Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Dames; waar zijn jullie allemaal?? Aan de klus......;)

Hier een heerlijk lui weekend, kan ook niet veel anders met dit weer!
    Het begint hier steeds een beetje lichter te worden, dus misschien vanmiddag nog ff naar de kinderboerderij met Esmay, als ze wakker wordt tenminste...:D

Ze was helemaaaaal niet moe, maar ligt ondertussen al 2 uur te slapen! Hahaha...

Ik heb net ff gegoogled naar een dieet wat ik wel vol kan houden, iets met brood dus, want ik kan echt niet zonder!! Bestaat er gewoon een brooddieet....;) Nooit geweten, maar vanaf morgen dus aan de lijn!! Je zou er 2 kilo per week mee kunnen afvallen...Zou mooi zijn; heb nu in ieder geval nog 1 maand om te lijnen dus er zou in theorie 8 kilo af kunnen! Heb er gewoon zin in....:p

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Iemand al weer getest? Ik zie in onze lijst dat er al veel over hun NOD dag heen zijn. Hoe gaat het daar mee?

Ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus en ik weet niet hoelang hij is waarschijnlijk tussen de 28 en 33 dagen. Wanneer zal ik gaan testen? Soms denk ik echt wat voel ik toch allemaal en soms denk ik ook owje ik ben ongesteld, maar dan is het nog niet zo. Snap er echt helemaal niks van, en ben er ook zoveel mee bezig.
    Vandaag laatste dag van mijn vakantie, eindelijk niks doen een keer. Morgen weer werken, maar ook wel zin in.

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Als je zelf verwacht een cyclus tussen de 28 en 32 te hebben zou ik iig tot dag 28 wachten...., maar ja da's moeilijk hè?!:D

Ik kon het ook niet volhouden hoor, maar dat had als gevolg een omo-witte test en spijt dat ik mezelf weer had laten gaan...

Aan de andere kant, op de een of andere manier laat je het toch een beetje los, na zo'n omo-witte test en dat kan er voor zorgen dat je menstruatie op gang komt... ;)

4. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben vrijdag ongesteld geworden. Wij gaan nu voor de 2de ronde. Wel een mooie cyclus vind ik zelf van 32 dagen. Volgende NOD is 13 september. Had even gekeken dat zou dan uitkomen op 22 mei volgend jaar dat is mijn moeders verjaardag dus daar gaan we nu helemaal voor. We hebben er zin in...

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Overigens staan er een paar op de lijst die ik geloof ik al heeeel lang niet meer heb gezien; of zit ik er dan naast??? :(

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ons lijstje

Augustus

Kapedi --> .. jaar .... kindje - NOD: 04-08-2011
    Diana1984 --> 26 jaar - 2de kindje - NOD: 08-08-2011
    Dotty --> 30 jaar - 1ste kindje - NOD: 15-08-2011
    Nijntje86 --> 25 jaar 1ste kindje - NOD: 16-08-2011
    LQ87 --> 24 jaar - 1e kindje - NOD: 17-08-2011
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2e kindje - NOD: +/- 17-08-2011
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - NOD: 18-08-2011
    Tijgertje2011 --> 25 jaar - 2de kindje - NOD: +/- 19-8-2011
    Kwebbel --> 28 jaar - 2e kindje - NOD: onbekend

September

Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - NOD 05-09-2011
    Spannend 22--> 22 jaar - 1e kindje - NOD: 05-09-2011

Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 5-9-2011
    Essie --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: 06-09-2011
    Gyino --> 28 jaar - 2de kindje - NOD: 07-09-2011
    Anna --> 26 jaar - 1ste kindje - NOD: 13-09-2011

Rood: Ongi Roze: Posi test

Anna; ik heb je bij september gezet!!

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha dat is ook mijn verjaardag :p stiekem hoop ik dat het dan wel iets eerder of later komt mocht het deze ronde lukken.
    wel leuk, heb 3 mensen in de familie die 22 mei jarig zijn en een hele hoop die ook rond die datum jarig zijn :D dus zou het in de genen zitten? haha

8. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Hier ook lekker een luie dag. Ik ben echt letterlijk niks aan het doen.
    Ik heb vandaag nog een keertje getest. Ik zal ergens volgende week ongesteld moeten worden denk ik en ik kon het niet laten. Maar echt weer hartstikke wit. Nu wacht ik in ieder geval tot volgend weekend met testen, mocht ik niet voor die tijd ongesteld zijn geworden. Heb wel echt buikpijn en hoofdpijn en ben duizelig, dus dat is meestal een teken dat het komt.

Volgens mee zijn er inderdaad veel van het lijstje niet meer geweest. Of het zijn stille meelezers, :) .

