Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zou ik gewoon doen. Mocht hij morgen negatief zijn, dan was je misschien gewoon toch net te vroeg :) . Spannend hoor!!! Ik ga voor je duimen.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    thnx :D
    jeetje je bent alweer bijna 10 weken! jeetje gaat hard :p

3. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind het niet hard genoeg gaan, :) . Was ik maar zo ver dat ik mijn kindje voelde schoppen en het hartje zelf kon horen. Ik maak me zoveel zorgen nu steeds.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    misschien kan je ergens een dopler lenen? weet niet of dat nu al kan?

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ jen: oei kan me voorstellen dat je je een beetje ongerust maakt. inderdaad wat dotty zegt even VK bellen anders.

@ beckje: mmm lastig is dat altijd he. ben benieuwd.

ik heb een afspraak gemaakt voor een extra echo bij een echo buro hier in almere.
    voor de geslachtsbepaling.
    24 februarie om 17.15 gaan we kijken wie er in me buik groeit.
    de dag er na gaan we naar de 9-maanden beurs dus dan kan ik me lekker uitleven op spulletjes.
    ben zo benieuwd en nieuwschierig.
    eerst morgen maar naar de vk.

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Ons lijstje!!!!!!

Januari
    Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD :(
    Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: 20 januari

Februari
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012

Zwanger
    Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 23 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken

Gyino --> 26 januari 3e afspraak VK
    Dotty--> 26 januari termijnecho
    Beertje1986 --> 26 januari vk bezoek..
    LuckyBlue --> 29 jan geslachtsecho
    Beertje1986 --> 1 februari vervolg 20weken-echo
    Elisatje --> 2 februari termijnecho
    Elisatje --> 8 februari 2e afspraak VK
    Dotty --> 8 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 8 februari NT-meting
    Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 16 weken afspraak verloskundige
    LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo
    LuckyBlue --> 21 februari controle vk
    Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d)
    Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d)
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d)
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @ Lucky: gecondoleerd met je oom.
    @ beckje: ga voor je duimen op een streepje morgen :D:D
    @ jen: nog steeds bruin verlies? of was het eenmalig? hoe is het nu?

hier lekker dagje gewerkt, verder niet veel gedaan, nu lekker onderuit en niks doen, weer vroeg naar bed vandaag

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@bruinverlries; kweet niet of het er nog steeds is, nog niet naar toilet geweest sindsdien. Ik kijk even wat het doet vanavond en morgen en als ik er morgen nog steeds last van heb dan bel ik de VK even...

9. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ wat vervelend dat bruinverlies ik heb nu last van witte afscheiding (sorry voor de details) hoort er ook bij denk ik maar... Vanavond me avondeten erweer uit gegooid.

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    Jeetje dat is wel schrikken, maar ze zeggen zolang het geen rood is dat het vast niks ergs is.

@gyino
    Ow dan pas geslachtsecho, wij hebben hem zondag en 20 febr de 20 weken echo, jij bent toch paar dagen verder dan mij, ik ga de 23ste naar de negenmaandenbeurs. Zin in!

@all
    Mijn hoofd doet echt bij alle holtes pijn, dus neem een paracetamol en ik ga lekker slapen
    Tot morgen

11. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dat je gaat testen Beckje!
    Ik kom net van dansles en ga nu nog even bankhangen en dan naar bed.
    Welterusten allemaal.

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Morgen dames, bruinverlies niet meer gezien tot nu toe....had wel een hele pijnlijke buik vanmorgen, maar da's nu ook weer over.... Dus het zal wel goed zitten.

13. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ lucky: als eerste gecondoleerd.
    Ja het is best laat maar als het vroeg is heb je ook de kans dat ze het verkeerd kunnen zien. Dan is het soms niet duidelijk en 100% dat een meisje echt een meisje is. En manlief wilde het zo laat mogelijk.
    Duurt nog wel even maar ik weet het op de beurs en daar ging het mij om.

@ jen fijn dat je nu geen bloed meer hebt en je buikpijn over is.

@ beckje en en en..........

