noemen) voor vaders te verlengen naar 5 dagen. Het is een initiatief van GroenLinks, maar had bij goedkeuring al in moeten gaan per 1 januari 2012..... Ik kan niet terugvinden of het nou is goed- of afgekeurd.
ik ga denk ik morgen ff een digitest halen... heb geen zin weer naar streepjes te gaan turen had gelezen dat veel dames in de middag duidelijker testen... nou toch geprobeerd met mijn eigenwijze hoofd. kwam binnen de tijd een bijna niet te zien streepje... pfff snap er niets van...
Jen@ weet van dat wet voorstel maar verder niks meer... Becky@ ga duimen voor je Hier@ ga slapen, hier ook vuurwerk...
Ja film is weer afgelopen. @vuurwerk: Hier is het eigenlijk heel de tijd rustig geweest met vuurwerk. Maar sinds vandaag hoor ik wel overal knallen maar dan in de omliggende straten. Wij wonen in een rustige straat/ wijk. @vitaminen: ik slik gravitamon. Dus geen Davitamon maar gravitamon. @misselijk: ik ben heel de dag nu gewoon misselijk. Maar als ik druk ben en afleiding heb, heb ik er niet zo erg last van. Ik heb nu homeopathische tabletten van mijn buufie gehad. Dus hoop dat het daarmee minder wordt.
Nou dames, wie nog niet naar miss saigon is geweest, en de mogelijkheden hier voor heeft, MOET hem zien...echt super..wel indrukwekkend en ik vind m emotioneel maar dat ligt aan mij momenteel Vanavond samen besloten niet te klussen.ik.vind het btj dubbel.gevoel, maar snap dat mn mannetjes "zaakje " ook.niet eeuwig "loost"....heb net tegen beter weten in ovutest.gedaan, was iets lichter dan vanmiddag (logisch lijkt me??) Maar wel duidelijk aanwezig...kga/we gaan bijna denken datt reageert op hcg..maar dat kan gwn niet!! Dus morgen hopelijk uitsluitsel..alsk egt niet zwanger ben, dan wacht ik.lkkr af en ook ff geen klustijd (extra info: we zijn vanaf de 24e aant klussen.totaal 7 x waarvan 1x2x op 1 dag.dus zou maandag op dag 28 zitten.alsk n normale cyclus zou hebben, zou ik nu positief kunnen testen.......maar dan zou t pas een paar dagen ingenesteld zijn, KAN GEWOON NIET POSITIEF ZIJN AL, begin er.bijna aan te twijfelen....stom hè...ik wacht maar af totdat ik morgen wakker wordt en ga plassen (digi cb gebruik.) Kga .kproberen te slapen
goede morgen dames,, nog ff snel een berichtj voor ik ga werken.. Wil iedereen ff een goede jaarwisseling wensen!! En een gezond en gelukkig 2012.. Kom hier dit jaar niet weer werke tot 5 eten, slapen, en oud en nieuw vieren vrienden..
Mn test was: niet zwanger...nu gaan we gewoon me menstruatie afwachten en.klussen alleen als we willen....wel blijf ik.mn ovulatietesten doen..om het.verloop te bekijken....we hebben de laatste dagen aardig ons best gedaan wbt klussen dus.daar zal het niet aan liggen denk ik....kga de vk ook nou mailen..ik echt gwn af...tis nog maar max 2 weken wachten Vanavond wokken..daar hebben ze altijd wat.sushi en verse zalm...zal ik dat nu wel of net gewoon eten voor de laatste x?? Ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar en we gaan ervoor in 2012 uitkijken met vuurwerk!!!!
ben ff naar de kruidvat gesjeesd... maar weet niet. lijkt negatief. zie wel wat... maar weet niet of het een indroger is. lijkt wel een witte streep...
hmmmm ik weet het niet Beckje; ik twijfel ook of ik iets zie..... Foto is niet echt scherp, maar het is dus geen roze streepje?