Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Wat erg van je katje Beckje, hopelijk komt ze er bovenop. Het gevoel dat je zo'n huisdier kunt verliezen is echt een k** gevoel..Mn ouders hebben altijd honden en katten gehad, en heb er al een aantal weg zien vallen..Nu hebben we zelf een hondje en moet er niet aan denken dat haar iets overkomt!!! Op hoop van zegen Beckje!!!! Is ze al oud?

Welkom terug LQ, fijne vakantie gehad? ben benieuwd wat je test je morgen vertelt:D

Zo, ik heb weer late dienst, dus ga zo weer werken...Vanavond kom ik niet meer op dit forum..Moet tot 22u werken en ben dan vaak wel echt moe..Aangezien ik morgen weer om 7u moet beginnen, zal ik mn bedje al vroeg aanraken..

Hoe is voor jullie de eerste werkdag geweest? Ik ga inmiddels mn 6e werkweek na mn vakantie weer in...Nog 9 weken te gaan, dan gaan we lekker weekje naar Frankrijk....haha ben nog niet aan het aftellen hoor!!!!!

Fijne dag nog en tot morgen...

2. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @LQ87
    Welkom thuis!
    en dat is balen zeg dat die test het niet deed, zal je altijd zien.
    Nou wacht morgen af wat je ons dan te vertellen hebt!

@Beckje
    jeetje dat is niet leuk!
    ik ben zelf ook gek op dieren en als je ze zo meemaakt is echt naar.

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ooh ja lekker met zo'n ochtend luchtje uit je mondje... mmmmm heerlijk.

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@LQ87; Welkom terug!! Lekkere vakantie gehad? Wij zijn 3 jaar geleden in Luxemburg geweest en zijn toen ook eerder teruggekomen ivm het slechte weer.... De eerste 3 a 4 dagen waren toen bloedheet en daarna sloeg het om in zeik en zeiknat...

@Beckje; Oh jeetje arm poezebeessie! Heel veel sterkte ermee....Ik hoop dat ze weer een beetje gaat opleven! Dikke knuffel, X

@All; Lang leve Marktplaats!! Net 3 paar zeer nette schoenen voor Esmay op de kop getikt voor 25 euries!! Kind is er helemaal blij mee!!

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

hahahahaha.................. :D :D :D

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    leuk is dat hè marktplaats, ik verkoop er ook veel op :D

@lq87: hoe was de test vandaag? Ben wel benieuwd!

Hier de eerste werkdag er weer op zitten, vond het toch wel even fijn om ergens anders mee bezig te zijn!
    Morgen weer een dagje vrij, ga voor het eerst babyzwemmen, had een half jaar gratis gewonnen van Nutricia, dus dacht moet het dan toch maar gaan doen!

Ben benieuwd hoe m'n ventje het vind, zwemmen heeft hij nog niet zo vaak gedaan, maar water vind hij geweldig.

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Heeft 1 van jullie trouwens ook een WII en dan vooral; het balanceboard?

En zo ja; vreet dat ding bij jullie ook batterijen?? Niet normaal zeg; na een paar keer gebruiken is ie gewoon leeg....:x

8. crangon

crangon Lid

13 aug 2011
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Zijn er eigenlijk al zwangere binnen deze topic? Of is dat wel erug snel?

Zijn er hier ook al dames die ovulatie-testen doen of wachten jullie voorlopig nog even daarmee? Als het deze maand niet raak is, wil ik misschien toch wel van die testen gaan bestellen. Iemand al ervaring?

@Beckje. Hoe is het met poes? Is ze al oud?

M'n spatiebalk doet het niet goed, moet hem keihard induwen voor een spatie :( irritant!

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hey Crangon; nee er zijn (helaas) nog geen zwangeren voor zover ik weet...:D

En er zijn wel een paar meiden die ovutesten gebruiken. Ik zelf nog niet. Ik voel mijn ei vrij duidelijk en ik ga het eerst nog een paar maanden aankijken.

Fijn zo'n spatiebalk; misschien zit er wat tussen/ onder... Even je toetsenbord onderste boven, flink schudden, omdraaien en ff blazen; misschien doet ie het dan wat beter...:)

10. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ jen: ik zat ook na ongeveer 3 wekenw eer in me oude kleding. het is trouwens niet alleen goed voor het gewicht.
    maar je baarmoeder geneest ook beter. door dat je bm samen trekt tijdens het voeding geven.
    en kolven valt best mee. het is even wennen want ja je voelt je net een koe maar agh het duurt maar 15 minuten.
    en je hoeft niet te kolven je kan ook stoppen met bv als je weer gaat werken.

