Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisatje; een hele fijne vakantie!! Ennuh; op je skies blijven staan hè?!

2. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @jen: wat fijn dat ze op jouw werk zo begripvol zijn!!!!

Nog een uurtje en dan gaan wij naar de echo. Ben echt zenuwachtig.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    spannend Dotty! heb nog geen testen kunnen halen...
    werd wakker vanochtend... extreem erge aura's van migraine gekregen... hele linke kant verlamd en half blind... bah... vind dat altijd zo eng :S

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Dotty; oh spannend meid!! Geniet ervan je ukkie weer te zien!

@beckje; sjesus da's wel heeeel heftig! Heb je wel medicatie voor de migraine? En weet je zeker dat het migraine is en niet de ziekte van meniere?

@all; ik lig lekker in een warm badje met een kopje thee! Helaas zonder boek, want al mijn boeken zijn al uit...... Misschien morgen even naar de bieb om weer wat in te slaan.....

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    #1925 Beckje, 26 jan 2012
    Laatst bewerkt: 26 jan 2012
    het is heel zeker migraine :) zit in de familie. alleen ik heb ALLE symptomen bij elkaar die je kan hebben... en iedereen een beetje... dus das wel flink freaky... heb alleen geen med's, die verergeren het alleen maar...
    maar goed... heb toch ff een test gehaald... ik zie alleen weer dat vage grijze streepje wat ik de afgelopen keren ook had met 2v5 van de kruidvat... naja er is nog hoop :p
    heb wel foto gemaakt... dat zijn dus die indrogertjes ofzo

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Sorry meid, ik zie niks op de foto's..... Duurde even voor ik reageerde, toen ik net mij laptop wilde kantelen sloot hij ineens helemaal af dus moest even opnieuw opstarten.... :D

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha handig :p naja ik ga het over een paar dagen nog een keertje proberen. zie iig wel duidelijk een grijs streepje... stomme kruidvat testen...
    phoe wat is het donker buiten zeg! lijkt wel avond :S

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Goh nou je het zegt; het ziet er hier ook niet zo lekker uit buiten.... Hele rare lucht zelfs; het lijkt wel of het gaat sneeuwen!

9. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Hier ff emo dipje momenteel...Mn nicht waar ik amper contact mee heb wegens omstandigheden in het verleden, is vandaag bevallen van een zoontje..Het is haar gegunt, maar mezelf nog ff harder:) sorry dat ik zo egoistisch overkom, maar dit vind ik gewoon ff moeilijk..zij hebben er 3 jaar ofzo over gedaan dus tis prima zo...maja...anders was ik nu zo'n 14 weken zwanger geweest...whaaaaaa kwil hier niet in terug vallen, maar heb wel ff zitten janken net...:)

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kan me wel goed voorstellen meid...
    is ook vreselijk oneerlijk... maar onze tijd komt echt nog wel :) daar ben ik heilig van overtuigt :)

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Spannend; Dat zal inderdaad wel even een klap zijn voor je; logisch hoor! Maar zoals Beckje al zegt; ook voor jullie komt de ooievaar wel voorbij! Hang in there!

@Dotty; Ben heeeel benieuwd hoe je echo is geweest!!!

12. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn echo was super. Zijn weer 1 dag vooruit gezet. Hartje klopt en ons kindje was druk aan het bewegen.

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh leuk, leuk, leuk!! Voorlopig zijn we dus even op dezelfde datum uitgerekend??? :D

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat gaaf :D fijn zo'n goeie echo :D

15. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja jen, haha. Maar jij gaat wel weer naar voren.

16. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Dotty... wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.! volgen er nog foto's..? ;)

@Beckje,, jeempje wat een extreme migraine aanval zeg.. lijkt me ook dood eng... ik zie op je testje trouwens ook niks.. hopelijk word die snel duidelijk :)

@Spannend.. snap dat je ff zo'n lekker ego emomoment hebt.. t is natuurlijk niet niks om n MA te hebben,, en hoe je t anderen ook gunt, t is altijd weer ff confronterend voor jezelf..

