Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Hier eigenlijk ook nog geen flauw idee hoe het zou verteld kunnen worden aan mijn ouders en zijn vader (zijn moeder weet al dat we proberen ;) ) Mijn ouders tja die staan zelfs niet achter onze relatie dus dat zou een donderslag bij heldere hemel kunnen zijn en zijn vader das gewoon een speciaal geval een schat van een schoonmoeder maar de schoonvader is niet men beste vriend hihi
    Dus alle tips om het zachtjes aan te brengen ook hier welkom!

2. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik weet al hoe we het gaan vertellen. Ik ga via internet een tutpopje bestellen met opa ..... en oma ...... erop. En dat dan leuk inpakken. Ik kan al genieten bij de gedachte hoe leuk mijn ouders en schoonouders het gaan vinden.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    denk dat ik een doosje maak, met een foto van een digitale test erin :D
    en dan: woorden liegen niet! jullie worden oma en opa!

ofzoiets :D

4. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Op ..... komt dan trouwens de naam van mijn of zijn ouders te staan, :) .

5. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    #245 LQ87, 29 jul 2011
    Laatst bewerkt: 29 jul 2011
    Allemaal weer leuke ideeen...
    Ik dacht nog even voordat ik aan het werk ga op zp kijken..
    had voor de verandering tijd over haha.. normaal heb ik dat nooit...

Gister wezen klusen,, en vanmorgen een donkerdere streep op de ovu test dan de afgelopen 2 dagen.. Maar hij knalt nog niet..
    Wel heb ik wat last van men onderbuik.. btje het ik moet ongesteld worden gevoel.. maar niet in extreme mate ofz..

Behalve van t weekend vroege diensten draaien op t werk..
    Is t ook n mooie tijd om te klussen :D

6. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goeiemorgen meiden

wij hebben bij de eerste het simpel gehouden met vertellen. Gewoon een kaartje gekocht met kleinkind erop en erin geschreven. We waren nog maar kort bij elkaar toen we zwanger raakten, wel bewust hoor, mja dan is het altijd afwachten wat de ouders er van vinden.

Nu wil ik denk cupcakes maken en dan iets met een babytje erop versieren zoiets.

Gister samen met mijn vriend active gedaan op de playstation pff zweette me kapot. Ik wil nog even voordat ik zwanger raak mijn spieren trainen want die stellen nu echt even niks voor, niks gedaan na de bevalling meer. Nu aan het wachten op de spierpijn, die hopelijk niet echt gaat komen.

7. Nijntje86

Nijntje86 Niet meer actief

Goedemorgen,

(kan nog net paar minuten voor 12u)

Jeetje wat een leuke ideetjes allemaal om het goede nieuws te vertellen.

Over het algemeen ben ik denk ik een van de weinige die dus toch nog wacht tot mijn eerste menstruatie is geweest.

@LQ87: die onderbuik klachten heb ik ook.... denk van het ontpillen, vast alleen maar goed. Nu maar hopen dat ik snel weer een goede cyclus heb.

Fijn weekend!

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    volgends mij ook haha
    als jullie je er prettig bij voelen is daar ook niets mis mee toch

voel me laatste dagen enorm misselijk en pijnlijke (.)(.). hoop dat dat snel over is. en die melk is ook irritant, of vocht, wat dan ook

9. Nijntje86

@ Beckje: ja precies! maar goed wie weet in het heet van de strijd stappen wij toch van ons principe af hihi :pWel vervelend zeg die kwaaltjes, daar heb ik gelukkig geen last van!

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mja kan ook te maken hebben dat ik net mij ei heb gehad, geen idee :)
    heb wel erg mazzel geloof ik qua cyclus als ik zo op 't forum kijk.
    stiekem toch maar hopen dat we alleen niet zullen weten hoe het is zonder pil ongesteld te worden haha
    misschien beetje naief dat direct te hopen in de eerste ronde maarja

11. Kimz

Kimz Lid

19 jul 2011
    15
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Vlaardingen
    Ooh dat lijkt me zo'n leuk moment om t je ouders en schoonouders te vertellen. Jullie hebben me wel aan t denken gezet met al die leuke ideeën. Niemand weet dat ik gestopt ben met de pil. Zelfs mijn moeder niet. En dat vindt ik echt zo moeilijk. We zijn best close, en vertel haar alles. Maar wil echt wachten tot dat ik zwanger ben met t ze te vertellen. T moet een verassing blijven hihi.
    Maar nog even geduldig zijn. En blijven oefenen haha! (klussen)

Ik ga weer verder met m'n werk. Bijna weekend!!!

12. Nijntje86

@ Kimz: spannend is dat he! Bij ons weten ze het ook niet, en wil inderdaad ook wachten met vertellen tot het daadwerkelijk zover is.

13. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Bij ons weten ze ook niet dat we gestopt zijn, soms praat ik wel bijna mijn mond voorbij bij mijn moeder.
    Alleen mijn nicht weet het, zodat ik er toch met iemand in real life over kan praten

Bij mijn dochertje heb ik het al met 10 weken ong verteld , nu wil ik eigenlijk wat langer wachten als dat lukt (met mijn mond houden en buik verstoppen)

Willen jullie trouwens wanneer je zwanger bent het geslacht weten?

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik wel, maar me vriend absoluut niet... word nog een lastige denk ik haha en jij?
    denk dat ik 't gewoon meteen vertel zodra ik weet dat ik zwanger ben. stel het gaat mis, ben ik er in elk geval niet alleen mee :)
    behalve me tante, die krijgt het als laatste te horen, want die maakt 't alleenmaar erger. en me schoonzusje ook, vanwege haar verst. beperking

15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ Beckje
    dat is idd lastig als de 1 het wel wil weten en de ander niet. Ik ben veel te nieuwsgierig. Heb zelfs bij mijn dochtertje bij 16 weken een echo laten maken om te kijken wat het werd. Het maakte me echt niet uit meisje/jongen maar wilde het wel graag weten. Vond ook leuker met kleertjes kopen en krijgen.
    Bij de 2e zat ik te twijfelen, maar dan toch als het weer een meisje word ga ik niet zoveel shoppen, maar stel het word een jongen dan is toch handig als ik wat andere dingetjes aanschaf.

Ik denk ook niet dat ik het lang volhoud om voor me te houden hoor als ik weer zwanger zou zijn. En idd stel het gaat fout weten ze wat er aan de hand is, dat was de reden dat ik het vorige keer ook vroeg heb verteld.

16. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb hetzelfde probleem als Beckje. Ik zou het willen weten, maar mijn vriend niet. Maar misschien verandert dat nog tegen die tijd. Het maakt me inderdaad niet uit wat het wordt, maar ik vind het handig om er rekening mee te houden (kleren, kleuren in de babykamer). Em mocht ik ooit zwanger raken van een meisje, dan wil ik wel helemaal los gaan met roze.

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha precies! :D
    of natuurlijk op blauw!
    nouja misschien trekt 't nog wel bij :p duurt toch nog een tijdje.
    best spannend als je de dagen moet aftellen tot je een test kan doen haha
    denk dat ik volgende week (10dpo) een test ga doen :D

18. Kimz

Kimz Lid

19 jul 2011
    15
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Vlaardingen
    Ons maakt t niet uit of t een jongen of meisje is. Ik zal t alleen niet willen weten. T zal wel moeilijk zijn. Maar ik hou van verassingen. En dat houd t ook wel een beetje spannend. En als ik t zal weten dan praat ik op zeker mijn mond voorbij. Dus t is ook voor mij beter hihi.
    Wel lastig met aankopen doen. Maar dat zien we dan wel weer. Genoeg leuke dingen te koop!

19. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wij willen wel graag weten wat het wordt, heb nu een zoontje en heel stiekem hoop ik dat het deze keer een meisje wordt. We willen het niet aan iedereen vertellen wat het wordt, net als vorige keer maar toen kon ik ook mijn mond niet houden, dus ben benieuwd hoelang we het geslacht dan voor ons kunnen houden.

Nu weet alleen mijn moeder dat we weer gestopt zijn, en die ziet dat soort dingen aan mij, dus heb ik het ook maar verteld ;) verder is het voor iedereen een verrassing en ons zoontje is bijna 9 maanden en op zijn verjaardag hoop ik hem een trui aan te kunnen trekken, met stoer... ik word grote broer :D maar ja we zullen wel zien!

20. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Zo zo.. druk gekwebbelt.. iedereen een fijn weekend!!
    ik heb helaas geen weekend.. moet werken, krijg je als je in de zorg zit he..

Maarr ik weet nog niet of ik het wil weten eingenlijk.. aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is t ook wel leuk als je het niet weet van te voren..
    Maar of t nou een jongentje of meisje wordt.. dat maakt me niet uit..
    Gisteravond hadden mijn vriend en ik het akl over babynamen..dat wordt ook nog een discussiepunt hier,, ik zei al.. we geven ze gewoon 2 of meer namen haha..

Mijn vriend heeft dus een stiefbroertje van 7 en een stiefzusje van 5.. dus ik denk dat men schoonmoeder het langst moet wachten tot ze het weet.. je weet hoe kinderen zijn..

De enigste die weten dat ik gestopt ben met de pil zijn 2 goede vriendinnen.. 1tje der van wil binnenkort ook stoppen met de pil.. dus we hebben wel leuke gesprekken samen.. en ik vind het ook wel fijn dat k het er met iemand die k ken kan over hebben..naja en jullie natuurlijk haha.. ;)

Deel Deze Pagina