Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Ik was aan het terug lezen over het wel of niet bijzijn van je vriend/man als je een test doet..

Daar hebben wij het gister avond in bed over gehad, nadat we der uit waren welke namen het gaan worden haha..

Men vriend maakt het niet zoveel uit of die er bij is of niet.. Dus ik zie wel of ik kan wachten met testen of die der weer is, of niet :d

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hoop het ook :D en hoop dat als je terug komt van vakantie dat ik je ook kan feliciteren :D

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Dotty; Ik ga iig tot eind december 4 dagen van 7 uur werken ipv 4 dagen van 8 uur. Iedere dag 1 uur minder zodat ik Esmay 's morgens zelf naar school kan brengen. Op maandag en dinsdag moet ze dan helaas wel overblijven en naar de BSO tot ongeveer 17.00 uur..., maar ja dat is ze nu in principe ook gewend van de creche! Op woensdag ben ik dan vrij en op donderdag en vrijdag haalt mijn schoonmoeder haar tussen de middag en na school op...

Ik had eigenlijk op maandag en dinsdag willen gaan thuiswerken en dan 6 uur per dag, maar helaas is dat dit jaar sowieso nog niet mogelijk ivm het uitzetten van een nieuw systeem. Hopelijk volgend jaar wel, dus ik heb voorlopig de aanvraag ingediend voor 2 maanden.

4. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

zag al een testje voorbij komen, jammer niet positief. Benieuwd wanneer de eerste positieve test komt.

En zelfs al ingepakt voor de vakantie, spannnend!
    Ik weet nog toen we voor ons eerste kindje gingen.
    We gingen een weekendje weg met zijn 2tjes en had niet verwacht dat het raak zou zijn, had ook geen testen gekocht. Vrijdags onderweg kreeg ik echt van die ongesteldheidskrampjes enzo, dus zei al tegen mijn vriend nou word hem niet hoor deze keer. ik met zwemmen enzo telkens naar de wc, was zo bang dat ik opeens ongesteld werd en dan met een rode vlek liep :S. Maar zaterdag nog niks, zondag ook niks, hmm vond het maar raar. Maandags gingen we weer naar huis heb mijn vriend gelijk naar de drogist gestuurd om een test te kopen.
    Kwamen thuis ik gelijk naar de wc met die test, mijn vriend was achter de computer gekropen (die had het gamen gemist).
    Voordat ik mijn broek omhoog kon hijsen zag ik een streep verschijnen, ik denk huh heb ik het nou goed. Naar boven gerend op het doosje gekeken. Ik kon niks zeggen. Doosje en de test aan mijn vriend laten zien.
    En hij zei gefeliciteerd en ging weer verder gamen. Ik helemaal in shock uit het ramen turen. Had niet verwacht dat het nu al raak zou zijn. Later zei ik tegen me vriend lekkere reactie zeg van je nou gefeliciteerd en verder gaan gamen.
    Mja hij is echt zo'n droge :S dus ben benieuwd hoe hij deze keer zal reageren.

Testen weet ik niet of ik dat doe als hij erbij is of niet. Als de test positief is wil ik dit natuurlijk gelijk tegen hem zeggen en dan wel persoonlijk. Mja hem verrassen is ook wel leuk
    hmm....

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@LuckyBlue; Jee jij hebt dezelfde man!! :D Ik dacht al dat ik een zeldzaam exemplaar had dat altijd zo koeltjes reageert....;)

Hier dus nog zo'n droogkloot....Die weet volgens mij niet eens wat het antwoord is als ik hem vraag of hij weet wanneer ik weer ongesteld zou moeten worden...;) Maar ja; ik leef er al bijna 13 jaar mee en weet nu dus wel zo'n beetje wat ik kan "verwachten"....
    Hahahaha; mannen....

Ik denk dan ook dat ik weer alleen zal testen, maar daar hebben we het nog niet echt over gehad.

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik test denk ik ook liever alleen, als hij zou weten hoeveel testen ik er soms doorheen jaag (keer paar maanden niet ongesteld geworden tijdens de pil, dus ja xD)

7. sany

sany Lid

30 jul 2011
    62
    0
    0
    ik wil het liefst testen als me vriend erbij is maja misschien ook omdat het de 1e keer is verder vind ik het allemaal spannend hoor zoveel om me heen dat ze gelijk de 1e x raak hebben maja daar moet je niet van uitgaan maar hopen doe je natuurlijk wel

8. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    goeiemorgen!

@Jen27
    haha jij ook al zo'n droogkloot.
    Ik ben nog niet zo lang met mijn mannetje dus moet er soms nog wel aan wennen hoor. Maar ik kan er nu steeds beter mee omgaan en lach er dan soms maar om.

@ all
    wat voor hobby's hebben jullie??
    ik ga binnenkort een workshop taartenmaken volgen, ik wil dat een beetje als hobby gaan doen.

Nou vandaag maar ff rommelen in huis. Wasje draaien enzo, het weekend niet echt de tijd er voor.

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    leuk LuckyBlue!
    mijn hobby is vooral muziek maken. piano/keyboard en gitaar :)
    ben ook met airbrush begonnen, maar helaas mis ik de ruimte ervoor, zeker als straksde kamer omgetoverd word tot kinderkamer.
    maar ach tekenen enz kan altijd gelukkig :D

10. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @ Beckje,, ben je al bijna hoofdsponsor van al die testjes ;)

@Luckyblue.. dat klinkt wel leuk en lekker taartenmaken.. je ziet dat tegenwoordig veel vaker.. wel heel leuk als je het zelf ook kunt.

