had eergisteren zw. testen besteld. zouden gisteren binnenkomen... dan maar vandaag xD zie trouwens dat veel zelfs al met 8! DPO positief testen? is dat niet een beetje heel vroeg?? of kan ik 't altijd proberen?
Hoi allemaal, In mijn vriendengroep is nu niemand bezig met kindjes maken. Mijn 2 beste vriendinnen weten dat ik gestopt ben en verder houd ik het voor mezelf. Gelukkig willen die 2 vriendinnen er toch wel over praten. @beckje: je kan het altijd proberen toch. Als het negatief is, dan ben je alleen het geld voor de test kwijt. Het ligt er maar net aan hoe geduldig je kan zijn, haha. Ik had een vraagje. Zijn jullie van plan om te testen met je vriend/ man erbij. of doen jullie het alleen en verrassen jullie heb dan 's avonds. Ik vroeg gister aan mijn vriend wat hij wil. Hij vind het niet erg als ik alleen test en dat vind ik dan wel weer leuk, want dan kan ik hem verrassen. Heeft iemand een leuk idee om het te verrassen als het zover is?
mijn vriend wil er ook niet bij zijn... denk dat ik gewoon helemaal naar hem toe ga rennen savonds: KIJK!!! "bigsmile" haha
Vandaag vrij en de eerste test gekocht, vond het wel spannend, loop ik daar met een smile die winkel in... Komende maandag heb ik mijn NOD dag. Ben van plan om woensdag te testen. Vind het heel spannend we hebben lekker geklust deze eerste maan. Dus nog een weekje en we weten meer. Vandaag lekker op websites gekeken van prenatal enzo. Ik kan niet wachten. Als de test positief is gaan we donderdagavond (volgende week) iets kopen in de stad... Heb alleen 's ochtends als ik opsta een misselijk gevoel maar dat is weg als ik wat het gegeten en heb een opgeblazen gevoel in me buik.
zo even mijn frustratie kwijt: ik heb op internet zw. testen besteld. deze zijn eergisteren verzonden en zijn altijd de volgende dag binnen. nu is de lieve postbode letterblind geloof ik, gezien ze vaak straat namen door elkaar halen hier. gisteren kwam namelijk alleen een brief voor de straat hiernaast... owee ze hebben hem verkeerd bezorgd of kwijt geraakt... zo moest ik even kwijt (nog steeds hopend dat ze zo door de bus vallen)
@ Beckje Balen dat ze er nog niet zijn zeg! Bij ons word de post ook vaak verkeerd bezorgd. Anders moet je gewoon contact opnemen om te vragen waar het blijft. @Anna en Sven leuk he dat shoppen, kijken wat je allemaal wilt. Geniet ervan want ik zal dat deze keer missen. Een babykamer en een kinderwagen etc hebben wij natuurlijk al. Dat vind ik wel jammer dat ik niet beseft hebt dat ik dat niet meer zal meemaken om die dingen uit te zoeken. @all Zou vandaag mijn eitje moeten hebben. Durf het niet te zeggen of het echt zo is. Gister geklust, maar vandaag denk niet zoveel zijn. Mijn dochtertje slaapt slecht de laatste avonden, dus mijn energiepeil is laag. Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
@Beckje; oh wat irritant!!! Inderdaad ff bellen anders.... @Anna/ LuckyBlue; oh heerlijk dat shoppen voor al die eerste spulletjes! Ik heb dat 4 jaar geleden ook idd niet echt beseft; dat je dat maar eenmalig aanschaft.... Geneit er dus maar van met volle teugen!! (Ook al doet het soms een beetje pijn in de porto....) @de rest; Hier vandaag geen buikpijn meer...., nog een ruime week afwachten. Zou het liefste nu al testen, maar dat vind ik toch een beetje zonde van het geld... Nog 2 daagjes werken en dan is het lekker weer weekend! Heb vandaag mijn ouderschapsverlof aangevraagd voor als Esmay straks naar school gaat, want wil haar 's morgens toch wel zelf wegbrengen!
