Klinkt niet goed elisatje, houd het goed in de gaten, weet niet of jewst kan missen (ikwel) maar anders maar droge biscietjes eten ofzo
@jen altijd leuk onverwachts ff met mams weg. is ze geslaagd? @bevalling de vk zegt idd dat de 2e waarschijnlijk sneller en makkelijk gaat (nu is dat natuurlijk niet in alle gevallen) maar ik ben al 'blij' als ik deze keer persweeen krijg, dat zou al een stuk helpen. Dus tot nu toe zeg ik thuis bevallen, wie weet verander ik er nog in, maar dat zien we dan wel weer @elisatje wel goed vocht blijven drinken he en als het echt te erg word met je vk bespreken, want sommige meiden hebben ook een bepaalde 'aandoening' dat ze blijven spugen en opgenomen moeten worden, wil je niet bang maken, maar dat je het goed in de gaten houd @echo's meiden succes vandaag en ben benieuwd naar de plaatjes!
Eerst werd ik misselijk van thee, toen ranja, sappen sinds gisteren ook water drink steeds beetjes omdat ik anders zo misselijk word... Maar jullie hebben het minder de misselijkheid? Ben wel blij dat ik nog steeds thuiszit voor me schildklier...
@ elisatje, wat vervelend!Heb je die pilletjes al bij de dokter gevraagd?Ze hebben ook zetpil vorm!Zal ik echt ff vragen als ik jou was! @ echo...ik heb mijn echo gehad!En pas nu besef ik het!Het is nu 0.50 cm dus ben 6 weken zwanger!Alles zag er goed uit! En heb het hartje zien kloppen, wauw echt bijzonder!!
Had bij apotheek nagevraagt moet op verwijzing arts maar omdat ik onder de internist val door schildklier moet ik met hem overleggen... Of het kan met schildkliermedicatie zei de apotheek. Spreek hem donderdag dan heb ik een belafspraak. Kreeft@ wat fijn goede echo... Foto!!
@kreeft jeeeeeh wat goed. en wat klein! @elisatje het is echt vervelend voor je meis, wou dat ik iets wist, maar ik heb zo goed als nooit hoeven spugen bij mijn zwangerschappen. Wel lastig dat je tot donderdag moet wachten
@ elisatje, wat balen zeg!! Dat je ook nog zo lang moet wachten is echt rot!Heb je al boullion en wit geroosterd brood geprobeerd? Hier als bijlage de echo!
@ elisatje! wat goed, jij gaat bij eerste stap toch? Ben benieuwd naar je ervaring!Ja een kippenboullion ofzo, hopelijk helpt dat!at een toestand! @ Becky ja heeeeel iniminie is het nog...en zo gek dat het hartje dan al klopt, kreeg helemaal tranen in mijn ogen...besefte het toen was dat echt zo was. Ga er nu ook van genieten! wel nu beetje krampjes steeds, denk door het inwendig gebeuren....zal zo wel overgaan (hoop ik!)
Kreeft@ Laat het meteen weten donderdag, ga bij eerste stap in poort... Heb jij je al aangemeld ergens? Zo nu een boullion proberen.
zo heb toch nog testen gehaald. ook ovutesten, gezien mijn temp niet wil gaan zakken hopelijk heb ik dan duidelijkheid