heb geen idee hoe ik dat moet veranderen.... pfff wat een werkje zeg met die kamer maar! we maken vorderingen. alleen dat onder druk zetten van me vriend word ik gek van: hij vind dat het NU leeg moet, uiterlijk volgende week.. alsof ik al op bevallen sta ofzo... nouja hijbekijkt 't maar, moet wel leuk blijven
Haha.. ben je klaar mee met zo'n vriend.. Laat hem t indd lekker zelf doen .. T scheelt, je staat nog niet op knappe,, dus alle tijd.. Zal wat wezen als je 9mnd niks zou kunnen.. Denk dat ik binnenkort eerst maar eens begin met die kast opruimen,, en dana pas verzetten naar een andere kamer.. Ik ga vanavond eens n lekkr avondje samen met t mannetje voor de buis hangen.. filmpje kijken..
ik had ook een banner van lillypie.. maar bij mij bleef die ook hange.. denk dat we dan iets niet helemaal goed doen haha.. maargoed.. Hoop ook voor je dat deze wel zen werk doet.. Lukt het trouwens een beetje met het stoppen met roken becky ? je hebt der zo mooi staan, gaat steeds beter ik ben onderhand 3 week gestopt en stiekem wel erg trots op mezelf..aangezien men vriend nog rookt, en dat niet altijd even makkelijk is..
@Beckje haha jou vriend en mijn vriend moeten ff beetje met elkaar mengen. De jouwe wil nu alles al klaar hebben, de mijne is met de meeste dingen niet zo vlot Dit weekend heb ik niet zoveel gedaan was een beetje lui. Volgend weekend wil ik eigenlijk weer even wat klusjes doen. Mja met me dochter moet ik altijd maar afwachten of die er van komen.
Ik moet toch nog ff wat kwijt voor k ga film kijken.. Ik heb eens even research gedaan op het internet.. Ik geloof dat men eitje al langs is geweest.. Uitgaande van de kenmerken van een eisprong, en de samenstelling van afscheiding.. En het scheint dat je n hoger libido kan hebben rond je eispring.. mocht dat zo zijn.. dan heb ik dat gemerkt haha.. meestal zeg ik nu eventjes niet.. ma dit keer wast 1x andersom haha.. En aangezien ik 1x een dikke streep op men ovu test heb gehad ( 29 juli ). ook al was deze de volgende dag weer weg... en ik had in het begin hele lichte schaduw achtige streepjes die wel wat verschilden ( 4 dagen lang.. ) en nu heb ik dus sinds gister geen lichte strepen meer.. Misschien ben ik wel zo iemand met een kortere cyclus dan 28 dagen.. heb berekend dat het wel kan.. dan zal me cyclus 24 dagen duren.. wat denken jullie ? Ik denk dat ik maar ga afwachten, nog 3 dagen ga ovu testen.. mocht er geen schaduw streep komen of een dikke streep.. dan geef ik het testen voor deze ronde gewoon op.. en wacht ik lekker af .. 't scheelt.. er is genoeg geklust hier de afgelopen week ..
ik had ook maar 1 dag een positieve test (volgende ochtend ook nog) maar paar uur later was hij nega... dus kan zijn dat je een korte cyclus hebt inderdaad
Hmm.. ik had s'morgens getest.. en de volgende ochtend weer.. zelfde tijd.. toen was die weg.. Maar t zal best zo kunnen dat ik een kortere cyclus heb.. Aangezien ik bijna altijd op lichamelijk gebied afwijk dan het "gemiddelde" haha.. Als het zo is dat die korter is, en volgens de calculator van zp.. Zou ik dan de 13de kunnen testen.. gezellig, dan zit ik luxemburg.. Ik ga op vakantie en ik neem mee.. een zwangerschapstest.. Of niet natuurlijk en wacht ik tot ik thuis ben..
Ik denk ook dat ik dat ook ga doen.. anders wordt k volgens mij gek van me eigen gedachten als k op vakantie ben haha..
heb je meteen ook iets te vieren in je vakantie extra leuk (als hij positief is) en anders dan weet je dat en kan je je er ook weer bij neerleggen.
Daarom... ahh als die posi is.. wel leuk voor tussen de vakantiefoto's een foto van een posi zwangerschapstest haha.. op een kaartje.. groeten uit luxemburg, liefs van ons + n frummeltje
Dat is wel een hele leuke manier!!! Maar dan moet je dat kaartje misschien pas sturen als je zelf ook bijna naar huis gaat, want ze zullen jullie vast plat willen knuffelen in dat geval!! En 't is best moeilijk als ze daar dan bijv. nog een ruime week op moeten wachten....
Ik was echt compleet vergeten dat je buik zo rot doet rond de eisprong...., ik word er niet goed van!! Ik kan het beste de hele dag lopen/ staan, want zitten is echt niet fijn... Waar halen jullie die ovu testen, want ik geloof dat ik toch ook maar moet geloven aan dit fenomeen.... Dan weet ik tenminste een beetje waar ik aan toe ben!
ja word gewoon in een witte envelop verzonden, als je bijv morgen besteld heb je alles dinsdag in de bus
Zal binnenkort eens kijken; heeft voor deze ronde toch geen zin meer... Thanx!! Vanaf morgen ga ik weer eens serieus aan de lijn, want de afgelopen week heb ik weer veel te veel gesnoept....:x Dus als jullie me kwijt zijn de komende avondjes; dan sta ik op de WII! En dan moeten ook de sigaretten nog de deur uit......... Ik zou een voorbeeld moeten nemen aan een aantal van jullie!! Meiden, ik ga afsluiten voor vandaag; duik zo mijn mandje in, nog ff wat lezen en dan sluit ik mijn luiken! Op naar tropisch weer....!!
Hoihoi, ff nog hier spieken na mij late dienst en voor ik mijn bed induik. Ook hier echt wel wat krampjes dus hoop dat het een eisprong is, volgens de calculator zou die morgen komen, als dat zo zou zijn hoop ik dat ik ook gewoon over 2 weken ongesteld wordt, dan heeft het 'ontpillen' precies een week geduurd en kunnen we tenminste écht gaan klussen Ook hier aardige nesteldrang maar dan ook met name vanuit mijn man! Die heeft heel de zolder opgeruimd (aangezien daar de computer/bureau e.d. naar toe verhuisd als er een kleintje komt, zodat de kleine gewoon op dezelfde etage slaapt als wij). Jeetje wat een troep kwam daar vanaf zeg, is nu bijna opgruimd na zo'n 3 weken. Ik duik mijn bedje in, en geniet eigenlijk stiekem wel van de krampen in mijn buik waarschijnlijk is het namelijk gewoon een teken dat het allemaal wel goed zit, de cyclus. Weltrusten!