Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Zow ik heb vandaag weer getest, en helaas was het nog steeds negatief...:( Morgen dan toch maar echt een briefje halen voor de gyn :( zit daar totaal niet op te wachten...had gehoopt daar niet heen te hoeven:(

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Balen zeg :( had t ook voor je gehoopt. Hopelijk kunnen ze je nu wel verder helpen. Dikke knuf

3. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goedemorgen meiden

Bij de vk was alles goed, 20 febr de 20 weken echo, zet het later in het lijstje zit nu op mijn tel.

Moest ook van roze bloem zeggen dat ze het erg druk heeft de laatste tijd en ook erg moe is, ze hoopt snel weer mee te kunnen kletsen

4. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    goeiemiddag dames,

sorry dat ik hier niet meer regelmatig ben, maar lees echt alles mee..maar weet niet goed wat ik dan moet reageren....sorry daarvoor:)

Hier vandaag ongesteld geworden...ben er eigenlijk kei blij mee...heb gewoon echt vertrouwen in mn lichaam zeker zo ook na de miskraam..dat mn lichaam dit allemaal zelf heeft herstelt!!! ben ik stiekem wel erg trots op:) heb wel het gevoel dat ik echt leegloop met tijden zeg maar...mja tis echt een menstruatie...helderrood met af en toe wat stolsels..maar dat hoort geloof ik toch? en heb nu tenminste weer een NOD...voor mn lichaam ook wel goed dat ik niet meteen zwanger ben, maar eerst alles op een rijtje heb...nu maar hopen dat het geen jaar gaat duren voordat we zwanger zijn....
    heb meteen het lijstje aangepast..hoeveelste ronde dit is, ben ik nog niet over uit..daarom laat ik hem bij mij ff weg..we zijn hier toch op de hoogte dat dit 1e na mk is toch?!
    mn krampen zitten echt onderin mn buik..denk dat ik zo na mn lunch ff paracetamol neem..heb een afspraak bij een vriendin..ff bijkletsen...dus hopelijk zijn die krampen snel over of iig minder...

5. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ spannend: wat fijn dat je nu weer een goede ongi hebt! En je weet dat je zwanger kan raken dus ik duim voor je dat het heel snel weer raak is.
    @liefwondertje: balen zeg, ik hoop dat de gyn snel iets kan betekenen voor je.

Is er hier iemand die het geslacht niet wil weten?

Gisteren was ik dus ziek en kreeg vriend een aanval van crohn. Dus moesten we naar het ziekenhuis. Ik was al niet lekker, maar ik heb een hele dag en nacht voor vriend gezorgd, dus vandaag ben ik zooooo moe en licht in mijn hoofd, dat ik nog thuis ben gebleven. Gezondheid van mijn kindje voor alles!

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Liefwondertje; Wat goed dat je de stap naar de Gyn zet meid! Ik weet dat je het liever niet had gedaan, maar ik denk dat het een verstandige keuze is! Ik hoop dat je snel terecht kan en hij/zij je verder kan helpen!

@Spannend; Kan me voorstellen dat je soms niet zo goed weet hoe je moet reageren op onze zwangerpraatjes....Geeft niet; we kennen allemaal jouw situatie! En wat fijn dat je ongesteld geworden bent! Nu kan je er weer volle bak tegenaan, want je lijf kan het aan; dat heeft het al eens bewezen! Toi,toi, toi.....

@Dotty; Heel verstandig dat je thuis bent gebleven meid; inderdaad de gezondheid van je kindje gaat voor alles! Maar jeetje je vriend is echt naar het ziekenhuis gemoeten vanwege zijn Crohn aanval; ik wist niet dat dat zo heftig kon zijn.... Is het nu weer helemaal over of heeft hij daar nog lang last van naderhand?

@All; Hier vanmorgen, nadat ik Esmay naar school heb gebracht, terug mijn bed ingedoken en geslapen tot 13.15 uur!!! Ben alleen nog steeds moe.....Kwam vanmorgen ook met knallende koppijn uit bed, gelukkig is dat nu over! Zometeen even boodschapjes doen en dan straks Esmay ophalen van de BSO.

7. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @spannend
    fijn meis, weet je iig dat het werkt en dat je lichaam het idd zelf heeft opgelost.

@Dotty
    beterschap voor jou en je vriend. En idd de kleine gaat ff vor alles

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; Zie dat ik jou vergeet...... excuse moi! Maar fijn dat alles weer in orde was bij de VK! En 20 februari al de 20 weken echo....Wat gaat dat snel zeg!! Wens Roze Bloem maar sterkte van me!

9. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    geeft niet hoor heet zwangerschapsdementie :p
    en idd alweer snel, dan ben ik gewoon alweer op de helft.
    zal het doorgeven aan bloem

10. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    thnx voor de reactie en het begrip meiden..doet me goed:) en jullie moeten weten dat ik jullie alles van heel de wereld gun in het positieve...dat het maar allemaal super babys mogen worden bij jullie!!!

11. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Ons lijstje!!!!!!

Januari
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: ongeveer 8 januari 2012
    Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD :(
    Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: 20 januari

Februari
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer

Zwanger
    Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 23 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken
    LQ87 --> 23 Jan controle vk
    LuckyBlue --> 24 jan verloskundige
    Gyino --> 26 januari 3e afspraak VK
    Dotty--> 26 januari termijnecho
    Beertje1986 --> 26 januari vk bezoek..
    LuckyBlue --> +/- 29 jan geslachtsecho
    Beertje1986 --> 1 februari vervolg 20weken-echo
    Elisatje --> 2 februari termijnecho
    Elisatje --> 8 februari 2e afspraak VK
    Dotty --> 8 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 8 februari NT-meting
    Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 16 weken afspraak verloskundige
    Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d)
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo + geslachtsbepaling
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

12. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Zo... had mezelf er weer even tussen gedropt voor mijn vervolg van de 20 weken echo...!
    Moest weer terugkomen in het UMCG.. ;)

Heb wel van alles bijgelezen maar hebt beetje steeeenkoud omdat de CV WEEEEER stuk is! :x dus reageer niet zoveel nu..!

Alleen even een vraagje..

We hebben de naam voor ons jochie inmiddels gekozen (al paar weken hoor maar moest t even laten bezinken of we het dan nog steeds mooi vonden..)

En nou hadden we het over vernoemen... ;) (als 2e naam..)

Ik zou echt dolgraag... mijn vader willen vernoemen.. Hij is zo'n man die altijd stilletjes is.. niet veel zegt.. overal wel mee eens is maar bovenal een zorgzame goede vader!!
    Ik weet dat hij helemaal door het dolle zou zijn en in tranen uitbarst als hij hoort dat hij vernoemd is.. en het zou hem zooo trots maken! :D

Nou weet ik dat je dus 'officieel' de opa van vaders kant eerst moet vernoemen... alleen vind ik die naam niet mooi.. en heb ook helemaal niks met de beste man.. jah tis mijn schoonvader maar verder... ;)

Bovendien is hij al een keer vernoemd.. t jochie van mijn zwager heeft zijn naam als 2e naam...

Wat zouden jullie doen? Is het onmogelijk dat we mijn vader vernoemen omdat het ' officieel ' zo niet hoort..?

Want dan vernoem ik echt niet.. ik weiger mijn kind echt zijn naam te geven... ;)

Gerne reacties..!!

Nu gaak weer snel naar mn kruikje op de bank onder een dikke deken in mijn badjas... wachten op de CV man die tussen 18 en 22 uur komt!! :x:x

13. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @jen: het gaat al iets beter met hem. Hij heeft extra medicatie om ontstekingen tegen te gaan en moet nu even rustig aan doen. De ergste pijn is in ieder geval over nu.

@spannend: knap dat je zo positief blijft!!

