Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Lastig kreeft, je bedoelt zeker 12 uur dat kan ik ook... Vandaag heel misselijk geweest dacht dat ik ging overgeven heb lekker 2 uur in bad gezeten met drinkbouliion nu is het weer weg... Ik denk maar alles voor het goede doel. Als je advies rust krijgt zou je toch kijken of je niet wat kater kunt beginnen ofzo

2. Kreeft15

Kreeft15 Actief lid

24 okt 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaah ja bedoel 12 uur!;)
    Ja vervelend he!Maar helpt in bad zitten bij jou?Ga ik misschien ook wel ff proberen!
    Maar inderdaad het is allemaal voor een goeddoel!!;)
    Hoe gaat het verder met jou en met je schildklier?

3. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Jen, ik heb gisteravond rond 18u een ovutest gedaan..deze was negatief...iets donkerder dan negatief maar niet zo als de ovutesten waren...ik heb eigenlijk al een week regelmatig van dat slijm zeg maar....heeft dat dan met eisprong te maken? 28e had ik last van steken in mn buik....vooral rechts in mn zij en onderin mn buik....
    Iemand een vergelijkbare ervaring?

Ik heb 4 testen van KV2v5 gekocht...ik heb besloten dat als ik vandaag niet ongi wordt, ik morgenochtend daarmee ga testen...als deze dan niet positief is, test ik pas volgende week donderdag op mn vrije dag testen....als ik dat vol kan houden haha....

vind het wel beetje lastig hoor:)

Zo net gegeten...vitaal broodje van bakker bart met mozzarella, ei, komkommer, pesto, sla en tomaat...Heeeeerlijk...Heb niet veel eetlust, maar had alleen nog een ontbijtkoek op....En mn maag begon te knorren haha....nu vanavond weer eten...En karten:)

4. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Kreeft@ ja dat bad heeft echt geholpen misschien omdat je lekker met je buik in het warme bad ligt... Met mij gaat het goed zit nog steeds te wachten op werk maar verveel me niet thuis... Me schildklier weet ik niet komende maandag weer laten testen en donderdag belafspraak metde internist over de uitslag...

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Spannend@ ik heb ook die buikkrampen gehad... Morgen testen spannend en dan pas donderdag hoop dat je dat volhoud... Mozzarella heerlijk en broodjes van bakker Bart altijd lekker... Veel plezier met karten

6. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ik hoop het ook elisatje hihi....maar wil ook niet de testen erdoorheen testen omdat ze nog best prijzig zijn om "ff" te testen zeg maar....

7. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ja dat snap ik, we duimen allemaal heel hard voor je... En ook voor becky en liefwondertje

8. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Hoi Dames...

FF snel n berichtje vanaf hier.. Laatste dagen hier weinig geweest.. we hebben allebei vakantie dus we zijn druk bezig met opruimen in huis en leuke dingen doen :D...
    We hebben ons doel in ieder geval gehaald.. de zolder is opgeruimd,, en de babykamer in spe is helemaal leeg :D staat alleen nog het logeerbed.. en thats all..voelt best fijn om die kamer al helemaal leeg te hebben :D

We gaan strx nog ffies gezellig naar de stad, kadootje halen voor vrienden van ons.. zijn t weekend jarig.. dus genoeg drukte en gezelligheid :d en vanavond wass uit eten met z'n 2tjes :D.. lekkerrrr

denk dat ik de komende dagen der niet zoveel ben hier,, probeer wel zoveel mogelijk tussendoor mee te lezen..

9. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Lq@ bij ons droogrekje en strijkplank en strijkijzer in babykamer en spullen die we hebben voor de baby, staan trouwens ook de kratten van moeders voor moeders...

10. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Puma en Lucky... wat een leuke/mooie echo's..

@Gyino.. wat schrikken zeg van je auto actie.. maar inderdaad gelukkig is het allen maar blikschade..

