@jen jeetje meis klinkt niet lekker, maar ken het wel had dat in het begin ook, was echt niet vooruit te branden en om toch voor mijn dochter te kunnen zorgen schoot het huishouden er bij in. Maar heb nu weer wat energie terug en ben lekker het huis weer aan het poetsen @happy ow lekker dat je zelf kan behangen, ik heb het weleens gedaan, maar nog niet erg veel ervaring in, gelukkig ben ik verder wel erg handig, veel van mijn vader geleerd. en leuk 22 jan geslachtsecho! dat is al snel zeg nog een weekje en een beetje. ik wil 28 of 29 januari, dan hoeft mijn vriend geen vrij te nemen @all zo keuken is gepoetst, mijn dochter haar kamertje ook, gelijk ook weer wat boxen nagekeken en opgeborgen wat ik nu niet nodig heb. Zo ff de woonkamer stoffen en dan nog stofzuigen en dweilen. Vanmiddag tegels halen dus ben vanavond denk ik versleten haha. Maar geeft niet mannetje gaat voetballen dus kan ik lekker onderuit in bed of op de bank tv kijken
Zo alles weer doorgelezen Jen@ ik schrijf mee op zwanger worden en schildklier, zwanger en schildklier volg ik een beetje schrijf ik soms. Maar bedankt, ik vind dit forum leuker dus hier schrijf ik actiever het is daar ook rustiger over het algemeen. Gyino@ wat naar allemaal hopelijk heb je zo goed nieuws Spannend@ iedere zwangerschap is anders zeggen ze ik bleef in het begin ook steeds gevoel te hebben ongesteld te worden, snap dat al die zwangere verhalen best lastig zijn voor je, maar wij zijn er voor je en je bent vast ook snel weer zwanger Hier@ eerder me bed uit helpt ook tegen me misselijkheid merk ik nu doe bedoel ik ipv 1300 1000. Gisteren gebeld door werk kan misschien naar amc daar heb ik me opleiding gedaan is alweer 3,5 jaar geleden veel oude bekenden daar. Ben benieuwd ze gaan me nu voorleggen, hopelijk weet ik vandaag of begin volgende week meer, heb wel weer zin om te gaan werken.
yeahhhhh, vanavond mag ik om 5 uur naar de praktijk komen, moest nog wel ff om half 5 bellen, net voordat ik zou gaan, zodat ze zeker wist dat ze er was, whoehaaaa ben benieuwd Eindelijk...
@elisatje dat zou lekker zijn als je weer aan de slag kan, ik heb het ook gehad en op een gegeven moment ben je het thuis zitten ook wel erg zat. @lief wondertje spannend!!!! ik ga voor je duimen, heb je eindelijk misschien wat meer hulp. @all zo keuken is gesopt, mijn dochter haar kamer is ook gesopt en kleding opgeborgen en speelgoed uitgezocht. Woonkamer is ook weer lekker schoon, straks de badkamer nog eventjes en dan hou ik het voor gezien want ben nu al helemaal gesloopt! Maar oow wat voelt dat lekker zeg een schoon en opgeruimd huis. Oowja ik mag de felicitasbox ophalen, misschien vanmiddag even doen altijd leuk
Felicitasbox waar is die van? Wel vroege box... Ik wil me ook gaan opgeven maar moet van me wachten tot de echo maandag.
felicitas is van de etos, en daar krijg je een zwanger box van en na de bevalling een babybox dus niet echt een vroege box, meestal rond de 4 maanden
@Liefwondertje; Hey dat is mooi nieuws!! Hopelijk kan ze jullie verder helpen!! @Kozijnen; gisteren is er hier iemand geweest voor een offerte. Kreeg hem vandaag per mail binnen en viel bijna van de bank! 4796,- voor 2 raamkozijnen en de achterdeur............. Paar jaar geleden hebben we hier eens een (goedbekend staand) bedrijf over de vloer gehad die het hele huis, op de voordeur na, voor 9000,- kon doen...! Dus we gaan eens even verder zoeken.... Jullie nog tips toevallig?