@beertje: ik ben vaak nogal tegendraads, dus ik vind zeker dat je iets niet per se moet doen omdat het zo hoort! Doe wat jullie zelf willen en mooi vinden. En als dat dan niet volgend de regels is, jammer! Het is jullie kindje, jullie naam en jullie keuze.

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @spannend
    dat is lief! maar dat gunnen we jou natuurlijk ook!

@beertje
    ik zeg ook van kies zelf de namen die je wil, het is jullie kind en jullie geven de namen die het kind zijn hele leven mee zal dragen. Van traditie ben ik niet echt en heb ook zoiets van als andere het er niet mee eens zijn moeten hun weten is mijn kind. Hoe denkt je mannetje er over dan?

@all
    zo mijn vriend is mijn mams wegbrengen en heeft mijn dochter weggebracht heb ik wat kunnen strijken. Maar stop er nu mee want vooral met bukken voel ik dat mijn holtes goed dicht zitten en pijn doen door die verkoudheid. Heb ik lang niet zo erg gehad

15. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik kom nog even langs. Nog over ons nieuwbouwhuis: het kan ook zijn dat ze na die 6 tot 8 maanden het weer uitstellen of helemaal niet meer doen. Dus waarschijnlijk gaan we ons terugtrekken. We hebben ons huis nog niet te koop staan dus dat is het probleem niet. We kunnen hier een babykamer maken, dan moeten we de computer ergens anders laten. Maar we zullen hier dan wel snel uitgroeien. Dus even goed nadenken nu.

@ Jen toevallig vertelde een collega vandaag dat ze die kinderwagen heeft. Maar die is inderdaad nog duurder dan Joolz geloof ik...

16. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik heb even bijgelezen.

@ spannend: wat fijn dat je ongesteld bent geworden. Ik heb het gevoel dat je snel weer zwanger wordt.

@ Beertje: volgens mij had ik gemist dat je een jongetje krijgt. En ik vind sowieso dat je zelf kiest hoe je je kindje noemt. En je schoonvader is toch ook al vernoemd? En wat vind je mannetje ervan? Als jullie het maar eens zijn.

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Ons lijstje!!!!!!

Januari
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: ongeveer 8 januari 2012
    Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD :(
    Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: 20 januari

Februari
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer

Zwanger
    Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 23 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken

Gyino --> 26 januari 3e afspraak VK
    Dotty--> 26 januari termijnecho
    Beertje1986 --> 26 januari vk bezoek..
    LuckyBlue --> 29 jan geslachtsecho
    Beertje1986 --> 1 februari vervolg 20weken-echo
    Elisatje --> 2 februari termijnecho
    Elisatje --> 8 februari 2e afspraak VK
    Dotty --> 8 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 8 februari NT-meting
    Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 16 weken afspraak verloskundige
    LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo
    LuckyBlue --> 21 februari controle vk
    Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d)
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo + geslachtsbepaling
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

18. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Mijn mannetje maakt het op zich niks uit.. wil liever niet vernoemen.. hoeft van hem niet zo nodig..! Tis omdat ik het zo mooi gebaar zou vinden! ;)
    Hij vind de naam van zijn vader ook niet mooi.. dus wil best dat mijn vader vernoemt word maar jah.. wil ook niet zijn ouders zeg maar 'voorbij' schieten..

Zelf vind ik dat onzin.. tis ons kindje... wij kiezen de namen... ;)

Dus dacht even navragen hoe anderen er over denken..

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beertje; Jeetje die CV alweer stuk! Da's echt niet normaal hoor....! Hoop dat het mannetje snel komt en het nu eens echt goed oplost!! En vwb het vernoemen; ik zou lekker doen wat JIJ wil! Het is jullie kindje!

20. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland

Dankjewel..! Vind ik nou ook!! :D

Maar wilde toch even jullie mening of jullie ook zo zouden denken of dat ik gewoon 'hard' ben daarin..! :D

Dus... jeeej... we hebben de naam al!! :D

Deel Deze Pagina