@ Happy zwart en roze is wel leuk bij elkaar. Grappig dat je moeder zegt dat het een roze moet worden. Ik plaats zo even de foto's van de echo van afgelopen donderdag. Ik heb het idee dat ik me iets beter ga voelen sinds vanochtend. Ik had de laatste weken ook vaak een vervelend zeurende kramp in m'n buik, die heb ik vandaag nog niet gevoeld
@Gyino; Wat fijn dat je oma weer naar huis mocht en de uitslagen van de onderzoeken bij je mannetje helemaal in orde!! Kan me alleen wel voorstellen dat je je nu blijft afvragen wat het dan was waar hij last van had....Misschien toch zijn ribben? @Happy; Ik zou denk ik ook voor zwart gaan (bij roze dan, maar bij blauw zou ik dan weer voor wit gaan dus dan moet je ze alletwee ruilen als het een ander geslacht blijkt te zijn.... @Beertje; Oh fijn, nog maar 2 daagjes en dan je echo!! Pfff nu nog nachtdiensten, lijkt me wel enorm zwaar! Succes met de laatste 2!! @Hier; vandaag lekker rustig aan, over 2 uurtjes komen er mensen voor de diaperchamp; heb hem via Marktplaats verkocht voor 25,-! Boodschapjes doen en verder lekker niks...... Fijne dag allemaal!
@Puma; wat fijn dat alles in orde was! En mooie foto's! Was al lekker aan het spartelen niet? Zie op iedere foto wel een andere houding.... Leuk hoor!
Hoi Dames.. FF n kort berichtje van mij... dit is momenteel absoluut niet mijn week voel me echt belabbert... heel snel moe, last van m'n darmen die in staking zijn.. misselijkheid... hopelijk voel ik me snel weer zoals ik me voor deze week voelde.. want dit vind k echt niks heb dan ook besloten t weekend rustig aan te gaan doen,, heb ook ff geen puf om alles terug te lezen en te reageren.. fijn weekend allemaal.! owja.. k zag van de week nog de vraag naar buikfoto's.. bij deze.. Bekijk bijlage 214786
Mooi buikje LQ! Bij mij zie je nog niks anders dan dat ik al had. Ik heb al een beetje buikje van mezelf
Nouja, vooruit. Deze is van vorige week zaterdag. Hij is 'n beetje wazig want de scherpe waren met mijn hoofd erop en die laat ik hier liever niet zien.
Kennen jullie het NUB topic? Ik heb daar mijn echo foto's geplaatst, een iemand zegt al een meisje. Ik vind het opeens best spannend...
@Puma.. nub-topic ken ik nog niet... maar heb indd wel eens van de nub-theorie gehoord... kan me voorstellen dat je der wel n btje kriebels van krijgt als ze t gaan "beoordelen"
nub: spannend, wij zijn ook zo benieuwd! ken het wel kan er helaas geen foto meer plaatsen want met 9 weken is het nog niet te zien en verder krijg ik geen echo meer, we gaan we 15w3d zelf een geslachtsbepaling doen dus nog ff wachten kinderwagen is besteld, komt donderdag binnen
Dames, wat zijn jullie stil vandaag... Oooh ik heb al vanaf gisterenavond een heel misselijk gevoel, steken in me buik. Heb het gevoel of dat me ongi opgang komt... of is het wat anders Ben de hele week ook al moe, lag er van de week om 11 uur al in, en was er 's ochtends pas om 12 uur eruit schrok me te pletter, me vriend roept ineens naar boven toe, Chantalllll, ik heb middagpauze joh... hij komt tussen de middag altijd thuis om te eten, en normaal is de tafel dan gedekt . Toen dus niet... En nu alweer gewoon de hele dag lamlendig... Ga van de week maar weer eens een test doen, is volgens mij ook alweer ruim 1 maand geleden...wie weet wat er in de tussentijd gebeurd is, en mag nu wel naar een half jaar...
@ Chantal succes met je test! Vervelend dat je je zo voelt, maar misschien heeft het wel een goede reden? Ik heb de laatste week elke nacht keelpijn, heel vervelend. En ik heb vannacht gedroomd over m'n bevalling. Het floepte er zo uit en het was een jongetje. Zou het maar zo makkelijk gaan Volgens de meesten uit het nub topic krijgen we ook een jongetje. Zou m'n man wel heel leuk vinden, maar ik vind een meisje ook zo leuk...
