Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beertje; Goed zo meid!! :D

2. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd beertje.

Ik maak me zorgen. Ik ben sinds een week niet echt misselijk meer en kan goed eten.

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Dotty; Och meid, kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt, maar het is vrij waarschijnlijk dat dat onnodig is..... Maar voor jouw gemoedsrust zou ik morgen eens even de VK bellen! Wellicht kan je even bij haar terecht, zodat ze je bijvoorbeeld het hartje kan laten horen.... Dikke knuffel voor jou!

4. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je wel jen. Gelukkig heb ik overmorgen de echo. Zou het een slecht teken zijn?

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Nee hoor dat denk ik niet! Je hormoonspiegel gaat rond de 10 weken namelijk stabileseren en zelfs afnemen! Dus daar kan het heel goed mee te maken hebben..... Je was bij je eerste echo toch een paar dagen teruggezet? Wacht maar af; jij wordt overmorgen weer vooruit gezet denk ik.....

6. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat je me altijd gerust weet te stellen jen. Dank je wel!!!

7. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Hey dames, heb het lijstje even aangepast met mn maximale NOD van mn cyclussen voor mn miskraam..hopelijk kan mn lichaam 1 van de cyclussen weer terug pakken...kheb best last van krampen in mn buik, dus ik ga afsluiten en lekker in mn bedje nog ff tv kijken....

Ons lijstje!!!!!!

Januari
    Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD :(
    Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: 20 januari

Februari
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012

Zwanger
    Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 23 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken

Gyino --> 26 januari 3e afspraak VK
    Dotty--> 26 januari termijnecho
    Beertje1986 --> 26 januari vk bezoek..
    LuckyBlue --> 29 jan geslachtsecho
    Beertje1986 --> 1 februari vervolg 20weken-echo
    Elisatje --> 2 februari termijnecho
    Elisatje --> 8 februari 2e afspraak VK
    Dotty --> 8 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 8 februari NT-meting
    Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 16 weken afspraak verloskundige
    LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo
    LuckyBlue --> 21 februari controle vk
    Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d)
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo + geslachtsbepaling
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ach ja; ben nogal nuchter....Zou zo een Fries kunnen zijn....:D
    (Geintje hoor Beertje!)

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Spannend; Groot gelijk, lekker je bedje in! Misschien een lekkere warme kruik erbij??

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Pfff ik heb, wederom hoofdpijn! Wordt er niet goed van.....
    Hoop dat ik er morgenochtend niet weer mee opsta, want Esmay is heel de dag thuis! Morgen ook een belafspraak met mijn teammanager trouwens; ben benieuwd wat ze gaat zeggen....

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik zit er aan te denken om volgend jaar, als de kleine er is, eens te gaan kijken om een eigen bedrijf te beginnen..... Ik mis hier in het dorp namelijk een winkel waar je zwangerschapskleding en groot babykamer materiaal kan aanschaffen.... En ik denk dat daar best wel markt voor is! Een van jullie toevallig bekend met welke stappen je moet nemen? Ook qua vooronderzoek om te kijken of er echt markt voor is...?

12. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk zeg!!!! Vriend werkt als accountmanager bij de bank. Ik hoor wel eens wat. Ik weet er weinig van maar ten eerste heb je een goed ondernemingsplan, een duidelijke begroting en een startkapitaal nodig (ik dacht dat hij het wel eens had over 20%). Ik kan het even een x precies navragen voor je.

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik kan het ook checken bij mijn vader, heeft eigen advocatenkantoor. Dacht misschien weet iemand het hier zo 1,2,3.. :D

14. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh haha, dat is erg handig!!!

15. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Heeeel handig! Ga hem morgen weer even bellen voro dat gedoe met de schilder. De rechtsbijstand heeft vandaag (na 2 maanden!!!) laten weten dat er geen dekking is omdat de claim onder de franchise van € 2500,- ligt..... Heel fijn!

16. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pfff die rechtsbijstand heb je weinig aan. Wij hebben een groot conflict met de keukenkampioen. De rechtsbijstand heeft echt weinig geholpen. We hebben bijna alles zelf gedaan.

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh dat is ook fijn zeg!!! Bij welke maatschappij zitten jullie?
    Wij bij DAS.... en die ga ik ook heeeel snel opzeggen!

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik ga afsluiten en zo mijn bedje eens opzoeken! Welterusten meid(en)!

19. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goedemorgen alle,

Heb alles gelezen maar reageer op me mobiel dus even kijken of ik nog iets weet.

@ Beertje: fijn dat je een naam heb. Vind dat altijd een klus.
    Vernoemen ja dat is een lastige. Want als je nu je eerste naar je vader vernoemd ga je dan je tweede naar je schoonvader vernoemen? Maar hoe dan ook lekker doen wat je zelf wilt.

@ jen ooh leuk een eigen bedrijf. Lijkt mij ook wel iets. Maar dan een hele andere richting op. Wel stoer hoor.
    Hopelijk heb je een goed gesprek met je leidinggevende vandaag en een positieve voor Jou.

@ spannend: jammer dat je ongi bent geworsen maar wel heerlijk dat alles het gewoon doet. Nu hopen op een mooie cyclus deze keer.

@ burn: en heb je al getest? Je nod was al 5 dagen geleden. Ben erg benieuwd.

Hier: ik heb vanmiddag mijn tussenevaluatie van de opleiding. Verwacht niet veel.schokkend. maar toch wel spannend.
    Manlief is nu toch echt ziek geworden. Leek er van het weekend al op maar is maandag toch gaan werken. Suffie.
    Dus maar extra vertroetelen. Logan en ik zijn ook lekker thuis.

Fijne dag alle

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goedemorgen meiden

even snel voordat ik ga werken
    Gister mijn vader weer huilend aan de telefoon gehad, zijn broer is overleden. We hebben pas mijn oma haar crematie gehad en nu mijn oom.

Hierdoor word ook de badkamer ven uitgesteld want die oom die het zou doen is ook een van de broers

Spreek jullie later

Deel Deze Pagina