Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    succes met klussen becky de komende dagen :)

2. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goeieavond meiden

er komen er steeds meer bij, gezellig!!

Vandaag beetje gerommelt in huis, verder niet veel gedaan.
    Even langs ikea geweest en nu lui op de bank.
    Ben langzamerhand het huis in orde aan het maken voor als er een 2de komt.
    Wel lekker hoor beetje bij beetje opruimen, Heb opeens weer zeeen van ruimte.

Ga zo eten, een stoofpotje. Voor het eerst gemaakt ben benieuwd.
    Wat eten/ hebben jullie gegeten???
    Iemand nog ideeen/recepten want eet iedere keer beetje dezelfde dingen ben ik nu een beetje zat

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    thnx LQ87!
    hoop dat ik me vriend zo ver kan krijgen, vandaag was de test KNAL positief! :D

4. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ jen27: kom er maar bij hoor op de bank. er is plaatst genoeg.
    hebben wat lekkere kussens neergelegt waar je in kunt weg zakken. theewater staat op.
    en heb een flink aantal tijdschriften en boeken gehaald.

@ beckje: wat goed zeg zo de eerste ronde na de pil. nu afwachten of het ook raak is.

@ luckyblue: heerlijk he als je dingentje kunt doen waar je normaal nooit aan toe komt.
    zo heb ik vandaag een start gemaakt met de studeerkamer dat was letter een oorlogsgebied geworden.

@ Diana en Dotty: wees welkom allebei. ik ga zo het lijstje op zoeken en jullie er bij zetten.

hier:
    vanddag heb ik een strat gemaakt met de studeerkamer op te ruimen.
    deze moet leeg zijn voor als de mannen van de dakkapel komen.
    we zijn namelijk geslaagd er voor. hebben een paar gesprekken gehad maar deze meneer kom gewoon
    het beste over en had ook de beste deal.
    de schuur wordt ook door hun gedaan. ze gaan hem dan helemaal metselen voor ons.
    hij is nu bekleed met een goedkoop soort kunststof.
    ben dus helemaal blij. hebben we van de winter gelukkig geen tocht meer.
    de dakkapel is ook in aanloop voor een tweede kindje voor ons. want op die manier kunnen we twee slaapkamertjes maken.
    en dan over een paar weken wordt ook nog de vloer geisoleerd.
    hebben we ook warme voetjes en hoeven we geen dekens meer op de grond te leggen. was afgelopen winter wel heel erg
    Logan was op de grond aan het spelen en had gewoon blauwe lipjes. heel zielig.

verder zijn we naar harry potter geweest vandaag. lekker de middag voorstelling.
    vond het ontzettend gaaf weer maar baal ontzettend hard dat het nu afgelopen is.
    had de boeken ook al 3 keer gelezen maar toch.
    heb altijd na het lezen van een goed boek zo'n leeg gevoel zo van ja en nu...
    zou willen dat sommige verhalen nooit stopte.

maar goed nu lekker op de bank met een kop thee een mijn nieuwe boek Ulirka the vampire.
    heerlijk vampiertjes ook helemaal goed.

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Ons lijstje

kapedi - - - NOD: 04-08-2011
    gyino - - - 28 jaar - 2de kindje - NOD: 04-08-2011
    beckje - - - 24 jaar - 1e kindje -NOD: 12-08-2011
    happygirl86 - - - 25 jaar - 2de kindje - NOD: onbekend
    Jen27 - - - 30 jaar - 2de kindje - NOD: 12-08-2011
    LQ87 - - - 24 Jaar - 1e kindje - NOD: +/- 17-08-2011
    Anna - - - 26 jaar - 1e kindje - NOD: 8 - 8 - 11
    Kwebbel---28 jaar - 2e kindje - NOD: onbekend
    LuckyBlue --- 26 jaar - 2e kindje - NOD: +/- 17-08-2011
    Diana1984 ---26 jaar - 2e kindje - NOD: 8-8-2011
    Dotty --- 30 jaar - 1e kindje - NOD: ?

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ luckyblue: hier hebben we spageti gegeten alleen in plaats van gehak gebruiken wij kip.
    is weer eens wat anders.
    wat ik erg lekker vind de laatste tijd zijn worteltjes met aardappels en een stukje vlees en sla.
    hier eten we dat niet zo vaak aangezien manlief niet zo van wortels houd als ze gekookt zijn. dus krijgt hij ze rauw van me dan eet hij het wel :)

7. Kimz

Kimz Lid

19 jul 2011
    15
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Vlaardingen
    @ beckje, succes!!!

8. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @gyino
    Ik heb ook de studeerkamer/kledingkamer toevallig gedaan. De administratrie lag bergen hoog op het bureau. Is nu weer netjes opgeborgen. Dit gaat onze slaapkamer worden dus moeten ff wat dingen veranderen in de kamer.

Ik ga zaterdag naar Harry Potter, moet alleen nog de film ervoor kijken. Hopelijk vind ik de tijd daarvoor.

Wij eten meestal
    bami (op een andere manier dan de normale bami is met spagetti en kip enzo)
    lasagna
    bruine bonen met rijst
    pizza
    kip in een jus
    prakkie (groente, aardappels, vlees)
    Dit zijn een een beetje onze standaard dingen die ik echt zat ben :D

9. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes komende dagen, Beckje!!

Ik heb een vraag, misschien heel dom. Maar wat is NOD??? Ik lees vaker afkortingen waar ik niks van af weet. Ben nog duidelijk erg nieuw, :) .

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat is: niet ongesteldheids-dag ;)

nou meneer kwam thuis gisteren... enigste waar hij aan dacht is slapen... nouja ei is nog niet geweest, want vanochtend weer een mooie positieve test :D

Harry Potter moet ik ook echt nog een keertje zien! hoop dat hij nog voorlopig in de bios blijft en anders gewoon op dvd kijken.

gisteren hebben we spaghetti gegeten... wist alleen niet dat gehakt niet lekker is als je dat te lang in de magnetron ontdooid... was zuur geworden :O
    vandaag maar kip+sperziebonen+aardappelen+jus maken.

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ luckyblue: wat ook erg lekker is is rumatof ( weet niet hoe je dit schrijft maar je spreekt het zo uit)
    dat is een stenen schaal voor in de over. hierin doe je de groente, volgens mij kan je er ook vlees of vis in doen.
    de groente worden door hun eigen sappen gaar gekookt, dit zorgt dat ze veel meer hun smaak houden.
    ook lekker is gewoon vis maken is weer eens anders dan vlees.
    vanavond ga ik gevulde papirka eten met aardappelpuree. is ook wel groent, aardappel en vlees maar toe even anders dan het stanaard.
    heb ook een lange tijd bij ah.nl recepeten weg gehaald.
    succes met koken.

@ Dotty: dat is je niet ingesteldheids dag. dus de dag dat je ongesteld moet worden maar eigelijk niet wilt.
    de dag waarop je mag tetsen.

hier:
    ik ben vandaag begonnen met zwemmen. deed dit vroeger altijd met mijn ouders. en had zo iets van kom laten we het weer eens oppakken.
    toen net gepakeerd had kwam mijn moeder aan rijden. zij had de zelfde gedachten gehad.
    dus hebben we samen lekker gezwommen. 50 banen dit keer. vond het erg netjes voor de eerste keer.
    aankomende donderdag weer. hopelijk hou ik het iig deze vakantie vol. dan zien we daarna wel weer verder.
    donderdag willen we ook weer gaan zwemmen met logan. had dit altijd al gedaan maar door omstandigheden zijn we gestopt.
    wil het wel heel graag weer oppakken met hem. want het is gewoon ook leuk.
    fijne dag dames.

12. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks Gyino. Maar mijn nod weet ik dan nog niet, omdat ik mijn cyclus nog niet weet. Ik gok nu gewoon op 28 dagen, maar met het ontpillen weet je het nooit.
    Hebben jullie ook zo'n last van het ontpillen? Ik heb steeds last van mijn buik, ben soms misselijk en heb ook nu al een paar keer een huilbui om niks gehad. Hormonen doen echt rare dingen met je.

Ik ga vanavond lekker met vriendinnen uit eten. Lekker tapas eten. Met dit weer moet je toch zelf iets van de zomer maken.

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat herken ik ook ja.
    voel me echt alsof ik continue ongesteld moet worden...

zo net even mijn brommer gemaakt...
    heeft bijna 2 jaar stil gestaan (ook omdat hij opeens niet meer startte)
    HOPELIJK heb ik 't nu goed voor elkaar... kon in elk geval tot 't dorp en weer terug rijden.
    ben alleen doodop van 't trappen -.-'
    auto is ook een drama... complete uitlaat is kapot... lekt olie en de motorkoelvloeistof is zo bruin als koffie: ofterwel hij doet niet meer wat ie moet doen en me motor word te heet... met gevolg: dode motor als de reparatie niet lukt :(

lang leve de fiets!

14. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @ Becky.. t is wat als t mannetje het liefst meteen gaat slapen ;) maar wel fijn dat je zo'n super duidelijk resultaat op je test krijgt..

Ik heb besloten om ook maar van die tests te gaan halen.. vind t ook wel handig om te zien, kan je n btje kijken hoelang t duurt wanneer je NOD in aantocht is..

Maar zoals t nou lijkt en ik ga uit van 28 dagen.. kan ik als k op vakantie ben gaan testen.. maargoed.. dat doen we gewoon lekker als we weer thuis zijn.. vakantie is vakantie :D
    Maar eerst nog 6 dagen werken in totaal.. dana fijn 2 week genieten van de vakantie :D

1 ding is wel zeker.. aan het warme weer kan het niet liggen als er deze ronde geen roze namen in de nod lijst komen te staan ;)

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    me mooie posi streepje is weer een nega streepje :( heb niets gedronken in de uren ervoor en op dezelfde tijd getest als de vorige dagen... nouja maar hopen dat er nog wat zaadjes over waren haha

hmmm vakantie lijkt me nu ook heerlijk.

16. Kimz

Kimz Lid

19 jul 2011
    15
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Vlaardingen
    Hallo wat zijn we aktief met kletsen. Gezellig hoor al die verhalen.
    Zo mijn eerste werkdag zit er zo op. En dan lekker naar huis. We eten indiaase kerrie met rundvlees. Heeft mijn mannetje gemaakt! Dus dat smaakt extra lekker als je zelf niet hoeft te koken.

@ beckje. Vervelend van de test. Maar bedoel je met niet drinken dat als je alcohol drinkt dat t invloed heeft op je ei??? :$ als dat zo is??

Nou ik dacht ook niet meer ongi te zijn. gister nix meer, en vandaag weer soort ongi, niet veel maar wel een beetje. Heeft dat te maken met ontpillen?

Eet smakelijk allemaal! :)

17. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Becky.. indd hopen op goed geluk.. zal wel super zijn toch alst gelukt is ;)

@Kimz Klinkt me heel bekend denken dat je ongi weg is en t de volgende dag der toch weer wat is.. K had dit ook 1 dagje erna nog... maar dana nergens last meer van gehad..
    t zal der wel bij horen inderdaad..

18. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ons lijstje

kapedi - - - NOD: 04-08-2011
    gyino - - - 28 jaar - 2de kindje - NOD: 04-08-2011
    beckje - - - 24 jaar - 1e kindje -NOD: 12-08-2011
    happygirl86 - - - 25 jaar - 2de kindje - NOD: 18-08-2011
    Jen27 - - - 30 jaar - 2de kindje - NOD: 12-08-2011
    LQ87 - - - 24 Jaar - 1e kindje - NOD: +/- 17-08-2011
    Anna - - - 26 jaar - 1e kindje - NOD: 8 - 8 - 11
    Kwebbel---28 jaar - 2e kindje - NOD: onbekend
    LuckyBlue --- 26 jaar - 2e kindje - NOD: +/- 17-08-2011
    Diana1984 ---26 jaar - 2e kindje - NOD: 8-8-2011
    Dotty --- 30 jaar - 1e kindje - NOD: ?

19. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    lekker hoor als een ander kookt ;) vind ik ook altijd, ben echt niet zo van het koken, maar ja hoort erbij hè ;)

Hier gaan we netjes om de dag klussen. Ik heb toch ook maar ovulatie testen besteld, aangezien ik dan een beetje kan kijken wanneer mn ei is, want ik weet mn cylcus nu ook nog niet.

Toen ik 2 jaar geleden stopte was het eerste 32 dgn, raak maar vmk (dus 42 dgn) en toen ons mannetje. Dus volgens mij had ik meteen een redelijk goede cyclus. Dus ik houd nu ook maar 30/32 dagen aan en dat zou dan 18-8 zijn, dus heb ik even aangepast in de lijst

20. Kimz

Kimz Lid

19 jul 2011
    15
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Vlaardingen
    @LQ87 oké thanks. Weten we dat ook weer!

Deel Deze Pagina