@Dotty; Oh meis ik kan me je verdriet goed voorstellen! Maar je slaat wel de spijker op de kop met de rest van je woorden; stress werkt niet mee en je moet het inderdaad niet gaan forceren.... Maar helemaal verkeken zijn je kansen niet; zaad kan tot 72 uur overleven en je ei komt binnen 36/48 uur na je positieve test..................Alles kan! Sterkte voor je vriend met de stress op zijn werk! @Happy; Lijkt me inderdaad ook erg stressvol een misschien straks wel werkloze man en 2 kindjes.........Moet er eerlijk gezegd niet aan denken! Jullie veel sterkte met die stress; hoop dat hij snel een baan heeft! @Spannend; Ik ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat, of je een beetje geslapen hebt, hoe je schoonmoeder heeft gereageerd enz.... Als je het te moeilijk vind om hier nu te komen, dan kan ik dat ook heel goed begrijpen hoor!
Krijg nu al moeite met de afspraak die ik met mezelf heb gemaakt....... Hahahaha; wil toch wel heel graag weten of het raak is deze ronde.. Tsja, maar heeft het zin om op 7 DPO bij een LF van 10 al te testen??
@jen ik heb 8 DPO getest bij een LF van 10 en de eerste ronde met etos zwanger worden, dus die pillen zijn het helemaal voor mij was wel een heel licht streepje toen, dus zou morgen testen als je het niet uit kan houden haha
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Een collega van mijn vriend is ongepland zwanger geraakt. Ze heeft helemaal geen seks gehad rond haar vruchtbare dagen. Dus het zou kunnen, maar in gedachten zet ik mijn nod al op ongeveer 9 januari. Heb je geen gevoelige test jen? Die zou moeten kunnen toch? En als hij negatief is, dan ben je misschien gewoon te vroeg. Je tekenen zijn wel goed, . Ik duim voor je!!!! @lucky: heeft je man nog binnenkort gesprekken? Ik hoop dat hij snel wat vindt.
Hmmmm dan denk ik dat ik toch maar morgenochtend ga testen.....; signalen zijn inderdaad goed, heb gevoelige testen en K2v5 liggen. En 1 digitale CB (zonder indicator) maar die doe ik echt pas als ik zwanger ben.... @Dotty; heel verstandig om er gewoon maar vanuit te gaan dat het niet raak is deze ronde en je nog een maandje doorschuift...!
hey lieve dames, ik heb met mn mannetje al veel nagedacht...ook jullie theorien zeg maar besproken..dit gaan we ook vragen aan de gynaecoloog dinsdag...maar ik heb gekeken naar mn ovutesten...21 oktober had ik mn knaltest....dan kan het toch niet zo zijn dat de innesteling een week later is? en je leest ook veel op internet dat er pas rond 8 of 9 weken een hartje te zien was...we houden een heeeeeeeeel klein beetje sprankelende hoop, maar gaan dr vanuit dat het mislukt is met mij gaat het.....merk dat ik snel moet huilen als ik eraan denk of als ik "gevoelige" muziek hoor zeg maar...voor muziek ben ik echt gevoelig we hebben straks sinterklaas en hebben besloten de surprise voor mn ouders tog te geven omdat we zeker wetend at ze ooit oma en opa gaan worden....is het niet op de natuurlijke manier, dan wel via MMM of via adoptie....alleen vind ik het wel pijnlijk om te geven..maja dat doen we dan maar als eerste dan is dat voorbij... ook merk ik dat ik als mn mannetje iets liefs zegt, ik zomaar kan huilen....ben zo'n emotioneel wrak nu zit nu ook weer te huilen..echt stom je denkt gewoon steeds: aaah, wat sneu voor anderen als het mis gaat..maar gaat er nooit vanuit dat het jezelf gaat overkomen.... bij jullie komt het allemaal wel goed... Owja, en Happy: GEFELICITEERD met je zwangerschap!!!!!
@spannend: het zal spannend blijven tot dinsdag!! Maar ik denk niet dat je al meteen moet denken aan mmm of adoptie. Ook al is het misschien nu fout gegaan, in ieder geval weet je dat je zwanger kan raken! Misschien was alleen dit vruchtje niet goed. Maar zowel het lichaam van jou en je vriend hebben toch een zwangerschap kunnen veroorzaken! En dat je nu heel emotioneel bent is logisch. Uitgaan van het ergste is misschien het beste, maar ik begrijp je beetje hoop ook. Beertje verloor zoveel bloed, dat ze dacht dat een een mk had en ook dat ik uiteindelijk allemaal goed gegaan!
@Spannend; nog even een geruststellend woordje over de innesteling dan; innesteling vind plaats tussen de 5 en 9 dagen na eisprong....... Dus dat zou dan wel overeenkomen... Sterkte meissie; ook voor je mannetje!
Oh en ik heb, om mijn gedachtes te verzetten, alvast de kerstboom uit de kelder gehaald. Die gaat morgen of donderdag nog opgezet worden!!!!
ik lees nu op deze site bij vragen van de vk ook dat je een week of 8 dagen terug gezet kan worden..maar dan nog blijft de vraag: kun je bij 6 weken en 4 dagen al een hartje zien kloppen Leuk de kerstboom ik heb wel zin in de feestdagen maar ook weer niet.... als dit mis is gegaan zoals we ervanuit gaan, is het zo dat ik dit jaar zoiezo NIET meer zwanger ga worden...heb er ff geen zin in dat sex gebeuren sorry voor de woorden maar dan wordt het 2012....