Ik zit in het onderwijs, dus morgen weer werken. Dan heb ik wat meer afleiding. Deze weken gingen zoooo langzaam.

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ow dat is wel lekker! anders blijf je idd te snel testen en hele tijd ermee bezig :)

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

hier ook een lekkere zondag
    even bij vrienden geweest. Kindjes hebben lekker met elkaar gespeelt en de ouders ff bijgekletst. Zo naar mijn schoonouders daar eten.

@ Beckje
    Wel grappig als je uitgerekend zou zijn op je eigen verj
    Ik was met mijn dochter uitgerekend op mijn vriend zijn verj. Maar onze dochter wilde toch echt een eigen verj en is de dag erna geboren (gelukkig).

@ all
    verder nog geen ongesteldheid te bekennen
    Wel allerlei steken en pijn in mijn zij, dus denk niet dat het nog lang duurt (hoop ik) Dan kan ik mijn NOD voor sept gelijk vaststellen.

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nouja beter met je eigen verjaardag dan met kerst :D

12. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Jen, ik denk ook niet dat het opzettelijk is om niet te eten etc de 1e 3 maanden, maar zo las ik het zeg maar...Ik hoor van veel meiden met overgewicht dat ze de eerste tijd ook afvallen...Maar niet vrijwillig zeg maar;)

Vandaag weinig doen..Ik ga vanaf morgen ook weer lijnen, maar weet nog niet wat ik goed vol kan houden...Ik moet gewoon sporten..Herkent iemand dat?

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    om mijn conditie weer goed te krijgen probeer ik 't even met de wii fit :p
    en elke dag naar de winkel lopen ipv met de auto voor de hele week halen

14. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @spannend22 : helaas wel ;) ik ga deze week ook weer beginnen met sporten, had hem in de vakantie ff stop gezet, dus moet maar weer!

15. Nijntje86

Nijntje86 Niet meer actief

@ All: moeten werken gisteren en vandaag maar nu ff lekker vrij.

Hoop echt dat ik de 16de ongesteld wordt gewoon lekker normaal na 28 dagen! Of natuurlijk gewoon niet maar dan wel een positieve test ;) Mocht ik het de 16de niet worden/zijn doe ik de 17de een test. Al verwacht ik niet zwanger te zijn hoor, heb namelijk niet echt klachten. Maar ach dan weet ik het zeker he :)

16. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga niet aan het dieet. Mijn voornemen is om extra te gaan sporten!! Ik hoop dat het gaat lukken. Jullie allemaal succes met jullie pogingen!

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik wens jullie ook heel veel succes!

18. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Ja ja, ik heb net een half uur hometrainer gedaan...Het begin is gemaakt haha..morgenochtend wil ik rond 10.30u op de wii zumba gaan doen een uur...Dan woensdag weer zumba...
    Ik ga er echt voor, want heb een gesprekje gehad met mn partner over het tijdstip dat we beginnen...:)....
    We hebben het besluit genomen om deze maand al te beginnen...We gaan er namelijk niet van uit dat we in ronde 1 al zwanger worden...En als dat wel zo is, dan moet ik mn mond wat langer dichthouden op mn werk ivm mn contract...
    Ik vind het nu wel spannend worden hoor en wil me er helemaal voor geven wat betreft eten..Dus vandaag geniet ik nog even en vanaf morgen ga ik er keihard tegenaan...Want ik ben toch stiekem beetje bang dat mn overgewicht mee gaat spelen..Dan denk ik: Ik ben 1 van die velen die niet gewoon zwanger kan worden..Waarom ik dat denk weet ik niet...Maar hopelijk ben ik niet de enige die dit denkt....

19. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @spannend22: leuk dat jullie ook al gaan beginnen!! En jouw angst ken ik ook. Je leest en hoort zoveel mensen waarbij het niet zomaar lukt. Ik ben bang dat ik daar ook bij hoor. Ik probeer er maar niet aan te denken en te genieten van het klussen en het misschien zwanger kunnen zijn. Maar ik weet wel dat ik over een half jaar ga stressenals het nog niet gelukt is (ook al weet ik verstandelijk dat er dan nog niks aan de hand is).

20. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Dotty, zijn jullie ook al begonnen? *sorry als ik dingen vraag die ik had moeten weten:)* Ik vind het echt spannend...Dan begin je bijna weer te twijfelen of we wél moeten beginnen..Pff wat kan een mens zeuren zeg...Soms vind ik dat echt stom van mezelf..Maja...Als het dit jaar niet lukt, gaan we vanaf januari met ovulatietesten "werken"...En dan na 1 jaar maar naar de huisarts...maar daar gaan we maar niet over nadenken goed?;);)

Deel Deze Pagina