Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    En hier een buikfoto, is mijn buikje wat ik eigenlijk al wel had. Vorige week was ie groter dat waren mijn darmen denk ik zo.

2. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hee meiden,

ik reageer ff snel.
    @Giyno: dat klinkt inderdaad als een hersenschudding. Weet je inmiddels al meer?
    @Dotty: Belachelijk!!!! Ik denk dat mijn Schoonfamilie ook zo zou reageren. Die hebben ook altijd zoiets van altijd door gaan en niet "aanstellen". Nou het is heel normaal als je in ieder geval 1 of 2 weken binnen blijft.
    @Jen: je lichaam blijft een beetje kwakkelen he. Heb je geen bloedarmoede? Of had je daar nou al op geprikt? Sorry weet het niet meer.
    @elisa: Ik zie inderdaad een kleine wurm. Hihihih!!!!! Grappig he! Kun je niet voorstellen dat dat over 8 maanden een kindje is. Geniet ervan meis.

@hier: combinatietest was goed. Alleen die vrouw was echt niet leuk. Ze maakte het gewoon niet leuk. Ze deed wat ze moest doen en daarmee klaar. Heel zakelijk was ze. Niet leuk als je zwanger bent. Maar mijn vriend vond haar ook niet leuk. Ik ga ff eten en daarna naar mijn vriendin. Die de dochtertje van 8 maanden ligt in het ziekenhuis.

3. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Beckie@ als je er nog maar 1 hebt zou ik overmorgen doen

4. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

@gyino
    jeetje meis, hoe gaat het nu?

@elisatje
    jeeh weer een goede erbij!!!

@dotty
    je moet je niks laten aanpraten hoor en gewoon naar je eigen lichaam luisteren! ik heb een rotbevalling gehad maar was wel blij toen ik na een kleine week naar buiten mocht en ben na een paar dagen dat ik naar buiten mocht naar een feestje geweest (waar niemand me had verwacht). Maar heb wel gezegt na deze bevalling doe ik een stuk rustiger aan, want de klap komt later pas. Dus laat ze maar praten

@roze bloem
    gelukkig was de test goed, en er g vervelend als je zo'n zakelijk iemand hebt. De eigenaresse van mijn vkpraktijk is dat ook erg, nooit leuk als ik haar heb. Succes bij mijn schoonzus.

@all
    zo heb de client van morgen vandaag gedaan, ben ik morgen lekker vrij. Heb ook even de kledingkast uitgemest vanmiddag en weer wat spullen opgeborgen. Morgen komt me schoonzus met de oudste om bij ballorig te spelen. Zoals bloem al zei ligt de me kleine nichtje in het ziekenhuis ter observatie. Ze moet vannacht blijven als ze niks vinden misschien nog een nachtje. Ze huilt erg veel en weten niet precies waardoor. wel heeft ze een reflux waar ze eigenlijk al overheen zou moeten zijn gegroeid. Hoop dat ze snel een antwoord krijgen.
    Vanavond ook lekker vroeg me bed in want voel me echt de laatste dagen belabberd dus even wat extra slaap kan geen kwaad

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ons lijstje!!!!!!

Januari
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: ongeveer 8 januari 2012
    Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD :(

Februari
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer

Zwanger
    Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 17 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 23 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken
    Jen27 --> 18 januari termijnbepalende echo + bloedprikken ivm combinatietest
    LQ87 --> 23 Jan controle vk
    LuckyBlue --> 24 jan verloskundige
    Gyino --> 26 januari 3e afspraak VK
    Dotty--> 26 januari termijnecho
    Beertje1986 --> 26 januari vk bezoek..
    LuckyBlue --> +/- 29 jan geslachtsecho
    Elisatje --> 2 februari termijnecho
    Elisatje --> 8 februari 2e afspraak VK
    Dotty --> 8 februari 2e afspraak vk
    Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 16 weken afspraak verloskundige
    Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d)
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo + geslachtsbepaling
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisatje; Wat fijn dat jij je ook mag aansluiten bij het rijtje goede echo's! En wat een onwijs duidelijke foto; heel scherp!

@Gyino; Jezusmina (sorry voor de gelovigen onder ons) dat is schrikken! Gaat alles nu goed met Logan?

@Roze; Super dat de combitest goed is meid! Weer een stapje verder!

@Lucky; Jeetje meid wat ga jij tekeer in je huis..... :D Kan je een beetje energie deze kant opsturen? En wat vervelend van je nichtje (voor jou ook Roze!) hoop dat ze snel weer naar huis mag!

