vanmiddag heel wat kinderwagens en babykamers gezien,, maarrr we zijn der zo goed als helemaal uit beide 1 baby kamer die we super leuk vinden.. En wat praktische info opgedaan over de kinderwagens, en ook daar zijn we zo goed als helemaal uit.. Nou nog ff wachten, en als we niks anders leukers tegen komen.. Gaan we ze over 2mnd ofz aanschaffen kan nu al niet wachten haha..
@dotty: wat fijn om te horen dat alles goed is en je hebt een hartje zien kloppen @lq ik ben ook wel benieuwd naar je voorkeur, ik ben trouwens op zoek naar een ABC Zoom omdat ik een duo naast elkaar niks vind, kom hier al amper de winkels door met een enkele kinderwagen en nu is er een nieuwe in 2012, wat vinden jullie van deze: Topmark Toppi 2 Combi Zwart | Topmark Toppi 2 Combi + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump
@happy.. K heb hem vanmiddag zien staan bij de babydump.. Zag der best handig uit en ook niet extreem lang ofzo..
Ja, mijn mannetje was ook mee vandaag. @jen: staat je schutting alweer overeind? Ik ben een lijstje aan het maken met allemaal leuke dingen die ik op internet vind. Maar wat een keuzes zeg, pfff. Ik vind die topmark kinderwagen er erg goed uitzien!!!
omdat k via me telefoon reageer kan k geen link posten.. Maat kinderkamer die we zagen was bij de babydump.. En dan van interbaby, type chicago.. En de kinderwagen was de Transit.. Dit is een kinderwagen die speciaal voor babydump is gemaakt door mutsy, de keuze voor deze kinderwagen is omdat het een combi wagen is, en hij is tot heel klein inklapbaar, ook die wielen kunnen er nog af indien nodig voor ruimte.. En aangezien ik een hyundai atos heb, is dit wel iets om rekening mee te houden..
Wij hebben ook een mutsy. Die heeft mijn schoonpa van een werkrelatie gehad (nog helemaal nieuw). Ik weet alleen niet hoe hij verder heet.
@lq leuke kamer en leuke wagen, vooral die mist kleur vind ik er leuk uit zien! nu vind ik het wel jammer dat ik geen nieuwe wagen hoef en idd handig als de wielen eraf kunnen, wij hebben de mura en daar kan het ook bij, soms best handig
Hee meiden, Hier even een update van mij. Moet nog een hoop lezen maar ben nu ff gtst aan het kijken en daarna ga ik verder met kantoor en kleine kamertje opruimen voor de kleine. Sinds gister minder last van mijn misselijkheid en het volle gevoel. Ook mijn darmen werken beter. Vandaag weer aan het werk gegaan. En dat is echt een wezenlijk verschil met hoe ik mij thuis voelde. Hoewel ik de afgelopen 2 weken thuis ook druk bezig ben geweest, had ik vandaag echt veel meer honger. Heb vanmiddag 4 boterhammen op, 1 mandarijntje en een trosje druiven maar dat was eigenlijk niet genoeg. Morgen dus meer boterhammen meenemen. Vanavond ook weer een normale hoeveelheid warme maaltijd op. Was weliswaar wel shoarma en geen aardappelen en groente waar ik de afgelopen weken echt geen trek in had, maar toch. Donderdag gaan we voor de termijn echo. Ik ben heel erg benieuwd. Hoop dat alles nog goed is en ben benieuwd hoever ik echt ben. Ook merk ik dat ik vanavond meer energie heb na het werk dan voor mijn vakantie. Heb net al de strijk gedaan en je hebt straks toch niks leuks op tv dus ga ik nog maar even verder met het kantoor. Ga wel op tijd slapen. Tot van de week weer.
ik kijk int babydump boek begin ik te twijfelen of het niet de transaction is.. Maarrr naar nog es kijken op baby dump na de verdere info.. Is het wel de transit haha.. Lekker verwarrend maak k het hier we weten alleen nog weke kleur.. Mn mannetje wil graag n donkere, mja onze pip word in augustus gebore, dan brand het de bak nog uit haha.. Maar die 'mist' trok mij heel erg aan..
lieve dames... Wie kan mij antwoord geven op de volgende vraag.. M'n mannetje en ik zijn niet getrouwd, dus moet hij onze pip erkennen.. Maarrr nu de vraag,, krijgt hij hier uren voor van de baas of niet ?
@LQ; wettelijk gezien volgens mij niet; maar msischien heeft hij een redelijke baas die hem gewoon een uurtje of wat cadeau wil doen? @Lucky; hmmmm fijn als het bij mij ook tot de 10 weken duurt, heb ik nog zo'n 2,5 week te gaan....! Heb me in ieder geval al voor, minimaal, de rest van de week ziekgemeld. Aangegeven dat ik gewoon echt niet meer kan en er dus ook een mogelijkheid bestaat dat ik langer uit de running ben.... We zullen zien! De schutting staat weer overeind! Zwabbert alleen nog wel een beetje omdat de grond zo ongelooflijk soppig is van het water.... Maar een volgend stormpje overleeft hij denk ik wel! pfff vanavond nog even een emo breakdown gehad doordat manlief een opmerking maakte die in het verkeerde keelgat schoot.....; man o man; wat kunnen die hormonen een hoop doen zeg.......... Ik hoop echt dat dit snel over is!
@ dottywat goed dat alles goed is!!!Ben heeeeeeeeeel blij voor je! @ LQ spannend he al die dingen!Ik denk ik een Bugaboo wil, kan je in allelei kleurtjes doen!Vond ik wel heel schattig, had mijn zus ook! Kamer nog niet echt ideetjes, denk je dat er tijdschriften ofzo bestaan met ideeën? @ moe heb net 1.5 uur liggen slapen....ga nu ff broodjes voor morgen maken en dan in bed ff serietje kijken!
@jen: misschien zit je nu op zo'n dieptepunt dat het vanaf hier alleen maar beter kan gaan???? (positief gedacht, ). Die hormonen zijn echt killing! Ik heb ook al een paar keer vriendlief aangevallen. Neem je gewoon lekker de tijd om weer tot jezelf te komen!!!
@jen Ik hoop voor je dat je het niet zo lang hebt, want die periode is exht niet leuk Mja houd in je hoofd het is tijdelijk en voor een goed doel @kreeft Kleurtjes van de bugaboo vind ik ook erg leuk Alleen vind de wagen laag
Dat probeer ik me inderdaad voor te houden; dat het tijdelijk is, voor een goed doel en vanaf nu alleen maar beter kan worden...., maar was net gestopt met roken en daar is het echt killing voor!! (En nee daar kan het niet van zijn, deze verschijnselen, heb ze al langer dan dat ik gestopt ben)
Ik wil even tussentijds reageren anders ben ik alles weer kwijt. @jen: je hoeft echt je excuses niet aan te bieden. Daar hebben we toch allemaal wel eens last van en dan ben jij er ook voor ons. Hoop dat je je snel weer beter voelt en je kan hier gewoon je hart luchten. @spannend: gatver!!!! Dat is vervelend zulke nare dromen. Hoop voor je dat ze niet doorzetten. En uiteraard ook dat je zwanger bent. Ik kan echt geen pijlvastknopen aan je ovutesten. @lucky: hihihihihih!!!!!! Ik had dat ook gister. Bij mij is ook alles weer lekker schoon en opgeruimd. @elisa en giyno: ja dat leek mij ook wel een leuk idee om af te spreken als iedereen zwanger is. Hadden we eigenlijk een paar maanden terug al afgesproken maar ik was hem nog niet vergeten. Ga weer verder lezen.