Zo, ik ben bijgelezen en ik heb ook geen energie meer om te reageren. @ spannend: wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Ik duim nog steeds voor je. Nu plof ik op de bank neer. Ik denk ook niet dat ik vanavond nog kom.
hey meiden zoals meerdere hier weer een werkdag erop zitten en pfff ben gesloopt. Had al geen goede nacht gehad en dan nog een drukke dag, nou valt me wel zwaar dus zal denk vanavond ook niet veel aanwezig zijn. @spannend en beckje jeetje meiden wel lastig als je lichaam zo raar doet. Ben wel benieuwd wat het betekent hoor.
hier ook weer de eerste werkdag erop zitten, iedereen de beste wensen gewenst vind ik ook altijd zo'n gedoe die eerste dag! Verder weinig last gehad, had nog lekker ontbijt gemaakt dat laat ik liggen thuis op het aanrecht, dus niet veel gegeten vandaag. Ik heb morgen de echo en als alles goed is ga ik woensdag cupcakes met een baby erop uitdelen ben benieuwd of ze doorhebben dat het van mij is. Voel me echt veel minder top dan met de vorige zwangerschap toen had ik echt helemaal nergens last van. Nu kan ik moeilijk eten en krijg ik niets binnen, ben ik alleen maar moe en heb ik nergens zin in nog 3 weken dan is het hopelijk weer voorbij!
Als ik het zo lees is bijna iedereen misselijk ik hoop dat het allemaal is afgelopen bij 12 weken heb gelezen vaak tot 16 weken... Eigenlijk voor 12 weken
Hey meiden ik weet dat sommige hier ook naar de negenmaandenbeurs willen las net het volgende Van 8 t/m 14 januari 2012 krijgt u bij aankoop van 3 Honig kruidenmixen bij de winkels van Bas van der Heijden, Dirk van den Broek en Digros bij de kassa een voucher met unieke actiecode. Met deze actiecode kunt u een gratis 2e kaartje bestellen voor de Huishoudbeurs t.w.v. 18,-! Als je op bepaalde datums gaat dan is de negenmaandenbeurs er ook en scheelt het misschien wel!
hoi meiden, ff snel een berichtje. moet echt aan me werk maar zo geen zin. dus ben het een beetje aan het uitstellen. ik denk dat ik een blaasontsteking heb. veel pijn in me buik en vaak plassen. das logische maar echt van die prut beetjes. dus morgen maar even me plasje inleveren. logan gaat weer wat beter. is vandaag lekker naar het kdv geweest. wel vaak piepen maar geen koorts. daar wel blij om. goed ik ga weer snel verder. hopelijk zo even tijd om alles te lezen.
hey meiden heb even een vraagje voor degene die in het ziekenhuis willen bevallen hebben jullie gevraagd wat de kosten hiervan zijn (dus gewoon de kosten en niet min het bedrag wat vergoed word)
vanaaf zwangerschapsyoga gedaan,, t is een aanrader.vooral als je moeite heb om je eigen innerlijke rust moeilijk kunt vinden.. Erg ontspannend nou ga k doesje en lkkr mn bed in
@ lucky, ziekenhuisbevalling kost mij niks ook niet zonder medische indicatie, daarom heb ik deze verzekering. Ook eigen bijdrage kraamzorg krijg ik helemaal vergoed , dus kan ik je niet mee helpen. @yoga, lijkt me ook wel iets maar zoiets begint toch pas in de 20 weken? Jij bent er wel vroeg bij!
Morgen tussen 10 en 12 even de verloskundige bellen, kijken of ze die dag een plekje voor me vrij heeft. Dan even een gesprekje over hoe en wat. En dan kijken of hun het kunnen oplossen of dat ze we doorverwijzen naar een gyneacoloog? Ben benieuwd...En anders word het sowieso vrijdag!
Hee meiden, Sorry dat ik er zo weinig ben. Erg druk nog steeds op het moment. Hier en daar nog nasleep van de feestdagen. Morgen als het goed is laatste cursus dag dus dat scheelt dan al. Hoop van de week weer wat rust te hebben om alles bij te lezen en te reageren. Maar ben in gedachten bij jullie. Hier gaat alles goed. Heb het aan mijn leidinggevende vertelt. Die reageerde echt super leuk. Nu hopen dat ik ook echt mijn contract heb 31 januari. Geloof er pas echt in als ik hem echt heb. Heb het mijn team ook vertelt. Sommige reageerde leuk, andere wat terughoudend. Maar ik kan ook niet verwachtten dat iedereen reageerd zoals ik zou willen. Heb weinig klachten. Soms wel extra moe en de ochtend misselijkheid blijft een beetje maar niet zo extreem. Meiden nu ga ik weer slapen want ik zit om 7.00 weer in de auto naar Naarden. Trusten. Xxx
@Elisatje; Ach dat is best lief van zo'n oudje! Ik had er gisteren een die het nodig vond om zich met mijn boosheid te bemoeien....Die heeft echt mazzel gehad dat ik me kon inhouden, want ik had echt zin om mijn scheur open te trekken!! @All; Manlief is gisteren een dagje vrij geweest en heeft van alles in huis gedaan, allemaal klusjes die al een tijdje liggen; heerlijk!! Daarnaast is hij nog naar Ikea gereden heeft daar een nieuw tv-meubel en 2 cd/dvd kasten gekocht en heeft gisteren ook nog de hele woonkamer verbouwd! Ben helemaal blij met mijn ventje!! Vanmorgen eindelijk het spaarloon ontvangen en ook nog eens 203,- teruggekregen van E.on (energiemaatschappij)! Het begint ons financieel eindelijk een beetje goed te gaan (dat is de afgelopen jaren wel eens anders geweest) we hebben nu een heerlijk bedrag op de spaarrekening staan en zijn sinds jaren uit het rood!!! Ik ben echt zoooooo blij!! En er zit financieel nog veel meer aan te komen; kan mijn geluk niet op! Vandaag lekker rustig dagje; Esmay is op school en blijft over en gaat naar de BSO! Kan dus heerlijk aantutten vandaag. Deze week nog de hele week thuis in overleg met mijn teammanager en dan ga ik volgende week weer proberen te werken. Waarschijnlijk wel voor halve dagen, maar dat ga ik de eerste dag even overleggen met de arbo-arts.
