Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Yeah; Happy!! Heb je een fotootje?

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik ben er weg van, ga weer gezellig TVOH bij de buurtjes kijken...:D
    Zonder pretsigaret deze keer.....;)

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    kzal morgenochtend weer foto maken.
    ga nu lekker naar mn bedje, heb ut koud

weltrusten meiden!

4. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    goedemorgen dames,

vandaag gaan logan en ik lekker naar mijn ouders. manlief heeft een tournooi van warhammer.
    nog even de laatste cadeaus kopen voor de sint morgen.
    heb er zin in.

@ happy ben benieuwd naar je test.

@ jen: klinkt hoopvol.

tot vanmiddag en anders tot vanavond.

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Warhammer deed mijn mannetje ook altijd ;)
    Hierbij de foto
    Zie wel een streep maar voel ook weer warm/koud en dat heb ik als ik ongesteld word dus ik durf niet te hopen

Nou foto lukt niet met pad dus moet zo eerst naar beneden achter de laptop ;)

6. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @happy: maar dat warm/koud had ik ook hoor toen ik net getest had.

@anna: ik zie hem ook hoor.

@all: gisteravond ben ik ook tvoh bij de buurtjes wezen kijken. Gister hier behoorlijk misselijk en heel moe geweest. Vandaag bij mijn vriendin kijken voor de kinderwagen en wiegje. Wel afgesproken, mocht het mis gaan of het is een tweeling kunnen we er vanaf zien. Heb er wel zin in.

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    nou zit beneden dus hier is de foto dan eindelijk

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ons Lijstje..!

November
    Essie --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: 21-11-2011

December
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 2-12-2011
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - NOD 11-12-2011 (ronde 5)
    Dotty --> 30 jaar - 1ste kindje - NOD: 11-12-2011 (ronde 5)
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - NOD: 17-12-2011 (Ronde 4)
    Anna en Sven --> 26 jaar - 1ste kindje - NOD: 22-12-2011

Zwanger
    Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: +/- 4 juli 2012
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - uitgerekend: +/- 16 juli 2012
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend +/- 25 juli 2012
    Roze Bloem 1981 --> 29 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 27 juli 2012
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 7 augustus 2012
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 7 augustus 2012

9. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Jaaaaahhhhhhhhh!!!!!!! Die is zo duidelijk als wat. Dat is geen licht streepje meer.

10. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    op het eerste wat ik zie ga ik reageren...GEFELICITEERD happy.. Wel grappig dat je ook op 7 augustus uit komt :) geniet ervan meid..

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @lg het zal wel iets later zijn, maar ja e moet overal je eerste dag invullen en dat 1 nov ;)

12. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @happy.. Klopt, dan kom je inderdaad uit op 7 augustus ;)

13. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    #6073 LQ87, 3 dec 2011
    Laatst bewerkt: 3 dec 2011
    gister avond hebben we het aan onze ouders verteld..
    M'n ouders zijn best nuchter,, en reageerden dus ook heel nuchter, maar waren echt super blij :)

men schoonpa en z'n vriendin reageerden ook lkkr nuchter.. Men mannetje enz'n pa zijn daarna ff gaan roken, toen heeft opa in spe heel duidelijk late merken dat die echt super blij was, maar het nog niet had verwacht..

En me schoonmoeder,, nou werkelijk die riep zooo hard.. Jaaaaa ik word omaa.. Tranen sprongen in der ogen, vloog me mannetje om z'n nek.. Echt super om te zien :) en haar 10 jaar jongere man reageerde echt heel rustig.

Ma we zijn blij dat we het verteld hebben :)

14. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Happy@ gefeliciteerd die is duidelijk!

Lq@ ik verwacht van mijn ouders een nuchtere reactie, die verwachten het nog niet, mijn schoonmoeder zal super blij reageren denk ik. Ik denk dat ze allemaal een traantje krijgen...

15. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Anna.. t is echt leuk om te vertellen haha :D.. men pa die heb altijd n leesbril nodig.. dus dat was wel weer komisch natuurlijk.. me ma die had t al lang door,, dus die kreeg al een smile van oor tot oor.. en me pa heel droog en rustig aant zoeke naar zn leesbril :p

@Hier... pff vannacht toch een slechte nacht gehad.. werd om half 4 wakker van giga krampen in men buik.. echt helse ongi pijn leek het wel.. ik denk neeee.. snel naar de wc natuurlijk niks aan de hand ofz.. maar damn.. wat een pijn.. werd k der ook nogges strond misselijk bij.. dus ik vannacht maar aan de ontbijtkoek haha.. werkte gelukkig wel vrij snel :D om half 5 weer in slaap gevallen..dus ik ga vannacht maar ontbijt koek naast me bed legge mocht t weer gebeuren..

Vanmmidag om 3 uur uur mag ik weer lekker in de verf met me hoofd.. ga ik vanmiddag lekker rond hupse in me pietepak :D hoop wel dat ik me dan niet zo belabberd voel :D

16. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    even snel

@Happy
    gefeliciteerd meid!!!!
    een duidelijke streep

@all
    vandaag beetje misselijk en nogsteeds moe dus ga luieren, is toch rotweer. Morgen een drukke dag en dan begint de werkweek weer dus vandaag lekker rustig aan.
    spreek jullie later

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

WHOEHOEEE!!! Happy; GEFELICITEERD!!!!!

@LQ; Leuk dat de reacties van ouders/schoonouders zo leuk waren!
    Succes met Piet spelen vanmiddag, hoop dat je ergens binnen bent, want buiten is het hondenweer...!

Ik heb besloten om morgen nog niet te gaan testen en echt te gaan (proberen) te wachten tot volgend weekend....! Ik kan vanaf donderdag al testen, maar moet donderdag en vrijdag gewoon werken; dat vind ik niet zo prettig........... Dus ga proberen het vol te houden tot zaterdag...

Gisteren ander biertje gedronken dan normaal; barsten allebei van de koppijn!! ;) Bij mij is het ondertussen ver weg, maar manlief heeft er nog behoorlijk last van...........:p

Dus wordt hier vandaag ook een rustig dagje denk ik! Morgen Sint bij mijn ouders en maandag thuis met mijn schoonouders....

18. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Jen... Jaa zit deels binnen.. we gaan de huizen bij langs zeg maar bij de kinderen in men oude buurt ;).. erg leuk :D maar ik hoop ook dat het nog wat droger gaat worde

19. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Happy: GEFELiCITEERD!!!! Wat fijn zeg!

@spannend: hoe gaat het met jou vanmorgen?

Door omstandigheden (stress op werk van vriend etc.) hebben we heeeeel weinig geklust. Woensdag een positieve test en ook woensdag voor het laatst geklust. Dus voor mij houdt het deze ronde op. Ik was gisteren en vanmorgen er wel verdrietig om (omdat ik nu in ieder geval niet zwanger ben), maar ik kan niet vriendlief dwingen. Ik heb de ovutesten ook echt weggedaan nu om de druk ervan af te halen. Nu mar gewoon ontspannen seks hebben en vriend geen druk bezorgen (met alle problemen op zijn werk erbij).

Gisteren hebben we sint bij mijn ouders gevierd. We zijn dan met alleen volwassenen, dus er zitten allemaal foute gedichten bij. Was erg leuk!!! Vriend is nu weg en als hij vanmiddag terug komt gaan we naar het tuincentrum om wat nieuwe kerstspullen te halen.

20. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    bedankt allemaal voor de felicitaties, wel vervelend dat je dan leest dat het bij spannend verkeerd is gegaan, echt niet leuk!

wat een slecht weer vandaag, we willen er eigenlijk wel even uit, maar we wachten nog even.

Hoop ook wel dat mijn man snel werk vind anders hebben we straks 2 kinderen en geen baan, dat is de stress nog een beetje op dit moment, maar hoop dat ik snel minder stress ga hebben.

Iedereen veel plezier met sinterklaas en zwarte piet spelen :D

Deel Deze Pagina