Ja ik ga morgen een poging doen met een kruidvat test...... Kan het toch niet laten en heb ze liggen; dus why not?!
Dat is als mijn temp niet ineens gezakt is morgen.....Als hij gedaald is dan denk ik dat ik het wel ga uitstellen...
Goede morgen dames, Gisteren bij me ouders geweest. Logan heeft toen niet willen slapen. Bij this komst is hij op schoot in slaap gevallen voor een uurtje. Na 30 minuten wakker zijn wilde hij weer naar bed. Hij viel gelijk in slaap. Nachts wel even wakker geweest maar daarna door geslapen tot half 8. Heerlijk. Nu alleen een kleine ramp de pap is op. Vergeten te halen gisteren. Kind dus van slag. @ jen ben erg benieuwd naar je test. @ happy weet niet meer of ik het heb gezegd maar gefeliciteerd met je zwangerschap. @ spannend ik kan me aan de ene kant wel voor stellen waarom ze je 4 dagen laat wachten. De kans is dan groter dat de hun wel een kloppend hartje ziet. Zo ogen nog even me ogen dicht doen. Vanmiddag sint vieren.
@pap op, dat is vervelend. Heb hier altijd op voorraad, die dingen gaan zo snel @jen, ben erg benieuwd naar je test Hier: zegt de CB zwanger 1-2weken dus nu gelooft mannetje het ook eindelijk. Weet alleen niet of we het met de feestdagen gaan vertellen. Want dan krijg je van die reacties, geen baan en wel zwanger, dat is niet slim, of zal dat meevallen denken jullie?
@happy Ja wat is slim, ik werd ook zwanger en doen werd mijn contract niet verlengd, tuurlijk je moet wat anders gaan leven mja na regen komt zonneschijn. Wij hebben nogsteeds niet super, kunnen ook niet altijd alles doen wat we willen maar je gaat je geluk en leuke dingen op andere manieren zien. Eerst gaveb we veel geld uit om het leuk te hebben nu waardeer je de kleine dingen al veel meer. Bij ons zal er vast ook dingen gezegd worden van is het wel verstandig? Dat kan je je altijd wel afvragen. Je kan jaren een vast contract hebben en bedrijf gaat failliet, je kan 10 jaar bij elkaar zijn en dan gaan scheiden. Er is altijd wel wat om af te vragen is het wel verstandig?
Had trouwens wellicht wel een oorzaak; bakje pleurde in de wc dus er kan water bij gezeten hebben............... Daarna pleurde ik bijna van de trap; het is echt mijn dag vandaag! Als het goed is gaat hier zometeen de telefoon voor Esmay; ben er zelf gewoon zenuwachtig van....Hahaha! Meiden, fijne dag vandaag en misschien tot vanavond
Goedemorgen, Ik heb gister alles gelezen maar te moe om te reageren. @jen: leuke dag vandaag. Geniet ervan. En die test wordt echt wel goed bij jou. @dotty: ik hou toch nog een beetje goede hoop hoor voor je. @happy: ik ken dat, wij hebben dat denk ook als wij het gaan vertellen. Mijn vriend is een jaar geleden met zijn eigen bedrijf begonnen. Het loopt nu op zich goed maar kan in deze tijd ook ineens om slaan. @all: wij gaan straks Sint vieren bij mijn vriendin. En we hadden het al eens gezegd, maar lucky is daar ook. Hihihihihi!!!!! Wordt lachen straks. Fijne dag meiden.
Goedemiddag dames,, Heb alles nog niet helemaal terug gelezen.. nu ffies geen tijd voor.. Gister avond super veel geluk gehad met het weer tijdens het sint-piet gebeuren.. hebben het de hele avond droog gehouden dus geen last gehad van een nat pietenpak.. was weer zeer geslaagd, en erg leuk om die kinderen zo enthousiast te zien.! strx naar men ouders toe, gaan we daar sint vieren en gourmetten.. lekker lekker .. @Happy,, fijn dat je mannetje t nu wel geloofd met de 1-2 weken op je clearblue test @Jen.. lekker bezig zeg maar deze ochtend hoop dat t nog een btje bij trekt voor je en het niet zo'n klungel dag blijft.. Ik ga nou even douchen,, men kadootjes nog inpakken.. en dan richting men ouders... fijne dag allemaal.! en misschien tot vanavond.
