Gelukkig heb je nu duidelijkheid. je hebt trouwens een spelfoutje gemaakt in je sig ik zou denk ik rond de 28-32 uit gaan. dat is denk ik wel beetje 't gemiddelde tempen vind ik juist wel makkelijk scheelt geld met ovulatietesten+zwangerschapstesten. als mijn temp zakt hoef ik niet te testen nouja ik ga wel 31 juli ff testen, das de verjaardag van me schoonpa. dus zou wel leuk zijn natuurlijk. maar dat zou dan meer op goed geluk zijn verder wil ik nu echt mijn NOD afwachten (misschien toch maar een notitie voor mezelf maken om het ook te laten haha) verder ga ik straks ff naar de dierenarts met mijn logeehamstertje... hij heeft een gek plekje op zijn rug... dus laat het even nakijken... kon gelukkig al over een uur terecht
Ben weerterug van vakantie Alweer wat nieuwe mensen hier en 2 die de volgende ronde ingaan. Ik hebmn ovulatie niet gespot had te weinig testen meegenomen, mn cyclus is dus langer dan 31 dgn. We hebben nog wel geklust dus hoop dat het genoeg is geweest en anders volgende ronde meer geluk, datweten we volgende week. Iemand al positief getest? Of nog geen zwangeren hier?
@ Spannend22: Welkom! Wij kunnen elkaar een hand geven, ook hier last van overgewicht. Ook wilde ik eerst afwachten tot aan mijn eerste natuurlijk menstruatie voor we er echt voor zouden gaan, alleen in het heet van de strijd is dat achter gebleven. Ben nu aan het wachten op mijn menstruatie dit komt als het goed is op 16/8. (uitgaande van een 28 daagse cyclus)
vind toch met ovutesten te verplicht klussen... jullie niet? doe toch liever gewoon ons normale 'klus' routine dus gewoon wanneer we zin hebben. is het minder gestress helaas nog geen zwangeren hier geloof ik... hopelijk komen er snel een paar bij de roze lijst
Ik sta dus op rood van vannacht maar weet niet of ik men banner nu eigenlijk op 35dagen moet zetten of korter wat deden jullie na de eerste ronde?
Helaas de zwangerschapstest was niet positief maar ben ook nog niet ongesteld nog maar weekje wachten en dan nog eens testen. Maar kan ook nog weken duren misschien... Ik heb geen idee hoe mijn cyclus was voor de pil dacht rond 28 - 35 dagen. Heb trouwens die foliumzuur voor mama van vsm had eerst andere maar deze zijn zo groot dat is ze moeilijk kan doorslikken gaat met moeite met vla. Hebben jullie dat ook of ben ik moeilijk.
@ Anna en Sven: ik heb foliumpillen van de Hema. Dat zijn kleine tabletjes en die slik je makkelijk door. Geen idee of ze ook goed zijn eigenlijk. @ beckje: aan ovulatietesten doe ik nog niet. Misschien dat ik daar over een maand of twee anders over denk. Ik heb vandaag een tesje gedaan. Geen idee waarom, want het is nog veel te vroeg. Maar ik dacht een heeeeel dun vaag penstreepje te zien. Maar dan moest je wel erg goed kijken. Heb hem weggegooid. Maar stiekem hoop je dan toch dat er al iets was. Echt dom eigenlijk, haha.
ok dan weet ik dat...Ik ben namelijk maandag ongesteld geworden..Netjes mn 1e cyclus na stoppen met de pil 28 dagen Was ik wel erg blij mee..Nu op naar de volgende cyclus Ok, veel overgewicht Nijntje? Ik merk denk ik hier op het forum dat jullie er al veel meer mee bezig zijn, of heb ik het verkeerd? Ik wil nog 1 cyclus afwachten en dan gaan proberen.... Ik slik al wel ongeveer 1,5 maand foliumzuurpillen, maar gewoon van de c1000... Wij willen pas de ovu testen gaan proberen wanneer we dit jaar niet zwanger worden..Dus dat zou vanaf januari 2012 zijn...Ik vind dat we ook niet te overhaast moeten gaan doen..En het lekker spontaan moeten houden..We hebben alle tijd...Maar zouden het wel erg fijn vinden als het dit jaar nog lukt....
@ Dotty: nee hoor kan het wel begrijpen. helaas is mijn ervaring: pennenstreep is negatief... @ Anna en Sven: heb zelf geen problemen met het slikken van tabletten. ook visolie tabletten kon ik toen goed slikken *zouden concentratie verbeteren... dat zijn enorme dingen. alleen kleine pillen waar geen glad laagje omheen zit vind ik moeilijker. denk dat het erg verschilt per persoon. dus aanstellen? nee, dat echt niet @ spannend: mja ik zie niet in om nog te wachten heb al 5 jaar moeten wachten haha. maar de meesten gaan er inderdaad meteen voor. *al denk ik dat ik weer iemand ben die er TE veel mee bezig is
haha achja, die mensen moeten er ook zijn toch? hihi grapje...maar vind je het niet lastig om er zo mee bezig te zijn en dat het dan misschien niet snel genoeg gaat? ik ben bang dat wanneer we er te veel mee bezig zijn, het minder snel raak zal zijn zeg maar...
