Goedenavond allemaal! Dotty; welkom hier!! Beckje; ik weet bijna zeker dat in jullie auto de koppakking kapot is dan lekt er olie en komen olie en koelvloeistof bij elkaar... Precies wat jij omschrijft! Niet meer mee rijden en dat wordt echt garagewerk om te laten repareren.... Eten; hmmm wij eten hier ook regelmatig hetzelfde maar dat heeft veelal met Esmay te maken. Dat is zo'n lastige eter...., "wat de boer niet kent dat vreet ie niet" zeg maar.... Wat wij regelmatig eten en wat ik nog niet voorbij heb zien komen; Lasagna van de Aldi (die is echt verrukkelijk!!) Dagschotel van Knorr met brocolli en gehakt Ovenschotel met sperzieboontjes, gehakt, aardappelpurree en rundvleesjus (oh en een laagje kaas...) Taco's, maar dan in wraps ipv shells Nasi Spinazie met boursin, zalm en macaroni/ fussili Misschien weer wat ideeën voor de andere meiden.... Hier alles okay, Esmay wilde gisterenavond perse in haar nieuwe kamer slapen dus we hebben een dekbed van zolder gesjord en mevrouw slaapt nu dus op haar nieuwe kamer! Vanmorgen haar kleren verhuisd van de ene naar de andere kamer en de gepimpte vogelhuisjes opgehangen. Dus we kunnen aan het volgende project gaan beginnen; de kast op de overloop voorzien van goede planken en verlichting. Daarna gaan we de zolder helemaal uitruimen (vliering waar van alles en nog wat op staat) en als laatste gaan we onze eigen slaapkamer nog een beetje pimpen... Da's gelukkig maar 1 wandje en andere gordijnen ophangen en 't is klaar. En daarna staat er nog veeeeeel meer op het lijstje, maar boven wil ik het af hebben voor er een 2de komt! Vandaag lekker dagje vrij geweest, morgen weer aan de bak; heb er zo geen zin in op het moment...Kweet niet wat het is, maar ik heb zo'n drang om thuis alles af te maken dat ik op het werk mijn draai niet meer kan vinden sinds de vakantie.. Ga zo nog eens ff paar bladzijden lezen en een tukkie doen! Truste meiden!!
haha nee, ik bedoelde dingen als cola en water enz beetje stom geschreven misschien. vandaag temp stijging, dus hoop dat we paar dagen terug nog raak hebben geschoten... meneer was weer moe namelijk ik ga gewoon nergens van uit nu, ga gewoon door met tempen en dan zie ik wel verder. *vind tempen wel makkelijk, is goedkoper dan testen haha. (kan trouwens er wel mee te maken hebben met het ontpillen. heb het soms een keer gehad als ik van pil wisselde inderdaad) verder is het olie probleem opgelost, is de koelvloeistof gereinigd. nu maar hopen koppakking laat ik door een hobby-ist (?) doen de uitlaat gaan we misschien zelf compleet vervangen. ben benieuwd... vandaag moet ik nog naar de dierenarts voor speciaal voer en meds. heb helaas een kat met nierfalen... gelukkig is ze dol op pilletjes en dat dieet. maar 't zit me toch niet zo lekker vaak dat ze zo ziek is
@Beckje; oh heel goed dat je een mannetje hebt voor de auto! En zelf de uitlaat doen; stoer!! Ik deed dat soort dingen "vroeger" ook zelf... De kat ziek; da's sneu...en het is niet niks dat nierfalen!! Kat van mijn schoonouders heeft het gehad na 2 jaar suikerpatient geweest te zijn...Ze hebben hem een paar weken geleden toch maar laten inslapen, hoop dat jou beessie gewoonn opknapt! Hoe oud (of jong) is ie? Hier een leuke uitdaging met de schilder die vorig jaar de buitenboel heeft gedaan; zitten scheuren in het schilderwerk en blazen onder de verf. Hij zou vandaag, na dreigen met rechtsbijstand, langskomen om 17.30 uur. Belt ie om half 5; ik sta er al, maar er is niemand...Ja duh!! Of het niet even telefonisch kon...Euh nee want dan zie je het probleem niet... Puntje bij paaltje zegt hij dat hij ons vorig jaar al gewaarschuwd had dat het hout zo slecht was dat dit kon gebeuren..., maar dat is dus wel heel kort door de bocht! We hebben het over 1 kozijn gehad dat niet goed was, maar de problemen zitten nu elders... Was geen woord mee te wisselen, geen oplossing mogelijk, hij houd gewoon zijn poot stijf! Dus nu gaan we alsnog de verzekering inschakelen; fijn hoor die rompslomp... Als hij nou vorig jaar eerlijk was geweest dan had ie gewoon gezegd dat hij er echt niet aan kon beginnen omdat het hout gewoon te slecht was... Oh ben zoooo kwaad!!!! :x Nou ja, we zien wel hoe dat gaat aflopen... Heb vandaag maar multivitamine zwanger worden gehaald, vind het nu toch wel weer spannend worden...
