Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ben de enige tot nu toe met flesvoeding ;) haha ik twijfelde wel, maar het zoveel problemen gehad met de eerste met borstvoeding en 4 dagen volgehouden, heb nu geen zin meer in dat geklooi :D en ik wil graag thuis net als wij de eerste (werd medische indicatie dus toch naar het ziekenhuis) , maar mijn man wil niet meer dat ik thuis beval omdat hij de vorige bevalling heeft gezien, dus waarschijnlijk wordt het toch ziekenhuis.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Ons lijstje!!!!!!

Januari

Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: ongeveer 8 januari 2012
    Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD :(

Februari

Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer

Zwanger
    Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - ziekenhuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - waarschijnlijk ziekenhuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 17 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 25 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken
    Kreeft --> 10 januari echo
    Happygirl86 --> 10 januari termijnecho
    Dotty --> 10 januari intake VK
    Elisatje --> 12 januari intake VK
    Puma82--> 12 januari nekplooimeting + uitslag bloedtest
    Liefwondertje --> 13 of 16 januari gesprek verloskundige
    Beertje1986 --> 16 januari 20 weken echo + geslachtsbepaling
    Elisatje --> 16 januari 1e termijnecho
    Roze bloem--> 16 januari nekplooimeting
    Jen27 --> 18 januari termijnbepalende echo + bloedprikken ivm combinatietest
    LQ87 --> 23 Jan controle vk
    LuckyBlue --> 24 jan verloskundige
    Gyino --> 26 januari 3e afspraak VK
    LuckyBlue --> +/- 29 jan geslachtsecho
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 16 weken afspraak verloskundige
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo + geslachtsbepaling
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zo even een update, thnx voor de lieve berichtjes. ben lekker vroeg in mijn bed gaan liggen (lekker veel last gehad van de wind maar ach)
    uiteindelijk in slaap gevallen en voel me een heel stuk beter. zal wel van me menstruatie komen denk ik... was ook opeens vrij erg...

Zie al verhalen langskomen over bevallen, heb er ook eens over na zitten denken. zou niet weten of ik liever thuis wil of ziekenhuis. thuis vertrouwd en niet tig artsen die daar beneden zitten te loeren... maar ziekenhuis geeft toch een veiliger gevoel. zou het niet weten eigenlijk. hoe kies je het beste...

4. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ happy: tja lastig is dat. wordt deze bevalling dan ook niet medische omdat de vorige dat was? als het jullie allebei een goed gevoel geeft voor het ziekenhuis en je bent daar toen goed geholpen waarom niet. ook voor je man moet het fijn zijn. hoewel ik wel van mening ben dat jij het laatste woord er in hebt het is jou lichaam.

@ beckje: tja hoe kies je hier in. er zijn speciale info avonden in het ziekenhuis. dan wordt er vertelt wat er allemaal bij komt kijken in het ziekenhuis, wie er aan je bed staan en krijg je een rond leiding door alle kamers die je eventueel zou kunnen bezoeken. dus de ok, kraamkamer, bevallingskamer enz.
    het is iets waar je je zelf het prettigste bij voelt en natuurlijk ook je man. ik heb voor thuis gekozen omdat ik geen gedoe wilde. geen wissel diensten en dan 10 man aan me bed. nee dankjewel.
    een vriendin van mij wilt juist wel in het ziekenhuis bevallen omdat ze dan geen rotzooi in huis heeft. ik moet eerlijk zeggen dat ik van rotzooi niks heb meegekregen dat heeft de kraamhulp helemaal verzorgt.
    het is iets wat in de loop van je zwangerschap denk ik ook groeit. en allebei is het goed.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ok :) wist niet dat ze zoiets doen. wel goed inderdaad!

pff hoor net dat een vriendin van me weer zwanger is, 3 maanden na de geboorte van haar dochtertje.
    kom ik daar met ronde nr. 7...
    maar heb wel meer last van acne, lijkt net zo erg als voordat ik met de pil begon. misschien is de troep nu uit mijn lijf ofzo

