Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Jen Ik heb ze daar ook weg, bij zwanger en kids die ovulatie testen.. Ideaal.. ik had ze de volgende dag al in huis..

Als het zo is dat k een posi test heb, dan kom ik hier achter 3 dagen voor we naar huis gaan.. dus opzich, is dat nog wel een leuke tijd.. Maar misschien wel wat krap qua kaartje sturen, naja dan komt t kaartje maar als we der weer zijn haha.. we zullen zien..

Vandaag toch nog even een ovu test gedaan.. uitgaande van de gemiddelde 28 dagen cyclus.. maar alsnog.. gewoon wit.. dus ik heb besloten, dat ik neit meer ga ovu testen en het gewoon afwacht.. en klus gewoon vrolijk verder.. en zie ik wel wat het wordt :D

Ik ga nu eerst eens even lekker genieten van mijn vrije dag met dit mooie weer.. ( en dan morgen ook nog eens vrij, en weer goede voorspellingen van het weer ).. dana nog 1,5 dag werken.. en dan mag ik donderdag om half 2 genieten van mijn welverdiende vakantie :D

2. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    goedemorgen dames,

wilde even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben hoor.
    maar heb het de afgelopen dagen erg druk gehad.
    ga vanmidaag weer even bij lezen nu zo even lekker met manlief de stad in.

hier trouwens nog geen tekenen van zwangerschap dus verwacht aankomende donderdag mijn menstruatie.

geniet van de mooie dag dames.

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    hoihoi :d hier nog steeds geen positieve ovulatietest, zit nu op dag 15 dus ik ben benieuwd.

Morgen gaan we lekker op vakantie dus dan kunnen we eigenlijk onmogelijk klussen :S dus hoop dat de test vandaag/ morgen positief is, dan kan het nog ff en daarna wordt het lastig.

Mn moeder is ook op die camping, dus kan ons ventje nog ff wegbrengen en zeggen dat we ff samen weg willen :) haha hebben we nog ff tijd.

Dus ik ga niet zoveel meer lezen, maar volgende week ben ik er weer!

4. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hoi meiden

Iedereen is druk bezig zo te merken

Ik heb ook veel gewerkt deze week (voor mij doen)
    morgen nog een paar uurtjes en dan zit de werkweek er weer op.
    Mijn dochter blijft een paar uurtjes langer bij mijn schoonmoeder (die past op) kan ik de strijk wegwerken
    Hier denk ik een eitje. Gister kreeg ik gevoelige borsten en toen ik ging slapen last van mijn zij.
    Niet geklust want mijn moeder was bij ons. Hopen dat vanavond goed genoeg is.

5. Nijntje86

Nijntje86 Niet meer actief

Hey meiden,

had 31/7 en 1/8 duidelijk last van mijn zij, dus hoopte op een eitje. Nu 2/8 ( de uitgerekende dag volgens de calculator) niet veel gemerkt van een mogelijke eisprong, wel opeens heel erg warm... werd er bijna misselijk van, mijn moeder zou zeggen; heb een opvlieger ;) Zoiets was het. Herkennen jullie dit??

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik herken het opvlieger gevoel eigenlijk niet, maar ja; iedereen is anders natuurlijk....

Bij mij gaan de steken in mijn onderbuik en pijn in onderrug maar niet weg.... Heb er nog steeds last van! Rammelende eierstokken denk ik, want ik heb 3 uurtjes geleden het 1 dag oude babytje van mijn lieve vriendin heerlijk mogen kroelen!!! :D:D:D

Zij is gisterenochtend bevallen van hun 2de zoontje Sam, wij hadden de eer om vandaag als eerste echte kraamvisite te komen! :cool:

De kriebels zijn nu dus des te erger geworden....Manlief had daar niet zo'n last van zei hij...;)

7. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Handig dat jullie voelen wanneer je een eisprong hebt.
    Ik heb dat nooit gemerkt eigenlijk.

@Jen, leuk weer he, een pasgeboren baby!

Toen ik vorige keer ovutesten gebruikte, had ik die van sensitest.
    Die testen zijn erg duidelijk,fijn en niet belachelijk duur.

Vandaag heb ik samen met mn schoonvader ons huis geschilderd.
    Was hard nodig en ben er helemaal blij mee.