Aankomende week ga ik op visite bij een vriendin, die heeft een kleine gekregen, al weer ff geleden, ze vroeg van de week of ik een keer wilde komen kijken, Natuurlijk zei ik... We zijn oude klasgenoten geweest, dus echt een vriendin klopt niet helemaal, maar toch..,En dit heb ik voor haar gemaakt...Sorry ik was weer is creatief soms best lastig al die creatieve ideeën van mij ! T is glasverf op een spiegel
@Liefwondertje, creabea hoor hopelijk zit je nu bij de vk en kunnen ze je wat verder gaan helpen hier vanacht weer enorm raar en realistisch gedroomd over een schietpartij op een camping..zo bizar..heb ik vanaf mn zwangerschap gehad...en blijkbaar is het gebleven vandaag van verschillende soorten dingen wat ik eet, snel maagzuur..erg vervelend
Heyhey meiden!! Heb van alles bijgelezen.. maar geeen flauw idee wat ik ook alweer allemaal gelezen heb en bij wie het hoorde..! Sorry!! Zal proberen wat vaker langs te komen want 10blz op een dag is hier niks volgens mij! Haha..! @hier.. vandaag met vriendlief (had speciaal voor mij dagje vrij genomen.. tot 16.30uur dat dan weer wel.. ) kinderwagens weze kijken! Wel 3uur uitleg gehad man..! Wat zijn er veeeeeel! Keuze gaat nu waarschijnlijk tussen de Mutsy Slider of de Urban Jungle.. Nog even op internet research doen..! Verder.. jah mijn baarmoeder maak ik me nog wel wat zorgen over.. en ook voel ik HELEMAAL NIKS!! :x Kan dat komen omdat ik steviger gebouwd ben dan de gemiddelde nederlandse meid? Het hartje klopt.. THANKGOD.. vandaag nog geluisterd weer met de angelsound! Word en zooo nerveus van dat ik niks voel! Maar... maandag EINDELIJK de 20 weken echo..! Zo spannend of alles wel goed is..! En wat we krijgen natuurlijk.. meisje/jongen! Maar.. de angst dat er iets is overheerst toch wel..! Maarjah.. dat heeft vast iedereen... toch?!
@jen daarom altijd meerdere prijsopgaves vragen, want die kunnen behoorlijk verschillen, helaas geen tips want heb veel handig mensen dus wij regelen veel zelf. @lief wondertje weer lekker crea bezig geweest, vroeger deed ik dat ook erg veel, maar nu helaas erg weinig tijd voor en kan de rust niet vinden hoe was het bij de vk? @beertje erg is dat he een kinderwagen uitzoeken, ik wist het toen ook echt niet, zoveel keus pff. Idd ook even goed neuzen op internet. En over het voelen, dat is soms ook lastig, vooral is je het nog niet kan herkennen. Ligt je placenta ook niet toevallig voor, dan kan het ook zijn dat je veel later iets voelt, maar komt vanzelf! en op een gegeven moment zou je willen dat ze even niet schopte, vooral als je wil slapen (al heb ik daar totaal geen last van gehad gelukkig) en spannend alweer de 20 weken echo. is erg normaal hoor dat je het 'eng' vind, als moeder wil je toch dat alles goed is he, hoort erbij zorgen maken. @all zo huis gepoetst vandaag en tegels gehaald voor de badkamer. Ben nu echt gesloopt en ga dalijk lekker onderuit tv kijken morgen nog een douchebak kopen en wat verf voor de kinderkamers. Wil nu echt lekker snel klaar zijn met alles, met mijn vorige zwangerschap was het allemaal net op tijd af door omstandigheden.
@Lucky... dankjewel voor het beetje geruststellen! Af en toe heb ik wel zo'n apart gevoel in mijn buik.. net of knijpt er iemand aan de binnenkant..! Maarjah ik denk dan dat zullen mn spieren wel zijn die uitrekken ofzo! Omdat ik hem/haar 1x echt overduidelijk heb gevoeld.. lag net op bed op mijn zij en in ene bubbels in de buik! Dat wist ik zeker dat dat ons kindje was.. maar die kneepjes ofzo.. denk ik dan dat is het vast niet! Ook omdat mijn baarmoeder te groot is.. ikzelf 'stevig' gebouwd ben.. denk ik noujah dan heeft de beeb dus meer ruimte ofzo..! Logisch beredeneerd.. toch?
@beertje ja is best logisch als je er zo over nadenkt en ik bedenk me opeens dat mijn schoonzus vorige week zei dat je pas vanaf de 28ste week de baby echt elke dag hoort te voelen. Het is natuurlijk leuk en gerustellend om de kleine te voelen, maar zou me er niet te druk om maken, aangezien je het hartje wel hebt gehoord. Ik kijk er ook naar uit de kleine echt goed te voelen (nu is het heel zachtjes nog dat je er over twijfelt, en het moment dat mijn mannetje het weer kan voelen.)