pfff heb een testdrang niet normaal, maar op zondag is hier niets open... en om nu half rotterdam door te gaan reizen is ook weer overdreven haha. @Jen, gaat lekker vandaag inderdaad, pas je wel op verder haha hoe reageerde Esmay eigenlijk op het telefoontje? wel een leuk idee trouwens
Zo, mijn hoofd knalt uit elkaar vandaag! En vriend ligt met een kater op bed. Lekker dagje dus hier, haha. Succes vandaag Jen, haha. Hoop dat het snel beter gaat. @beckje: ga je morgen testen? Iedereen die sint gaan vieren vandaag: veel plezier!!!
@dotty dat is wel de bedoeling. Het beste is nog wat wachten. Gezien mijn temp maarja lijkt me gewoon leuk om op pakjes avond wat leuks te kubnen geven aan mijn mannetje
Oh, dat zou echt heeeel leuk zijn beckje!!! Nu ik de kerstboom zo zie bedenk ik me weer hoe graag ik voor vriendlief een rompertje onder de kerstboom had gelegd om te vertellen dat ik zwanger was. Maar helaas pindakaas @Spannend: hoe gaat het met je?
@Happy, fijn dat je mannetje het nu wel gelooft mijn mannetje had er eerst ook moeite mee om het te geloven met mn mini streepjes haha... @Jen, ben je je dag nog een beetje zonder brokken doorgekomen? hoe vond Esmay sinterklaas? @Beckje, spannend hoor!!!! wanneer ga je testen? Hier gaat het redelijk...Ik denk er nog kei veel aan en ben al 2 ochtenden na 12u mn bed uit...Ik blijf gewoon moe..Echt niet leuk meer vanmiddag met mn mannetje samen gegeten en spelletje carcasonne gespeelt...2 x verloren helaas, maar wel ff mn zinnen verzetten nu net pannekoeken op..Heerlijk...Vanavond ga ik waarschijnlijk een chocoladeletter smelten als chocoladefondue..Samen met aardbeien en kiwi's Vooral bedenk ik me steeds dat het zomaar opeens op gang zou kunnen komen zo'n miskraam, en dat beangstigd me wel een beetje...Zeker als ik morgen heel de dag alleen ben en deze week weer moet werken....Gelukkig ben ik maandag en dinsdag nog thuis, maar woensdag zou ik van 7-12u moeten werken incl vergadering... gister sinterklaas bij mn ouders gehad, was gelukkig wel gezellig..Viel me 100000% mee hoefde er ff niet aan te denken, hoewel het wel veel door mn hoofd heeft gespookt... ik ben zo blij dat ik samen met mn mannetje ben, we kunnen er gewoon over praten en dat doet wel goed....
Hallo meiden, ik ben een paar dagen niet geweest dus ik lees even bij. @ spannend, wat vervelend van je echo. Ik hoop voor je dat het inderdaad nog te vroeg was en dat het dinsdag allemaal goedzit! Nu ga ik even verder bijlezen.
@spannend: respect hoor hoe je er mee omgaat. Snap heel goed dat jullie op het ergste voorbereiden. Ondertussen zullen wij duimen op een wonder. Fijn dat je wel even je zinnen hebt kunnen zetten. @jen: jij had nog gevraagd wanneer ik de kinderwagen ging halen. Ik heb met m'n vriendin afgesproken dat we de drie maanden af wachten. Als dan alles goed is en het is geen tweeling , dan nemen we hem over. @dotty: maar je zei toch dat je woensdag je ei had gehad en toen had je ook voor het laatst geklust. Of heb ik niet goed gelezen. @beckje: tot wanneer ga je wachten dan? Klopt je banner niet dan? @all: vanmiddag Sinterklaas gevierd bij lucky de moeder. Was erg leuk. Kids zijn allemaal erg verwend. Wel een lange dag dus ben blij dat ik nu weer op de bank kan hangen. Vond erg lastig om niks met mijn vriendinnetje te kunnen delen. Omdat iedereen erbij was.
@ spannend, ik vind het ook heel knap hoe je erover praat. Maar dat is beter dan alles opproppen. @ Happy, nog gefeliciteerd, ik doe het deze keer even niet met grote roze letters... Ik ga in bad, voel me niet lekker en ik heb overal pijn.