Ik heb mijn hobby helaas moeten opgeven afgelopen half jaar.. Mountainbiken was mijn ding, maar mijn knie kon het niet meer aan.. de combinatie van werken en mountainbiken.. dus heb ik gekozen om het biken te laten varen.. Kreeg last van knieschijfirritatie.. Gelukkig is dit nu wel weg, maar het echte fanatieke mountainbiken 2 tot 3x per week, zit er echt niet meer in.. helaas..

Momenteel heb ik dan dus ook neit een echte hobby meer haha.. klinkt dat eigenlijk sneu (A)..

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha nouja valt mee
    alleen de 2 van kruidvat... zie weer alleen schaduwen... dus helaas :p
    de rest hoop ik vandaag binnen te krijgen. en dan maar hopen :D

12. Niamh

Niamh Lid

30 jul 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, mag ik me hier melden?
    Mijn vriend en ik hebben besloten dat een kindje erg welkom zou zijn, dus ik heb op 11 juli mijn laatste pil geslikt.. spannend!!! :)

Op 16 juli heb ik mijn ontrekkingsbloeding gehad en tussen vorige week donderdag en zaterdag heb ik veel steken onderin mijn buik gevoeld. Heb het idee dat ik toen ergens mijn eisprong heb gehad, want heb nu nergens last van. We hebben vorige week veel geklust, dus ben erg benieuwd!

Ik hoor ook veel om me heen dat het de eerste keer raak is, maar dat is bijna te mooi om waar te zijn..

Het lijkt me erg leuk om met jullie mee te kletsen!

13. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Eigenlijk moeten ze gewoon zorgen dat er of niks komt.. of een vette streep.. geen schaduwstreepjes.. daar wordt je helemaal gek van ;)..

Ik word echt gek van men lijf... last van zere tepels, kan der neit aan komen, als k der na kijk doet t bijna al zeer haha.. Men darmen zijn onrustig, stoelgang van jantjek*t,, ik ben maar kiwi;s gaan eten om het hopelijk weer normaal op gang te krijgen.. En last van een zeurderig gevoel in men onderbuik.. en af en toe wat misselijkheid.. gister had ik een( sorry voor de details ) beste slijmerige mat/doorzichtige slijmprop ongeveer zo groot qua ronding als een 1eurocent-muntje. op men wc papiertje..

14. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Niahm.. Welkom

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    welkom :D

mja ik ben hele tijd duizelig, heb buikpijn en ben nu nog maar met vlagen misselijk en mijn baarmoedermond wandelt alle kanten op? ben hem soms zelfs kwijt?? al zit ik bovenin?
    hoop dat dat goed nieuws is. me temp kaart ziet er ook nog goed uit :D
    maarja lijf en voor de gek houden.... denk dat bijna iedereen nu van alles voelt?

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    owjee :( net naar de wc geweest. heb migraine hoofdpijn *maar heb ook maar 2 uur geslapen* maar heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden....
    heb beetje bruine afscheiding... beetje vroeg...? misschien word ik toch wat eerder ongesteld? maar zo vroeg?

kreeg trouwens net een mailtje dat ze mijn pakketje nog een keer sturen :D
    en natuurlijk als hij dubbel word geleverd of ik het 2e pakje terug stuur.
    netjes afgehandeld.
    :D

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Nimha; Welkom hier meid!

Hobby's: Ik vind het heerlijk om te dansen en zingen, maar doe er momenteel helemaal niks meer mee...., kan geen leuke groep vinden waar ik op mijn niveau kan dansen (dans al vanaf mijn 4de, eerst klassiek ballet t/m academie, daarna stijldansen, afrikaans dansen en jazzdance) Ik heb tot 5 jaar terug ook veel aan paardrijden gedaan, maar nadat ik mijn eigen paardje heb gehad en dat heb moeten verkopen ligt dat stil... Kan niet wennen aan manegeknollen...:D
    En dan heb ik ook nog soft- en honkbal gespeeld, maar daarbij kreeg ik te veel last van blessures (knie, enkel en hamstring...)

Hier ook nog steeds veel kwaaltjes, buik is over maar nog steeds gevoelige tepels en ik blijf vrij veel afscheiding houden... Wordt je toch niet goed van, al die kwaaltjes..:p

18. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @ becky.. wat vervelend.. ik hoop dat het niet je ongi is... maar dat je nog een mooie posi test gaat krijgen!!

wie kan me vertellen vanaf wanneer je die kv 2 voor 5 test kan doen ?

19. Niamh

Niamh Lid

30 jul 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor het welkom!

@ Beckje, spannend zeg, die bruine afscheiding! Wie weet is het van de innesteling?

@ Jen27, die kwaaltjes maken het wel spannend zeg.. wij zijn ongeveer even ver en ik voel niks! (behalve mijn zware verkoudheid dan..)

@ LQ87, geen idee vanaf wanneer je kunt testen met de 2 voor 5 van de kruitvat.. Heb me laten vertellen dat ze vrij gevoelig zijn. Ik heb er ook nog 1 liggen, dus houd me aanbevolen voor het antwoord! :)

Weten jullie allemaal al wat je cyclus is i.v.m. je NOD?
    Ik heb 9 jaar de pil geslikt en was daarvoor nog niet regelmatig ongesteld. Ik vind het heel moeilijk om te bepalen wat mijn NOD is, heb m'n banner nu maar op 28 dagen gezet, maar weet natuurlijk niet wanneer ik echt kan gaan testen.

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nouja ik weet wanneer mijn eisprong was, dus ik kom deze maand op 32 dagen uit, maar dat kan echt heel erg verschillen per vrouw.
    vorige keer duurde het 6 weken...

Deel Deze Pagina