Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, vanochtend heerlijk gezwommen met m'n nichtje en m'n zus. Ik ben nu ook echt moe.

Ik had trouwens gister een foutje getypt mijn ouders geven de kinderwagen en mijn schoonouders geven de babykamer inrichting.
    En Jen, ja de Joolz is duur, maar volgens mij niet heel veel duurder dan de anderen.

2. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Puma@ je word lekker verwend wij krijgen van mijn ouders ook kinderwagen naar keuze volgens mij is bugoboo het duurt maar alle kinderwagens zijn prijzig

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi dames,

een lekkere dag gedraaid vandaag op school.
    zit nu nog even onder werk tijd bij jullie te spieken.
    even wachten tot de bui over waait.
    wordt ineens zo donker en ben op de fiets.

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik heb vandaag bij Babyplanet een mooie wagen gezien!! Ben er helemaal verliefd op...... De Misa Kobi;

5. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jen, die ziet er ook mooi uit. Alleen de duwstang lijkt erg horizontaal, mijn man is best lang.

He shit (sorry) de bouw van het nieuwbouwhuis wat wij hebben gekocht wordt of 6 tot 8 maanden uitgesteld of helemaal niet meer gestart. Nou hadden we al een vermoeden want er waren nog maar 3 van de 18 verkocht.
    Maar nou blijkt het huis waar we anders voor zouden gaan opeens verkocht! Grrr, nu weet ik het even niet meer hoor.

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Puma; vwb de kinderwagen, de duwstang is verstelbaar middels die ronde knoppen die aan de zijkant zitten.... En wat k*tdat de bouw uitgesteld of misschien niet eens doorgaat!! Oh wat zal je daar van balen.....

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Het is echt een handige wagen! De reiswieg kan je tzt ombouwen naar de gewone zit, je kan er 2 kindjes onder elkaar in kwijt, en is klein als hij opgevouwen is! MAAR.............................................

€ 990,- !!!!! En dan heb je nog geen maxi-cosi...... :O

8. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ dan moet je afwegen of je het ervoor over hebt... Best veel dacht dat bugoboo duurste was

Puma@ balen van je nieuwbouw, wij balen ook vorige week gebeld voor optie op een bouwkavel was gereserveerd tot donderdag horen we vrijdag dat ie weg is, we moeten ook verder kijken, waar kijken jullie voor nieuwbouw? Wij omgeving Breda...

9. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Jen... ziet der wel leuk uit die kinderwagen.. maa als je ze onder elkaar hebt zitten... weet niet of k dat wel wat vind ;)

@Puma.. wat balen zeg van de bouw.!

@hier... k ga strx weer gezellig an de yoga.. vind da echt n rlxt iets... morgen nog n lkkr dagje vrij... woensdag team-dag,, donderdag vrij.. en vrijdag m'n laatste late dienst <3 HEERLIJK.. en daarna lkkr weekend.. ik gloof dat ik wel een lkkr rlxt weekje der van kan maken..

10. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ Jen: woow dat is wel een klap geld. maar het is zonder meer een mooie wagen. misschien marktplaatst.

@ puma: ooh dat is balen. hopelijk gaat het met dan maar iets vertraging toch door.

@elisa: ooh ja dat kennen wij ook. wij wilde eerst ook voor nieuw bouw gaan. hadden optie op een kavel maar wilde toch een andere was hij net een uurtje daarvoor verkocht das echt zo balen.

hier:
    een avondje huiswerk gepland. hopelijk schiet ik er een beetje mee op want wil zo graag door met me trui voor Logan.
    moet echt nog maar een paar cm van de mouw en dan kan ik hem in elkaar zetten.
    kom zo nog even spieken.

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Kinderwagen; ik geloof niet dat ik manlief overgehaald krijg om een andere wagen te kopen....We hebben er tenslotte nog 1 staan die nog prima in orde is! Wilde hem gewoon even met jullie delen, maar hij is echt belachelijk duur inderdaad.....

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zie net via Marktplaats dat hij in Overijssel voor 649,- wordt verkocht; misschien leuk om te weten voor de geintresseerden...

13. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    die mima is echt mooi, mijn vriendin krijgt hem van haar oma, vond ze ook de mooiste, volgens mij is mp niks bij deze want hij is net nieuw en niet overal te verkrijgen :) babydump heeft hem bijvoorbeeld niet!
    de joolz vind ik ook een hele mooie wagen, maar wij zijn toch voor de bugaboo gegaan. ze zijn allemaal rond de 950 euro :D kinderwagens zijn duur (tenzij je geen-merken neemt zeg maar)

@bouwkavel/huis: balen zeg! wij hadden ook eerst optie op een huis, maar wilde onze flat eerst verkopen toen was er ineens niks meer te koop :( en moesten we binnen 3 maanden iets anders vinden, want ze wilde onze flat kopen maar wel op een termijn van 3 maanden (was toen augustus en nov was ik uitgerekend) haha, was erg hectisch, maar tkomt altijd wel goed :D wij hadden snel leegstaand huis gevonden en was binnen een maand rond. Dus komt helemaal goed hoor! alleen is het nu gewoon ff flink k*t.