Hallo allemaal, volgens mij had ik mijn ei precies in mijn slaapdienst, kortom op dat moment geen tijd gehad om te klussen Gisteren geklust maar dat zal wel te laat geweest zijn aangezien een eitje zo'n 12u-24u leeft. Eigenlijk wilde we wachten tot ik weer voor het eerste ongesteld was geworden, maar gisteren tijdens het klussen dachten we daar opeens anders over Waar halen jullie je zwangerschap-ovulatietesten? Hier bij de drogist in de wijk werkt namelijk een kennis die van niks weet, en wat we zo willen houden....Ik zie het al weer voor me dat ik haar precies tref wanneer ik ze haal. Verder is mijn afscheiding geloof ik verdwenen.... is dit normaal na je eisprong??
zaadjes leven tot 3 a 4 dagen en wachten het ei op zeg maar (wat zelfs nog beter schijnt te zijn?) verder heb ik soms nog wel veel last van afscheiding soms. dus ik kan er geen touw aan vast knopen ik heb de ovulatietesten gekocht bij Home - Zwanger & Kids
Heb je de testen al binnen Beckje? Ik heb nu vakantie en zit ook steeds op internet naar leuke spulletjes te kijken. Een vriendin van me wachtte met 20 weken voor ze iets ging kopen, maar dat houd ik nooit vol. Zodra ik weet dat ik zwanger ben, ga ik direct iets kopen, haha. @jen: hoe ga je je verlof opnemen? Alles achter elkaar of een paar dagen per week?
hoi dames, wel even melden dat ik vandaag ongi ben geworden. dus dat was de eerste ronde. heb wel een mooie cyclus van 28 dagen dus dat wel prettig.
Jeej,,, ik heb vakantie.. men vriend moet morgen nog werken, en dan heeft hij ook vakantie.. Maandag lekker weg naar luxemburg.. Van het weekend men tas inpakken, heb besloten om toch geen zwangerschaps test mee te nemen.. ( nu k dit typ twijfel ik toch weer haha..) en dan lekker samen genieten .. Iedereen die de komende dagen op het eitje wacht,, hopelijk wordt die getroffen door een zaadje .. Heb denk ik een hoop terug te lezen als ik weer kom van vakantie, dus ik ga proberen de komende dagen nog ff tijd te vinden om op zp te kijken.. Heel veel succes allemaal met het wachten tot hopelijk testen en geen ongi.! @Gyino.. dat is een mooie cyclus precies volgens het boekje .. Maar wel jammer.. volgende ronde beter.!
Ons lijstje Kapedi --> .. jaar .... kindje - NOD: 04-08-2011 Gyino --> 28 jaar - 2de kindje - NOD: 04-08-2011 Diana1984 --> 26 jaar - 2de kindje - NOD: 08-08-2011 Anna --> 26 jaar - 1ste kindje - NOD: 08-08-2011 Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 09-08-2011 Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - NOD: 12-08-2011 Dotty --> 30 jaar - 1ste kindje - NOD: 15-08-2011 LQ87 --> 24 jaar - 1e kindje - NOD: 16-08-2011 LuckyBlue --> 26 jaar - 2e kindje - NOD: +/- 17-08-2011 Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - NOD: 18-08-2011 Kwebbel --> 28 jaar - 2e kindje - NOD: onbekend Rood: Ongi Roze: Posi test Ik heb eventjes het lijstje bijgewerkt en de NOD op volgorde van data gezet... Hopen op veel roze.!
heb nog steeds de testen niet binnen ben maar naar de kruidvat gegaan en 2v5 gekocht. gelijk getest natuurlijk, maar ik zie niets... nouja nog paar dagen tot NOD. over 2 dagen maar weer proberen hoop dat intussen de testen nog komen, anders kan ik die voor de volgende ronde gebruiken
Wat vervelend dat je die testen nog niet binnen hebt.. wie weet ben je ze voor de volgende ronde wel niet nodig ..
heb een test gedaan xD maar was negatief, werd later wel positief, maar dat vind ik niet tellen wel jammer, ergens is het toch wel leuk als je iets ziet: Bekijk bijlage 171985 helaas half uur ofzo na afleestijd maar is ook nog erg vroeg. over 2/3 dagen maar proberen
t is een beetje een tuurtestje he.. Haha.. erg is dat he.. dat wachten.. volgens mij ben ik daar ook niet voor gemaakt om te wachten.. Ik heb de testen al in men toilettas zitten, voor de rest nog niks ingepakt haha (A)
Haha.. ik zal men best doen om niks te vergeten (a)... Dat is wel jammer dat het een indroger is maargoed.. ik hoop voor je dat ik voor dat ik weg ga ( maandag ) je nog kan feliciteren