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    lichamelijk niets, behalve dat ik sinds die dag ook echt kots en kotsmisselijk ben :( gaat maar niet over.... sinds vanochtend gevoel of ik ongesteld moet worden, maar mijn nod is 9 aug... dus kan eigenlijk niet....
    zou het misschien een innesteling ofzo zijn? pfff :p verwarrend allemaal

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh zo irritant he al die verschijnselen waar je geen pijl op kunt trekken!!! :x

Ik ben vorige week ook 1 dag kots en kotsmisselijk geweest, alleen 's morgens en die pijn in mijn buik voelt als bandenpijn...., maar dat kan nog lang niet volgens mij...... Van het weekend ook zere borsten gehad; schiet mij maar lek!!

Heb in ieder geval alvast een zwangerschapstest in huis gehaald..;)

By the way; voor onze aanstaande vakantiegangers; Een heeeeele fijne vakantie, geniet ervan!!!

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    merk wel dat de mijn borsten opgezet zijn, nouja groter mag altijd van mij hahaha
    maar ik word er echt gek van. ik ga toch maar een vroege test wagen denk ik over paar daagjes ;)

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

#311 Jen27, 2 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2011
    Ons lijstje

kapedi - - - NOD: 04-08-2011
    gyino - - - 28 jaar - 2de kindje - NOD: 04-08-2011
    beckje - - - 24 jaar - 1e kindje -NOD: 09-08-2011
    happygirl86 - - - 25 jaar - 2de kindje - NOD: 18-08-2011
    Jen27 - - - 30 jaar - 2de kindje - NOD: 12-08-2011
    LQ87 - - - 24 Jaar - 1e kindje - NOD: +/- 17-08-2011
    Anna - - - 26 jaar - 1e kindje - NOD: 8 - 8 - 11
    Kwebbel---28 jaar - 2e kindje - NOD: onbekend
    LuckyBlue --- 26 jaar - 2e kindje - NOD: +/- 17-08-2011
    Diana1984 ---26 jaar - 2e kindje - NOD: 8-8-2011
    Dotty --- 30 jaar - 1e kindje - NOD: 15-08-2011

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hahaha Beckje; ik herken je gevoel..... Daarom heb ik dus ook al een test in huis gehaald....

Ik heb ons lijstje maar weer opgedoken, stond op pagina 22 geloof ik....

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ow zie me NOD staat nog op 12, moet 9 zijn *12 was gewoon ruwe schatting, maar me lichaam is lief geweest hahaha

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Heb hem al aangepast voor je.....!

Heb net geprobeerd er iets moois van te maken in Word, maar zodra je dit kopieert, plakt en plaatst dan gebeurt er iets heeel vreemds...

Vind hem een beetje saai zo; maar heb nu geen zin meer om er aan te sleutelen..:p

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha dat is wel jammer!
    misschien een screenshot ofzo?
    ik ga nu afsluiten! slaap lekker! oja en alle vakantiegangers: fijne vakantie :D

16. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi allemaal,
    Ik zie dat ik de enige in het lijstje ben zonder nod. Ik ga nu nog even uit van 28 dagen, dus dan zou mijn nod ongeveer 15 augustus zijn. En hier liggen zelfs al 3 testjes in huis, haha. Hoewel ik nu niet het gevoel heb dat er deze ronde iets gebeurd is, ga ik toch rond de 15e testen om het zeker te weten (tenzij ik natuurlijk ontzettend ongesteld ben.

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Truste!!

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Heb hem even aangevuld voor je!

19. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    thanks!! Welterusten.

20. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Goedemorgen allen...

Leuk om te lezen dat als je er een dagje niet bent geweest er een hoop kan gebeuren hier...

Het misselijkheids gevoel met kotsneigingen klinkt me erg bekend.. En de pijn onder in de buik ook haha..
    Afgelopen maandag uit eten geweest met vrienden..
    Ik was nog niet halverwege en ik zat al vol en voelde me misselijk..
    Vrienden meteen, ben je zwanger?!..
    Niet dat ik weet haha..
    Blijkt nou, zij is dus ook deze maand gestopt met de pil..
    Best wel leuk om dat zo in je vrienden groep te hebben..
    Dus wij gister allebei vrij.. en gezellig gekletst over onze gebeurtenissen die we voelen in ons lichaam.

Zo eerst maar eens aan het werk.. "zucht" nog ff dan heb ik vakantie :D de laatste dagen zijn gewoon t zwaarst zo voor de vakantie :(

Fijne dag iedereen!

Deel Deze Pagina