Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; Fijne avond meid!

@Lucky; De VK geeft aan dat ik er gewoon aan toe moet geven; ik kan er niet meer aan doen dan ik al doe. Het drankje van de homeopaat, goed gezond eten en genoeg drinken, foliumzuur/ vitamines slikken....

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Dames; even een vraagje......

Hoe ver krijgen jullie die kannen van MvM vol op 1 dag?
    Ik kom echt niet verder dan ongeveer de helft, soms wat minder, soms ietsje meer....maar vol is me echt nog nooit gelukt?!

Hoe zit dat bij jullie?

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Zo heb veel bijgelegen maar weet bijna niks meer. @jen wel fijn dat ze het zo goed snappen op je werk!

MvM: ik krijg ze nog niet eens voor de helft vol. Snachts moet ik vaak maar heb ik geen zin in die kannen en overdag werk ik ook af en toe nog of ik ben weg, maar ze vinden alles wat je spaart al fijn dus maakt toch niet uit ;)

4. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb aan het einde van de week lege kannen, kannen voor een kwart en kannen half vol. 'S nachts moet ik vaak plassen maar doe ik het niet. Overdag werken en in het weekend vaak verjaardagen. Dus meer lukt niet.

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hahahaha okay.....tsja ik zit natuurlijk hele dagen thuis momenteel. Maar ik heb er ook weleens geen zin in....Vorige week bijvoorbeeld heb ik gewoon een hele dag overgeslagen...
    En 's nachts ga ik ook echt niet naar beneden om in dat kannetje te piesen hoor! Weet je hoe koud dat is............

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Heb net een klus op marktplaats gezet, uit nieuwsgierigheid....
    Onze aangebouwde berging moet opgeknapt worden. Zitten nu kunststof schroten in waar slechte isolatie achter zit en we willen het dus opnieuw geisoleerd hebben en afgewerkt met gipsplaten.

We hebben ook al eens berekend wat we aan materiaal kwijt zijn als we het zelf doen en dat kwam op ongeveer € 400,-.

Krijg ik net een aanbod voor die klus; nou mevrouwtje dat gaat zo ommenabij de 2 tot 3 duizend euro kosten.................!!!!! Da's toch niet normaal meer.....

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Dames ik ga mijn bedje opzoeken; welterusten allemaal en tot morgen!

8. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goedemorgen meiden

@jen
    oke dus gewoon je rust pakken, wel vervelend als je niet weet wanneer er nou eens verbetering komt, ik ga voor je duimen

@all
    zo even wat in het huis gepoetst maar nu stop ik weer. Als ik opsta valt de pijn mee maar hoe verder de dag hoe meer last ik heb van die holtes. Wel denk ik dat er een einde in zicht aan het komen is want nies me kapot dus het komt lekker los.

Hoe denken jullie trouwens over paracetamol
    mijn vk zegt je mag het gewoon nemen, maar neem het toch liever zo min mogelijk.

ik vroeg me ook af hoeveel de meiden hier zijn aangekomen.
    Ik begon met 73 kilo, maar nu met 16 weken weeg ik 70. Vind het niet erg zal dalijk snel genoeg er weer bij zitten.

9. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @lucky.. K vermijd de paracetamol ook liever hoor,, in de bijsluiter staat ook dat t afgeraden word of in overleg met arts o.i.d. Ik heb momenteel mn schouder vast zitten ook aardig pijnlijk maar ik heb besloten om niks in te nemen.. en over t gewicht.. Ik dacht laat ik es op de weegschaal gaan staan.. Ma volges mij klopt die niet.. Ben 10 kilo lichter haha... Dus vanmiddag op t werk ma ff kijke wat die zegt ;)

10. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier ook weer ongie maar met frisse moed naar de volgende ronde :) Was ik maar weer regelmatig pfff. Hoe is het hier?

11. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Heyhey meiden!!

@Lucky.. gecondoleerd meid!

@Jen.. ik pieste die MvM kan zo vol in de nacht...! Moest die periode vaak alleen maar snachts plassen.. en aangezien ik veel drink (ivm nieren..) komt er ook veel uit! ;)

@Hier...