Ik ga ovu testen gebruiken maar heb nog geen cyclus gehad Moet ik dan de 28 dgn van de pil aanhouden? Welke dag moet ik nu Beginnen met ovu testen?
Goeiemorgen meiden @gyino heb gegoogled op rumatof maar zag alleen dingen met fruit. @Beckje hoop dat de kat snel opknapt, is nooit leuk om te zien hoe je diertje er aan toe is. @Jen Jeetje lekkere schilder, hoop dat de verzekering kan helpen! @HappyGirl Ik zou het eerlijk gezegt niet weten, heb ze nooit gebruikt. Ben nu wel aan het twijfelen om te doen dus kijken of de andere meiden een antwoord hebben. @ all Vandaag een luie bui, dus denk dat er niet veel terrecht komt vandaag. Mag ook wel een keertje. Dochtertje zal afgelopen dagen onder de vlekken, begint nu weg te trekken gelukkig. Ze had al meerdere nachten niet goed geslapen en vannacht eindelijk weer goed geslapen. Wat kan nachtrust een mens toch opknappen he
mja ze heeft er tot nu toe weinig last van, maar het kan paar maanden duren of een paar jaar. maar dood gaat ze er uiteindelijk wel aan is namelijk chronisch... ze heeft nu medicatie en dat nierdieet... hopen het zo nog te kunnen rekken... echt sneu maarja... ze is vermoedelijk nu een jaar of 13.heb haar uit het asiel gehaald paar jaar geleden, dus weten het niet precies. @ Jen27: pff wat een gedoe zeg, dat had hij gewoon gelijk moeten melden, want zoiets zie je als je schilderd... of beter nog: kan je soms nog verhelpen TERWIJL je schilderd... @ Happygirl86: ik ben begonnen met temperaturen en daarbij vanaf een dag of 12 met ovulatietesten. *was ik eigenlijk niet van plan in de eerste maand, maar gezien mijn lijf wel heel vreemd deed (melkachtig-vocht enz aanmaken) ben ik maar met ovu-testen begonnen om te kijken wat 't nu is. mijn ei was op dag 19, maar dat kan zo enorm verschillen... wat makkelijk is: bij zwanger en kids zijn ze niet zo duur maar wel goed verder wil me vriend NU!! al de babykamer gaan inrichten enz... omdat hij bang is dat alles op 't laatste moment moet. *en waarschijnlijk dat ik me te beroerd voel en niet kan/mag tillen/schilderen?* ergens lijkt het me zoooo leuk, denk er ook vaak aan... je hoort 't vaker... maarja... stel t lukt niet of gaat mis... ik weet 't niet
eventjes en dagje niet op de site.. en er wordt al weer n hoop afgekletst, heb je weer wat om te lezen,, Maar indd becky wat k*t van je kat.. Maar wel fijn dat ze weten wat het is.. En je vriend is al mooi optijd dan met het inrichten van de baby kamer .. Afgelopen weekend op kraamvisite geweest.. t begint dan wel meer te jeuken ze.. zo'n lief kleintje (L).. En dan van de week ook nog bij de babyplanet geweest, ff wat ophalen voor iemand ander.. NOU daaar wordt he helemaal hebberig van.. amaal zo kneuterig en lief .. Strx maar even voor het werk naar de FPK ( Forensische Psychiatrie Kliniek ) ook weer erg intressant.. En dan vanmiddag lekker niksen.. en vanavond bij vrienden eten en wie weet nog ff klussen voor de leuk haha.. Ook ik ben aan het tempen geweest.. nou daar wordt ik niet wijzer van.. hij daalt en stijgt om de dag.. snap der niks van.. dus maar testjes besteld.. en al 2 dagen een heeeeeel licht streepje der bij.. maja staat ook in de uitleg.. kan wezen dat het lichaam zelf al wat meer LH aanmaakt.. we zullen zien wat de testjes verder doen deze dagen.. bij een duidelijke posi-ovutest.. laat k het weten..
lichte strepen plassen zelfs mannen heb ik gelezen. dat is eigenlijk vrijwel altijd zo hij moet echt of even donker zijn of knallen maar wat vinden jullie? is dat niet een beetje ehm... te overenthousiast van hem? of heeft ie wel weer een punt...?
tuurlijk.. aan de ene kant heeft wel een punt.. maar aan de andere kant is het wel heel fanatiek.. wie weet ben je pas over n half jaar zwanger.. of natuurlijk de 1e ronde.. ik zou gewoon eerst de test afwachten voor dat je echt begint met de babykamer.. Maar ideeen op doen en een btje rond neuzen kan natuurlijk geen kwaad..
