@Lucky; moooie foto's hoor!! Ligt "het" nou te duimen op 1 van die foto's? En ja ik heb al wat gedaan; 2 wasjes gedraaid! Hahahaha......verder ook weinig zin eigenlijk......
Ja zag ook zoiets een handje ofzo echt super gaaf wat gaan die weken toch langzaam nu... Heb me eerste kaartje gekregen met in verwachting erop super lief/leuk
Wat een mooie echofoto's!!!! Ik heb er ook weer zin in. Op die van mij van gisteren zie je een vlek, ik kan er nog niks in herkennen, haha.
hoi meiden, vanavond kom ik al jullie stukjes lezen maar wilde even mijn verhaal van vandaag kwijt. ik ging vanochtend boodschappen doen. ik heb de auto van mijn ouders deze week want die zijn op vakantie. ik reed achter uit bij ons op de pakeerplaatst. ik wilde remmen omdat er een boom achter mij stond maar ipv dat ik op de rem trap, trap ik op het gaspendaal. knal tegen de boom aan. heel de achterkant stuk. er moet een nieuwe achter deuir in en een nieuwe bumber op. gelukkig zat ik alleen in de auto en was logan er niet bij. heb wel een hele tijd last gehad van harde buiken maar dat kwam meer van de spanning en de stress. ben even met een vriendin de stad in geweest en dat heeft me goed gedaan. terwijl ik in de stad was bleek dat de vk bij me langs was geweest om te vragen of alles goed was. roy heeft haar te woord gestaan. jammer dat ik haar zelf niet heb getroffen maar ik vond het wel erg lief en fijn dat ze langs kwam. ben blij dat het alleen materiale schade is. maar kan de hele dag door wel janken. ben wel gelijk in de auto gestapt om weer te rijden. dus dat scheeld wel. hopelijk gaat het met mijn gemoeds rust snel weer wat beter want voor logan en roy is het niet echt leuk.
Jeetje Gyino!!! Dat zal schrikken zijn geweest. Gelukkig is het alleen materiele schade. Wel geweldig van je vk dat ze zo betrokken is zeg!
@Gyino, Jeetje dat is wel heel erg schrikken zeg. Ben je beetje over je schrik heen? @Elisatje, ik weet niet wanneer ik ga testen....morgen ga ik karten, mn mannetje zei dat ik morgen (ben ik vrij) wel kon testen omdat we dan zeker weten of het wel of niet kan..mja als ik uitga van 28dec mn ei, is het pas 7dpo....dan is het nog geen kans op positieve test..dus zit ff in dubio...misschien doe ik vanavond rond 19u nog ff ovutest om te spieken hoe deze eruit ziet oftie nog positief is..want het kan zo zijn dat er nog hcg in mn lichaam zit, maar dan zou mn cb digitaal tog niet "niet zwanger" aangeven of kan dat wel???
Spannend@ ik heb geen idee, misschien 2kv5 doen? Ik had die digitale op me NOD gedaan toen stond er zwanger maar bij sommige duurt dat ook nog even voordat hij het zegt...
ik weet nl ook niet wanneer nou mn eisprong is geweest en of ik wel een cyclus heb gehad zo na mn miskraam....dit is mn laatste foto....
@Beckje, ja idd na indrogen lastiger, maar blijven dan wel zo duidelijk als dat ze waren..tenminste, negatief blijft negatief en positief blijft positief....als 25 mn ei was, dan zit ik nu op 10dpo....dan zou ik wel al kunnen testen...toch?
Wauw Lucky, wat schattig die echo met dat handje. Volgende week donderdag gaan we weer voor nekplooi meting. Ik hoop dat ze dan ook weer foto's maken. Ze zei dat het aan het eind van de dag al weer 2 mm gegroeid is, pfff, dat gaat ook hard dan. @ spannend: ik duim voor je dat je snel positief test!
@beckje nouja zolang het nog niet doorzet is er nog niks zeker, kan nog alle kanten op toch @gyino jeetje meis dat is balen, merk ook met autorijden dat ik af en toe dat soort dingetjes heb (te wenig concentratie ofzo) dus ik probeer zo min mogelijk te rijden @puma ja die kleintjes gaan in het begin erg hard! bij 9 weken was het 2,5 cm van hoofd tot kont en nu was het 8 cm dacht ik en weegt ongeveer een ons @spannend al getest?
Mn ovutest was negatief.... Mn mannetje zegt dak of morge ivm karten test of ik afwacht tot volgende week omdattie verwacht dat mn cyclus niet zo in de war zal zijn...morge zit ik op dag 31. Kheb nog 2 zw testen liggen...1x cb digitaal en 1 x de roze zwanger en kids...wat zouden jullie doen??
Zwanger en kids vind ik zelf niet zo duurt lang voor hij positief test, kun je niet langs kruidvat gaan? Hier ook minder geconcentreerd en vergeetachtig
@spannend lastig meis, vind die clearblue wel duur om ff zo te testen, ik zou ook ff langs de kruidvat gaan, uit dit forum blijkt ook dat die vaak nog het snelst positief testte
Yep; daar sluit ik me ook bij aan....k2v5! @Gyino; jeetje meid wat is dat schrikken zeg!! Gelukkig alleen materiële schade, maar toch hè.......je schrikt je een ongeluk! @Hier; vanmiddag toch alle wijzigingen voor de belastingdienst nog klaar kunnen zetten! Morgen nog ff onze digiD opspeuren (liggen ergens ver weg ivm grote opruiming van de bovenverdieping, die overigens al een tijdje stil ligt...) en dan kan ik ze verzenden. Ben er een beetje laks mee geweest, dus we zullen flink wat terug moeten dokken ben ik bang..... maar ja; da's eigen schuld, dikke bult za'k maar zeggen....
@jen dat zou wel vervelend zijn als je meot terug betalen, kan ook zijn dat ze gewoon inhouden op wat je nog van ze krijgt @all ik denk dat ik de kleine voel had het vorige week al maar toen twijfelde ik, maar vandaag voelde ik het wel 1x goed