@ afvallen: uuh mensen maakte een grapje he. hopelijk snappen jullie dat ook wel. tuurlijk moet je eten want anders is dat niet goed.
    maar veel dames willen wel graag eten maar krijgen maar mondjes maat maar iets binnen. omdat ze gewoon zo misselijk zijn.

@ happygirl: ik zou wachten tot 33 dagen. dan wachtje op je langste cyclus en heb je de beste kans op een mooie knal test.
    hopelijk is je gevoel goed en test je straks positief.

@ crangon: hallo wees welkom.
    @ babyshoppen: hier ook niet nodig. hebben alles nog van Logan. tenzij het natruulijk een meid word dan hebben we nieuwe
    kleertjes nodig.

@ Jen: ja hier ook nooit bij stil gestaan dat je dat maar 1 keer doet. gelukkig weet ik het nog wel want het was met mijn omaatje.
    die heeft voor ons veel betaalt. jammer genoeg werd ze kort na Logan zijn geboorte dement.

@ negenmaandenbeurs: ik ben in 2009 geweest toen zelf zwanger. dit jaar wilde ik samen met een vriendin maar haar zoontje vond het nodig
    om die nacht te wereld te komen. dus willen we aankomen jaar gaan.

@ LQ: hoi welkom terug. ooh wat ontzettend balen die test. wat zou jij de pest in hebben gehad.
    ben erg benieuwd wat je test zegt.

@ beckje: aah wat sneu voor je katje. hoe gaat het nu met haar? 3 weken geleden hebben wij onze kat moeten laten inslapen. vond het zo zielig.
    maar hij was helemaal op. 19 jaar oud.

@ crangon: nee zover we weten is er nog niemand van dit topic zwanger. maar kan wel hoor. zag in het "stoppen met de pil in juni" dat er al wel iemand
    gelijk zwanger was. dus tja is mogelijk.

hier: vandaag hebben we Logan thuis gehouden van het KDV. en zijn lekker naar het strand geweest. wat een lol heeft hij gehad.
    hij wist gewoon niet waar hij als eerste naar toe moest rennen. het was eb en hij rende steeds tussen het water en de lakens heen en weer.
    de zee noemt hij het zwembad. is het zelfde alleen een beetje anders. als het morgen nog zulk weer is gaan we lekker naar de dierentuin.
    maar wat een verschil in weer zeg.
    zondag zijn we hier naar het bos geweest. laarsen en regenpak aan en lekker door de plassen heen stappen. en nu in je badpak op het strand.

fijne avond dames.

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik heb hem ook, maar gezien me wii fit weinig gebruikt word haha xD maar je hebt er oplaadbare batterijen voor :)

vervolg katje: ze heeft een hele nare spuit gehad tegen de misselijkheid en voor 4 dagen medicatie... maar eten en drinken doet ze nog niet :( maar volgends de dierenarts is het nog geen echt acuut nierfalen.... dus niet levensbedreigend. maar moet 't wel in de gaten houden...

12. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom crangon. Ik ben in ieder geval nog niet zwanger. Ik hoop deze week gewoon ongesteld te worden en dan op naar ronde 2!!! Irritant die spatie. Maar je kan er wel eventuele frustraties op botvieren, ;).

@lq87: welkom terug! Je hebt flink wat door te lezen gehad. Ik ben sinds gisteren een uurtje of 8 gestopt en kan al 3 pagina's lezen. Ze zijn hier goed bezig geweest!!! ;)

@beckje: sterkte met je katje. Huisdieren zijn ook net je kinderen!!!! Ik weet hoe erg het is. Het is ook zo vervelend dat ze niet kunnen zeggen wat er aan de hand is.

@jen27: mijn ouders hebben een balanceboard, maar ze doen het zelden, dus ik heb geen idee hoe dat met de batterijen gaat. Zij hebben nog steeds de eerste batterijen erin zitten, maar dat zegt niks over de batterijen, des te meer over de activiteit van mijn ouders, haha.

@happygirl86: veel plezier met babyzwemmen. Dat lijkt me echt leuk!

Hier vandaag ook de eerste werkdag gehad na de vakantie. Wel leuk weer. Vandaag is mijn nod, maar nog niks gezien. Wel erg vettig haar en dat had ik voor ik aan de pil ging ook als ik ongesteld moest worden. De tampons zitten voor de zekerheid al in de tas.

13. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    En sorry als ik mensen ben vergeten. Vriendlief houdt de laptop stevig vast, dus ik moet op mijn iPhone alles lezen en schrijven. Gaat niet zo handig vind ik.

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hahaha Dotty!! Da's inderdaad niet handig op de IPhone....:D

We worden echt niet boos hoor als je iemand overslaat....tenminste; ik niet! ;)

Ik zal eens gaan kijken voor oplaadbare; kan er vanavond dus weer niet op, op de WII, want dat rotding doet het niet meer....:x

Wer vanmorgen gemaild door een collegaatje van HR; of ik met 'r wilde lunchen... Ja leuk; gezellig!! Was al een behoorlijke tijd geleden dat ik haar gesproken had... Wij naar buiten; ergens een bankje uitgekozen en lekker gekletst. Verteld ze ineens dat ze 6 weken zwanger is!! En dat was best wel een beetje niet de bedoeling..Althans; nog niet.. Ze hebben een zoontje van bijna 2 en daar hebben ze de eerste 1,5 jaar flink mee afgezien. Ze wilde dus eigenlijk wachten tot hij wat ouder was..., maar ja; mislukt!

15. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    FF snel een brichtje via met telefoon..

vanochtend een kv 2voor5.. maar hagelwit..
    verder nog geen beginnende ongi verschijnselen..
    dus als er niks veranderd over 2 dagen maar weer testen..

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    balen LQ, nouja maar hopen dat er alsnog een posi test uit komt :) zal voor je duimen!

17. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    jen: leuk voor je collega. maar wel vervelend om dan te horen dat het eigelijk nog even niet de bedoeling was.
    zeker als je zelf erg graag wilt.

lq: spannend jammer van de hagelwitte test. misschien ook een iets wat langere cyclus omdat je net gestopt bent.

hier;
    vandaag een dagje niksen. kreeg vanochtend te horen dat het niet goed gaat met het katje van me zusje.
    ze woont in eindhoven en wij in almere. dus je gaat niet zo maar even snel op en neer. me ouders zijn nu naar haar toe.
    want er is geen hulp meer mogelijk voor het beesje. vind het zo zielig. ze woont helemaal alleen dus dit katje was echt haar maatje.
    he bah zou het liefste haar willen vast houden en knuffelen.
    dit zou betekenen dat we in 1 maand tijd twee katten verliezen. nou ik vind dat het in onze familie tijd is voor nieuw leven.
    dus deze ronde moet het dan maar raak zijn.

18. Nijntje86

Nijntje86 Niet meer actief

@ LQ: hier precies hetzelfde. Ook de 15de gestopt met de pil, dus zou vandaag ongesteld moeten worden (als ik een cyclus van 28 dagen heb?!) maar nee niet geworden. Een testje gedaan maar duidelijk niet zwanger. Dus dan toch maar weer wachten op mijn menstruatie...

19. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Even snel via telefoon

@gyiano
    He bah dat is idd vervelend als je dan zo ver woont. Ik woon niet erg ver van mijn moeder maar heb ff geen auto en soms lijkt het dan wel mijlen ver weg is moeilijke situaties. Gelukkig is je mams bij der.
    En idd tijd voor nieuw leven!

@ LQ en Nijntje
    Ik de 16e gestopt maar ook nog niks te bekennen. Heb zaterdag wel een test gedaan maar was echt wit. Hoop dat mijn cyclus snel op gang komt. Toen ik voor het eerst gestopt was duurde het 44 dagen. Hopelijk nu niet zo lang heb nu maar 6 maanden de pil geslikt dus hoop dat het niet al te onregeld is

20. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    wel fijn om te lezen dat er meerdere zijn die ongeveer nu ongi moeten worden maar ook nog niks hebben..

Ik ga er dan ook vanuit dat het deze ronde niet gelukt is, anders was het volgens mij al wel te zien op een test met een licht streepje..
    Wel heb ik mijn ei gespot met ovu testen rond 3 augustus..
    nou heb ik gelezen dat 14 dagen naar je ei je ongi begint, of niet als je zwanger bent.. dus ik wacht nog vrolijk verder...
    ga over morgen nog een test doen, en als die dan nog hagelwit is, dan ga ik gewoon wachten tot ik ongi word..

maar t is stiekem nog wel spannend dat gewacht..
    mede wachters, succes ;)

Deel Deze Pagina