Iedereen zegt dat dat de meeste in 3 maanden zwanger zijn zeker als je onder 30 bent... Ik vind het eerlijk gezegd allemaal vies tegenvallen...
hahaha die ook al!Wat toevallig!!JA inderdad zou grappig zijn!! Ik was ook in juni naar amerika! Dus dat is wel allemaal toevallig!!
ja ik vond het ook geweldig!!!Ws onze 2e keer!Dit keer deden we West-Kust en de Parken. Was erg leuk!Ja was er deel juni/deel juli!Toen kon ik me dus niet inhouden!
In 2008 New York, Washington, Miami (ten huwelijk gevraagd). Ja en in juni OOK westkust en parken gedaan en Hawaii en via New York terug. We willen volgend jaar weer..
Hey meiden pff ben kapot, zo hard moeten fietsen met die wind, nu lekker thuis en de werkweek zit er weer op. Mannetje is uiteten met werk dus ben vandaag alleen met mijn dochter @Jen Gefeliciteerd! ik zie bij de kvtest ook een 2e streepje!! hoe reageerde je mannetje? @Kreeft ja leuk he dexter wij downloaden hem iedere week alstie in amerika op tv is geweest nu nog maar 2 afleveringen is het seizoen weer afgelopen @spannend Dat plopje herken ik uit een verhaal van mijn schoonzus. Die verloor het met 10 weken en was er zo kapot van, toen ze het eruit voelde komen. Lijkt me echt heel erg. Wel fijn aan de ene kant dat je lichaam het nu aan het verwerken is. @Amerika een nicht van mijn vriend is voor 3 jaar in amerika gaan wonen met haar gezin. haar man werkt aan die stright fighters (of hoe je dat schrijft) dus af en toe komen er wel leuke dingen naar nederland voor leuke prijsjes zo dat was het uit mijn hoofd sorry als ik wat vergeten ben morgen de echo spannend!!!!!!!!!!!!
We hebben veel Abercrombie en Hollister geshopt, me koffer was op de heenweg nog niet halfvol en terug te zwaar
@ anna ja ik ken het! grappig hetzelfde als ons die reizen!Wij hebben alleen hawaii niet gedaan, wilden we heen op huwelijksreis, maar kon het reizen niet meer opbrengen dus zijn naar antillen gegaan! Ja ik wil ook volgend jaar weer of naar Canada of Australie. Onze (hoop ik) voorlopig laatste verre reis, met een kleintje gaat dat toch moeilijker.... @ Lucky jaaaa wij ook!Het is zoooo spannend!Wij hebben gister gekeken, had maandag geen tijd!Had deze wending niet verwacht!Nog 2 seizoenen....ben benieuwd!
Mijn man heeft met op 10-10-10 gevraagd dus dat is ook wel weer grappig! Wie weet worden we wel tegelijk zwanger ook!!(hopelijk snel)
Ik vond trouwen echt geweldig nog mooier dat ik had durven dromen, dagen spierpijn in me kaak van het stralen