Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Meiden heb nog niet alles gelezen maar ik ga slapen. Trusten.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @luckyblue. Mijn ei was wat eerder deze keer. Heb dus vandaag mijn Nod. Helaas kreeg ik gisteren migraine en beetje wit/bruinige afscheiding... Word weer ronde verder vrees ik...

3. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goedemorgen meiden

@jen
    Geloof ook dat het echt hormonen zijn hoor, ik heb nooit gerookt en heb het ook gehad en weet dat ik het de vorige zwangerschap ook gehad heb

@beckje
    Oow zodoende
    Wel vervelend dat je waarschijnlijk weer een ronde verder bent

@all
    Zo ik ga me aankleden en zo 2 uurtjes werken en dan op naar de echo!
    Spreek jullie vanmiddag, heb hem om 13.00

4. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Goede morgen ;) hier is iedereen de deur al uit en enten ik lekker terug gegaan naar bed. Zo maar eens lekker rustig ontbijten en keutelen ;).
    Ik wil een duowagen omdat er 21 maanden tussen zit en dan kan Bart misschien wel op zo'n plankje erachter maar dan zit hij niet vast en moet je hem nog de hele tijd in de gaten houden. Heb nu een rode bugaboo erg fijne wagen en die ga ik ook zeker weer gebruiken in m'n verlof als ik alleen ben met de baby en als we samen weggaan kunnen de buggy en de wagen mee. Maar vond die van topmark wel erg leuk en handig eruit zien voor als je alleen bent met 2 kinderen en ook voor mijn moeder die oppast. Dan kan je gewoon alleen weg met 2 kinderen zonder dat ze weglopen ;) haha beetje lang verhaal maar ik ga zo maar eens opstaan al lig ik erg lekker ;)

En jen; komt wel goed hoor houd vol
    Nog weekje of 2 en het word weer minder

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Hormonen ik kan soms ineens beetje bot reageren dus fijn dat ik er nu een reden voor heb bugoboo lijkt me wel leuk leuke kleuren wel laag...

Ben druk bezig met begrotingen voor nieuwe huis bouwen en informatie aanvragen dus kom me dagen wel door... Kan de baby straks de eerste steen leggen

6. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Denk als dit allemaal doorgaat dat we niet veel gaan doe aan de babykamer misschien Nijntje op de muur tekenen ofzo... Huis gaat over half jaar in de verkoop waarschijnlijk

7. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik heb vanochtend de echo gehad.
    Alles zag er goed uit, twee armpjes en twee beentjes gezien. En een kloppend hartje. Het was nu 43 mm en ik ben 1 dagje vooruit gezet dus nu 11 weken.
    Ik vond het echt heel bijzonder.

Ik heb bloed af laten nemen voor de combinatietest. Volgende week donderdag hebben we dan nog een echo voor de nekplooimeting. Die kon ze nu net nog niet goed bekijken. De computer werkt even niet mee, maar ik probeer zo foto's te plaatsen.

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; heel veel plezier strakies!!!

@All; bedankt voor jullie lieve woorden dames.....Ik ga vandaag eens proberen op een rijtje te zetten wat ik allemaal wil gedaan wil hebben in huis en vanavond eens een goed gesprek voeren met manlief; dat ik van hem ook ff wat meer verwacht. Jammer voor hem dat zijn werk zoveel verlangt van hem dat hij thuis niks meer waard is; hij zal toch ff zijn schouders eronder moeten zetten, want ik wordt er niet goed van op deze manier.....

Wil vandaag in ieder geval wat administratie in orde brengen; wijzigingen aan de belastingdienst doorgeven voor kinderopvangtoeslag, zorgtoeslag en voorlopige teruggaaf en ff 2 rekeningen betalen....(die liggen er eigenlijk alweer een week te lang..., maar mijn hoofd stond (staat) er eigenlijk niet naar...)
    Oh ja en wassen draaien.........Eens kijken of ik het voor elkaar ga krijgen om de zin te verzamelen....

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Puma; hey wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad!!!! Ben benieuwd naar de foto's.....!

10. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hier de twee fotootjes

Op de eerste zie je een beentje en op de tweede een handje. Ik vond het beeld op het scherm wel veel duidelijker dan de foto's.
    Maarja toch wel heel bijzonder.

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Tsja op de een of andere manier blijven die foto's lastig scherp te krijgen....; maar wel een mooie herinnering! 't is echt al een mensje om te zien hè?! Geweldig!!

12. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Puma@ fijn dat de echo goed is, mooie foto's ik mag ook al bijna maar ben dan pas 8 weken, leuk dat je vooruit bent gezet

13. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Spannend wanner ga je weer testen?

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat leuk zeg :D blijven leuk de echo's :D

hier word iig nog niet getest. wacht gewoon af tot ik echt overtijd ben. ben wel erg misselijk maar weet niet. wacht wel af. ga gewoon ervanuit dat het weer ronde 7 word.

15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

@jen
    en is het nog gelukt om wat te doen? hier vandaag echt geen zin, zie morgen wel weer

@puma
    super! en leuke echo's altijd leuk om te zien he

@beckje
    ik hoop dat die misselijkheid een goed teken is
    nog niks doorgezet??

16. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Zo de echo gehad, tot nu toe niks raars gevonden

neusje, schedeltje, buikje, darmen en de nekplooi allemaal goed dus nu alleen de bloeduitslag erbij maar daar kan ik volgende week voor bellen

hier de beloofde plaatjes heb ze snel ingescand dus geen super kwaliteit denk ik

Bekijk bijlage 212022

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
  18. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0