Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; wat fijn dat je je kabouter gevoeld hebt gisteren!! Maar kijk jij wel uit met jezelf. Probeer ondanks alle stress ed toch te genieten en er wat meer mee bezig te zijn! Straks heb je er "spijt" van...... Dikke knuffel voor jou, want dat gevoel is helemaal niet fijn!

@All; Goedemorgen, pffff ik krijg er steeds meer klachten bij en begin er zo langzamerhand een beetje bang voor te worden dat ik gewoon nog 7 maanden zo blijf doorsukkelen. Krijg nu al last van harde buiken en mijn bekken als ik bijv. lopend een boodschapje heb gedaan met Esmay! Ik kan gewoon echt bijna niks, want dan heb ik er de rest van de dag last van.... En daarbij begin ik ook last te krijgen van misselijkheid, wel met vlagen, maar dan meteen dusdanig dat ik echt op het randje sta om naar de wc te rennen om te spugen.......

Gelukkig zijn ze op mijn werk heel begripvol en is mijn werk uitbesteed aan andere collega's, dus daar blijft alles lekker doorlopen. Ik vind het echter ondertussen vrij teleurstellend dat ik nog geen kaartje of niks van ze ontvangen heb.... Of is dat heel raar, dat ik dat denk? Ik zit al vanaf 15 december thuis...

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ja dat is al wel een tijdje jen! Bij ons na 2 wkn thuis een fruitmand. Een kaartje is toch niet zoveel moeite? Hier ook soms al last van bekken. Bij vorige zwangerschap is hij recht gezet stond helemaal scheef. Ga nu mensendieck/Cesar doen met vriendin dus ben benieuwd of dat helpt.

Lekker rustig dagje vandaag. Ga zo wandelen met mijn nieuwe kinderwagen ;) even testen

3. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hoi meiden

Sorry dat ik zo weinig reageer, mijn kleine meid voelt zich nogsteeds niet lekker. Lig dus weer met haar in bed. Kan geen moment weglopen want dan gaat ze huilen en ze roept constant heel zielig mama.
    Wel heeeeel erg vermoeiend hoor.

@jen
    Ik hoop dat ze geen bekkeninstabiliteit krijgt hoor, even goed laten bekijken. Mijn schoonzus moest daardoor ook al snel thuiszitten en uiteindelijk met krukken lopen. Ook na de bevalling heeft het even geduurd voordat het goed was

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; ach gos arm meisje! Hoop dat ze snel opknapt!
    En over de BI; heb het bij Esmay ook wel gehad, maar pas bij 22 weken. Heb toen 3 keer de ostheopaat bezocht en dat heeft heel goed geholpen! Dus ik houd het goed in de gaten en als het erger gaat worden trek ik absoluut weer daar aan de bel....

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ ik zit vanaf eind september thuis ook nog niks gehad... Ik ben weer meer afgevallen...

6. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @LQ... jah was ook niet mijn eerste keus om het in het UMCG te laten doen hoor..! Maarjah gezondheid van de beeb voor alles!:D
    Weet nu in ieder geval dat hij 2 niertjes heeft en alles ook 'goed aangesloten' is.. Nu alleen nog afwachten dus of hij eventueel een nierreflux heeft..! ;)

Baal er echt flink van.. bedoel ze kunnen toch zo ff wat foto's uitprinten zeg? :x

Had van de 12 week echo ook mar 1.. nou en daar zie je geen bal op! :x

@kinderwagen.. is een Urban Jungle.. beetje onbekend merk maar bestaan al jaaaaaaren en zijn echt goede solide stevige wagens! :D

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goedemorgen dames,

Gisteren een te drukke dag gehad.
    Lag om 20.00 al in bed en sliep direct.
    Maar nu nog niet het idee dat ik uitgerust ben.

Vandaag een dagje alleen met logan.
    Roy heeft open dag op.school. 's middags naar een verjaardag van de zoon van me vriendin die wordt 1.
    Lijkt wel eeuwen geleden dat logan 1 werd.

Fijne dag alle

8. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

Erg stil hier

Mijn meissie is nogsteeds veel aan het slapen, echt zo zielig, maar denk dat ze zich morgen wel stuk beter voelt

Volgende week zondag de 29ste hebben we een afspraak voor de geslachtsbepaling
    Spannend!

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; Op zondag? Is dat iemand die jullie kennen dan, dat je op zondag kan komen? Wel leuk hoor; en spannend!!

@Gyino; een rustig dagje dus vandaag voor jou?! Als je je nog niet uitgerust voelt lijkt me dat wel lekker..... En ja; time flies....het lijkt voor ons ook al een eeuw geleden dat Esmay voor het eerst naar school ging.....

