Denk dat ik inderdaad voor kruidvat test ga, daar zat ik ook al aan te denken! En houd voor de zekerheid even wat urine in een bakkie; als ie omo-wit blijft dan kan ik altijd nog zo'n gevoelige erin hangen...
ja sorry mijn fout, ze zei wel dat ze een slag om de arm hield, maar vreesde het ergste..ze wilde graag dat er een 2e persoon naar kijkt dus dinsdag de gynaecoloog...dus ze houdt wel een slag om de arm...
Hoi meiden, @spannend: ik moet sinds gister al steeds aan je denken. En ik snap heel goed dat je niet aan sex moet denken. Volgens mij zou ik even helemaal niks aan mijn lijf moeten hebben. Maar ik vind wel dat ze een lange tijd ertussen laten zitten tussen de vk en gynecoloog. Mijn buufie had toen heel veel bloed verloren en kon toen 's avonds nog terecht bij de gynecoloog. en toen was toch alles goed dus toen wist ze gelijk hoe of wat. Het lijkt me echt verschrikkelijk om 4 dagen in onzekerheid te zitten. Heb je nog wel klachten die je eerder ook had? @all: vanmiddag wezen kijken bij mijn vriendin voor de kinderwagen en leanderwieg. Ze zijn allebei echt super gaaf. Kan eigenlijk niet meer wachten tot ik alles mag kopen. Heb gelijk zwangerschapsbroeken mee genomen die ik ga passen.
pfff ben weer eens giga misselijk -.- hoop maar dat het een goed teken is, is niet leuk (maar heb het ook vaak 'zomaar') zo meteen maar lekker spruitjes stamppot eten
@beckje: heb je al getest? of wanneer ga je testen? @spannend: hoop dat je toch een fijn dagje heb gehad vandaag. Hier: ik wil graag met oud&nieuw vertellen, zou ik voor die tijd al een echo krijgen denken jullie?
Avond dames! @Spannend; nee kan ik me voorstellen dat je dat ook even "vergeet" en alleen het slechte nieuws nog kan horen! @Roze; Als die broeken passen dan vind je vast goddelijk zitten! Wat fijn dat de wagen en wieg zo in jouw smaak vallen; wanneer ga je ze overnemen? @Beckje; ik hoop dat het een goed teken is meid! Je banner geeft aan dat je 1 dag overtijd bent; heb je nog helemaal niet getest? Respect hoor..... @Happy; Ik heb echt geen idee of je voor die tijd al een echo krijgt. Ik kreeg de eerste echo echt pas met 12 weken. Onze vk praktijk heeft geen eigen echo apparatuur............. Heb vanmiddag al getest; zo dom..................,maar kon het niet laten! Hardstikke wit natuurlijk......(met die gevoelige) Zegt dus ook niks, want zulke goede verhalen hoor je daar niet over.... Maar ga het nu toch maar een paar dagen uitstellen...................denk ik...............
@jen: ja die gevoelige was bij mij vanochtend ook nog wit en die van de KV hebben jullie gezien, heel verschil dus. Snap er niks van, zeggen ze extra gevoelig, betaal je voor, werken ze niet eens!
Kijk dit zijn de goede berichten waar ik weer hoop van krijg!! Morgenochtend dan toch maar een kv'tje doen.............Hahahaha.....
Dat was maar een geintje hè, maar reageerde via "snel reageren" en dan kan je geen smileys kwijt.... Zit dat trouwprogramma te kijken op RTL4, kan het gewoon niet droog houden.................... Heb ik normaal niet zo'n last van.....
@klacht: ja je zou het bijna doen hier ook let's get married aan het kijken, moet altijd janken om dat soort dingen, echt heerlijk, ben zo'n huiler
Zo en dan nu Sunday Night Fever kijken...... Straks komt mijn werk voorbij, ze moeten ik weet niet hoeveel verdiepingen traplopen en als ze boven zijn een liedje zingen....
Zo meiden, de kerstboom staat. Zo gezellig!!!! En nu kijk in ook sunday night fever. Echt heerlijk zo op de bank met de kerstboom in het zicht!
De Marktplaats verkopen lopen lekker! Heb waarschijnlijk ons wandmeubel verkocht!! Kunnen we in januari een tv meubel en buffetkast in de landelijke stijl gaan neerzetten, die goed passen bij de salontafel die we een paar weken terug gekocht hebben! Ik = blij!!
Ooooh lekker!!! Wij kunnen het gewoon niet maken tegenover Esmay, want die zit natuurlijk nog helemaal in Sinterklaas sfeer.....
nee ik heb nog niet getest gezien ik volgens mijn temp lijst pas de 26e een eisprong had. dus ik ga proberen tot maandag te wachten minimaal heb ik in elk geval nog nergens last van qua gevoel van ongesteld worden, dus OF ik had een laat eitje en word het over een dag of 8 OF ik word het helemaal niet meer (nu maar hopen op het laatste haha)
Wie weet ga ik wel in mijn eentje door met mijn nod in januari. Sturen jullie allemaal dan extra hcg naar mij???