@All; Bandit opgehaald heel wat geld lichter.....Reiniging zou
    € 120,- kosten en ze zag toen we hem brachten al dat er 2 kiezen uit moesten; € 60,-. Komen we hem halen zaten we ineens op
    € 284,-!!! Ze waren "iets" langer bezig geweest...... Arm beest mist behalve die 2 kiezen nog 11 andere tanden en kiezen, die vielen er zo uit bij het tandsteen verwijderen. Hij is echt onwijs zielig nu....Heeft net wel een paar brokjes gegeten, maar verder is het echt niks met 'm.....

7. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @beckje: Ja sorry. Had nog niet gereageerd. Maar ik zou ook overmorgen doen.
    @ Jen: Wat je zegt jen: "Lucky je bent lekker bezig". Wel lekker hoor. Ik wou dat ik de tijd en energie had. Ik heb steeds nergens tijd voor.
    ** Jeetje Jen dat klinkt heftig van je hondje. Hoop dat hij er snel weer bovenop is. Sterkte meid!!!

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beckje; en ik zou dan weer morgen doen.....:D Hahaha van ons wordt je ook niet veel wijzer.... Maar waarom; Als je morgen niet test en overmorgen wel en hij is net zo donker of wat lichter dan weet je nog niet zeker of je je LH piek hebt gehad. Als je morgen test en hij is weer wat donkerder dan weet je zo goed als zeker dat hij er aan komt en kan je de komende dagen goed klussen! (en raak schieten natuurlijk....:D)

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat is ook weer zo jen :)
    hoop iig dat het deze keer een korte cyclus word, zo te zien wel in elk geval :D eindelijk weer haha

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    nou ik wil ook nog steeds de kleding van bart uitzoeken en opruimen en ik probeer al 1,5 week mn badkamer te doen, heb er gewoon echt geen zin in!! Hoop dat het vandaag een beetje komt.

Moet zo eerst met mn kleine man naar het CB ben zo benieuwd hoe hij is gegroeid, het is toch alweer 3 maanden geleden. Hij krijgt wel weer 2 prikken vandaag, bmr en menC, ze zeggen dat de meeste kindjes erg last hebben van de bmr dus ben benieuwd, hoop dat het meevalt. vind het altijd zo sneu :(

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @beckje: ik heb ook nog ovu testen liggen trouwens, wil ze wel opsturen naar je, hoop dat ik ze niet meer hoef te gebruiken voorlopig, had er 20 gekocht volgens mij nog 10 over. anders pb maar ff je adres.

12. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goedemorgen meiden

@happy
    succes bij CB, ik moet donderdag met mijn meisje. krijgt ze DKTP
    gelukkig reageert ze bijna nooit er op, vind het niet eng en thuis krijgt ze soms wel wat verhoging en is wat hangeriger maar verder niet. Hoop dat je kleine er goed op reageert. En die energie komt vanzelf wel weer!

@all
    zo begonnen met de strijk, even wat makkelijke dingen gestreken want zo gaan we naar Ballorig even de kinderen uitputten en kan ik vanmiddag weer verder strijken. Als ik ergens een hekel aan heb ik het wel strijken, bleeeeh

13. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Happy@ prikjes vind ik zielig bij de kleintjes... Maar ja het hoort erbij.

Lucky@ ik laat me man strijken dat gaat veel beter ik sorteer was en hang op en haal af hij strijkt

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ elisatje
    Ja hij strijkt ook af en toe maar is er erg langzaam in, dus dan ga ik me ergeren
    Meestal doe ik strijken en hij dan opvouwen en opruimen. Ik ben er een stuk sneller in dus is het sneller weggewerkt. Hij heeft andere taken haha

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Moooie foto's elisatje!!:D

Kom ook even heeel snel inbreken.. niet alles bijgelezen maar wilde even laten weten dat alles goed was gister bij de 20 weken echo!!:D
    Moet alleen 1 feb. terug komen omdat ze geen goede foto van het gezichtje kregen (ivm hazelipje..) omdat... jawel... ons kleine Manneke had zijn handjes steeds ervoor!:D

Moet nu zo weer naar het UMCG.. ditmaal voor een cursus (helaas..;) ) van het werk..!

Zo maf.. eerst maakte een gyn. de echo.. die zei zo.. nou bind me er niet op vast maar volgens mij ist een meid!
    Toen kwam de echoscopist erbij ivm gezichtfoto bij haar niet lukte.. en hupsakesie.. daar lag hij wijdbeens... en dat derde beentje was toch echt geen beentje!:D

Dus... en klein jochie voor ons!!:D

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beertje; Oh leuk!!! Een manneke; gefeliciteerd met jullie toekomstige zoon! En was alles verder gewoon goed qua groei?
    Omdat je baarmoeder te groot zou zijn...?

