Nou ik had een goed voornemen; vanavond op de WII maar dat is geflopt..... Kwamen vanmiddag terug van de kinderboederij en werden naar binnen "gehaald" bij onze vrienden aan de overkant voor een drankje. Was zo gezellig dat we nog geen half uur thuis zijn... En er zitten weer 4 biertjes in, dus de zin is nu erg ver te zoeken.. Morgen ga ik beginnen met het brooddieet en dan ga ik ook maar morgen beginnen met bewegen! Heb net dus nog maar even lekker gezondigd en we hebben gezellig met z'n allen frietjes gegeten...
@ spannend22: ja, wij zijn gewoon meteet ervoor gegaan. Ik wilde eerst de pilstrip netjes afmaken, maar halverwege de laatste strip was ik het zat en zijn we meteen voor het echie begonnnen, Ik wil de ovulatietesten ook nog niet doen. Ik denk dat ik daar over een maand of 2 anders over denk. Hmmmm, frietjes......heb er eigenlijk wel trek in nu, haha.
hihi vrouwen en voornemens ja, we zien wel..we gaan er in ieder geval voor..en voor ons is het nog maar paar daagjes, want ik zit al op dag 7.....
haha hoezo nog langer? ik weet het ook niet zeker, maar afgelopen cyclus was 28dagen..maar deze wordt zeg maar de officiele ronde...Dat is toch de ronde na de ronde na het stoppen met de pil *als ik het goed omschrijf*?
dit word onze 2e echte ronde maar vorige keer was hij 31 dagen. had op dag 20 pas mijn eisprong. 12 dagen later werd ik ongesteld
Ow zo....ja ik weet niet precies wanneer mn eisprong echt was, maar op dag 12 kreeg ik al bepaalde "verschijnselen" die konden wijzen dat eisprong kwam....Dus vanaf dag 10/12 gaan we gewoon om de dag "klussen"...Of wat lijkt jou verstandiger?
Volgens mij omschrijf je het goed!! Dus even voor de duidelijkheid, kijken of we hetzelfde bedoelen... Je stopt met de pil en hebt een onttrekkingsbloeding, dan heb je je eerste cyclus, wordt ongesteld en dan kan je voor het echie... Toch?! EN inderdaad; vrouwen voornemens................................... Ik neem me ook vaak voor om niet teveel te drinken als ik naar een feestje ga; mislukt eigenlijk ook altijd... Ik ben nu eenmaal opgegroeid met gezelligheid en bier; mijn ouders zitten al sinds ik mij kan heugen in een carnavalsband....
Oh ennuh; hier nog steeds leegloop hoor....:x Dag 4 alweer... Gelukkig vandaag geen hoofdpijn! Had er nog eens bij moeten komen!!
haha heeft ook zijn leuke en gezellige kanten die je niet moet laten toch? Uhm ja zoeits bedoel ik denk ik Als we hetzelfde bedoelen, ik heb na het stoppen met de pil na een paar dagen mn menstruatie gehad..Nu al 1 cyclus voldaan...En nu bezig met mn 1e echte dan....Zouden jullie nog een maand wachten om je cyclus te bekijken of gewoon beginnen? en welke dag het beste beginnen? mn afgelopen cyclus heeft 28 dagen geduurt...
je kan ook eerder voor het eggie had geen zin om na 5 jaar lang klapperende eierstokken mijn eerste ei voorbij te laten gaan haha alleen hadden we mijn ei gemist omdat meneer toen liever wilde slapen dus hoop dat mijn ei nu iets sneller komt xD klussen om de dag of elke dag doen we ook voor de fun, dus hoeven ons niet aan te passen (elke dag of om de dag maakt trouwens weinig uit heb ik gelezen? )
Nee hoor ik zou niet meer afwachten!! Doen wij ook niet iig... Ik zou vanaf dag 10 aan de klus gaan; en het beste schijnt te zijn om de dag.... ivm de kwaliteit van het sperma.... Lekker praatje hè?!
Hahha Beckje; plaatsen wij mooi even een tegenstrijdig berichtje.... Ik heb, toen wij voor Esmay bezig waren, altijd begrepen om niet te vaak te klussen ivm de kwaliteit...
nou zonder je eerste natuurlijke menstruatie alleen weet je dan niet echt wanneer je kan testen. maar als ik zo om me heen kijk heeft bijna iedereen al een mooie cyclus gehad?
dat heb ik ook altijd begrepen Jen.. enne misschien stomme vraag, maar 1x per dag is dan prima toch? wij hebben het meestal savonds namelijk..terwijl ik ook lees dat 'sochtends eigenlijk beter is voor het kwaliteit van het sperma..maja dan pitten we allebei hahahahaha...
Ik dacht dat 1 keer per dag ook nog kon, maar om de dag zou beter zijn.... Als mijn geheugen me niet in de steek laat hier.... Ben tenslotte al 30.. Maar zonder gein nu; ik weet niet of ochtend of avond nog uit maakt. Hoop het niet, want ik vind seks in de ochtend echt ranzig...
mja ik denk dat het vrij weinig uit maakt als je soms kijkt hoe mensen 'per ongeluk' zwanger worden denk dat het meer is als je al niet zo vruchtbaar bent of je partner, dat je dan wel beetje erop moet letten.maar een gezonde man moet eigenlijk gewoon elke dag vruchtbaar zijn denk ik