Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ja we missen wel familie en vrienden uit het zuiden daarom willen we ook terug... We hebben hier ook wel vrienden en in de buurt maar is toch anders.

Ik wil weten wat het is, ik denk dan hebben we 2 keer een verrassing

Uk ja hoor van meer mindere verhalen maar wil wel gaan kijken

2. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Vanmorgen bij het plassen had ik wat bruine velletjes, dus ik heb de vk gebeld (ik had al 3 en 2 weken geleden ook bruine afscheiding). Ze gaat overleggen met het echobureau of ik deze week kan komen voor een echo. Ik hoop het zo, want ik maak me echt heel erg zorgen!!!

3. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ow Dotty wat balen hoop dat het goed is, bruin wil meestal niks zeggen toch dacht ik?!

4. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee, zolang het geen helder rood is en er geen erge krampen zijn is het positief (en zelfs dan zegt het niet altijd dat het mis is). Maar zeker weten ze het natuurlijk nooit. Ik zit nu dus te wachten op een belletje. Ik hoop zo dat het heel snel deze week gaat lukken!!!

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ja hoop dat je snel echo krijgt... Dit is niet fijn die onzekerheid

6. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ze hebben gebeld. Ik kan vandaag om 16.00 uur terecht. Vriend heeft belangrijke afspraken staan, maar is nu van alles aan het proberen om mee te kunnen. Oh, wat een zenuwen!

7. Kreeft15

Kreeft15 Actief lid

24 okt 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dotty wat erg ik ga voor duimen!laat je wat weten als je geweest bent?

8. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, ik laat het zeker weten!!

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Jeetje hopelijk is alles goed Dottie.

Hier nog een hoge temp, negatest en kotsmisselijk.. Snap er nix van

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

@dotty
    jeetje meis is wel schrikken, ben benieuwd zometeen!

@negenmaandenbeurs
    ik heb 2 kaartjes voor de prijs van 1. Heb mijn ingeschreven voor de nieuwsbrief en je krijgt dan meestal in november een mail dat je 2 kaartjes voor de prijs van 1 kan kopen. Dus dat is we lekker
    welke dag gaan jullie?

@geslacht
    ik vind het leuker om te weten, en ben een veel te nieuwsgierig persoon. Oow vind ik het met kleertjes leuker. Unisex vind ik toch wat minder

@beckje
    jeetje meis daar word je ook niet goed van
    mja je zit nog 4 dagen voor je testdag toch? of klopt je banner niet

@all
    zo het eten staat al klaar gelukkig
    vanmiddag ff gewerkt door die storm gefiets pffff, en op de terugweg ook helemaal nat geregent, dus dochter opgehaald gelijk gaan douchen. Toen wilden mijn dochter lekker slapen dus heb ik ondertussen nasi gemaakt, zo alleen even opwarmen.
    De rest van de avond doe ik niks meer!

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Dotty; ben heel benieuwd of alles goed is.......

Hier; heb nog steeds een humeur om te schieten en een energielevel van niks. Heb me voor minstens de rest van de week ziek gemeld......... Kan echt niks hebben en tot overmaat van ramp is onze schutting omgewaaid met die K-storm! Moet ook echt vandaag gerepareerd worden omdat wij op een hoek wonen en nu iedereen mijn tuin in kan..... Manlief dus van zijn werk gebeld, die is nu, strontsjagerijnig, bezig met restje van de paal verwijderen en moet dan nog een nieuwe paal plaatsen en de schuttingdelen weer vast zetten.......... Loopt constant te vloeken en met alles te smijten omdat het niet lukt en dat werkt niet echt fijn op mijn gemoedsrust.............. pffff kan er wel van janken.....

12. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even snel een berichtje van mij! Met een inwendige echo hebben we een kloppend hartje gezien!!! Ben wel iets minder ver. Ik ben 6 weken en 5 dagen. Ben zo blij nu.

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh goed zo!! Wat fijn om te horen!!

14. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ow wat fijn Dotty en het hartje klopt dat is heel fijn om te horen en te zien

15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @dotty
    jeeeh gelukkig!! ze wisten niet waar het bruin vandana kwam??

@jen
    snap hoe je je voelt hoor meis, die periode heb ik gehad
    en voor je mannetje is het ook niet leuk zeg die schutting, kan niemand hem helpen??
    en als hij naar binnenkomt gewoon lekker bak koffie geven ofzo haha

16. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee, na de inwendige echo kwam er nu ook geen rommel meer uit. Het kan van alles zijn.

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @dotty
    oow nouja gelukkig heb je een goede echo gehad en zou ik me er niet te druk om maken
    was je mannetje er nog bij?

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; tot wanneer heeft dit bij jou geduurd??
    Mijn schoonvader dacht ook al dat een beetje hulp fijn zou zijn en was dus in de auto gesprongen en deze kant op gekomen om te helpen; erg fijn! We zitten nu weer dicht!

19. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    uhm dan moet ik ff nadenken hoor, weet wel dat het ongeveer anderhalve tot 2 weken duurde, maar ongeveer met de 8e week geloof ik dat het begon (weet het niet precies meer)
    en fijn dat er hulp bij is gekomen en hoop dattie nu stormproef is want ze verwachtten nog wel wat van de week

20. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @dotty... Wat fijn dat je zo snel een echo kon krijgen.. Gelukkig kon je met goed nieuws weer naar huis.!

Deel Deze Pagina