@Beckje; Ik zou even wat langer wachten met testen, met het oog op je temperatuurkaartje. Je hebt een behoorlijke tempdaling.... Kan een dipje zijn, maar ik zou even een dag of 2/3 afwachten. Temp in de gaten houden en dan eventueel weer testen.... @Happy; Oei da's goeie koorts! Ze mogen geloof ik 2 dagen hoge koorts hebben en dan wordt geadviseerd de huisarts te bezoeken. Zou dus het weekend verder afwachten en eventueel maandag naar de HA gaan... Gelukkig eet hij wel goed! Beterschap voor Bartje!! @All; Net zusje en schonebroer hier gehad voor een hapje eten, beetje borrelen en kletsen. Was wel weer eens gezellig, zo vaak zien we elkaar niet! Nu helemaal gesloopt op de bank....Last van mijn rug, bandenpijn en steken in mijn lies; Morgen dus maar eens een rustig dagje houden!
Uhm ja dat is dan inderdaad een lastige peiling.... Nou; kijk morgen wat je temp doet (kan je dan wel weer op de "normale" tijd tempen?) en als hij dan weer in lijn ligt met die 37,10 misschien toch maar testen.....???? lastig hoor!
Goedemorgen dames, Gisteravond ben ik om 19.45 op de bank in slaap gevallen. Manlief kwam om 21.00 thuis en heeft me naar boven geholpen. Wat had ik een last van me heupen. Gelukkig gaat het nu goed. Hij heeft 's avonds nog wel voor het eerst kabouter kunnen voelen. Dat is wel weer heel bijzonder. Bij logan kon dat pas rond 24 a 25 weken. @ beckje: ik zou gewoon wachten. Zeker omdat je voor je nod zit. Niet iedereen test voor tijd positief. Kijk maar lucky die testen heel de tijd negatief en bleek 2 weken later toch zwanger te zijn. Ik snap dat het moeilijk is maar ons lichaam heeft niet voor niks die tijd nodig van de cyclus. Je kunt het meis en wij zijn er om je test drang helpen te bedwingen. Zo ik ga uit bed en even lekker wat eten.
@Lucky... en en en???!!! Ben niet nieuwschierig hoor.... @Jen... mooie laarsjes man!! En inderdaad voor dat geld kun je nog eens zoiets kopen!! @Beckje.. heb geen verstand enzo van het hele tempverhaal.. maar duim voor je meid! @Happy.. beterschap met je mannetje!! Hopelijk blijft de koorts snel weg! @hier.. heb eigenlijk sinds vrijdag vrij weinig uitgespookt.. en zit nu ook nog in de badjas.. HEEEERLIJK!! Was gisteravond bij mijn zus en zei haar zo dat ik soms zo'n kei en keiharde pijnlijke buik heb.. Zegt ze toen zei dat had bij haar kleine moest ze minder werken.. dat betekend dat je je te druk maakt.. en die harde buiken zijn gevaarlijk want kunnen vroegtijdig weeën opwekken!! Slik....... Dus heb maar besloten dat ik soepeler moet worden.. ben normaal iemand die altijd doorgaat en doorgaat.. werk.. kom je thuis.. afwasje dit.. wasje dat.. eten koken.. even huis vegen.. even caviahok doen.. maar moet ik maar niet meer doen denk ik zo... ben nog maar net 22 weken zwanger..!! En heb geen zin om nu al allemaal rare dingen uit te spoken!! Dus... ik blijf in mijn badjas vandaag... beetje puzzelen... borduren.. filmpje kijken!! Heeeerlijk dat zwanger zijn!