Hoiii dames, Sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten maar er moest ff aan bedsport gedaan worden. Maar waar het om ging ik ben vanmiddag bij de vk geweest, een hele vragelijst doorgenomen, maar ze kon mij nergens op betrappen, alleen hetgeen dat ik te zwaar was. Maargoed hier was ik zelf ook al achter Ik heb nu een verwijzing naar de gyneacoloog gekregen, zei konden mij beter helpen en dan misschien ook medicijnen geven zodat de cyclus weer opgang komt. En de dietiste....maar ik denk dat ik de dietiste laat zitten en dat gewoon zelf uitgoochel. We hielden er nu toch sowieso al rekening mee, mijn vriend wilt ook afvallen, dus dat is wel prettig om dat samen te kunnen doen en we willen binnenkort een abbo nemen voor zwemmen, en we krijgen eind maart begin april een pup, dus we moeten binnenkort ook veel aan de wandel. Fijn weekend allemaal
Goede morgen allemaal. @ oma: mijn oma is gisteren weer naar huis gegaan. Hopelijk gaat nu alles goed. @ manlief: de uitslagen waren goed niks raar aan de hand. Maar ja wat nu. Natuurlijk geen vervolg afspraak gemaakt met huisarts. Hopelijk gaat hij dat wel doen maandag. @ jen: balen dat je nog steeds niet lekker voelt. @ Beertje: ik zou me ook niet te druk maken hoor meis. Zeker als je het hartje wel heb gehoord. Maar kan me je gevoel voorstellen. @ lief: fijn dat je een verwijzing hebt gekregen. Sterkte met afvallen. Gaat vast goed komen. Hier: vandaag gaat roy de eerst laag van de vloer doen in de schuur. Die moet gegalisseerd worden. Straks even naar de markt en verder lekker niksen.
@liefwondertje: afvallen gaat wel goedkomen met een pup ben je druk genoeg mee haha! en als je het echt wil kom je zelf al best ver, gewoon je aan de regels houden, is heel moeilijk maar je hebt een mooi doel! @gyino: wat fijn van je oma en je mannetje, hopen dat hij idd nog even een afspraak maakt. hier gisteravond uit eten geweest met vriendinnen, was erg gezellig en kon zowaar gezellig mee eten, later op de avond eten gaat gewoon veel makkelijk dan 5/6 uur, weet niet wat dat is, maar was wel gezellig Vandaag dan eindelijk toch maar de bugaboo donkey bestellen heb nu alleen de buggy en die vind ik toch ook best onhandig voor wandelend boodschappen doen. Kan hem niet met 1 hand besturen en in de winkel loop ik dus elke keer overal tegenaan, want ik heb in 1 hand een mandje, bij de bugaboo kon je een mandje op de kap zetten heel handig was dat. maar binnenkort dus de wagen met mand ernaast ben benieuwd wat de levertijd is. Ik weet alleen nog niet in welke kleur, zit nog maar steeds te twijfelen. De wagenbak wordt roze (want dat is zo volgens mij moeder haha, en we mogen hem gewoon ruilen als het over 5 weken een jongen blijkt te zijn) en de andere bak voor bart vind ik moeilijk. off white doen of zwart? maar dan wordt alles zo zwart"? of zwart doen en een witte voetenzak ofzo? wat vinden jullie een mooie combi met roze
Ik vind zwart altijd heel mooi staan bij roze..! Ik hoop ook dat we vandaag reactie krijgen van iemand die ik had gemailt via marktplaats..! Ze had een erg mooie Urban Jungle te koop staan.. scheelt meer dan 500,- dan als we hem nieuw zouden kopen! Nou t maakt mij echt niks uit dat er al een kindje in heeft gezeten! Dus hoop zoooo dat ik iets hoor..! Wantjah.. nou wil ik hem natuurlijk ook! Haha...! En... nog maar 2dagen dan lig ik in het ziekenhuis bij de echo!! Aftellen nu!! Heb heeeeerlijk uitgeslapen.. mocht van mezelf.. moet om half4 weer richting werk voor mijn 1na laatste nachtdienst! en dan morgenmiddag/avond/nacht echt de laatste! Dus dacht als ik nou flink uitslaap.. heb ik die slaap al extra meegenomen! Dus zal zo even wasje draaien (3 wel denk ik.. ) afwas doen en meer denk ik maar niet..! Wil wel fit zijn vanavond nog..