Goedemorgen dames.. ff 'n snel berichtje... Heb nog niet terug gelezen.. ga dat morgen eventjes doen.. we hebben vandaag een team-dag.. heb der alleen niet bepaald veel zin in.. krijgen een workshop over communicatie van bijna 3 uur lang :S.. boring... magoed, daarna gezellig met zn allen eten.. dus hopelijk ist een leuke afsluiting Morgen lekker dagje vrij,, dus dan alle tijd om hier te reageren... en dan vrijdag alweer mn laatste late dienst.. heeel fijn Fijne dag allemaal.!
@Lucky; Och jeetje, gecondoleerd! Wat sneu voor je vader zeg om zo kort achter elkaar 2 mensen die dichtbij hem staan te verliezen.... en ook wel balen dat je badkamer nu uitgesteld wordt, maar ja dat is wel begrijpelijk... @Gyino; Beterschap voor je mannetje! En succes vanmiddag!! @LQ; Veel "plezier" met je bijeenkomst......dat zijn inderdaad meestal neit de leukste bijeenkomsten.... @Hier; lekker tot 11 uur met mijn meisje op bed gelegen, tv gekeken en lekker liggen doezelen saampies. Straks ff naar ballet en verder niets op de planning; heerlijk!
@gyino beterschap voor je man, er heerst echt veel. @LQ succes met je team-dag, ik heb meestal ook geen zin in dat soort dingen, maar soms valt het wel mee, dus hoop voor jou ook @jen ja vind het echt zielig voor mijn paps. en idd begrijpelijk van de badkamer, maar wel balen. @all nou ik ben paar uurtjes gaan werken toen ziek naar huis mijn bijholtes doen erg veel pijn dus ga zo ff me bed in. Mijn oom net gesproken die de badkamer zou doen en dat word nu pas april/mei. Dus baal er erg van, mja is begrijpelijk met de situatie dat het nu niet door kan gaan. Dus gaan maar eerst met de andere dingen beginnen in het huis. Mijn schoonmoeder is jarig dus straks daar even langs.
Goedemiddag allemaal Ben net me bedje uit gisteren van 10.00 tot 2130 naar Amsterdam geweest was heel gezellig leuk met me schoonzus en nichtje. We hebben lol om die positiemode ik zei ga van de zomer wel in me bikini zitten mar dit trek ik niet aan haha... Was bij c en a. Beertje@ ja vind het ook lastig die geboorte namen ik heb zelf 4 voornamen... Allemaal vernoemd maar weet niet of ik dat zou doen Lucky@ als het maar af is als de baby eris Jen@ leuk voor jezelf beginnen Dotty@ hoop dat de klachte snel minder worden crohn is best heftig Spannend@ ik heb ook het gevoel dat je snel zwanger zult zijn
Zo een goed evaluatie gesprek gehad. mezelf getrakteerd op een koffie van Starbucks. Mmmm Nu even kijken hoe me mannen het doen. En vanavond ouderraad van het kinderdagverblijf. Lekker druk dus maar wel leuk. Zo even lezen wat jullie schrijven
Hallo dames, vandaag lekker een half dagje. Alhoewel ik net pas thuis ben. Zometeen de fiets van m'n man ophalen bij de fietsenmaker en vanavond weer dansles. Pff, ik ben nu al moe. Ik ga straks maar even op de bank liggen. @ Lucky: gecondoleerd met je oom. Wat vervelend voor je vader zo vlak achter elkaar. @ Jen, klinkt lekker dat uitslapen ik hoop dat ik dat van het weekend weer kan. Even een vraagje uit nieuwsgierigheid. Esmee is toch al 4? Moet ze niet naar school dan vandaag? Zo, ff berichtje uit m'n buik kijken.
@Puma; Esmay is inderdaad al 4, maar is iedere woensdag vrij in groep 1 en 2! Op de andere 4 dagen moet ze zowel 's morgens als 's middags naar school... Vanaf groep 3 moet ze ook op woensdag in de ochtend.
@jen: ik wilde vandaag weer gaan werken, maar werd met zo'n hoofdpijn wakker dat ik niet ben gegaan. Morgen is mijn vrije dag en vrijdag ga ik er weer tegenaan.
Ok Jen dan snap ik het. Op de school waar ik werk zijn de onderbouw kinderen 's ochtends eerder uit. Maar wij gaan in de toekomst waarschijnlijk ook de tijden gelijk trekken en dan groep 1/2 ergens een middag vrij. Veel handiger met al die werkende ouders. Zo, ik heb helemaal geen zin. Maar ik ga maar eens naar de fietsenmaker. Blegh!
Pfff nu ben ik degene die zich zorgen maakt, heb steekjes onderin mijn buik en had net wat bruinverlies......voelt om de een of andere reden niet goed.....
Dat gevoel had ik ook steeds Jen! Geen zorgen maken (ook al deed ik het ook steeds). Mijn vk zei dat bruinverlies echt heeeeel vaak voorkomt.
Heb net met manlief besloten dat we het even aankijken en evt morgen even de vk bellen. @Dotty; thanx voor jouw gerustellende woorden dit keer! x
Ach, ik kan het ook een keertje terug doen dacht ik zo . Het bljft gewoon steeds spannend. Ik zou het liefste elke week een echo doen om te kijken of alles nog goed gaat. Maar helaas gaat dat een beetje in de papieren lopen, haha.
Ach, ik kan het ook een keertje terug doen dacht ik zo . Het bljft gewoon steeds spannend. Ik zou het liefste elke week een echo doen om te kijken of alles nog goed gaat. Maar helaas gaat dat een beetje in de papieren lopen, haha. Hoeveel bruin heb je?
Ik heb nog geen bruinverlies gehad. Maar wel vaak steekjes of kramp, gister ook opeens weer een rare steek. Maarja ik ga er maar vanuit dat het er allemaal bijhoort. Zo nu ga ik ff bankliggen.
hoor ook vaak dat het niets te betekenen heeft. hopelijk is dat ook zo. bel anders naar de vk, die kunnen je misschien wat gerust stellen hier twijfel ik of ik morgen test... of overmorgen... zit morgen op 9 dpo... en ongeveer 3 dagen voor nod...