@jen dat is fijn als je centjes krijgt, kan je eindelijk shoppen! al iets gehoord van de belastingdienst?? @ziekenhuisbevallen nou heb mijn verzekering gevraagd het kost 509,87 om te bevallen in het ziekenhuis hiervan word 308 euro vergoed dus blijft er 201 euro over. Ga nu weer twijfelen over waar ik zou willen bevallen dan, want wil die centjes liever voor iets anders gebruiken , mja als het gaat zoals de vorige is het wel fijn om in het ziekenhuis te bevallen. Even goed bespreken met de vk
Ons lijstje!!!!!! Januari Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: ongeveer 8 januari 2012 Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD Februari Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer Zwanger Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - waarschijnlijk ziekenhuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 17 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 23 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 25 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken Kreeft --> 10 januari echo Happygirl86 --> 10 januari termijnecho Dotty --> 10 januari intake VK Elisatje --> 12 januari intake VK Puma82--> 12 januari nekplooimeting + uitslag bloedtest Liefwondertje --> 10 of 13 januari gesprek verloskundige Beertje1986 --> 16 januari 20 weken echo + geslachtsbepaling Elisatje --> 16 januari 1e termijnecho Roze bloem--> 16 januari nekplooimeting Jen27 --> 18 januari termijnbepalende echo + bloedprikken ivm combinatietest LQ87 --> 23 Jan controle vk LuckyBlue --> 24 jan verloskundige Gyino --> 26 januari 3e afspraak VK Beertje1986 --> 26 januari vk bezoek.. LuckyBlue --> +/- 29 jan geslachtsecho Puma82--> tweede afspraak verloskundige Roze bloem--> 16 weken afspraak verloskundige Gyino --> 29 februari 20 weken echo + geslachtsbepaling LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje
ziekenhuis in thuis veranderd met de vk erover gehad en zou deze keer opzich geen probleem moeten zijn, dus doe ik het gewoon thuis
Goedemorgen dames.. Tis hier aardig rustig de laatste tijd maar das wel makkelijker om dingen terug te lezen haha.. @Jen.. wat fijn dat je financieel weer vooruit gaat en uit het rood bent,, weer 'n stressfactor minder.. @Lucky.. Als de vk indd aangeeft dat het geen probleem zou zijn, dan zou ik indd ook gewoon lekker voor thuis bevallen gaan @Roze.. in principe mag zwangerschap geen reden zijn om je contract niet te verlengen o.i.d @Hier... kon vanochtend niet echt opgang komen.. maar t is gelukt, men bedje lag nog veelste fijn.. strx weer werken van 1 tot half 10,, en dan morgen lekker een dagje vrij. vandaag geen last van misselijkheid, zoals gister.. zou wel komen vant t vroege opstaan.. k was eerder ook geen held in ontbijten op de vroege morgen
Hey een drukke agenda vandaag! @kreeft en happy; veel plezier bij de echo!! @Dotty; veel plezier bij de VK!! @lucky; je hebt groot gelijk dat je kiest voor een thuisbevalling! Naar het zkh kan altijd nog als het nodig is en dan wordt het gewoon betaald voor je! Krijg vanmiddag mijn moeder op visite, gaan even samen naar het centrum. Had hier pas geleden laarsjes gekocht die ze helemaal geweldig vind dus die wil ze ook gaan halen! Wel gezellig om ff wat aanspraak te hebben!
@lucky, idd lekker voor thuis gaan en als het toch medisch word kan je altijd nog gaan en kost het niks ik twijfel ook enorm om het niet eerst thuis te proberen, tweede gaat toch makkelijker zeggen ze. Hier pas om 5 uur de echo, mannetje wildd natuurlijk ook mee dus uit het werk meteen. Vanmiddag word mn bugaboo opgehaald is verkocht. Nu ga ik dan toch voor de donkey hoef er niet veel voor bij te betalen dus ben helemaal happy. @jen, wel lekker ff dagje zonder kids vandaag en even wat afleiding gezellig hoor. Ik vond gisteren na 2 weken ineens een hele dag werken ook wel erg zwaar worden, maar we zullen we zien hoe het gaat. Andere meide metafspraak vandaag, succes en en kreeft, alles goed bij de echo plaats je ook foto, ik zal het vnv doen als ik terug ben.