Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Zo, we zijn er allemaal maar druk mee:)
    net een half uur gewandeld met mn hondje..Was heerlijk weer..Ze zit nu te dutten op de bank..Haha leuk om te zien....
    Heb er weer een werkdag opzitten....Nog 2 dagen, dan 1 dag vrij en dan weer 6 dagen werken...Drukdrukdruk...Maar wel leuk:)

Ik zit nu bijna in mn "vruchtbare" periode....Ben benieuwd of het ons lukt..Een oefenrondje is ook leuk hihi..

Jammer LQ, hopelijk snel positief bericht:)

De balanceboard heb ik ook. De batterijen vallen wel mee..Gaan zeker paar dagen mee als ik er intensief op beweeg en het gebruik...Heb je al oplaadbare gevonden Jen?

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Nee nog niet voor batterijen gekeken, maar Esmay heeft vandaag een cadeautje gehad van haar oom (mijn broertje) waar batterijen inzitten. Ik ga vanavond dus even kijken of dat oplaadbare zijn en dan verwissel ik ze met gewone...:D

Vandaag lekker aan de poets geweest samen met mijn meissie, daarna boodschapjes gedaan, paar kleren voor madame gekocht in de sale.

Toen kwam mijn broertje dus op visite, net even naar de Boerenbond gewandeld om voer te halen voor ons hondje en zo duiken we ff de speeltuin in hier voor de deur!

Lekker dagje dus.... Nog 3 dagen werken en dan is 't weer weekend; heerlijk!!

3. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    heerlijk van die dagen he:) ik zit bij een fanfare en die repetitie begint vanavond weer..dus het drukkke lieve leventje gaat weer beginnen..morgenavond zumba...donderdagavond naar mn schoonmoeder en vrijdagavond lekker niets..als het weer nu goed blijft, denkk dat we samen lkkr gaan bbqen....

succes met de batterijen;)

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hier is het al weer flink aan het dichttrekken en grijs aan het worden....:x

Volgens mij is de zomer gewoon echt voorbij hoor............

5. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ik stapte net weer in de auto met mn hondje en toen trok het dicht...niet gezellig..ik wil gewoon zon..en de zomer? die is niet echt geweest dit jaar toch?

zo, ben nu bezig met het eten..wat eten jullie vandaag? bij ons staat gestoomde bloemkool met gekookte aardappelen, gehaktschnitzel en stroganoffsaus op het menu;)

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hier is de lucht al de hele middag blauw. Was juist vanochtend regenachtig.

Wij eten gekookte wortels met gebakken aardappelen, sla en kippendij. En als toetje fruit met yoghurt.
    Eetsmakelijk iedereen.

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    wij gaan nasi eten met een sate'tje :) erg lekker!

babyzwemmen was erg leuk vandaag, heb hem maar meteen kopje onder gedaan en vond het helemaal niet erg :D was wel lekker moe daarna dus heerlijk geslapen.

ik zat gisteren ook op dag 28 en test was gewoon wit :( maar nog steeds niks dus we wachten af, heb wel hele rare verschijnselen, maar ik weet nog van mijn zoontje dat ik zwanger was de ronde dat ik het niet verwachtte, want toen had ik niks geen klachten ;) dus nu slecht tegen? haha we wachten gewoon netjes af.

8. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    babyzwemmen lijkt me echt super leuk als je een kleintje hebt..ik hou zelf al van zwemmen, dus hopelijk mn kinderen later ook:)

En, heeft het allemaal gesmaakt? Hier was het goed te eten..Nu hopen dat ik geen honger krijg vanavond..En anders maar honger lijde:p
    Vanavond nog iets in de planning?
    Ik ga weer naar de 1e muziekrepetitie van dit seizoen....ben benieuwd..ben vanavond wel moe dus zal wel goed komen..morgen weer half 7 op...

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Goedmorgen ladies, ik zit weer en de trein om een dagje te gaan werken.....
    Heb zo ontzettend geen zin! Denk dat ik vanmiddag eens lekker vrij neem!

Moet thuis nog eea regelen; spullen bij elkaar zoeken voor rechtsbijstand tegen schilder, BSN brief van Esmay opsnorren voor school, belastingdienst voorlopige teruggaaf wijzigen ivm ouderschapsverlof enz. Enz. Enz......

Nou; allemaal een fijne dag en tot snel!

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goedemorgen!

@Jen
    zou lekker zijn als je vanmiddag vrij bent, kan je idd lekker dat soort dingen regelen op je gemak. Gaat snel toch wat tijd in zitten.

@all
    Zo naar werk, maar een paar uurtjes gelukkig. Dan zit mijn werkweek er weer op. Mannetje is onverwachts vrij dus gaan denk vanmiddag eens naar de kinderboerderij of zoiets.
    Word als het goed is lekker weer dus iig even naar buiten.

11. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    en ook ik kan me aansluiten bij de rode-lijst..
    gister avond bij vriende geweest, en voor ik naar bed ging..
    kwam ik er achter dat ik ongi ben geworden..
    gelukkig zonder klachten :D..
    met een 1e ronde van 28 daagse cyclus,, mag ik niet klagen geloof ik..

best wel lekker dat die onzekerheid weg is van het afwachten.. maar we gaan door na de volgende ronde :d

mijn nod is dan op 14 september..

ik stuur dit via me foon.. dus vandaar geen eigen aanpassing in de lijst.. maar dacht, toch maar even laten weten hoe het hier is :D

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    28 is wel heeel netjes ! wel jammer maar volgende ronde beter!

13. crangon

crangon Lid

13 aug 2011
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Da's wel heel mooi 28 dagen.