@ HappY; heerlijk een wagen bestellen. welke kleur is het geworden? * ik vind limegreen ook erg leuk bij zwart of orange. en dan is het wat meer nutraal qua wat het wordt. @ beertje: ooh nog 1 dagje en dan weet je hoe en wat. fijn dat je nu je laatste nacht dienst hebt. je hebt het nog goed lang vol gehouden. petje af hoor. @ Puma: mooie echo's hoor. fijn dat je je al wat beter gaat voelen. @ NUB-topic: ja dat ken ik had ook een foto geplaatst alleen die van mij was te vroeg. je zou het pas goed kunnen zien met 12 weken en ik zat op 11w5d. maar ze dachten aan een meid toen. maar goed at kon dus veranderen. ben benieuwd of het ook uitkomt Puma. @ buikjes: mooie foto's dames. de buik die ik van de week had geplaatst is helemaal weg. daaraan kan je goed zien dat het me darmen waren. die antibiotica is goed als je last hebt van obsitpatie hihi. @ lief: vervelend dat je zo moe bent de laatste dagen. laten we hopen dat het een goed teken is. en zo niet dta je dan maar snel mag opknappen. hier: gisteren lekker aan gekeuteld met Logan. eerst samen met em ouders naar de markt hij heeft de hele tijd gelopen en we zijn ruim 1,5 uur ander weg geweest. vond het super knap van hem. 's middags zijn we lekker een rondje wezen lopen. hij op zijn driewieler en ik lekker lopen. heerlijk was het. 's avonds zat meneer heel de tijd aan de tv. dus na 3 x waarschuwen hem bij de deur gezet om na te denken. op dat moment sloeg hij me dus gelijk naar boven gebracht en op bed gezet. want slaan doen we natuurlijk niet. na 5 minuten hoorde ik hem niet meer. zat hij te spelen met zijn knikkerbaan. samen het goed gemaakt. maar hij wilde nog even spelen boven. zo kon ik makkelijk het eten maken. maar met eten wilde hij niet naar beneden. aangezien ik alleen was had ik geen zin in een strijd. dus ik ben gaan eten en hij bleef boven. na 10 minuten bedacht hij zich toch en heeft hij heerlijk gegeten. ben zo blij dat het geen strijd is geworden. had daar even na zo'n lange dag geen puf voor. vanochtend mocht ik van me mannetjes lekker uitslapen. schrok om 9.30 wakker. echt fijn. straks naar de bied voor me studie. pff heb echt geen zin maar het moet. fijne dag alle en misschien tot vanavond.
haha me banner. ja het zo kunnen nu al. ben ook ontzettend benieuwd. misschien dat we toch wat eerder gaan. wil het wel graag weten voor de beurs. lijkt me heerlijk om gericht te kunnen shoppen daar.
@gyino: ik wil het ook weten voor de beurs, is zoveel leuker als je gericht kunt kijken, daarom wilde hij een pretecho doen bij ons met 15w3d op 22-2 dus daar leef ik echt naartoe. Heel veel hopen meisje (afgelopen jaar in de familie 3 jongetjes geboren en nog geen meisjes) en sommige zeggen toch weer jongetje. Stiekem hoop ik dat mn moeder gelijk heeft en het een meisje is, maar kan bijna niet wachten. Jullie voorkeur? Heb de wagen besteld in het zwart met off-white en als blijkt dat de baby een meisje is mag ik het wagenbakdeel ruilen voor roze ipv wit dus hebben we wit/roze. ik vond zwart roze niet zo omdat het onderstel ook al helemaal zwart is en de stoelen enzo als je dan ook nog zwarte kap doet is wel heel donker en het wordt juist weer beetje lekker weer hoop ik dus wit is minder warm ben echt zo blij, gisteren besteld komt donderdag al binnen en ze zetten hem helemaal voor me in elkaar kan hem zo ophalen donderdag vanmiddag nog even verjaardag van neefje, wordt ook alweer 1, en verder lekker niks doen!
@Happy.. leuke kinder combi wagen Ook wij willen graag weten wat t word, kank lekker uitgebreid en gericht shoppen .. heb de vk ff gemaild of ze daar ook aan geslachtsbepaling doen en vanaf wanneer, dus ik wacht ffies af..
Pfff, ik zit even berekeningen te maken voor de dagopvang. We willen 1 of 2 dagen per week opvang. Maar met 2 dagen moeten we iets van 350 euro per maand gaan betalen! Dat valt me echt enorm tegen. Ik vind het ook lastig uit te rekenen, omdat ik minder ga werken en gene idee nog heb wat ons salaris gaat zijn dan.
het heeft idd wel te maken met salaris, ik betaal voor 2 dagen in de week ongeveer 170 euro zelf voor 1 kind, wordt straks met 2 kinderen 2 dagen 250 euro echt en dan werk je nog maar 3 dagen, dus je houd niet veel over al die andere lasten er nog vanaf en de luiers dus sparen maar vast! haha maar het is wel geweldig hoor, je krijgt er echt wat voor terug!