Heb me vandaag ziek gemeld van werk.. echt dat heb ik nog nooooit gedaan! ;) Had hele nacht al zo hoofdpijn.. vanmorgen 6uur ging de wekker.. er even af geweest.. toen dacht ik bij mezelf.. DOOS... je bent niet meer alleen heh! ;) Dus ben ik weer op bed gekropen..!
    Half12 werd ik pas weer wakker... nog wel beetje hoofdpijn maar kan nu normaal in licht kijken.. ;)

Echt... een hele openbaring voor mezelf aangezien ik altijd ook al was ik nog zo beroerd/ziek/zwak/misselijk naar mijn werk ging..!
    En in eens bedacht ik me vanmorgen.. dat ik meer aan mezelf en de beeb moet denken ipv aan mijn collega's! ;)

Gisteren naar de vk geweest... bloeddruk en hartje ware goed! Mijn baarmoeder is echt HUUUGGGEEE..! ;) maar kon geen kwaad zei de vk.. maar hij zit zowat al tegen mijn ribben!! ;)

Des te meer ruimte voor de beeb zeggen we maar...

@vernoemen... we zijn er nog niet uit.. ik denk.. t zal mij worst wezen wat mensen vinden.. dat we het 'officieel' niet goed doen enz.. maar vriendlief bedenkt allemaal scenarios in zijn hoofd wat zijn ouders gaan zeggen dat we mijn vader vernoemen ipv zoals het ' officieel' zou moeten zijn vader..!

Pfff.. moeilijk hoor... Roepnaam zijn we gelukkig al wel uit..! :D Dus kindje krijgt tenminste 1 naam! Haha.... :D

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; Paracetamol mag inderdaad wel gewoon, maar ik neem het zelf liever ook niet.... Heb het van de week wel 1 keer gepakt omdat ik echt scheel keek van de hoofdpijn. Vwb mijn gewicht heb ik geen idee, want mijn weegschaal komt niet overeen met die van de VK! Daar ga ik pas de 15de weer heen voor controle afspraak dus dan weet ik meer....

@LQ; wat vervelend dat je zo'n last hebt van je schouder! Weet je ook waar het vandaan komt? Misschien een lekkere warme kersenpitzak erop??

@Burning; hoop dat het deze ronde raak is meid!

@Beertje; Fijn dat alles weer in orde was bij de VK! Had ze wel een uitleg over die grote baarmoeder? Ben ik dan weer nieuwsgierig naar...Hahaha....

@Hier; net even met dochterlief (nou ja....lief.....) de stad in geweest voor een pakje voor de carnaval, boodschapjes en schoenen voor madame... Ze zit nu als Mega Mindy op de bank, met masker en al! :D En heb met 60% korting hele gave Redrag laarsjes gekocht voor haar! Normaal € 110,- (en dat geef ik echt NOOIT aan schoenen uit) nu waren ze € 48,-!!! Heb een fotootje bijgevoegd... Heb van het lopen wel enorme bandenpijn en steken in mijn lies....dus vanavond maar weer rustig aan op de bank...

13. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @beertje
    goedzo
    je bent idd niet meer alleen, dus het gaat niet alleen om jezelf, lekker uitzieken hoor

@jen
    oow ik word niet gewogen bij de vk pas bij 1 van de laatste afspraken, dus ik weeg mijzelf thuis gewoon

14. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @paracetamol: ik heb er een paar keer 1 ingenomen. een hele licht dat wel. maar merkte dat die prima hielp nu terwijl dat
    anders niet zo is.
    maar wacht er ook zo lang mogelijk mee.

@ burningkarma: balend at je door moet naar de volgende ronden maar nieuwe ronde nieuwe kansen.
    ik was niet regelmatig maar de dagen zaten wel veel dichter bij elkaar dan die van jou moet ik zeggen.
    ik ben trouwens in ronde 3 gaan tempen en ook in ronde 4 die ronde was het raak.
    het tempen heeft me best veel inzicht gegeven in me cyclus. maar het is wel een klus moet ik zeggen.