@Hier; hier een heerlijk rustig weekend. Gisteren al even boodschapjes gedaan en verder hebben we niets op de planning. Esmay ligt nu even lekker op bed, want die was echt niet te genieten. Begon te janken om niks! Straks even lekker naar buiten als ze wakker is.... Fijn weekend allemaal!!

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    nee is een vrouw die al 20 jaar echoscopiste is oa in het ziekenhuis. Heeft aan huis nu een praktijkje als erbij zeg maar en die doet dus gewoon lekker ook avonden en op zondags. Is lekker makkelijk hoeft mijn vriend geen vrij te nemen.
    Is in leidschenveen dus ook dichtbij.

En als kindjes zomaar gaan huilen is het idd goed om ze in bed te stoppen haha. Hier hoop ik juist dat ze een keer uit bed wil, maar er zit vooruitgang in

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; Nou dat is inderdaad wel heeel fijn! En geen verlof nodig voor je vriend en dicht bij huis! Heerlijk..... Hoop dat je meisje nu echt snel opknapt en weer haar vrolijke zelf is!

@All; Hadden hier net mensen over de vloer om onze oude surround set te kopen. Die man had mij gemaild, voor € 85,- wil ik hem best bij je ophalen. Dus dan denk je; "die is verkocht". Manlief dat (loodzware) ding net naar beneden gesjouwd... Komt hij met zijn vrouw en die gaat me toch een partijtje moeilijk doen... Hebben ze hem niet meegenomen en kan manlief hem straks weer naar boven sjouwen.... Was echt een heel "gezellig" en apart sfeertje zeg....tsjonge, jonge.....

12. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ik heb de komende twee weken drie verjaardagen per weekend, dus ik zal er wat minder zijn! Ik hoop dat ik snel weer meer tijd heb. Ik voel me sinds een week eigenlijk weer best goed. Misselijkheid is vrijwel weg. En daar maak ik me dan weer zorgen om. Het is ook nooit goed, :)

Ik hoop dat je je snel beter voelt jen. Ik vind het ook vreemd dat je werk geen kaartje heeft gestuurd! Maar in ieder geval wel fijn dat ze zoveel begrip tonen.

13. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    wat rustig hier zeg :D gisteravond voor het laatst wat gemeld!
    Hier een rustige zondag gehad, ging zowat van mn stokkie in de douche, helemaal duizelig alles draaide weg, moest gaan zitten en de deuren open gooien voor frisse lucht, vind het zo raar dat ik nu allemaal kwaaltjes heb, bij bart had ik nergens last van :( maar ja voor een goed doel zeg maar. Vond het wel eng vandaag. Verder lekker een middagdutje gedaan en toen ging het wel weer.
    Morgen weer werken, dus we zullen zien hoe het gaat.

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Happy; Nou dat lijkt me inderdaad eng!! Ik herken wel het feit dat de 2de zwangerschap heeeel anders is dan de eerste... Ik had bij Esmay ook echt nergens last van! Nu kan ik de klachten bijna niet meer op 1 hand tellen.... Maar inderdaad; 't is voor een goed doel!

15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @dotty
    Jij ook al zoveel verjaardagen, wij hebben komende weken ook veel, maar gaan niet overal naartoe ivm verbouwing

@happy
    Jeetje meis dat is schrikken, ik herken dat van mijn vorige zwangerschap had ik het regelmatig onder de douche dus stond bijna altijd samen met mijn vriend te douche of iig als hij thuis was

@all
    Mijn meisje is alweer een stukje beter, alleen ben ik echt brak. Zie er dan ook erg tegenop om morgen te werken, mja ff doorzetten

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; Let je wel op jezelf meid! Een paar dagen met een ziek meissie zeulen kan een behoorlijke aanslag op je zwangere lijf zijn! En als het niet gaat, dan gaat het niet......

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Eindelijk is het dan gelukt om via telefoon, Facebook en vervolgens opslaan op de computer gelukt om een foto van mijn echo met jullie te delen! :D

18. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    Heb gelukkig niet veel hoeven zeulen want mevrouw sliep alleen maar
    En het weekend mocht mijn mannetje voor haar zorgen
    En de clienten waar ik moet werken weten dat ik zwanger ben dus doe rustig aan morgen

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; Oh heel goed!

20. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo ben weer thuis van een verjaardag. We hebben het meteen bij de familie verteld. Super leuk. Ik voel me echt goed. Alleen mijn borsten en tepels jeuken en zijn gevoelig.

Leuk jen, dat de echo plaatsen toch is gelukt. Op mijn telefoon zie ik het niet goed, dus ik ga morgen even goed kijken op de computer!

Verder heb ik niet echt teruggelezen. Ga ik morgen denk ik doen. Truste allemaal!!

Deel Deze Pagina