@Happy: van harte gefeliciteerd ik ga maandag testen mijn temp is super stabiel, heb ik nog nooit gehad, dus wie weet
Potverdorie.. ik een heel bericht getypt.. loopt me kat over het uitknopje van me laptop.. en weg is alles.. @Spannend.. inderdaad zoals jen zegt.. je innesteling duurt 5 tot 10 dagen.. Na je eisprong Maar het blijft afwachten tot dinsdag.. @Kerstboom.. wij nemen dit jaar geen kerstboom.. heb geen zin om iedere dag als ik uit bed kom of thuis kom de ballen moet rapen en de kat uit de boom vissen.. @Jen.. klinkt me heeel bekend afspraken met je zelf maken over wanneer testen en deze vervolgens toch maar weer verzetten naar eerder haha... ben benieuwd wat der uit komt Ik zal zo eens even in de auto stappen, en me om laten toveren tot pietje.. heb der zin in net alleen wel kots misselijk hopelijk trekt dat nog wel wat weg.. Fijne avond iedereen...
Ik was vanmorgen heeeeel verdrietig omdat het dan inderdaad niet voor de feestdagen is gelukt (en ik had het zo leuk gevonden met de kerstboom enzo), maar nu ben ik er weer rustig onder. Onze klusdagen (zonder ovutesten, dus ongeveer gokken) zullen vanaf kerst tot ongeveer nieuwjaarsdag zijn. En meestal rond die dagen klussen we ook automatisch genoeg. En dan is het een leuke, gezellige en ontspannen tijd, dus wie weet helpt dat allemaal!!! En als het nu fout zit, is het logisch dat je weinig zin nog hebt in de feestdagen. Hoewel het misschien ook juist nu voor wat afleiding kan zorgen ???
het blijft gewoon afwachten...nog 2,5 dag ja zou voor afleiding kunnen zorgen..maar merk nu dat als ik thuis zit, ik er automatisch soms door mn hoofd spookt zeg maar..en dan komen de traantjes weer mn ouders zeggen ook dat ze het leuk willen maken vandaag en hebben daar alle vertrouwen in..maar als ik er nu aan denk, vind ik het zo lastig om "vrolijk" te gaan doen..en leuke kado's te krijgen.. vink beetje lastig..maja misschien neemt dat af na dinsdag en kan ik het beter relativeren....
@Spannend; je kan zelfs 12 dagen teruggezet worden! Hoorde gisterenavond van mijn vriendin dat dat bij haar het geval was....... En bij 6 w en 4 dgn hoef je niet perse een hartje te horen; dat is vaak precies de reden dat vk's je pas rond de 8 weken voor de eerste keer laten komen..... Kan me voorstellen dat je ff klaar bent met dat "sex gebeuren"! En je het voor dit jaar even laat gaan..... @Dotty; Wij gaan de kerstboom volgend weekend naar beneden halen en alles in kerstsfeer brengen; heerlijk vind ik dat altijd!!!
ok nou we hebben nog 1% hoop zeg maar...de vk was ook zo resoluut in haar beslissing...zei ook: ja, ik heb niet zo'n leuk nieuws, ik zie geen kloppend hartje, en de meting is dat het nu 6 weken en 4 dagen is....ging meteen uit van missed abortion en heeft de gynaecoloog ingeschakeld..opzich goed, maar op zo'n moment kun je even niet meer helder nadenken!!! mn mannetje zei later tegen mij: ik was zo klaar met de vk, ik kon ff niets meer tegen haar zeggen en wilde niet meer tegen haar praten! terwijl hij ook weet dat zij er niets aan kan doen, maar we gingen natuurlijk voor ander nieuws!!! heeft jou vriendin wel vroeg een hartje gehoord? de planning voor sinterklaas bij mn ouders is omgegooid..eerst zouden we gaan eten en daarna surprises, maar nu omdat wij een zeg maar wat moeilijkere surprise hebben in deze situatie met alles op een kleine gebasseerd, doen we eerst surprises, dan eten en dan nog wat leuke kado's...pff zie nu al op tegen mijn gedicht....weet niet of ik het droog kan voorlezen (zit nu alweer met tranen in mn ogen)
Ik denk dat ik de kerstboom vnv op ga zetten. Eerst even sint vieren en als kleine mannetje op bed ligt de kerstboom opzetten of als ik geen zin meer heb morgen. @ jen die vroege testen deden het bij mij niet echt goed, ik zou gewoon voor de kv testen gaan, die geven nog eerder een streepje dan de gevoelige van zwanger en kids
Ik ga er evenvandoor. Spannend sterkte en toch een klein beetje plezier vandaag, hoop dat het wel gezellig word en je er even niet aan hoeft te denken.
Ik heb geen idee, maar ik denk het niet. Wij hebben maar 1 vk praktijk hier en die laten je echt pas vanaf de 8ste week komen... Vind wel dat jullie VK heel resoluut is geweest in haar beredenering; ze had denk ik wel wat meer slag om de arm kunnen houden..... Sterkte met je surprise en gedicht strakkies!