@Happy; succes bij het CB! Hoop dat Bart niet teveel last krijgt van de prikjes!

@Lucky; Heb hier ook nog wel "wat" strijk voor je.....Hahahaha....

@All; Zo hier een heerlijk rustig dagje; Esmay blijft over en gaat naar de BSO! Met Bandit gaat het gelukkig best goed; hij sjouwt alweer rond met zijn tennisbal en eet gewoon goed!
    Vanmorgen even wat administratie gedaan, belastingzaken 2012 en betalingen......#BLEGH! En ga zo eens even proberen op mijn dooie gemak de bovenverdieping te kuisen....is echt heel hard nodig en ik begin me zo onderhandend de pleur*s te vervelen....
    Als het niet gaad stop ik gewoon weer, maar dan heb ik in ieder geval iets gedaan....

17. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Beertje@ fijn dat alles goed is, leuk de eerste jongen van dit forum krijgen jullie... Mijn vader had gisteren de echo foto uitvergroot om te kijke of hij iets zag hij denkt een jongen nu al het is nog inimini...
    Ben blij met me echofoto.

Jen@ zit ook nog steeds thuis me te vervelen ik had paar weken geleden zwangerschapsdagboek gekocht daar ga ik zo is leuk inschrijven.

Eten gaat redelijk eet nog steeds veel minder dan normaal ben nog meer afgevallen, ik moet van de vk bellen als ik onder de 54 kilo kom. Nu 55,5 kilo

18. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @beertje
    super en gefeliciteerd met je manneke! ben benieuwd hoe de verdeling gaat zijn in het forum. Ik ga volgende week ergens, ben benieuwd

@jen
    die strijk mag je lekker zelf doen :D mijne stapelt ook altijd zo ver op dat ik wel moet aangezien de kasten leeg zijn haha.
    en succes hoop dat je een beetje kunt kuisen

@elisatje
    haha leuk he dat mensen altijd wat zoeken
    maar bij zo'n vroege echo kan je helemaal niets zien want de geslachtsorganen zijn nog niet zover gevormd dat het te zien is aan de buitenkant.
    en hoop dat je snel weer wat kilotjes aankomt hoor meis

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zo 2 slaapkamers gedaan......... Zelfs de kledingkast is opgeruimd!
    Straks Esmay haar kast nog even doorspitten en de badkamer.....
    Zal er straks wel last van hebben, maar ik wordt er gewoon lichtelijk agressief van dat het zo'n zootje is daar boven. Dan zit ik ook niet op mijn gemak.

20. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hey dames,

ff updateje van mij...heb alles gelezen, maar vindt het moeilijk te onthouden...sorry daarvoor:)

nou, vandaag eigenlijk van 7-10u op mn vaste woning en dan naar mn flexwerkplek van vandaag, maar moest tot 15u op mn eigen woning blijven wegens omstandigheden....nja ook prima..was ik uur eerder thuis hihi..vanavond nog ff met jongere weg..en dan morge heerlijk late dienst waarin ik hoop uit te slapen haha....
    vandaag zei collega tegen mij dat ze het zo mooi vond om te zien dat ik zo vrolijjk blijf onder de omstandigheden op dat moment op het werk...ik zei dat dit ook door het weer komt...ik ben namelijk al dagen met dit mooie weer echt super vrolijk en zit lekker in mn vel..heb het ook niet koud ofzo..terwijl mensen me voor gek verklaren en vragen of het mn hormonen zijn.....

het blijft bij mij verder zo gaan als wat ik eerder schreef...misselijkheid heb ik sochtends dmv brok in mn keel en zo'n weeïg gevoel...ik kon vandaag van kruidenkaas wel overgeven (had een jongere op zijn cracker)...bahbah smerig....en heb veel dorst....aan mn (.)(.) merk ik nog weinig..wel wat meer bultjes op mn tepelhof, maar weet niet of ik die heb gehouden na mn mk...misselijkheid, maagzuur, had zin in chocolade (weer van de ongi)...vanacht gewoon gedroomd dat ik in een dorp liep in een straat waar allemaal verkrachters liepen....zo raar...ze pakten me vast etc..maar hebben "het" bij mij niet gedaan...zo bizar, ik kon me los rukken en weg lopen..mn mannetje opgebeld en die heeft me opgehaald wat straatjes verderop...vind die realistische dromen echt niet leuk....hoe kan dat nou weer dat je dat zo realistisch kan beleven vraag ik me dan af:(

Deel Deze Pagina