@Jen.. Wat fijn dat je verder geen bloedverlies/bruinverlies hebt gehad.. wel lekker dat je leidinggevende zo rlxt en begripvol op je reageerd en je gewoon de rust gunt die je nodig bent..

@Lucky.. Gecondoleerd.!

@Hier.. gisteren communicatie training gehad van het werk.. ow ow ow wat moeten we nog een hoop leren haha.. t was wel erg intressant,, maar ik zie het allemaal nog niet zo snel veranderen bij ons op het werk haha.. Vanmiddag ff de stad in geweest,, heb n heel lief pyamatje gekocht met de tekst "twinkle twinkle little star" gewoon in creme kleur,, lekker uni-sex dus :D... En ik ben even aan het rondstruinen geweest voor behang.. men mannetje is der vrij makkelijk in dus dat scheelt.. dus ik had wat staaltjes mee naar huis genomen.. en t word 1 grijze muur en de andere 2 wit.. en de schuine muur is al wit van plafondplaten.. en dan willen we de boel opleuken/kleuren met accesiores :).. ben hmaal in me hum haha

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    balen dat er nog geen verbetering in zit, zegt de vk er iets over?

@dotty
    super dat de echo goed was!

@spannend
    logisch hoor dat je op dit soort momenten je zo voelt. En dat moet je er dan ook gewoon uit laten

@beckje
    de migraine al beetje over?

@Lq
    leuk he dat shoppen voor de kleine. Ik kan ook niet wachten op zondag dat ik wellicht weet wat het word en dan iets leuks kan kopen

@all
    iedereen bedankt voor de condoleances.
    Mijn mannetje blijft thuis maandag, hij was eigenlijk al vrij voor de badkamer dus die dag laat hij staan. Mijn vader zou het toch wel fijn vinden als ik er zou zijn voor hem.
    Verder nogsteeds wat last van mijn bijholtes dus niet zoveel in het huis gedaan als ik zou willen, mja morgen weer een dag denk ik dan maar

18. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ jen: wat ontzettend fijn dat je leidinggevende zo meeleeft. en dat ze je missen. dat is wel heel erg prettig.
    kan die van mij nog wat van leren.

@ beckje: sry ik kan niks ontdekken qua streepje.
    * jeempie wat heftig zo'n migraine aanval. hopelijk gaat het snel over. en heb je niet te lang last van.

@ dotty: heerlijk dat alles goed was met de echo.

@LQ: ooh dat klinkt heel schattig. wel een foto maken en showen hoor. zowel nu als straks met kindje er in.

@hier:
    we zijn vanmiddag 2 uurtjes de stad in geweest en hebben flink veel gewandeld. nu heb ik ontzettend veel pijn in me heupen.
    ik hoop zo dat dit snel over gaat. bij Logan had ik ook zo'n last van me bekken dat ik uiteindelijk halve dagen moest gaan
    werken en met 6 weken voor tijd met verlof ging.
    ik wil echt heel graag 4 weken van te voren stoppen en gewoon alles afmaken.
    ook ivm me studie maar we gaan het beleven.
    nu eerst maar huiswerk maken en dan lekker in bad denk ik en vroeg naar bed.
    kabouter is lekker druk dat belooft wat straks. Logan was ook al een druk kindje in me buik en nu een echte jongen met alle
    drukte en beweegelijkheid die er bij hoort. heerlijk maar soms .....

oke ik ga even aan me huiswerk kom zo nog even spieken.

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    het is op zich wel snel overgegaan. maar heb wel de hele dag nog last van een slappe linke kant, voelt ook nog raar omdat alles gevoelloos was... maar kon wel alweer autorijden *gelukkig heb ik een semiautomaat hihi

20. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    zo huiswerk is voor het grootste gedeelte af.
    wilde in bad maar ga lekker filmpje kijken Avatar.
    heerlijk.

fijne avond en tot morgen

Deel Deze Pagina