Ons lijstje!!!!!! Januari Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: ongeveer 8 januari 2012 Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD Februari Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer Zwanger Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - waarschijnlijk ziekenhuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 17 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 23 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 25 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken Elisatje --> 12 januari intake VK Puma82--> 12 januari nekplooimeting + uitslag bloedtest Liefwondertje --> 13 januari gesprek verloskundige Beertje1986 --> 16 januari 20 weken echo + geslachtsbepaling Elisatje --> 16 januari 1e termijnecho Roze bloem--> 16 januari nekplooimeting Jen27 --> 18 januari termijnbepalende echo + bloedprikken ivm combinatietest LQ87 --> 23 Jan controle vk LuckyBlue --> 24 jan verloskundige Gyino --> 26 januari 3e afspraak VK Dotty--> 26 januari termijnecho Beertje1986 --> 26 januari vk bezoek.. LuckyBlue --> +/- 29 jan geslachtsecho Dotty --> 8 februari 2e afspraak vk Puma82--> tweede afspraak verloskundige Roze bloem--> 16 weken afspraak verloskundige Gyino --> 29 februari 20 weken echo + geslachtsbepaling LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje
Net bij de vk geweest was leuk voelde goed... Kregen goed uitleg enzo. Nadenken over nekplooimeting... Denk dat we het toch niet doen. Kregen een leuk knuffeltje en tas met zwitsal dingen mee. Ik heb maandag 8 weken echo en met 10-12 weken termijnecho had niet verwacht nog een dacht dat die voor nekplooimeting was.
Internist belde me waardes zijn goed van me schildklier... Nog halfje erbij voor zekerheid liefst perfecte waardes nu net goed vandaar
@Beckje, lastig is het he als je lichaam zo onduidelijk is...dat herken ik wel hoor!! hopelijk is het bij ons snel raak en kunnen we lkkr mee kletsen met de zwangeren onder ons @Elisatje, wat fijn dat het goed was bij de vk...zeker ff een opluchting of niet? lijkt mij wel...ik zou het echt geweldig vinden als onze eerst volgende echo goed was hier gaat het zn gangetje..ben eigenlijk heel blij..mn "nod"is geweest maar niet ongi geworden....3 dagen daarna mn ei gespot met mn ovutesten..had de moed bijna opgegeven en gestopt met die testjes, maar gelukkig maar niet gedaan...kheb me een knal gehad hihi...en nu weer negatief..dus op dag 35 (eigenlijk nieuwe cyclus dan) heb ik mn ei gehad..de dag daarvoor en 2 dagen daarna geklust..op de dag zelf niet, dus hoop dat het genoeg is...maar ga er niet vanuit dat het meteen raak is..dat zou te geweldig zijn he...ik wil pas weer 27 januari testen....dan zijn we weekendje/nachtje weg en dan zou ik al een week ongi moeten worden als ik uitga van 14 dagen na mn eisprong..hopelijk hou ik dit vol haha... dus met mij gaat het wel weer goed..alleen emo ff een dipje..mja kom ik wel weer uit...meot er niet zoveel aan denken en vooral aan mezelf denken..vandaag dagje vrij heeeeeeeeeeeerlijk...zo met mn moeder ff weg en daarna boodschapjes doen..
@Elisatje; Heb je aan de VK of internist nog gevraagd wat te doen tegen het feit dat je bijna niets kan eten/ drinken? @Beckje; ik zou echt even langs de HA gaan als ik jou was...... Het is toch apart dat je temp zo hoog blijft!
Spannend@ heb nog geen echo gehad maandag pas Jen@ gaat stuk beter met binnenhouden heb gevraagd iets voor misselijkheid kan ik bij huisarts ophalen als ik wil... Maar gaat nu stuk beter kan weer gewoon drinken e eten alleen beetjes
Moet schildkliermedicijnen 's avonds innemen als ik vaker moet overgeven maar mag dan 3 uur niks meer eten
Hallo meiden, ik heb net de nekplooimeting gehad. De kans was kleiner dan 1 op 5000, verder naar beneden gingen ze niet qua kans zei de vk. Dus ik ben helemaal blij! Het kindje heeft ook nog even gezwaaid en zag er echt al groter uit dan vorige week. Het is nu bijna 6 cm. Ik zal zo nog even kijken of ik de foto's erop krijg. Ze zijn minder dan de vorige. Ik ga eerst even m'n moeder bellen
Gefeliciteerd Puma!!! Ik heb weer wat bruinverlies. Volgens de vk niks om me zorgen om te maken. Als het wat langer aanhoudt of erger wordt krijg ik weer een echo. Pfff, ik word gek van elke keer dat bruinverlies.
Hee meiden, @elisa: super dat het zo goed ging en helemaal fijn dat je een fijn gevoel had. @puma: ja het groeien gaat zo hard. Fijn dat alles zo goed was. Ik moet maandag. @spannend: die emo momenten kennen we allemaal. Ook nu we zwanger zijn. Terwijl ik me dat niet kon voorstellen toen ik nog niet zwanger was. Maar komt met ons allemaal goed. @all: hier weer best moe. Ga zo weer lekker relaxen op de bank. Morgen kdv in de beurt bellen voor rondleidingen. Ga me nog niet opgeven maar wil wel vast kijken. Het weekend gaan we het aan alle familie en vrienden vertellen. Dan kan ik het op Facebook zetten en dan hoef ik hier mijn identiteit ook niet achter te houden.
@Dotty; he meid het zit niet mee hè met dat bruinverlies....Ook al is het waarschijnlijk niks, kan me voorstellen dat het heel vervelend is! Je durft dan, denk ik, toch iets minder te genieten.... @Roze; Oh leuk veel plezier komend weekend met het van de daken schreeuwen dat je zwanger bent!! Dan wordt het ook weer een heel stuk echter!
@jen: nee, inderdaad. Ik ben steeds bang dat het fout gaat. En ik durf haast niet meer te plassen. @rozebloem: wat een mooie foto's. Je ziet al heel duidelijk een baby!
@ spannend: fijn dat je je goed voelt en het positief in ziet. @ puma: fijn dat je zo'n goede nekplooi meting heb gehad. @ dotty: misschien een beetje een prive vraag maar heb je misschien gisteren of eergisteren sex gehad? want omdat je baarmoeder nu meer doorvoed is met bloed is de kans dat je tijdens het vrije een ader gaat bloeden. wel vervelend hoor. hier: een rare week gehad. dinsdagochtend belde mijn moeder op dat me oma een beroert had gehad en in het ziekenhuis lag. ben gisteren naar haar toe geweest. ze zag er wel beter uit maar was nog helemaal niet haar zelf. Roy heeft al een hele tijd last van krampen in zijn borstkast. ik wilde dus dat hij langs de HA ging. dat heeft hij gisteren gedaan en moest naar het ZK om bloed te prikken. dit was om hart problemen uit te sluiten. we zijn allebei ons rot geschrokken dit was namelijk niet iets waar we aan gedacht hadden. wij hadden het idee dat het misschien kwam van zijn ribben. hij heeft deze al 2x gebroken. hij zou vandaag of morgen uitslag krijgen. ik ga nu even aan me huiswerk. kom zo nog wel even kletsen.
Hey dames, ik lees alles wat jullie vertellen en kletsen, maar vind het btj lastig meepraten ik ben nu in een heeeel ander stadium.... Denk dat ik toch ongi ga worden...heb zoveel last van eetbuien.....toen ik zwanger was had ik dit toaal niet...mja nu zou ik nog niet kunnen merken dat ik zwanger zou zijn maar toch...het brengt even mijn gedachten op hol:S