@mvm: ik was tijdens me eerste zwangerschap heel trouw maar haalde ook niet altijd een volle bus.
    nu moet ik eerlijk bekennen dat ik de laatste 2 weken maar 1 halve bus had voor een hele week. natuurlijk wel een week antibiotica gehad dus dan mag het niet.
    maar heel vaak ging het ook niet omdat Logan dan mee ging naar de wc en dan is piezen in een kannetje niet echt handig.

@ beertje: hallelujah inderdaad je bent wel met zijn tweetjes lekker een dagje thuis kan niks geen kwaad. en je collega's houden er alleen een vermoeide dag aan
    over hihi.

@jen: aaah die zijn schattig.

Hier: jee het is weekend. alleen heb ik bastende koppijn. toch maar even huiswerk maken. anders raak ik veel te veel achter.
    morgen ga ik samen met logan naar een vriendin. we gaan met de trein en moeten ruim 1,5 uur. ben benieuwd.
    kom zo nog wel evem spieken.

15. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goede morgen dames,
    Wat een rust is het hier. Allemaal aan de buis voor de voice kids geweest.
    Hier ben ik flink verkouden. Maar we gaan toch lekker met de trein weg.
    Had alleen wel een hele nare droom. Ik was in slaap gevallen tijdens de reis.
    En toen had iemand logan mee genomen. Ik werd helemaal bezweet en angstig wakker. Heeft daarna ook wel even geduurd voor ik weer kon slapen. En ik vind het nog steeds ontzettend eng.

Oplossing niet in slaap vallen.

Fijne dag alle.

16. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Jen; leuke schoenen zeg! En lekker he, die uitverkoop :D

@gyino; Dat is idd een enge droom! :( ik had ook al zo'n rare droom. Een collega die tegen mij zei; stop nou maar met weight watcheren, je kan toch niet laten om lekker te eten.

Tis natuurlijk geen angst maar wel zo'n droom dat je denkt... WTF? :( ;)

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

zo iedereen is lekker weekend aan het houden, erg rustig hier.

@gyino
    hoe is het gegaan met de trein?

@dromen
    ik heb er ook last van, normaal droom ik niet veel omdat mijn dochter elke nacht wakker word, voordat ik dus goed in slaap ben om te dromen ben ik alweer wakker, maar vannacht droomde ik wel. En ik droomde dat me neefje die 4 word dood was :S sloeg echt nergens op.

@all
    vanmorgen boodschapjes gedaan, toen op stap met mijn schoonvader, ze hebben een nieuwe keuken gekregen van de woningbouw maar willen er ook een nieuwe tegelvloer voor kopen. Dus heb weer alle tegels gezien haha
    Gelukkig heeft me vriend me halverwege weer thuisgezet met de kleine zodat we een tukkie konden doen, want vriendlief is onderhand nog niet thuis.
    Mijn holte doet nog erg veel pijn en kan niet wachten tot dat een keer ophoud en dat ik weer lekker kan genieten van deze zwangerschap.
    Nog een maandje en dan de negenmaandenbeurs :D
    morgen de geslachtsecho, spannend!!!!!!!!!!!!

18. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hoi meiden

We zijn heel huissen heen en weer geweest. Zal straks uitgebreid vertellen en wat foto's showen. Nu even een beetje eten en zo logan naar bed brengen. Dan kan ik rustig jullie stukjes lezen.

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Weer nega getest... twijfel of ik morgen met ochtend urine test. Of toch langer wacht... Morgen zit ik op 12dpo

20. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @beckje vervelend zeg! Kweet echt niet hoelang je nu moet wachten heb je wel met kv getest?

@gyino: fijn dat de reis goed is verlopen. Logan zal wel lekker slapen na zo'n lange dag ;)

@ hier rustig dagje. Bart had gisteravond ineens koorts 40,2! Maar vanochtend over 38,2 en nu vanavond had hij weer 40 graden :( snap er niks van. Heb nog niet de dokter gebeld gebeurd me altijd in het weekend zoiets. Maar hij eet gelukkig gewoon goed alleen slaapt wat meer maar hoop echt dat morgen wel over is.

Deel Deze Pagina