Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    elisa: mmm ik zit zelf bij pino dat is in waterwijk maar ligt langs de hoge ring dus goed bereikbaar. ik vind het een fijn inderdag verblijf. juffies zijn goed voor de kids. ze zijn nu alleen aan het verbouwen dus zijn de groepen een beetje door elkaar.
    de bso is naar een andere lokatie gegaan. de groep van 2 tot 3 jaar wordt binnen kort in 2 gedeeld omdat ze zo groot is geworden.
    ik ben er toen dertijd gewoon zo binnen gelopen zonder afspraak en dat was geen probleem en werd heel goed geholpen en er was alle tijd voor me.

2. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Gyino@ dank voor je berichtje ik vind het lastig kiezen we blijven waarschijnlijk nog maximaal 2 jaar in Almere wonen eind van de maand gaan we waarschijnlijk bouwgrond in brabant kopen... Ik werk meestal richting amsterdam/Utrecht en dan is de hogering terug voor mij en ook me mannetje denk dat het iets in poort gaat worden...

3. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Goeden avond dames..!!

Vandaag flink aan het opruimen geweest op zolder, en spullen die op de toekomstige babykamer staan naar zolder gebracht.. heerlijk dat opruimen :d morgen alle spullen die weg kunnen naar de stort brengen, weg der mee.!

Morgen samen met m'n mannetje naar de Ikea, babydump, prenetal enz.. ff lekker struinen en ideeen op doen..

4. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Ons lijstje!!!!!!

Januari
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 06-01-2012
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: ongeveer 8 januari 2012
    Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD :(

Zwanger
    Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend +/- 25 juli 2012
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 27 juli 2012
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 17 augustus 2012
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 25 augustus 2012
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012

Afspraken
    LuckyBlue --> 4 jan NT-meting
    Roze bloem--> 5 jan termijn echo
    Beertje1986 --> 5 januari vk bezoek
    Kreeft --> 10 januari echo
    Happygirl86 --> 10 januari echo
    Dotty --> 10 januari intake VK
    Liefwondertje --> 13 of 16 januari gesprek verloskundige
    Beertje1986 --> 16 januari 20 weken echo + geslachtsbepaling
    Jen27 --> 18 januari termijnbepalende echo + bloedprikken ivm combinatietest
    LQ87 --> 23 Jan Verloskundige
    LuckyBlue --> 24 jan verloskundige
    Gyino --> 26 januari 3e afspraak VK
    LuckyBlue --> +/- 29 jan geslachtsecho
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo + geslachtsbepaling
    LQ87 --> 21 Maart 20 weken echo

5. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

zo iedereen is lekker bezig geweest met de schoonmaak
    Lekker een schoon begin van het jaar!
    Hier zijn de woonkamer en keuken gedaan, mannetje doet zo de wc en de badkamer. Morgen moet ik paar uurtjes werken dus zal er niet veel van terrecht komen helaas

@LQ
    leuk shoppen (ideeen opdoen) ik kom nu denk ik niet meer bij de babydump, je gaat daar toch meer voor de grote dingen en verder niet en die heb ik al :(

6. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Lucky...Ben een keer eerder bij de babydump geweest met n vriendin. maar inderdaad daar ga je niet de kleine dingetjes halen.. Heb der wel zin in om lekker rond te neuzen.. en men mannetje krijgt der ook steeds meer aardigheid in, dus das helemaal leuk

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ow shoppen is zo leuk, ik ga donderdag met een vriendin hele dag op pad, bart is dan op kdv en zij is zwanger van haar eerste, dus we gaan lekker ideeen opdoen en struinen :D heb er nu al zin in.

8. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Wij gaan zaterdag naar Amsterdam en eerst naar de prenatal, was het idee van me man... Heb er zin in...

9. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Happy.. Haha leuke dingen zijn dat he om naar uit te kijken dat geshop :D

Zoo.. k heb me ff opgegeven voor zwangerschapsyoga... zal me benieuwen hoe me dat gaat bevallen haha

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @LQ
    ja daarom geniet er van want bij een 2e doe je dit niet (stond ik toen niet zo goed bij stil)

@shoppen baby
    zozo er gaan er al lekker veel beginnen emt shoppen voor de baby! ik wacht tot eind januari en ik weet wat het word.
    Bij ons dus helaas niet echt meer naar de baby-dump, maar wel lekker naar superstore van prenatal enzo dat vind ik ook altijd erg leuk
    heb nu eerst afgesproken over maandje ongeveer met mijn nicht te gaan shoppen voor kleren :D

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @lucky, voor mij ook de 2e maar Kga echt wel naar alle winkels zoals babydump ed. Ze hebben daar ten eerste een gratis pakket ;) en ook leuke kleding voor de baby en jezelf. Misschien nieuw boxkleed ed. Geen reden om bij een 2e niet te gaan hoor ;) gewoon jezelf verwennen!

12. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goedemorgen dames,

@elisa: ja damian terug op de hoge ring geen optie. Ik hoorde trouwens biet zulke goede verhalen van kidsworld. Maar in poort zullen vast wel goede zijn.
    Ooh bijzonder een kavels in barbant. Spannend hoor.

@shoppen: tja bij de eerste hebben wij veel dingen gekregen eigenlijk alles. Dus toen ook niet echt geshopt. Ben nu wel van plan om naar de 9 maanden beurs te gaan. En hoewel ik al best veel kleertjes heb koop ik die ook vast nog wel bij.

Ik ben nu op weg om mijn ouders weg te brengen. Zij gaan met vrienden naar duitsland een paar dagen. En dan kan ik de auto lenen.
    Alleen met al die windstoten klotst het wel in mijn buik. Hopelijk wordt kaboutertje niet zee ziek.

13. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ happy
    Bij de baydump waar ik ga hebben ze niet echt veel kleertjes en die kleertjes die ze daar hebben, hebben ze ook in een winkeltje waar ik vaker ga
    En boxkleed etc wil ik wel kopen maar vind ik bij de babydump te duur
    Maar ga heus wel wat dingen shoppen hoor haha

@gyino
    Ik ga ook naar de negenmaandenbeurs, ben echt zowat aan het aftellen haha
    Dat is echt lekker een dagje uit voor mij en me mams

@all
    Zo net pas wakker, lekker hoor
    Dalijk paar uurtjes werken, morgen ook 2 en dan de echo!
    Jeeeeh nog 1 nachtje slapen

14. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wij hebben over week echo. Hoop dat ik een week verder ben want dan weet Ik net het geslacht vOordat we naar de negenmaandenbeurs gaan en anders die weekdaarna. Kan ik nog niet gerIcht shoppen ;) willen jullie Ook het geslacht weten of het als verrassing houden?

15. Kreeft15

Kreeft15 Actief lid

24 okt 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ elisatje ik weet ook eentje schijnt goed te zijn in muziekwijk vlakbij het station. Heet Oliver... Ja wij gaan in de wijk, wel zo leuk voor straks als ze naar school gaan enzo, zie je vaak dat ze met elkaar mee groeien;)

@ baby shoppen, ik weet niet maar ik durf nog niet ...hebben jullie al dingen gekocht? Op de uggs na (had ik al in amerika gekocht) heb ik nog niets gekocht...

@ besef zwanger....vanmorgen besefte ik het voor het eerst dat ik echt zwanger ben. had nog een test gedaan van clear blue om te kijken of er nu 3+ zou staan (eerst stond er 2-3) en dat stond er! Ik moet er gewoon nog ff aanwennen...denk doordat ze zo stellig zeiden dat het er voorlopig niet in zat. Ben wel heeeeeel blij natuurlijk voelt gewoon beetje gek!

@ emo, zijn jullie af en toe ook zo emo?Ik heb er vandaag beetje last van....ga het toch maar tegen wat meer vriendinnetjes vertellen, kan ik het beetje delen. Geen een van mijn vriendinnen hebben kinderen of willen zwanger worden dus dat is wel beetje moeilijk. MAar volgens mij zullen ze het wel leuk vinden....

@ gratis baby doos waar kun je die allemaal aanvragen? Zijn er veel verschillende?

@ negenmaandenbeurs ik ga ook!Ben ooit met mijn zus geweest was erg leuk!Nu gaat ze met mij mee!Moet ff de kaartjes gaan kopen. Zag dat ze bij prenatal € 14 waren ipv € 18.

@ misselijk vandaag weer errrrrug misselijk!

16. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Goede morgen dames..

Pff wat een weertje zeg.. dikke wind en regen, niks aan..

@Kreeft.. wij hebben nog niks gekocht voor onze kleine pip.. we gaan vandaag ons eens verdiepen in de babykamer en kinderwagen, maxicosi.. dat vind men mannetje wel belangrijk om over mee te beslissen.. kleertjes e.d vind die ook prima als k dat met n vriendin ofz ga shoppen :D

@Lucky.. Spannend joh die echo.. Altijd leuk om je kleine weer te zien..

@9maandenbeurs.. ik ga ook heen samen met een vriendin, zij zijn ook bezig om zwanger te worden.. en t leek der leuk om der heen te gaan.. ik zeg, dan doen we dat toch :D

17. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Zo weer 1130 me bed uit, ben misselijk... Maar dat maakt me blij betekent dat we nog steeds zwanger zijn...

9 maanden beurs wil ik graag heen, waarschijnlijk week of 2 weken later geslachtbepaling willen we wel doen

Kidsworld gaat het niet worden, denk uk Europa of de boederij zal eens bij Olivier kijken...

Ga zo me werk op de hoogte brengen van mijn goede nieuws
    Ik heb al een beetje geshopt

18. Kreeft15

Kreeft15 Actief lid

24 okt 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ elisatje ik ken het...zo misselijk! maar ja wat je zegt is goed teken;) ben zo benieuwd naar dinsdag!hoop wat te zien!echt spannend! Ik hoorde over uk europa niet hele goede dingen, schijnt groot en onpersoonlijk te zijn. Maar zou er wel ff gaan kijken, heb je eigen oordeel. Ik twijfel tussen oliver is van iemand die ik ken en kikinous, allebei wat kleinschaliger. Ik zou enkel voor kikinous gaan omdat iedereen uit ons hofje daarheen gaat. Kunnen ze als ze iets ouder zijn ook samen spelen enzo. Vandaar....maar hoop dat ik het daar ook 1 dag mag brengen ipv 2.

Mis je je familie en vrienden trouwens niet er nu je zwanger bent en hier woont ipv in het zuiden?

@ geslachtsbepaling, wil iedereen hier weten wat het wordt?Wij in principe niet.....maar hoop dat ik mijn nieuwsgierigheid al die maanden kan bedwingen!

19. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @kreeft... Wij willen wel weten wat het word..lijkt ons persoonlijk handiger ivm aankopen doen en spullen die we evt over kunnen nemen..

20. Kreeft15

Kreeft15 Actief lid

24 okt 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lq ja lijkt mij ook handig hoor, maar ik heb bij mijn zus 2 keer meegemaakt dat we het niet wisten en 1 keer wel en vond niet weten wel heel leul. Denk dat ik in de toekomst de 2de wel zou willen weten hoor.

Deel Deze Pagina