Nou zeg dat wel.. Ik was dus bij de babyplanet van de week...echt zóóóveel spulletjes.. en vet schattige kleertjes enz.. word je echt hebberig van..Ik heb dan ook met mezelf besloten dat ik daar niet eerder heen mag dan dat ik zwanger ben haha.. Ik zit nou al te bedenken hoe ik het men ouders en schoonouders ga vertelle als k zwanger ben.. Maar ik denk, dat ik gewoon wacht tot de 1e ego.. en dan die foto kopier, en dan in een lijstje doe.. men vriend zei al.. je heb t der ma druk mee..
haha dat heb ik ook al zitten bedenken, wanneer ga ik het vertellen en hoe.... gek is dat he stiekem kan ik echt niet wachten tot ik kan testen. lijkt een eeuwigheid!
Jeetje het forum is al te uitgebreid om helemaal door te lezen, maar ik wil me graag aansluiten. Ik heb 15 juli mijn laatste pil genomen. Wij zijn 10 juni j.l. getrouwd en zijn begin september 7 jaar samen. Ben 25 jaar en mijn man wordt in september 28. Verder komen we, zoals meerderen uit dit forum, uit het land met de zachte G, Brabant!! Wat ik graag eens met jullie wil bespreken is... en nu??!! Want ik wil eigenlijk 'wachten' tot mijn eerste natuurlijke menstruatie weer is geweest, zodat ik weet dat het goed zit, en niet de hele tijd denk dat ik misschien wel zwanger ben omdat mijn menstruatie niet is geweest. Laatste paar keer dus met condoom gedaan, mijn man snapte gelukkig wat ik bedoelde en hem leek het ook verstandig. Hoe lossen jullie dit op? Of gaan jullie gewoon na het stoppen er meteen voor?
welkom wij zijn er gewoon direct voor gegaan. ben ook met temperaturen begonnen zodat ik weet wanneer mijn ei is geweest *en ook ovulatietesten maar dat was omdat mijn lichaam gek deed* in elk geval weet ik nu wel wanneer ik een test kan doen. maar dat is ieders eigen keuze denk ik
Wij zijn ook meteen ervoor gegaan. Ik heb ook geen geduld om te wachten tot een eerste echte menstruatie. Ik ga nu nog gewoon uit van een cyclus van 28. Ben ik later, dan doe ik gewoon voor de zekerheid dan een testje. Maar ik lees van zoveel meiden dat de cyclus rommelig is na het stoppen van de pil. Ovulatietesten en temperaturen doe ik nog niet. Ik hoop nu nog gewoon zwanger te worden op een spontaan moment na een leuke avond, . Maar ik ken mezelf, na 2 rondes ga ik ook met testen en/ of temperaturen beginnen.
@Becky.. ik denk ook niet dat we de enigste zijn die daar over denken.. Nou heb ik een schoonmoeder die gek is op beren.. was ik net bij de Expo.. een vet lief beertje met de tekst "Trotse Oma" hoe ernstig ook.. ik kon hem gewoon niet laten staan... Nou alleen nog wat bedenken voor mijn eigen ouders en m'n schoonvader ( men schoonouders zijn gescheiden en hebben beiden een nieuwe partner. Mijn stiefschoonvader is 36, die zie ik dus absoluut niet aan voor Opa, ben zelf 12 jaar jonger als hem.. en mijn stiefschoonmoeder.. ziet zichzelf niet als oma.. ) Maarrrr goed.. we hebben nog tijd zat om wat te bedenken .. Eerst wacht ik nog op me egg..
Even een snel berichtje over het "hoe aan opa en oma vertellen"... Wij hebben een pak met muisjes ingepakt met een kaartje erbij.. Was erg leuk!! Eerst het cadeautje uit laten pakken, waarbij dan nog net niet het kwartje valt en dan het kaartje waarop stond; Komen jullie begin november de beschuitjes smeren?
@Nijntje86; Welkom hier!! Doorworstelen zou ik ook niet aan beginnen, gewoon lekker hier erin springen en meekletsen! Wij gaan ook neit afwachten en meteen voor het echie... Je weet inderdaad niet hoe je cyclus zal verlopen, maar dan gooien we er gewoon een testje tegenaan als het me te lang duurt..
Goh; ik zie aan mijn banner dat ik nu met andere "zaken" bezig dien te zijn.... Geloof alleen dat manlief daar nog geen tijd voor heeft; die zit een spelletje te doen op de PC...
@Jen27: haha haal hem er ff snel achter vandaan dan @Nijntje86; Welkom!! Wat leuk op dezelfde dag gestopt, voor mij was de laatste pil ook 15 juli wij gaan alleen niet afwachten en zijn er meteen voor gegaan. Ik ga morgen maar eens een ovulatie test gebruiken, kijken hoe het ervoor staat. We klussen gewoon om de dag en we zien het wel volgende wk op vakantie in de tent, met de kleine man ernaast, dus hopelijk zijn de vruchtbare dagen dan geweest!