@Lucky.. hopelijk is Bart snel weer koortsvrij.! Beterschap. @Beertje.. lkkr toch zo'n badjas-dag.. ff lekker niks moeten, gewoon lekker doen waar je zin in hebt.. en indd gun jezelf en de kleine die rust.. @Hier... vandaag vol dagje.. men neefje is 2 geworden,, dus daar op visite.. en na me oppaskid,, dies 5 geworden.. dus kinder drukte all over vandaag... gisteren hebben we de kinderwagen opgehaald,, hebben hem overgenomen van kennisen.. en hij rijd me toch lekker t is ma goed dat die nu boven staat.. anders ging k der de hele dag mee door de kamer rijden haha... dit is hem.. en der zit dan n maxicosi bij, en der kan een wandelwagen van gemaakt worden.. Bekijk bijlage 219023
hey meiden @gyino ow dat is niet fijn met je bekken, hopelijk is het vandaag weer minder. En ik kan ook niet wachten tot mijn mannetje de kleine kan voelen. @Beertje ik ken het van het doorgaan en doorgaan, maar als je zwanger bent moet je soms echt een stapje terug doen en heel goed naar je lichaam luisteren. Idd die buiken is een teken van nu even minder. Zet zo de echo's erop @LQ mooie wagen! haha en leuk he rondjes rijden door het huis, je moet toch oefenen
Zo nu even over de echo. Vanmorgen geweest en zijn daarna gelijk ff bij mijn schoonouders langs geweest met het nieuws Alles was goed, groeide goed. Zelf zo goed dat het wat voorloopt en zij heeft de datum 6 juli, dus 4 daagjes eerder. Heel toevallig kwam ik met mijn dochtersgeslachtsbepaling toen ook op 6 juli uit. Zal even wat plaatjes uploaden en dan kunnen jullie zelf kijken..... Bekijk bijlage 219044 het aangezicht
Ons lijstje!!!!!! Januari Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: 20 januari Februari Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 Zwanger Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 23 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken LuckyBlue --> 29 jan geslachtsecho Beertje1986 --> 1 februari vervolg 20weken-echo Elisatje --> 2 februari termijnecho Elisatje --> 8 februari 2e afspraak VK Dotty --> 8 februari 2e afspraak vk Jen27 --> 8 februari NT-meting Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk Puma82--> tweede afspraak verloskundige Roze bloem--> 16 weken afspraak verloskundige LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo LuckyBlue --> 21 februari controle vk Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d) Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d) Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje iK HEB MIJ EVEN BLAUW GEMAAKT OMDAT HET EEN JONGETJE WORD
@Lucky.. wat leuk dat je al weet wat t word... Super joh n kleine vent.! das de 2de in deze topic .. geniet ervan.. 6 juli is n heeele leuke dag om geboren te worden hoor ( ben zelf 6-7-87 geboren )
wat leuk @testen: ik wacht daar idd ff mee. zien het vanzelf wel loop me weer helemaal gek te maken ermee
Ons lijstje!!!!!! Januari Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: 20 januari Februari Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 Zwanger Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 23 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken LuckyBlue --> 29 jan geslachtsecho Beertje1986 --> 1 februari vervolg 20weken-echo Elisatje --> 2 februari termijnecho Elisatje --> 8 februari 2e afspraak VK Dotty --> 8 februari 2e afspraak vk Jen27 --> 8 februari NT-meting Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk Puma82--> tweede afspraak verloskundige Roze bloem--> 16 weken afspraak verloskundige LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo LuckyBlue --> 21 februari controle vk Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d) Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d) Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje heb lucky even gevolgd... leuk idee... de jochies blauw maken! Lucky hoe heb je dit echobureau gevonden? ik ben op zoek naar bureau voor een pretecho maar weet niet goed hoe ik moet zoeken eigenlijk... en offcourse..... gefeliciteerd met je jochie!!!!
@Beertje de vorige zwangerschap vertelde mijn schoonmoeder dan een nicht daar is geweest en dat de echoscopiste in het ziekenhuis werkt maar nu ook een eigen praktijkje aan huis had. Toen ben ik op internet gaan zoeken. Vond het wel moeilijk hoor want hier is ook nog babyview die in vele steden ook zit dus zat te twijfelen, want wilde natuurlijk wel wat moois er aan overhouden. Maar zij deed de geslachtsecho 2 weken vroeger dan het andere bureau dus denk probeer het daar uit en is mij goed bevallen en zodoende de pretecho en nu weer de geslachtsecho daar gedaan. Ook was zij net een tikkie goedkoper. Maar ken ook meerdere mensen die naar babyview gaan en daar goede ervaringen mee hebben. Dus zou gewoon een beetje rondvragen in je omgeving
@Lucky; Wat een prachtige foto's!!! Die van het voetje vind ik echt heel gaaf! En GEFELICITEERD met jullie toekomstige ZOON! Leuk hoor; een meid en een jongen!!