haha tot uw dienst grapje.. ik zei net tegen mn man: hopelijk gaan we volgend jaar naar de 9 maandenbeurs..dat zit in mn planning..maja niet als we niet zwanger zijn....hahahahaha... jullie al veel aan het kijken voor baby uitzet?
Ik hoef, helaas, bijna niks meer te hebben..... Alleen kleertjes, maar dat wil ik echt pas doen als we zwanger zijn... En een flesje en voeding voor het geval borstvoeding niet gaat lukken. Verder hebben we alles nog in huis van Esmay
owja, jij had al een kindje hoe kan ik trouwens mn banner aanpassenstaat op 33 dagen...en moet 28 zijn...
Vind het wel jammer hoor dat we die eerste aankopen niet nog een keer kunnen doen! Daar heb ik destijds helemaal niet bij stilgestaan dat je dat nooit meer zou doen...........
we zijn wel een beetje aan het kijken maar verder nog niet zo veel. weet je wat vreselijk is? zondag gaan winkelen in de stad. VRESELIJK! lijkt wel een ontploffing waar allemaal mensen uit de lucht zijn komen vallen. ik ga naar bed nu lees morgen wel verder. welterusten !!
je kan je banner soms aanpassen door de dag te veranderen in de link zeg maar als je je handschrift wijzigd het getal 33 gewoon naar 28 wijzigen
haha gefeliciteerd Jen ik moet nog ff door voor senior welterusten Beckje, ik ga zo ook mn bed opzoeken..Nog tv kijken op bed....Hollands got talent Very funny
Hahaha; ik kan me er zo een voorstelling van maken; zondag in Rotterdam.... Moet er niet aan denken!! Heb er zo'n hekel aan als het druk is in de stad..... Al die slenterende mensen die het liefst voor je neus stil gaan staan en midden in het pad met bekende gaan staan kletsen alsof er verder toch niemand langs hoeft.....:x Ik ga er ook een eind aan breien; die biertjes slaan in als een bommetje en morgen gaat om 6 uur het wekkertje weer af...
Haha dat is zelfs in een kleine stad al zo met die kletsende mensen.. ik ga nog even mn banner aanpassen...(wist niet dat je die steeds opnieuw moest maken) en dan ook naar bed...Morgen late dienst dus half3 beginnen tot 22u...mn wekkertje op 10uEn om 10.30u als het goed is hier zumba op de wii..Ik ga mn beste beentje echt voorzetten trusten iedereen en tot morgen...of de dagen daarna want zal jullie wel mislopen als ik 's ochtends op internet ben en om 22u thuiskom en niet meer op internet ga..
hmm mn banner blijft op 33 dagen staan..krijg hem niet kortersnap het niet maja... in ieder geval iedereen welterusten en tot snel...
Ja het gaat hard vanavond...... Lig al lekker op mijn bedje; spuiten en slikken op reis aan het kijken en nog ff snel op het forum spieken via mijn phone....
Goedemorgen meiden zo jullie hebben lekker gekletst. @Vakantie Wij wilden graag naar aruba (mijn vriend is half arubaans/ half surinaams) dus nog wat familie opzoeken. Maar met een dikke buik of een kleintje zie ik dat niet zitten. Dat zal dus waarschijnlijk een jaartje opschuiven. @Babyshoppen hier ook al zo goed als alles. Wel natuurlijk het kamertje veranderen waar ik me nu al voor orienteer en nieuwe kleertjes. En als het een jongetje word wel wat nieuwe dekentjes enzo, maar als het een meisje word, hoef ik helemaal weinig te hebben. @Negenmaandenbeurs Ik ga al paar jaar achter elkaar. Eerst met mijn zwangere schoonzus. Toen zelf met een dikke buik (pff dat vond ik wel erg vermoeiend en mijn hormonen speelden ook hoog op met die vervelende vrouwen daar) Ik ga ook gelijk over de huishoudbeurs altijd. Is echt een dagje uit voor mijn mams en mij, want mijn mannetje wil daar echt niet naar toe. @Rotterdam Ik heb tot mijn 20ste ongeveer in de buurt van Rotterdam gewoont. Was er dus ook vaak te vinden, maar vind het idd soms erg druk, maar voel me er op 1 of andere manier toch altijd thuis. @Vandaag vandaag maar een paar uurtjes werken, verder rommelen in huis en misschien even met mijn dochter en de watertafel spelen. Schijnt goed weer te worden en zij is echt een waterratje.
Hoii Hoii... Zo.. ik ben weer terug uit luxemburg.. zouden eigenlijk morgen weer komen ,, maar t weer was daar echt k*t.. maar wel een hoop goede dagen gehad en veel gezien .. net ff flotjes het forum doorgelezen.. echt VEEEl berichtjes, en nieuwe mensen ( welkom ).. ik dacht maar ff snel op t forum kijken.. zoals ik al zei voordat k weg ging, had me testje mee.gister geprobeerd.. maar helaas.. deze werkte niet.. de controle streep kwam er niet op.. heb ik dat .. weet dus nog niks haha.. dus ik ga vanmiddag maar ff na de drogist nieuwe halen.. Heb eigenlijk nergens last van, alleen steken in men zij.. maar verder niet t idee dat me ongi der binnenkort aan komt ofz.. voel me kip lekker sinds 4 dagen voor die tijd vrij moe, en last van men onderbuik.. Ik ga men tas uitpakken, de was doen e.d.. en dan morgen weer kijken op dit forum... en vertellen wat me testje me te vertellen had
oja en welkom @ Crangon maak me helaas vandaag erg zorgen over me katje heb haar gisteren naar binnen gehaald (nouja getild) en gezien ze chronisch nierfalen heeft wilde ik haar toch even in de gaten houden. ze kroop meteen weg en ging op een zacht plekje liggen en heeft zich de hele dag niet laten zien. toen heb ik haar in de kast gevonden. toen ging ze naar de woonkamer en had wat gedronken... spuugde het meteen weer uit hangt nu de hele dag als een handdoek op de verwarming. hopelijk gaat 't toch snel beter...