Hier gisteravond in bed werd kabouter heel druk. Ik kon haar zelf met me hand voelen. Dus roy geroepen maar die kwam pas 1,5 uur later naar boven en toen sliep ik al. Een beetje jammer.
    Maar nu weet ik dat het te voelen is dus gaat het vast snel gebeuren dat hij en Logan mee kunnen genieten.
    Nu snel eten en naar de vk voor hartje luisteren.

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    gelukkig meid

@gyino
    ja ik weet dat het idd lastig is in een vroeg stadium, daarom pin ik me er ook niet op vast wat ze nu zegt (al is deze vrouw er wel erg goed in) en wacht ik ook op wat ze zeggen bij de 20 weken echo (vertel daar niet over dat ik een geslachtsecho heb gehad) als ze allebei hetzelfde zeggen kan ik er wel zo goed als van uit gaan. En ik wilde het idd ook voor de beurs weten, is toch veel leuker shoppen dan :D
    maar ik bedoelde ook dat je 20 weken echo laat is???

@all
    zo mijn bijholtes doen iets minder pijn vandaag maar echt lekker ben ik niet.
    Maandag is waarschijnlijk de crematie en moet nog even kijken of het lukt om te gaan voor mij, want als mijn mannetje werkt heeft hij de auto en moet toch een halfuurtje rijden. openbaar vervoer is lastig naar het crematorium dus even kijken hoe of wat.
    Verder vandaag beetje aan het opruimen vandaag. Beetje administratie gedaan en ga dossierkast uitzoeken dit weekend en keer goed ordenen en dan hopelijk goed bijhouden :D

15. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Net mijn teammanager weer gesproken; zo ontzettend begripvol! Ze legt gewoon totaal geen druk op me en heeft gewoon alle respect voor het feit dat ik echt nog niet kan komen. Ik moet dinsdag wel voor een afspraak met de bedrijfsarts komen, maar als dat niet gaat mag ik daar gewoon telefonisch contact voor opnemen om te kijken of we het over de telefoon kunnen bespreken. Ze gaf ook aan mijn altijd energieke en vrolijke persoontje te missen op de afdeling; heel lief!

16. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ lucky die is zo laat omdat we dan allebei vakantie hebben en dan hoefte roy geen vrij te vragen. Ze doen op het moment erg lastig op zijn werk over alles. Had er toen de tijd niet bij stil gestaan dat de beurs eerder was. Dacht dat die dat weekend er op was. Maar ja komt goed.

Ik ben weer goed gekeurd door de vk hartje kunnen horen. Me baarmoeder zit nu 2 vingers onder me navel dus al lekker hoog. Ze vertelde dat het tot 20 weken bij de tweede veel sneller gaat dan bij de eerste en daarna dat het vrij wel gelijk loopt.
    Heb ook een geluidsopname kunnen maken van het hartje kan roy het zo ook horen.
    Nu lekker naar huis en wat eten heb al weer honger.

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    dat is fijn dat je teammanager zo begripvol is. Hoef je je daar tenminste niet druk om te maken. Merk je wel al verbetering of dat helaas nog niet??

@gyino
    ooow zo ik begrijp het. Ja mijn mannetje zegt meestal dat hij naar de tandarts moet of naar de dokter etc, daar mag je de tijd voor nemen (aangezien hij fulltime werkt kan hij het niet op vrije dagen plannen)

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; Nee merk helaas nog totaal geen vooruitgang! Hoop dat dat wel snel gaat komen....
    Wat lastig trouwens dat je wellicht niet naar de crematie kan; lijkt me niet fijn om zo "klem" te zitten!

@Gyino; Fijn dat alles weer in orde was!

19. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ fijn dat ze zo begripvol zijn op je werk

Ben alles nu bij elkaar aan het zoeken voor de wintersport heb er superveel zin in ik ben er woensdag pas weer dus jullie horen even niks van mij, misschien kom ik straks nog even kijken als ik klaar ben met inpakken...

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zo ik heb heerlijk mijn handen vrij tot 17.00 uur! Esmay gaat bij een klasgenootje spelen en wordt door de mama van dat meisje meegenomen vanaf school; Heerlijk!

Deel Deze Pagina