mja ik denk dat het wel meevalt. zolang je er geen stress van hebt zeg maar. ermee bezig zijn is denk ik normaal alleen ik moet oppassen dat 't niet obsessief word. dus elke dag testen en liefste nog een keer testen omdat ik denk dat de test niet klopt xD
Hey meiden zo jullie hebben lekker gekletst @Anna en Sven ik had met sommige pillen ook moeite om ze te slikken. En vooral toen ik zwanger was van mijn dochter kon ik amper pillen innemen. Heb eerst van etos merk gehad daar kreeg ik last van in mijn maag en toen centrum die kreeg ik wel goed weg. Neem nu Davitamon en zijn toevallig deze week in de reclame bij de Etos. Ik heb die met visolie, schijnt goed voor aanleg van de hersenen ook te zijn. @ testen Laatste dagen heb ik allerlei steken enzo in mijn buik. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken, maar heb nog een weekje dus probeer dat wel even vol te houden. Hoop dat als ik niet zwanger ben ik net als meerdere hier al een mooie cyclus ga krijgen dan. @ shoppen Vandaag even bij de prenatal geweest. Ik had nog het magazin WIJ jonge ouders gekregen en daar zitten kortingsstickers bij van de prenatal. Ik was wel heel verleid om van alles te kopen. Maar heb het gelukkig niet gedaan. Binnekort ga ik wel een keertje naar Primark, hebben ze ook wel leuke dingen voor een leuk prijsje. @ all jullie al leuke plannen voor het weekend. Ik ben even aan het verzinnen. Heb zo zin om iets te doen, maarja wat?!?!
primark is inderdaad top! heb daar voor 65 euro betaald en echt enorm veel gekocht! duurste was mijn tas voor 12 euro in het weekend... geen idee... hopelijk naar de bios?
@happygirl; Welkom terug!! Lekkere vakantie gehad? @Spannend22; Welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen!! @Testen; ik ga, als ik niet ongesteld wordt, zondag weer een testje wagen....Samen met manlief hebben we net afgesproken.. @Beckje; Die visolie tabletten voor concentratie; werkte die ook?? Ik kan ze goed gebruiken op het moment als ze echt werken.... Hier ook wel wat overgewicht, had het voornemen om nog ff wat kilo's kwijt te raken voor de zwangerschap, maar ik kan me er maar niet toe zetten om een beetje op mijn eten te letten en wat meer te bewegen... Hier nog steeds wat ongi achtige kramp, zal mij benieuwen....
Dames, het is hier zoooo druk.... Ik duik eens lekker mijn bedje in! Heb een lange, drukke dag achter de rug en wil er morgen weer fris en fruitig tegenaan op het werk.. Truste allemaal!
Het weekend van mij is best druk..morgen is mn vader jarig en hebben we dus kleine verjaardag, want zaterdag vieren we feest omdat mn ouders maandag 25jaar getrouwd zijn...dus drukdrukdruk..en zondat lekker uitrusten hahaha... @Len, heb je veel overgewicht? Last van met zwanger worden? Enne, lees ik het goed dat je pendelt? Wat is jullie mening over pendelen? Ik weet het niet zo goed...
Hm men mening over pendelen? ^^ Ik vind het wel leuk om te laten doen en des te leuker als het correct is natuurlijk hihi! Maar aan de andere kant mag je je er niet op blind staren van DAN gebeurt het lol Kheb nu voor elke maand een pendel van sept tot febr dus we zullen wel zien wat het word. Alleszins ik vind het fijn dat meiden dat willen doen!
Even een misverstand uit de wereld helpen; ik pendel zelf niet.... Ik heb een aantal meiden voor me laten pendelen... En ze kunnen nog gelijk krijgen, ben vandaag ongesteld geworden! Een cyclus van 27 dagen dus, heerlijk! Ben er totaal niet rouwig om hoor, komt zelfs wel goed uit met mijn studie... Overgewicht; nee het is, gelukkig niet veel! Weeg 89 bij een lengte van 1.73m, da's een BMI van rond de 24.... valt in de categorie overgewicht, maar nog niet bedreigend oid. Ik wil echter wel heeeeel graag wat kilo's kwijt. Vroeger (ong. 9 jaar geleden) woog ik nog maar 59. Maar ja, samenwonen bleek de boosdoener... Ik wil er minstens 10 kilo afhebben. Ben nu dus goed op mijn eten aan het letten en moet ook echt weer gaan bewegen.. Hoop voor de zwangerschap al wat kwijt te raken en dan de rest erna...
dat valt best mee inderdaad heb zelf nu gelukkig een goed gewicht. had vroeger altijd erg ondergewicht. nu hopen dat het ook zo blijft *ook door het samenwonen is me gewicht hoger geworden