Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Burningkarma; Ah gezellig nog een 30'er......!

@Elisatje; Ik weet ook zeker wanneer ik mijn ei heb gehad, dus het kan gewoon echt niet kloppen! Maar goed, ik mag over ongeveer 3 weken weer voor nekplooimeting en dan zullen ze vast wel weer kijken naar de termijn.

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    :D ja nog een flinke maand en ik ben officieel 30er! Dank voor een warm welkom.

3. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    @ Burningkarma, welkom bij ons gezellige clubje :D
    En nog uit veenendaal ook :p officieel kom ik ook uit 't Veen :D
    Yeahhh

4. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Haha leuk! Ik officeel uit breda maar het is hier erg leuk. Ik kan me hier goed settelen.

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ik kom van oorsprong uit Dongen toen Bavel (bij Breda) toen weer Dongen daarna Amsterdam nu Almere willen terug naar Brabant...

6. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Wat toevallig! Al t goede komt uit brabant he?!

7. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jazeker

8. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ik heb recept van huisarts tegen misselijkheid kan vanmiddag ophalen nu hopen dat het helpt

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Welkom!

Gelukkig hier nog geklust. Temp is weer heel erg gestegen. Had vanochtend om 6 uur ook felle steken gevoeld. Ben benieuwd haha

10. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Beckie@ goed zo

Krijg het toch weer niet tenzij ik uitdrogingsverschijnselen krijg, stomme huisarts

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kan je niet domperidon gebruiken?

12. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Domperidon? Kan ik dat zo bij kruidvat ofzo halen?

13. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ik kreeg op advies van de vk toen vitamine b6 tegen de misselijkheid..heb ze nooit heoven gebruiken, maar nu wel op voorraad..dat een idee?

14. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Dames, heeeeeeeelp...volgend weekend gaan mn mannetje en ik heerlijk nachtje naar n hotel...die zaterdagochtend wil ik testen MITS ik niet ongi wordt voor die tijd..kheb nog 1 zwtest van kv liggen...nu weet ik niet of 1 genoeg is en welke ik anders moet bestellen....kunnen jullie me daarbij helpen? Welke zwtest is aan te raden/en hoeveel?

15. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Spannend ik heb al complete mama vitaminepil daar zit het al in...

Kun je niet nog een doosje k2v5 halen? Die zijn hier veel en goed gebruikt

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    domperidon kan je geloof ik ook bij de kruidvat enz halen
    @spannend, ik zou ook gewoon 2 testen van de kruidvat meenemen voor de zekerheid :)

17. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ik heb besloten gister dat ik zeker wel 1 knaltest wil hebben een volgende zwangerschap...omdat mn vorige zwangerschap gewoon zo licht bleef...:(

18. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Heb vk gebeld die kunnen niks doen, domperidon mag niet en andere dingen etos/kruidvat werkt niet. Meeste huisartsen schrijven wel voor maar helaas de mijne niet.

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    bij mij hielp tegen misselijkheid meestal een droge cracker of droge boterham.... of wat melk. of banaan... maar is wel erg lastig zeg :(

hier nog geen idee wanneer ik ga testen... op 6 feb word mijn computer geleverd. wilde dan gaan testen, maar dat duurt al helemaal zo lang :p lastig!

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

even snel gelezen

@gyino
    gelukkig gaat alles goed met de kleine man, altijd schrikken.

@spannend
    ik zou ook die van kruidvat doen, die worden hier toch het snelste knal bij de meeste

@jen
    soms hoeven ze maar net het streepje anders te doen in de echo en dan komen ze al op een andere datum uit. Ik had bij mijn vorige zwangerschap iedere keer een andere datum. Meestal zijn die in een vroeg stadium wel de beste, maar idd even kijken wat ze bij de nekplooimeting zeggen. Deze keer kwam het bij mij op hetzelfde uit.

@beckje
    oow spannend klinkt goed allemaal je temp en een knaltest en steekjes. Ben benieuwd hoelang je het volhoud om niet te testen

@all
    hier een rotnacht gehad. Dochter is gister ziek geworden en alles ondergespuugt , dus kon weer van alles wassen en doen. Ook erg weinig slaap gehad dus en dat voel ik vandaag erg aan mijn buik. Vanmorgen/middagje gewerkt en heb wel wat last dus ga zo lekker ene douche nemen en met warme choco op de bank zitten. Mijn moeder is er gelukkig dus die kookt :D
    Weekend hebben we ook lekker vrij gehouden om even bij te tanken.

Deel Deze Pagina