Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha wel erg :p hier weet iedereen 't, en de mensen die het dichtste bij je staan niet...
    schoot me zo even te binnen :D

2. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    haha best erg he.. maja,, wat geeft het ;)

3. Kimz

Kimz Lid

19 jul 2011
    15
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Vlaardingen
    Ooh ja echt lastig. Ik had net mams nog aan de telefoon en moet me echt inhouden om er nix over te zeggen.
    Gelukkig zijn jullie er!

4. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Wij hebben het geslacht gewoon aan iedereen verteld toen, kon het niet voor me houden en heb op die manier wel hele leuke kleertjes gekregen.
    Natuurlijk zijn er genoeg neutrale dingen, maar nu had ik echt hele schattige meiden dingen gekregen.
    Nu zit ik er over na te denken om het geslacht wel voor ons te houden.

En over namen
    wij hebben het zo gedaan, ik heb de eerste naam gekozen en mijn vriend de 2e naam. Hij had al een naam maar vond ik niks voor een eerste naam dus kwam ik met een naam en zo was het goed

5. Nijntje86

Nijntje86 Niet meer actief

Ik zou het ook gewoon willen weten, makkelijker in het uitzoeken van bepaalde spullen/kleding en natuurlijk het kamertje!!

Op het moment weet het bij ons alleen maar 1 collega van mij het, toevallig gisteren samen dienst gehad en nadat we gesproken hadden over hoe het met haar ging (heeft 2 mnd terug een miskraam gehad) vroeg ze spontaan of wij al voor een kindje gaan....Tja om dan te moeten liegen vind ik niks, en het is een collega die ik ook buiten de werkvloer zie en vertrouw.

@LQ86: Ik werk ook in de zorg (op een gezinsvervangend tehuis voor kinderen met een lich. en of verst. beperking) en zit op het moment ook in een werkweekend. Dus echt weekend heb ik ook niet.
    Helaas is ook nog de oma van mijn man afgelopen woensdag overleden dus wij hebben morgen een begrafenis en zondag heb ik een dienst van 14-22 pff.... nu al geen zinin....:(

6. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Hoi.

Wij willen het snel vertellen tegen onze ouders, kan dat nooit voor me houden. Heb bedacht een kwarktaart te maken en daar speentjes in te doen en dan zo versieren dat ik weet waar ik moet snijden. Maar ja zover is het nog niet.

Ik denk dat ik het geslacht niet wil weten ik werk op de operatiekamer en heb al verschillende keren meegemaakt dat tijdens de keizersnede bekend werd dat het toch geen jongen of meisje was. Het is maar 80 % zeker dat het dat word dus ga ik denk voor een verrassing. Zou wel 1 jongens en een meisjespakje kopen. Daarna snel gaan shoppen als het er is.

7. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Wel leuk om te lezen dat de meningen verdeeld zijn over het wel of niet weten wat het wordt..
    Maar inderdaad.. om het voor je te gaan houden als je eenmaal zwanger bent, lijkt mij ook erg lastig.. ik ben al zo'n flapuit..
    Maar we zullen zien hoe het gaat lopen..

Heb nog steeds last van men onderbuik aan de linkerkant :S wordt der onderhand wel een btje gek van.. en als k teveel eet benk in no time misselijk.. terwijl ik eerder kon ete alsof t leek dat k een lintworm heb.. Naja ach als der n pa kilo'tjes af gaan kan geen kwaad haha..
    En die ovu testen zitten me ook wat te neppen volgens mij.. eerst iedere keer een heeel licht streepje.. toen s'morgens 1x een dikkerdere.. en nou zijn ze echt heeeeeel licht.. snap der niks van maargoed..

K klus wel door haha.. bevalt me eigenlijk wel..
    en dan zien we wel waar het zaadje strand deze ronde..

8. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ Anna en Sven
    de 16 weken echo die we hebben gehad zei ze dat het een meisje werd en dat ik het voor me moest houden bij de 20 weken echo. Kijken of die hetzelfde zouden zeggen en dat was zo. En bij de pretecho was het nog hetzelfde. Dus toen was ik er wel goed zeker van dat het een meisje was.
    Maar het gebeurd idd weleens dat het toch opeens het andere geslacht is, vlak voor de bevalling weet ik nog dat ik daar echt bang voor was.

9. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Whaa wat wordt er veel gekletst hier, gezellig.
    Wij willen het geslacht niet weten van te voren.
    Bij ons zoontje wisten we het ook niet maar dacht iedereen wel dat we een jongen zouden krijgen.
    Zijn kamertje is grijs, wit en turquoise.
    Mensen dachten dat wij stiekem wel wisten wat het geslacht was omdat de kamer er zo uit zag. Maar ik vind turquoise gewoon erg mooi en als het een meisje zou zijn dan zou ik wel wat roze toevoegen ofzo.
    Mijn man heeft er meer behoefte aan dan ik om het geslacht te weten.

Wij proberen het ook stil te houden dat we voor een 2e gaan. Al weten al wel een paar mensen in de familie dat we gestopt zijn met de pil (om mn cyclus weer normaal te krijgen). Maar aangezien mn man en ik erg open zijn denk ik dat het ook dit keer moeilijk zal zijn om voor ons te houden.

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mijn vader, mijn nicht en paar vriendinnen weten het ook dat ik gestopt ben met de pil :)
    zijn ook gewoon erg open, vind het ook niet erg dat ze het weten, mijn vriend ook niet gelukkig haha

ow trouwens ik lees vaak iets over een LF?
    wat heeft dat voor invloed qua testen? dus een lange LF betekend later testen? en wat is dat nu eigenlijk echt precies?

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hier weten mijn moeder, een goede vriendin en 1 collega van onze poging........ Mensen die ik echt vertrouw! Moet er toch af en toe ook in reallife met iemand over kunnen praten....:D

Ik zou dan ook al vroeg in de zwangerschap vertellen dat ik zwanger ben en heel graag het geslacht weten; wat ik vervolgens ook gewoon lekker van de daken schreeuw!

Heb vannacht ontzettend gedroomd dat ikz wanger was en in 1,5 uur bevallen ben van een schitterend kereltje dat al meteen na de geboorte kon glimlachen...:p

Gisterenavond nog geklust, misschien komt het daardoor... Heb nog steeds last van mijn onderbuik, weet niet of het nou mijn ei is of dat het ontpillingsverschijnselen zijn; maar ik dacht, we nemen het zekere voor het onzekere.... ;)

Heb gisteren samen met manlief al een leuke naam gevonden voor als het een meisje wordt; Kaylin! Was met dochterlief een taart aan het uitzoeken voor haar 4de verjaardag en kwam een taart tegen met deze naam; was meteen verliefd en manlief vond 'm ook heel leu! Hahaha, beetje vroeg maar ja...

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh ja, weten iemand van jullie toevallig hoe het zit met ouderschapsverlofkorting van de belastingdienst?

Krijg je die maandelijks uitbetaald?

13. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ Jen

haha dat dromen ken ik wel
    heb ook de domste dromen de laatste tijd echt van slecht naar goed. Kan je er toch veel mee bezig zijn in je slaap

en leuke naam hoor! Mijn dochter het Kaelyn, schrijft het iets anders maar spreekt hetzelfde uit

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    we zaten gisteren ook een beetje over namen te praten.
    Marielle zou wel een mooie combinatie zijn van onze moeders naam *zeker ook omdat ik onze dochter naar mijn overleden moeder wil vernoemen.

maar onze vaders.... kwamen de vreselijkste namen uit... hebben hele nacht dubbel gelegen van 't lachen, dus dat zegt genoeg

15. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    best leuk om zo te lezen dat iedereen der best wel druk mee bezig is..
    Ik ga nu maar eens lekker genieten van mijn welverdiende weekend.. ( aankomende 2 dagen vrij :D )
    Stiekem hoop ik dat ik voordat men vakantie begint t eitje nog ff langs komt waaien.. ( heb vanaf vrijdag vakantie )..

Ook ik heb nog steeds last van men onderbuik.. en men ovu testen zijn hmaal blanco ipv n schaduw streepje.. dus t is volgens mij t ontpillen :(

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zou kunnen...

vandaag alvast wel de kamer leeghalen *moet ik toch doen, is een rommelkamer namelijk :D
    meubels kunnen we misschien krijgen via mijn vriend zijn baas. nieuw in de verpakking :D

17. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    toch stiekem maar een beetje beginnen he becky ;) T is een mooi "excuus" om de kamer op te ruimen.. Ik heb er ook al aan zitten denken om de dikke kast die er staat te verplaatsen naar de andere kamer ;)..
    en ben al bij de behang afdeling wezen kijken bij de bouwmarkt,, kijke wat k leuk vind haha (A)..

We hebben het er maar druk mee ;)

18. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @ becky.. volgens mij blijft jou banner hangen,.

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ow? volgends mij gaat er iets mis haha :D

20. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0