@jen: je ziet het duidelijk op de echo hoor :D leuk!
    @lq: wat fijn dat alles goed was bij de vk, altijd leuk om het hartje weer te horen, die bevestiging.
    @gyino: quote: ik ga kabouter steeds meer en meer voelen. ik voel haar zeker nu 2 keer per dag.
    is het een haar? of heb je dat gevoel? :D ben benieuwd!

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

@gyino
    vervelend dat je geen rust hebt kunnen pakken, ik merk dat ook erg als ik geen rust heb kunnen pakken, start je toch minder fijn aan een nieuwe week.
    Leuk dat je de kleine veel voelt, ik voelt het ook een paar keer per dag.

@elisatje
    oow ik zou dat echt niet durven, zou veelste bang zijn om verkeerd te vallen, haha je zal me wel een muts vinden :D

@puma
    lekker dat zwemmen, ik wil binnekort ook een keertje gaan, bij vorige zwangerschap met een super dikke buik geweest was zo lekker in het water, toen ik eruit kwam merkte ik pas hoe zwaar die buik eigenlijk was haha.
    en lief hoor dat je die spulletjes krijgt, is echt een meevaller. Ik heb van mijn vader de kinderwagen gekregen en van mijn moeder en oma de babykamer. toch dure dingen.

@jen
    zeker mooie wagen, maar zou het er ook niet voor over hebben aangezien ik er nog 1 heb

@all
    zo dagje werken heeft me wel goed gedaan en thuis gelijk verder gegaan met opruimen, heerlijk maar nu wel last van mijn buik dus rest van de avond word niks.
    Gister was zo schattig, als ik tegen mijn dochter zeg waar is de baby? geeft ze een kusje op mijn buik en zwaait ze met haar handen (haar manier van hallo zeggen)
    Toen mijn dochter een kusje gaf, gaf de kleine uk ook gelijk een schop terug vond dat zo vertederend haha.
    Morgen vroeg naar de vk, niet zo erg boeiend, kijk meer uit naar de echo een zondag :D

15. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Lucky@ je bent zeker geen muts, ik vind het nu zeker wel spannend maar kijk er altijd zo naar uit... Ik heb van meer mensen gehoord zou je nu wel gaan... Leuk die reactie van je dochter

16. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ happy: lol nee hoor maar je moet toch een werkvorm kiezen. bij Logan zei ik ook haar tot dat ik wist dat hij een hij was.
    gebruik voor veel de vrouwelijke vorm. vind de wereld een beetje te veel man af en toe. maar goed dat is mijn persoonlijke tick hihi.

@ lucky: aah wat schattig van je dochter. kan me voorstellen dat je erg uitkijkt naar zondag. spannend hoor hoop dat ze iets kunnen zien qua geslacht.

hier:
    zo huiswerk is weer af. waarom ik dit nu steeds op het laatste moment doe. echt niet handig terwijl het een klusje van niks was.
    maar goed is ook een leerpunt van mezelf plannen en er aan houden. en vooral de laatste is waar het mis gaat.

we wilde nog graag iets doen met Logan aan vakantie of zo voor dat kabouter ter wereld komt.
    zaten we van de week naar de schatkamer van de efteling te kijken en hadden we zo iets van jaaaah dat wordt het.
    gaan nu kijken of we samen met mijn ouders voor 3 dagen naar bosryk kunnen en naar de efteling.
    we gaan vaker een midweekje of een paar dagen met me ouders weg. dus zij vonden het een super leuk idee.
    gaan van het weekend alles door bespreken en boeken. heb er nu al zin in.

17. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn vriend kreeg vandaag een opvlamming van zijn crohn dus ik ben de hele dag en nacht met hem in touw geweest. Gelukkig gaat het wat beter met hem, maar ik ben doodmoe. Ik ga slapen en morgen lees ik even bij.

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh jee wat vervelend Dotty!! Sterkte voor jullie alletwee!

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; Oh wat onwijs schattig van je dochter!!! Ik vind het heerlijk nu er nog iemand buiten mezelf en manlief om is die zo bezig is met dat ukkie in mijn buik....Echt heerlijk!

@Gyino; Oh heerlijk 3 dagen Bosrijk/ Efteling; alvast veel voorpret toegewenst!

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Meiden ik ga jullie morgen weer spreken

Lig lekker op bed TLC te kijken
    Is nu
    One born every minute ofzo en daarna komt
    I didn't know i was pregnant
    Is wel leuk om te kijken komt iedere maandag