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    zo hier alle papieren voor de schade ingevuld. nou mensen wat een klus is dat. en omdat ik niet alle gegevens weet zoals polisnr en zo moet het waarschijnlijk nog over.
    gelukkig zijn mijn ouders morgen weer thuis.

daarnet logan opgehaald van het kinderdagverblijf. hij had wat lichte verhoging en had nauwelijks iets gegeten en gedronken.
    toen ik hem hierin zijn bedje legde was hij helemaal aan het rillen van de kou en heel zielig aan het kreunen. laat hem maar even lekker slapen. en zometeen lekker vertroetelen.
    ik ga nog even wat huiswerk doen en de vaatwasser in en uitruimen. zie jullie vanavond weer.

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    woow beckje echt 3 maanden na de geboorte van haar dochter. pfff moet er niet aan denken. nee vind dat veel te dicht op elkaar voor mij. ben heel blij dat logan zo 3 is. heb nu echt van hem kunnen genieten 3 jaar lang. hij snapt nu ook veel meer en kan zeggen wat hij wilt. en begrijpt ook een beetje dat er een nieuw kindje in de familie komt.
    maar snap voor jou dat dit even hard aan komt. maar kom op meid mijn vader zegt altijd dat er van veel oefenen er hele mooie kindjes komen. dus die van jou wordt echt een super mooi kind.

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hoop het maar... lijkt gewoon best lang. zeker als ik naar het lijstje zo kijk. maarja goed, we zien het wel. kan nog van alles gebeuren

9. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Ik zelf kies ook voor thuisbevalling...heb ik altijd al gezegd, mn vriend twijfelde heel erg, want die zegt ook, mocht er wat gebeuren, dan moet je nog naar het ziekenhuis toe. Die vind in het ziekenhuis ook veiliger.
    Maar ik heb zoiets van thuis vind ik prettiger, inderdaad niet 20 man om je heen...maar nu ik dus vol blijf houden dat ik gewoon thuis wil, heeft hij ook zoiets van tjah dan moet het maar.
    Thuis kan ik lekker gillen zonderdat iemand me hoort (vrijstaande woning) en vind het ziekenhuis zowieso al eng, koud en kil (niet prettig)
    @buddy's, erg slim bedacht Jen.

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zo alle administratieve rompslomp is geregeld, de rekeningen weer betaald. Komend weekend gaan we ff flink opruimen op de bovenverdieping; ben benieuwd hoe ver we gaan komen.....

Kerstboom er uit, speelgoed uitzoeken en naar de vliering, box alvast op de babykamer, zodat we die straks niet meer van zolder hoeven te plukken. Heerlijk!! Heb er nu al zin in.....

Had vandaag even willen gaan shoppen van het vrijgevallen spaarloon, maar helaas pindakaas zijn die centjes nog niet binnen! ABN had aangegeven te storten in de eerste week van januari, maar na een telefoontje bleek dat ze daarmee bedoelen dat ze het overmaken in de eerste week en dat er dan dus nog 1 a 2 dagen voor de verwerking nodig zijn! Grrrrr......had me er zo op verheugd!

11. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Alles weer even doorgelezen

Water/badbevalling lijkt me ookheel bijzonder, en fijn als het warm is in de zomer

Vakantie@ over 3 weken gaan we op wintersport in Oostenrijk, eind maart Thailand en juni willen we naar sardinië dan is het baby time waar ik stiekem het meest naar verlang....

Vandaag papieren binnen van de nieuwbouw als we willen kan het eind 2012 al af zijn dacht zelf eind 2013 was even schrikken... Ik wil de tijd om alles uit te zoeken zoals badkamer keuken en babykamer...

Kreeft@ zullen we buddy zijn?

Hier@ tot 1330 inbed gelegen moe en misselijk... Zo toch maar aan de cola kijken of dat helpt die crackers werken niet meer...

12. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @ elisatje: heb je al vanille vla geprobeerd. En je mag ze niet teveel maar bij mij hielpen zoute dropjes ook.
    Dat klinkt erg lekker en aardig wat vakanties. Voor ons zit dat er waarschijnlijk niet in dit jaar. Vriendlief is ook begonnen met afstuderen.

13. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Ik heb echt een off day vandaag. Blehhhh! Nergens zin in. En ben niet voorui te branden. Zo zie je maar dat je energie level heen en weer schiet. Van de week kon ik nog heel de wereld aan. Geen trek alleen in slechte dingen. Maar we gaan vanavond toch echt gezond eten.

14. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Lust geen vanille vla, wij we hebben iets met vakanties... Ze zeggen wel dat het ophoud met kinderen dus we zijn benieuwd... Is hij klaar met zijn studie als de baby er is?

15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

@ziekenhuis bevalling
    ja ik kies ervoor omdat laatste keer medisch was, dus vind het wel fijner idee. En zoveel mensen heb je niet om je heen. ligt alleen in een kamer en af en toe komt een verpleegkundige kijken en je vk is erbij, pas als het medisch is komen er meer mensen bij kijken
    en ik had lekker de rotzooi niet thuis

@leeftijd dochter
    mijn dochter is van juli 2010 dus bij de geboorte net niet of net wel 2

@all
    ben de helft weer vergeten en me nicht is er dus kan niet echt blijven kletsen

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik zie net het volgende;

De winnares van een Belly Bandit Limited Edition van Belly Bandit t.w.v. €79,95 is geworden:

Beertje1986

Beertje1986, van harte gefeliciteerd! Zou je mij je adresgegevens en emailadres willen sturen via PB?
    Belly Bandit.nl neemt dan contact met je op.

Wat een mazzelaar!!! Dat wil ik ook..................... :D

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Spannend; hoe was het karten? Heb je nog getest???

18. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @elisa: nou dat wordt nog een leuke want hij moet in augustus zijn eindproject inleveren. En ik ben eind juli uitgerekend. Dus dat is een ontzettende hectische maand. Dus dat wordt nog wat.

@jen: wauw!!wat leuk voor beertje. Maar hoe weet jij dat dan jen?

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik kwam net, via een oud november 2007 mama, in dat topic terecht. Ik dacht; eens even kijken wie er nu gewonnen heeft...!

Zo net nog even snel wat afgehandeld.....WIj hebben een 2de hypotheek bij DSB en hebben een maandje geleden een aanbod voor compensatie ontvangen; dat moest nog doorgenomen en ondertekend worden tenzij je ook een aanbod wil voor overkreditering en dat heb ik dus net maar meteen even aangevraagd! Ook weer van het lijstje "things to do" afgestreept!

20. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Ons lijstje!!!!!!

Januari

Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: ongeveer 8 januari 2012
    Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD :(

Februari

Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer

Zwanger
    Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - ziekenhuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - waarschijnlijk ziekenhuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 17 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 25 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken
    Kreeft --> 10 januari echo
    Happygirl86 --> 10 januari termijnecho
    Dotty --> 10 januari intake VK
    Elisatje --> 12 januari intake VK
    Puma82--> 12 januari nekplooimeting + uitslag bloedtest
    Liefwondertje --> 13 of 16 januari gesprek verloskundige
    Beertje1986 --> 16 januari 20 weken echo + geslachtsbepaling
    Elisatje --> 16 januari 1e termijnecho
    Roze bloem--> 16 januari nekplooimeting
    Jen27 --> 18 januari termijnbepalende echo + bloedprikken ivm combinatietest
    LQ87 --> 23 Jan controle vk
    LuckyBlue --> 24 jan verloskundige
    Gyino --> 26 januari 3e afspraak VK
    Beertje1986 --> 26 januari vk bezoek..
    LuckyBlue --> +/- 29 jan geslachtsecho
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 16 weken afspraak verloskundige
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo + geslachtsbepaling
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty