Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik dacht ook een eisprong te hebben maarja, kan ook pas over paar weken zijn.... geen idee. stom ontpillen

2. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Ook ik ben erg moe, maar dat heeft denk meer met andere omstandigheden te maken, wel maakt de ongesteldheid het erger.
    Ben vandaag pas begonnen met de vitaminen.

Over de eisprong, toen we bezig waren voor mijn dochtertje ben ik er achter gekomen dat ik rond de eisprong erg gevoelige borsten kreeg. Dus ik hoop dat dat nu weer is, dan kan ik het hieraan een beetje herkennen.
    Maja iedereen beleeft het anders en sommige voelen helemaal niks

3. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Ik heb nog wel wat energie over voor de mede mens..
    Goed gehumeurd..
    Eigenlijk heb ik der nooit last van qua humeur moeheid, lichamelijke klachten als k ongi ben..
    Maar t mag van mij wel weer voorbij zijn.. gedoe :p
    Kan oefenen voor t echte werk haha..

Fijn weekend iedereen!

4. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Hey meiden!

Heb even een druk weekje achter de rug waardoor ik een heeeel pak mocht bijlezen vandaag lol..
    Ook wij wachten het ontpillen niet af komt het, dan komt het :)
    Stoppen met roken zou ik eigenlijk nog moeten doen maar heb het er vrij moeilijk mee aangezien de vriend, broer en mama ook roken nou ja de broer en de mama weten nog niet echt iets van de kinderplannen hé!
    Voor de rest gaat alles eigenlijk heel goed hier, ook zo af en toe de immosites is doorneuzen voor koophuizen niet dringend maar kijken kan toch al eens denk ik zo!
    Ik ben ook een echt chagrijn als ik ongi ben jammer genoeg heel erg pijnlijk, zal wel niets zijn in vergelijking met bevallen denk ik dan en dat jaagt me de stuipen op het lijf! Een lekkere warmwaterkruik is dan men beste vriend samen met een pijnstiller.. Mensen blijven dan het best ver uit men buurt ;)

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wat een drukte hier, wordt al veel meer gekletst :) hier nu eindelijk de ongesteldheid gestopt. het was deze keer langer en heftiger dan met pil en dat had ik de vorige keer niet toen ik stopte met de pil :S

Wij gaan ook meteen voor het echt hoor! Wacht echt mn eerste cyclus niet af, we zien het wel.

Ik vind het alleen moeilijk te bepalen wanneer je nu moet klussen, omdat je nog niet weet hoe je cyclus is en ik heb nog geen zin in tempen of ovu-testen. Dus we zien wel :D

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mja we klussen net als met de pil gewoon om de dag of elke dag :) dat scheelt wel, dan missen we een eitje automatisch niet :D

7. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    ook ik ga het niet afwachten,,
    klus der gewoon op los haha..
    en dan zien we wel :D

hopen op veel blije gezichten deze ronde! :D

8. Kimz

Kimz Lid

19 jul 2011
    15
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Vlaardingen
    Leuk hoor zo, dat kletsen. :)
    Ben nog wel aan t uitvogelen wat er allemaal te doen en te lezen is op de zwangerschapspagina.
    Even een vraag; hoe lang hebben jullie de pil geslikt?
    Ik zo'n 14 jaar, dus ben echt benieuwd wanneer mijn cyclus weer normaal z'n werk doet. Vandaag hopelijk laatste dag ongi (na de laatste pil) en dan afwachten tot de volgende ronde. Spannend vindt ik t wel.
    En natuurlijk fijn dat ik het met jullie er over kan hebben.
    Fijne zondag allemaal!

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik heb hem ongeveer 6,5 jaar geslikt.
    zit nu op dag 17 van me cyclus, maar nog geen eitje helaas...
    heb idee dat dit weer zo'n enorm lange cyclus word... vorige pilstop van een maandje duurde het 44 dagen tot ik ongesteld werd. kan er een dag naast zitten maar vind het wel lang...

10. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Ik heb de pil zo'n 8 jaar geslikt denk ik..
    Ben net me 2de dag ongi-vrij.. Heerlijk
    vond t ook wel tijd worden.. normaal met de pil duurde t 3 dagen ofz.. zat der nou 6 dagen mee opgescheept..
    Nu maar ff kijke hoelang t allemaal gaat duren..

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi dames,

al een tijdje niet geweest. ben de afgelopen dagen niet lekker geweest. pijn in me buik, en veel hoesten.

ik ben net 1 jaar aan de pil geweest. daarvoor 6 maanden een spiraal. maar deze er uit laten halen omdat ik bleef bloeden.
    voor dat ik zwanger werd van Logan was ik 10 jaar aan de pil.
    had gelijk een gelijk matige cyclus. had dit ook voor dat ik aan de pil begon.

verder hier nu op het wacht bank je. ben van mening dat het er niet in zit deze maand. niet echt veel en doel gericht geklust :)

oke filmpje gaat aan. nu even lekker bank hangen en zielig zijn met een kruik op me buik. hopelijk gaat het over.
    fijne avond dames

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hey meiden,

Ook hier een paar dagen van afwezigheid achter de rug... We hebben hier namelijk druk geklust!

In Esmay haar kamer.......:D 'T is bijna af, rolgordijntje, lamp en vogelhuisjes ophangen en dan is het wachten op het dekbed en kan ze erin!!

Ik heb toen we voor de eerste gingen ongeveer 10 jaar de pil geslikt en had meteen een vrij normale cyclus, steeds tussen de 26 en 30 dagen... Hoop dus dat dat nu weer zo gaat zijn! Ook wij gaan gewoon meteen voor het echie, ga niet zitten afwachten hoor..:p

Deze week dus maar flink aan de klus en dan op de wachtbank..! Spannend weer allemaal...!

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    jeeej :D bijna! positieve ovu-test.
    werd gek van me lijf... dus heb toch maar ovutesten gehaald. weet nu in elk geval wat er aan de hand is :D
    gelukkig veel geklust laatste tijd, dus daar kan het niet aan liggen. even wachten tot ie echt posi is, en dan wachten...
    en dat met dag 18 van de cyclus direct na de pil

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Beckje wat goed!!! Nou nog ff doorklussen dus en dan maar op de wachtbank hè?!

Goed hoor, zo snel al een ei; spannend, spannend....

15. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow spannend Beckje...

Ik probeer het voorlopig nog zonder ovutesten te doen. Al ben ik stiekem wel heel erg benieuwd of ik deze cyclus een eisprong heb.
    Ben wel bv aan het afbouwen tot 2 voedingen per dag.

16. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

lekker weekend gehad allemaal?
    Wij hebben wat klusjes gedaan in het huis, aangezien het andere klussen nog niet kon door ongesteldheid :(
    Zaterdagavond zijn we even lekker avondtje met zijn 2en naar de bios geweest, dochtertjelief is bij oma en opa blijven slapen.
    Dus zondag weer lekker wat klusjes in huis gedaan waar je anders niet zo makkelijk aan toe komt.
    Nu word het tijd voor de andere klussen want mijn ongesteldheid is over :D

Ik heb voor mijn eerste 10 jaar ongeveer de pil geslikt, toen had ik 1 cyclus van 40 dagen en daarna was het raak. Dus even afwachten hoe het nu loopt.
    Ben wel beetje verleid om ook ovutempen te halen, maar wil dat eigelijk nog niet doen.

17. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Als jullie het goed vinden, sluit ik me aan bij dit forum. Ik ben 30 jaar en sinds 13 juli gestopt met de pil. Ik heb de laatste pilstrip niet netjes afgemaakt. In de tweede week ben ik gestopt. Ik wilde gewoon echt niet meer slikken en kon niet meer wachten. Ik ben nu 1x ongi geweest, maar dat was gewoon door het stoppen van de pil. Ik woon samen met mijn vriend en we zijn nu bezig voor ons 1e kindje. Ik heb allemaal vage klachten nu door het stoppen met de pil: hoofdpijn, moe, erge honger steeds, buikpijn, steeds warm.

En nu maar hopen dat het heeeel snel raak is.

18. Kimz

Kimz Lid

19 jul 2011
    15
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Vlaardingen
    Welkom Dotty,

Leuk wij hebben dezelfde leeftijd. Ik ben 18 juli gestopt met de pil en wij gaan ook voor ons eerste kindje. Best spannend allemaal. :)
    Ik ben ook sinds kort hier op dit forum te vinden. Echt hardstikke leuk om zo met elkaar te kletsen.
    Spreek je vast nog wel.
    Gr. Kim

19. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Dotty!

20. Dotty