Ik ben 21 juni gestopt met de pil (na 14 jaar) en heb toen de gewone ontrekkingsbloeding gehad. Daarna werd ik 24 juli ongi, maar dat was maar 3 dagen. Weet niet zo goed of je die dan echt mee kan tellen, maar als dat wel zo is heb ik een cycles van 35 dagen.

Voel me wel een beetje vreemd, gisteren ineens heel missselijk en duizelig, dat heb ik echt nooit en ik ben ineens heel veel aan het poetsen (da's dan weer wel handig, want normaal heb ik niet echte poetsdrang en is het meer een moetje :)). Nu maar afwachten op ongi of over een weekje ofzo testen.

Is het bij jullie ook bewolkt? Had gehoopt op een heerlijk zonnetje op mijn vrije dag.

14. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    LQ, wat fijn 28 dagen..dat had ik ook de afgelopen cyclus..Ook mijn 1e na het stoppen van de pil, en was ook erg tevreden..een teken dat alles goed zit toch?

Vandaag gewerkt tot 15u en naar de tandarts geweest...Wil mn laatste 2 verstandskiezen links laten trekken..Dit ivm mn eigen risico..Dat scheelt me weer geld..Volgend jaar moet ik het helemaal betalen, nu wordt een deel vergoed omdat ik al een deel van mn eigen risico op heb...Dus volgende week vrijdag ben ik de klos..Zie er vreselijk tegenop, maar de andere 2 kiezen zijn zo getrokken en had ik erg weinig last van..Dus op hoop van zegen dan maar;)

Wij zijn toch gister al begonnen met "klussen"...Dan proberen om de dag te doen...Had vandaag wel een rommelig gevoel in mn buik...Vink toch wel spannend..hebben jullie dat ook wel eens..Dat als je "geklust" hebt, dat je de dag daarna beetje vreemd gevoel hebt in je buik? (als jullie dit willen delen...)

Zo weer aan mn avondeten beginnen..sperziebonen met gekookte aardappels en schouderfiletlapje...En een groentesausje erbij...Dan vanavond weer lekker naar zumba..Heb er zin in...Was van maandag op dinsdag een half kilo afgevallen..Dus hopelijk gaat het zo door..:D

15. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,
    hier ook ongesteld. De vorige keer zette de ongesteldheid pas echt door op de woensdag, dus mijn banner klopte niet helemaal. Ik GEB nu dus een cyclus van 27/ 28 dagen gehad. Best netjes. En vriendlief heeft beloofd snel een kindje bij mij te maken, dus dan komt het vast snel goed, ;) .
    Nu even sporten. Derde keer deze week, dus goed bezig.

16. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

zo net lekker pannekoekjes gegeten. Had ik weer eens trek in.
    Vanmiddag zijn we even naar de kinderboerderij geweest. Mijn dochtertje vond het prattig, maar ook wel een beetje eng met die grote beesten. De andere kindertjes vond ze veel interessanter.

@LQ
    ''fijn' dat je ongesteld bent en mooie cyclus van 28 dagen. Nu weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik zit er nog op te wachten.

@cragon
    ik weet het niet zeker, maar volgensmij kan je het gewoon als ongesteld rekenen. Sommige mensen zijn maar een paar dagen ongesteld waar andere er een hele week mee zitten. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen. En dat is wel handig die poetsdrang is het weer lekker schoon.

@Spannend
    Begrijp je goed hoor met een gek gevoel de volgende dag. Haha mijn vriend geeft na het klussen weleens een kus op me buik voor good luck. En super al een halve kilo afgevallen! Ik ga ook maar aan de zumba denk ik.

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Wow wat hebben wij tot nu toe allemaal mooie cyclussen!! :D
    Ik zat ook op maar 27 dagen....

@Crangon; volgens mij kan je het gewoon als ongesteldheid rekenen hoor...als je gewoon echt 3 dagen bloedverlies en niet alleen maar wat oud/ bruin hebt gehad denk ik wel dat het een gewone menstruatie is geweest! En dan heb jij dus ook een hele nette cyclus!!:D

@Zumba; heerlijk!! En het werkt echt als een trein vind ik! Ik doe het gewoon thuis voor de tv en merk na een paar dagen al dat het op mijn taille en buik echt wat strakker gaat worden...! Absoluut de moeite waard. Ik las van de week ergens weer iets nieuws, is hetzelfde idee maar op andere muziek. Dus geen salsa/latin, maar gewoon hippe top40 muziek! Sh'Bam heet het, lijkt me ook wel wat...

Vanmiddag toch maar geen vrij genomen, zat zo lekker in het werkritme dat ik een hoop heb kunnen doen vandaag. Ben wel een uurtje eerder weggegaan, maar had toch nog wat uren "over" van vorige week!

Zometeen lekker The prince & me kijken. Gisteren deel 1 gezien en vanavond komen deel 2 & 3! Heerlijke zwijmelfilm...:)

Ik ben ook weer van mijn menstruatie af, dus hier gaan we ook weer aan de klus. Neem gewoon het zekere voor het onzekere en we gaan gewoon "lekker" ;) vanaf nu om de dag ofzo...

18. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Hoi,

Ik ben ook gestopt in juli en zit nu in m'n tweede ronde. Ik probeer er maar vanuit te gaan dat ik nog een paar maanden geduld moet hebben, maar ik had vorige maand een cyclus van 25 dagen, dus dat is netjes. Lastig hoor, geduld ;)

19. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @jen27: ik kom net van een shbam les terug! Ik doe het nu een paar weekjes en het is echt superleuk. Ik vind het zelfs leuker dan zumba.

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hey wat toevallig!! Ik wil het ook wel gaan doen, maar het wordt hier alleen maar op de sportschool gegeven en dan moet ik meteen een abbonnement nemen a bijna € 50,- per maand... En dat vind ik toch best veel geld!

Deel Deze Pagina