@Spannend.. wat vervelend van je "ingewikkelde" cyclus.. had ook nog ff na je ovu testen gekeken, en ook ik zou zeggen de 25ste.. En t slijm verhaal.. ik vond dat altijd lastig te plaatsen.. ook ik heb t gehad toen ik zwanger bleek te zijn.. maar hebt t ook n andere ronde heel erg gehad.. en toen was t niks.. dus je lichaam kan alle kanten op.. maar hoop voor je dat t raak is... have fun met karten vanavond.!

@Elisa.. lekker gevoel he zo'n lege kamer ;)

11. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    #1311 LQ87, 5 jan 2012
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
    Ons lijstje!!!!!!

Januari
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 06-01-2012
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: ongeveer 8 januari 2012
    Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD :(

Zwanger
    Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - ziekenhuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend +/- 25 juli 2012
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 27 juli 2012
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 17 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 25 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken
    Roze bloem--> 5 jan termijn echo
    Beertje1986 --> 5 januari vk bezoek
    Kreeft --> 10 januari echo
    Happygirl86 --> 10 januari echo
    Dotty --> 10 januari intake VK
    Elisatje --> 12 januari intake VK
    Liefwondertje --> 13 of 16 januari gesprek verloskundige
    Beertje1986 --> 16 januari 20 weken echo + geslachtsbepaling
    Elisatje --> 16 januari 1e termijnecho
    Jen27 --> 18 januari termijnbepalende echo + bloedprikken ivm combinatietest
    LQ87 --> 23 Jan controle vk
    LuckyBlue --> 24 jan verloskundige
    Gyino --> 26 januari 3e afspraak VK
    LuckyBlue --> +/- 29 jan geslachtsecho
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo + geslachtsbepaling
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echoe

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend

12. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Lq@ ja lege kamer is heerlijk...

Ik heb trouwens gedroomd over een tweeling en heb al een week het gevoel dat het er weleens 2 kunnen zijn... Hebben jullie hieraan ook gedacht of vermoedens vind het heel raar...

13. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Elisa... ik heb in het begin wel 2ling "angst" gehad... dit ook omdat ik op cyclus dag 23 een knal posi test had.. en een 2ling maken sneller hcg aan dan 1tje alleen... Maarrr men mannetje en ik hadden er wel eens gekheid mee.. maar als ik eerlijk moet wezen... ik was blij toen ik er maar 1 zag op de echo ipv 2..

14. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ik hoop ook op 1 maar zou wel grappig zijn... Mijn internist zei de laatste keer dat ik veel HCG maakte voor de week waar ik toen inzit... Vind het super spannend die echo hoop dat het hartje klopt...

15. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier hadden we ook gedachtes over een tweeling (omdat bij mijn vaders familie, mijn moeders familie en vriendlief zijn moeders familie voorkomt). We hadden een tweeling oke gevonden, maar ben stiekem ook blij dat we maar 1 hartje hebben gezien. Ik wil twee kindjes, maar liever twee keer na elkaar en geen twee tegelijk.

16. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Roze bloem vandaag echo ben benieuwd...

17. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Dotty@ ik wil er ook meer dan een maar wil ook elke keer 16 weken vakantie... :) 2 lijkt me heel druk slaapt de een huilt de ander

18. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Elisa... haha die 16 weken vakantie dat roep ik nu ook.. maasr ik denk alst zo ver is ik t niet meer echt vakantie ga noemen ;)

19. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Eerste 6 weken is er nog niks heb dan zoals vroeger zomervakantie is vanaf half juli bij mij... Jammer dat we niet in de zon mogen zitten... Heb wel medelijden met me man zijn 2 dagen maar ja wij moeten het grote werk doen... Denk dat we dan in het najaar okt/nov naar de zon vliegen met de baby hoop pas in 2013 te gaan werken heb veel overuren opgespaard...

20. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Elisa.. ik stop ook 6 week voortijd ( eind juli ) Maarrr... ik ben bang dat ik dat toch echt niet ga ervaren als m'n vroegere schoolvakanties... k hoop zo dat het dan niet bloedje heet is...

Deel Deze Pagina