Ja hier ook lekker hoor! Ik zie dat je hebt laten pendelen... Leuke uitkomst; welk geslacht is er gependeld?? Ik heb er 3 voor november................
ok naja hopelijk maakt het niets uit... wat betreft de gezondheid van mijn man...hij is gezond, nergens last van alleen hij rooktHij zegt dat hij het echt lekker vindt en wil dan ook niet stoppen wanneer we zwanger zijn..hij houdt er dan wel rekenign mee, ik mag niet bij hem komen als ik zwanger ben, maar vind het soms wel lastig om te bedenken dat hij gewoon niet wil stoppen..ik rook namelijk niet.. wel hebben we allebei best wat overgewicht...
Zo 3 aardig wat hopen dat ze ongelijk hebben en dat je eerder een posi test in handen krijgt, Bij mij is er een meisje gependeld, zou ik erg leuk vinden als het ook een meisje zou worden.
ff tussendoor, bij wie hebben jullie laten pendelen? Wie raden jullie aan en hoe kan ik ze vinden? enne, zijn jullie niet bang dat je je gaat focussen op die datum/maand? en dat als het dan niet lukt, het heel erg teleurstellend is?
rokende mannen zijn inderdaad vervelend.... word er ook af en toe knettergek van, zeker omdat ik niet kan stoppen zo
pendelen lijkt me ook wel leuk maar ben er denk ik toch zo'n nuchtere rotterdamse. is misschien wel leuk,maar of 't ook uitkomt. geen idee. denk eerder van niet
Er is een apart forum voor het pendelen! Bijna onderaan de pagina met alle hoofdfora... Je stuurt dan degene die op het moment pendelen een PB met je naam, geboortedatum en je vraag en krijgt dan via PB antwoord.. Kan niet echt iemand aanraden hoor; 't is meer voor de leuk dan dat ik er ook echt op ga varen... Hier dan ook geen teleurstelling als het niet wordt wat er "voorspelt" is.... Ik ben echt ontzettend nuchter en pin me, wat dat betreft, nergens op vast..
Nee ga me daar niet te veel aan focussen, blijf natuurlijk wel hopen dat ze ongelijk heeft en dat ik eerder posi test maar dat is afwachten, Ik heb me bij gimena laten pendelen die schijnt het best vaak goed te hebben. Kan je vinden onder kopje pendelen
owke, dan doe ik het nog niet omdat ik bang ben dat ik wel teleurgesteld wordt.... mn vader kan ook pendelen..die heeft bij mn man en mij gependeld en bij beide kwam er hetzelfde uit..eerst een meisje en dan een jongen en verder niets...alleen wil nu niet aan hem vragen wanneer we zwanger worden, want dan is het geen verassing meer hahaha ik hoop dat ik met mn man volgend jaar naar de 9 maanden beurs kunnen We hebben het al over de zomervakantie volgend jaar gehad omdat mn ouders een seizoensplek wilden..mn man zei, ja maar als jij hoogzwanger bent dan heb je misschien wel geen zin om te gaan..haha we denken er toch stiekem veel over na...nu het steeds dichterbij lijkt te komen...
Hahaha herkenbaar hoor!! Wij hebben het ook al over de vakantie volgend jaar gehad; waarschijnlijk zullen we dan niet weggaan... We gaan of begin volgend jaar de zon opzoeken of mijn man neemt na de bevalling gewoon 3 weken vrij zodat we lekker kunnen wennen met z'n viertjes... Dat doet ie overigens wel nadat de kraamhulp weg is, want daar kon hij de vorige keer niet zo goed tegen.... Al dat zorgzame gedrag; die wilde voor hem ook z'n boterhammetjes ed gaan smeren!! Moest ie niets van hebben..............
Ik was er tot 3,5 jaar geleden ook nog niet aan gewend. Toen ging ik bij NN werken en kwam ik dus zo goed als in het centrum terecht... Tsjonge jonge wat een drukte vond ik dat zeg!! Nu, 3,5 jaar later, ben ik gewoon een halve rotterdamse geworden...Hahaha
haha leuk om te lezen..we hebben nu een "go" gegeven voor 2 weken volgend jaar..ze kunnen die seizoensplek nog tot januari afzeggen..januari 2012 moeten ze het bevestigen...of net daarvoor..nou dat komt goed uit, want wij willen dit jaar nog zwanger zijn en dan weten we of we kunnen gaan voor januari wat een gezwets eigenlijk dat we een zwangerschap willen plannen..beetje onhandig of niet?
haha heb vaakin 't centrum gewerkt bij verschillende bedrijven. weet nog toen ik stage ging lopen en voor het eerst bij centraal het station uitkwam. WOW die gebouwen!!!!
Hoi allemaal, Ik heb dit forum pas een paar dagen geleden ondekt en al van alles gelezen. Zou het leuk vinden om in dit topic mee te kletsen. Ik ben eind juni gestopt met de pil (8 jaar Diane35 en 6 jaar Yasmin) en we zijn gelijk zonder iets verder gegaan. 24 juli voor het eerst ongesteld geworden en nu maar afwachten hoe het verder gaat.Ik ben nog alles aan het uitzoeken want ik moest echt nog googlen wat NOD is Heb dus ook geen idee wanneer mijn eisprong was/is. Moet me daar nog eens in gaan verdiepen. Ik vind het wel heel spannend allemaal, zeker omdat ook ik overgewicht heb (1.68 en 107 kg). Vind het ook heel leuk om met jullie te kletsen, want verder weet niemand dat we bezig zijn met het zwanger worden en soms is het toch wel lekker om even je hart te luchten.
Welkom crangon, gaat helemaal goedkomen dat kletsen hiergezellig en wat betreft overgewicht, je bent niet de enige ik ben 1.65m en 95kg....dus ook flink overgewicht..we zitten ongeveer in hetzelde vewacht ik... ik heb mn trouwjurk in rotterdam gekocht...wat een stad zeg...gigantisch..
@Beckje; en die hoeveelheid mensen!!! Jeetje zeg, daar was ik echt door overdonderd...Hahaha @Crangon; Welkom meid!! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen en tof dat je je ingelezen hebt!! Je NOD is je Niet Ongesteldheids Dag, de dag dat je dus NIET ongesteld wil worden....
Hey; we vallen stil..............kom dames; ff verder kleppen! Hebben ze morgen lekker veel bij te lezen...